quote:
eigenlijk te gek voor woorden dat dit zo soort zaken zo lang moeten duren. Zelfde onzin krijg je nu met Boogerd en zijn licentiequote:
Ik vind deze vrijspraak niet zo gek. Volgens mij is nooit bewezen dat hij HES had geïnjecteerd.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 18:10 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Spaans recht. Privacy van MosCera's bloedcellen belangrijker dan het vergrijp ofzo?
http://sporza.be/cm/sporza/wielrennen/1.2199231quote:Goed nieuws voor de Duitse wielerfans, want ARD zal na 3 jaar afwezigheid zo goed als zeker de Tour weer live verslaan. Dat onthult het Duitse weekblad Der Spiegel. De successen van Marcel Kittel, André Greipel, John Degenkolb en Tony Martin zullen daar wel iets mee te maken hebben.
Na een rist dopinggevallen trok ARD in 2012 de stekker uit zijn live verslaggeving van de Tour de France. Vorig jaar bekende de Duitse televisiezender dat het de deur weer op een kier zette, maar ARD wou eerst nog afwachten hoe sportief de grootste wielerwedstrijd van de wereld zou verlopen.
Met zeven ritzeges (4x Kittel, 2x Tony Martin en 1x Greipel) was die Tour een sportieve voltreffer voor Duitsland. En bovendien liep er geen enkele Tour-renner tegen de dopinglamp.
Het gevolg: ARD zou binnenkort een krabbel zetten onder een contract waardoor het de uitzendrechten voor twee jaar verwerft. Maar bij nieuwe dopinggevallen krijgt de zender de mogelijkheid om vroegtijdig te kappen met de live verslaggeving.
Goed nieuws voor het wielrennen in het algemeen.quote:Op zondag 4 januari 2015 11:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
http://sporza.be/cm/sporza/wielrennen/1.2199231
Bij het eerste het beste dopingrelletje, trekken ze dus de stekker er weer uit.quote:Op zondag 4 januari 2015 11:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Of hij nou schuldig of niet schuldig is maar het is belachelijk dat dit 4 jaar duurt.quote:Op zaterdag 3 januari 2015 20:02 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Ik vind deze vrijspraak niet zo gek. Volgens mij is nooit bewezen dat hij HES had geïnjecteerd.
Successupportersquote:Op zondag 4 januari 2015 11:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
+1quote:Op zondag 4 januari 2015 13:29 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Of hij nou schuldig of niet schuldig is maar het is belachelijk dat dit 4 jaar duurt.
Is dat een officiële regel, of een Spaanse regel?quote:Op zaterdag 3 januari 2015 20:02 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Ik vind deze vrijspraak niet zo gek. Volgens mij is nooit bewezen dat hij HES had geïnjecteerd.
WADA Lijst 2014:quote:Op zondag 4 januari 2015 14:39 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Is dat een officiële regel, of een Spaanse regel?
Lijkt me bij zeer veel verschillende doping toch extreem lastig aan te tonen hoe het is ingenomen, en de relevantie ervan zie ik ook niet echt.
Daar is dan een biologische reden voor ofzo?quote:Op zondag 4 januari 2015 15:11 schreef Steven184 het volgende:
[..]
WADA Lijst 2014:
"Alleen de intraveneuze toediening van albumine, dextran, hydroxy-ethylzetmeel (HES) en mannitol is verboden."
Was ook mijn eerste gedachte. Heeft natuurlijk helemaal niets te maken met de de het succes van Kittel, Degenkolb, Greipel en Martinquote:
Eigenlijk is dit chantage en heeft de Tour op die manier er baat bij om positieve tests in de doofpot te stoppen. Dat is geen goede ontwikkeling ...quote:Op zondag 4 januari 2015 11:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar bij nieuwe dopinggevallen krijgt de zender de mogelijkheid om vroegtijdig te kappen met de live verslaggeving.
Die 3 Aziaten zijn er gewoon tussen geshopt, geloof ikquote:Op zaterdag 3 januari 2015 19:54 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
Donkerblauw, dat steekt goed af bij zwart.
Maar die "chantage" is alom aanwezig, kijk maar naar alle andere sporten. Daar is dr Duitse televisie niet voor nodig.quote:Op zondag 4 januari 2015 17:48 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Eigenlijk is dit chantage en heeft de Tour op die manier er baat bij om positieve tests in de doofpot te stoppen. Dat is geen goede ontwikkeling ...
Hoenness in de Bajes.quote:Op zondag 4 januari 2015 18:03 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Maar die "chantage" is alom aanwezig, kijk maar naar alle andere sporten. Daar is dr Duitse televisie niet voor nodig.
Duitse voetballers die massaal een hematocriet van boven de 50 hebben bijvoorbeeld. Brilliant tactics; meer lopen dan de tegenstander.
De kerel achter Cunego heeft iig. maar 1 arm (of is vergroeid met de renners naast hem).quote:Op zondag 4 januari 2015 17:57 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Die 3 Aziaten zijn er gewoon tussen geshopt, geloof ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |