Nog niet zo erg maar wel dat ze Dione mede laat presenteren. Dat wordt kleutertv maar past dan wel weer bij het tijdstip.quote:Op vrijdag 19 december 2014 16:50 schreef Momo... het volgende:
Geen avondetappe in 2015![]()
http://nos.nl/artikel/2009813-avondetappe-stopt-nieuw-tour-programma-in-2015.html
Die gaat ook van veelbelovend naarquote:Op vrijdag 19 december 2014 11:20 schreef Chiappucci het volgende:
Seeldraeyers gaat trouwens naar Torku-Sekerspor
Vaal geel, niet echt mooi.quote:Op vrijdag 19 december 2014 10:43 schreef TheArt het volgende:
Shirt Tinkoff-Saxo:
[ afbeelding ]
Sagan heeft eindelijk een degelijke Slowaakse trui.
Tour Du Jour was het afgelopen seizoen prima. Eddy en Boogerd zijn goede gasten die weten waarover ze praten. Vond het eerlijk gezegd beter dan die show van Mart.quote:Op vrijdag 19 december 2014 17:14 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Gelukkig zijn er alternatieven met Vive le Velo en RTL. Al haalden die programma's het niet bij de Avondetappe wat mij betreft.
Dit nieuwe programma gaat de tour karavaan niet volgen lijkt me?
Winnaar van de Ronde van Turkije 2015 is bekend!quote:Op vrijdag 19 december 2014 11:20 schreef Chiappucci het volgende:
Seeldraeyers gaat trouwens naar Torku-Sekerspor
Ho ho die gaan vanaf nu ook clean rijden, ze zijn namelijk proeflid van MPCC.quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:05 schreef flyguy het volgende:
[..]
Winnaar van de Ronde van Turkije 2015 is bekend!
En dan zegt hij verder.quote:Het is dan ook geen toeval dat de meeste aangetrokken renners sprinters zijn. "Welk type renner wint de meeste wedstrijden? Exact: sprinters. Ik heb verschillende opties overwogen om meer races te winnen." Afgelopen seizoen boekte MTN-Qhubeka – voornamelijk op het Afrikaanse continent – twaalf zeges. "Met de jongens die we hebben aangetrokken en ook Gerald Ciolek, hebben we in de finale altijd drie of vier renners die in staat zijn om te winnen.
Dus ze halen een berg sprinters om te winnen, maar die hoeven verder niet te winnen want het gaat om merkbekendheid.quote:Maar op een gegeven moment, als er elke week prestaties van je verlangt worden, wordt de druk ze te veel. Daar worden ze ook op afgerekend, waardoor ze ook aan zichzelf beginnen te twijfelen. Ik wil de druk bij die jongens wegnemen. Bij ons hoef je niet te winnen, omdat het voornamelijk draait om de merkbekendheid.
Geen legendarisch voorjaar.quote:Op zondag 21 december 2014 16:49 schreef SaintOfKillers het volgende:
Nogal veel koersen waarvan ik me totaal niet meer kon herinneren wie er had gewonnen. De E3 en Gent-Wevelgem waren echt helemaal weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |