quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Dat zei m'n vriendin gister ookquote:
Tegen mij zei jouw vriendin dat ze het niet droog hield...quote:Op vrijdag 19 december 2014 11:20 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat zei m'n vriendin gister ook
Ik heb geeneens een vriendinquote:Op vrijdag 19 december 2014 11:20 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat zei m'n vriendin gister ook
Het heeft in ieder geval voor een vrolijker muziekje onder de items gezorgdquote:Op vrijdag 19 december 2014 11:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
Fijn dat Corton ook weer eens ergens anders mag rondreizen.
Soort Red Shoe Diary item dit jaar....quote:Op vrijdag 19 december 2014 11:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
Fijn dat Corton ook weer eens ergens anders mag rondreizen.
quote:Op vrijdag 19 december 2014 11:23 schreef waxmask het volgende:
[..]
Soort Red Shoe Diary item dit jaar....
SMS Ban-aanquote:
Que?quote:Op vrijdag 19 december 2014 11:25 schreef waxmask het volgende:
En waarom niet naar Zweden, daar worden in Europa de meeste vrouwen beestachtig mishandeld.
quote:Op vrijdag 19 december 2014 11:26 schreef waxmask het volgende:
EN was er jaren terug geen schandaal dat hulpverleners zelf, voor Unicef, zich vergrepen aan vrouwen?
Hier al zonquote:Op vrijdag 19 december 2014 11:28 schreef alors het volgende:
Blauwe lucht en sporadisch zon hier, er is licht aan het eind van de tunnel jongens.
Hier ook blauwe lucht: camquote:Op vrijdag 19 december 2014 11:28 schreef alors het volgende:
Blauwe lucht en sporadisch zon hier, er is licht aan het eind van de tunnel jongens.
Het regent nog volop hier.quote:Op vrijdag 19 december 2014 11:28 schreef alors het volgende:
Hier is het weer nacht geworden.quote:
quote:Op vrijdag 19 december 2014 11:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
"Laten we met z'n allen geluid maken". Want dan zijn de problemen opgelost. Mooi.
JA frown maarquote:
Unicef = VNquote:Op vrijdag 19 december 2014 11:33 schreef waxmask het volgende:
[..]
JA frown maarWas dus niet Unicef, maar erger:
http://www.eenvandaag.nl/(...)kt_kinderen_in_sudan
quote:Op vrijdag 19 december 2014 11:35 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ja VN, erger dus. Die zijn gewapend!
Kan me wel voorstellen als je er woont op zo'n plein. In Eindhoven galmde die speaker ook buiten heel de nacht, en de kroegen bleven open. Op een gegeven moment ben je dat wel beu denk ik.quote:Op vrijdag 19 december 2014 11:37 schreef JaneDoe het volgende:
wie was ook alweer die sneue user die ervan overtuigd was dat de omwonende last hadden van sr?
jimbo oid?
1.47quote:Op vrijdag 19 december 2014 10:44 schreef wolfrolf het volgende:
Dadelijk even tanken voor 1,479
lolwhaut
Dat was bij Serieuzzz Live geen probleem meer.quote:Op vrijdag 19 december 2014 11:39 schreef waxmask het volgende:
[..]
Kan me wel voorstellen als je er woont op zo'n plein. In Eindhoven galmde die speaker ook buiten heel de nacht, en de kroegen bleven open. Op een gegeven moment ben je dat wel beu denk ik.
Eindhoven laat je hooooooren!quote:Op vrijdag 19 december 2014 11:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat was bij Serieuzzz Live geen probleem meer.
quote:Op vrijdag 19 december 2014 11:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat was bij Serieuzzz Live geen probleem meer.
Ik moet ervan janken.quote:
bij deze alles ontkracht dusquote:Op vrijdag 19 december 2014 11:37 schreef JaneDoe het volgende:
wie was ook alweer die sneue user die ervan overtuigd was dat de omwonende last hadden van sr?
jimbo oid?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |