quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Dat zei m'n vriendin gister ookquote:
Tegen mij zei jouw vriendin dat ze het niet droog hield...quote:Op vrijdag 19 december 2014 11:20 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat zei m'n vriendin gister ook
Ik heb geeneens een vriendinquote:Op vrijdag 19 december 2014 11:20 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat zei m'n vriendin gister ook
Het heeft in ieder geval voor een vrolijker muziekje onder de items gezorgdquote:Op vrijdag 19 december 2014 11:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
Fijn dat Corton ook weer eens ergens anders mag rondreizen.
Soort Red Shoe Diary item dit jaar....quote:Op vrijdag 19 december 2014 11:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
Fijn dat Corton ook weer eens ergens anders mag rondreizen.
quote:Op vrijdag 19 december 2014 11:23 schreef waxmask het volgende:
[..]
Soort Red Shoe Diary item dit jaar....
SMS Ban-aanquote:
Que?quote:Op vrijdag 19 december 2014 11:25 schreef waxmask het volgende:
En waarom niet naar Zweden, daar worden in Europa de meeste vrouwen beestachtig mishandeld.
quote:Op vrijdag 19 december 2014 11:26 schreef waxmask het volgende:
EN was er jaren terug geen schandaal dat hulpverleners zelf, voor Unicef, zich vergrepen aan vrouwen?
Hier al zonquote:Op vrijdag 19 december 2014 11:28 schreef alors het volgende:
Blauwe lucht en sporadisch zon hier, er is licht aan het eind van de tunnel jongens.
Hier ook blauwe lucht: camquote:Op vrijdag 19 december 2014 11:28 schreef alors het volgende:
Blauwe lucht en sporadisch zon hier, er is licht aan het eind van de tunnel jongens.
Het regent nog volop hier.quote:Op vrijdag 19 december 2014 11:28 schreef alors het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |