Nee klopt. Het is meedraaien of aftaaien als je in een kopgroep zitquote:Op maandag 22 december 2014 19:05 schreef SaintOfKillers het volgende:
Het gaat me bij Gerrans niet over nooit zelf aanvallen of de rest losrijden, maar wel over niet eens mee willen draaien in een treintje (zoals hierboven aangegeven).
Valv Piti is een vieze plakhaas, een vieze pakhaas en toch blijf ik het een mooie renner vinden.quote:Op maandag 22 december 2014 16:29 schreef rubbereend het volgende:
Dat Valverde nog nooit wereldkampioen is geworden terwijl hij er vaak dichtbij was en het parcours op zijn lijf geschreven was is precies de verdiende straf voor het laffe rijden die hij verdient.
alles van die generatie was pakhaas, dus dat vind ik niet zo relevant meerquote:Op maandag 22 december 2014 22:46 schreef quinoahipster het volgende:
[..]
Valv Piti is een vieze plakhaas, een vieze pakhaas en toch blijf ik het een mooie renner vinden.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Team Roompot heeft de eerste uitnodigingen binnen. De nieuwe wielerploeg van Johnny Hoogerland staat in het voorjaar aan de start van onder meer de Ronde van Vlaanderen, de Amstel Gold Race en Gent-Wevelgem.
"We mogen het openingsweekend (Omloop en Kuurne) rijden en daarnaast ook alle Flanders Classics", aldus ploegleider Erik Breukink. "We wachten nog op de ASO." De Tour-organisatie, die ook verantwoordelijk is voor koersen als Parijs-Roubaix, de Waalse Pijl en Luik-Bastenaken-Luik, heeft nog geen wildcards uitgedeeld. "Zij moeten de startbewijzen verdelen onder vrij veel ploegen. Wat dat betreft kennen we onze plek."
De oranje shirtjes zijn eind januari voor het eerst te zien op Mallorca. Daarna volgen in elk geval de Ster van Bessèges, de Ruta del Sol en voorjaarsklassiekers als Omloop Het Nieuwsblad, Kuurne-Brussel-Kuurne, Dwars door Vlaanderen, de E3 Prijs, Gent-Wevelgem, Ronde van Vlaanderen, Scheldeprijs en de Brabantse Pijl.
"Wie precies waar gaat rijden, weten we nog niet. Dat bespreken we vanaf 12 januari op trainingskamp in Spanje", aldus Breukink.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben geil
Ben hem nu aan het terugkijken.quote:
Leuke vriendin heeft-ie.quote:Op donderdag 25 december 2014 11:22 schreef franklop het volgende:
Wat vrolijk kerstnieuws
Lars Boom gaat trouwen
quote:Lars Boom pakt 'historische' ritzege in Tour
Na 9 jaar kunnen de Nederlandse wielerfans eindelijk weer juichen in de Tour de France. Lars Boom staat op in de 9e etappe van 's werelds grootste en belangrijkste wielerronde. In de zware kasseienrit komt hij solo over de streep. Een triomf van formaat voor Boom en een nog grotere opluchting voor het Nederlandse wielrennen. Eindelijk geldt de ritzege van Pieter Weening niet meer als het laatste Oranje-succes in de belangrijkste wielerronde die er bestaat.
Het sportjaar stond voor Nederland bol van het succes en ook van de opmerkelijke momenten. Maar wat was hét sportmoment van het jaar? De redactie van Telesport(.nl) maakte een selectie van 12
http://www.telegraaf.nl/telesport/23476669/__Kies_uw_Sportmoment_van_2014__.html
Niet gekeken naar het interview maar volgens mij ging het al erg bergafwaarts met de koers van Tinkov voor juli.quote:Op zondag 28 december 2014 21:03 schreef PippenScottie het volgende:
Tinkov:
Als de sancties aanhouden kan dat het einde van Tinkov als wielersponsor betekenen:
http://www.bloomberg.com/(...)aRqey29FCKuidxA.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |