jankend de vangrail in.quote:
Als je op de grote markt in Haarlem gaat wonen en niet tegen overlast kan, dan heb je het niet begrepen. Precies wat die dame net zei. De hele zomer is er van alles te doen daar.quote:Op vrijdag 19 december 2014 11:42 schreef PinkLow het volgende:
Wat zeuren mensen over overlast, als je er last van heb, ga je toch oordopjes kopen, ergens anders slapen of 3fm aanklagen
3FM Stage is sowieso apenaids mbt crowd-controle. Alles over twee smalle stukken naar een podium waar je ook nog eens vanuit de achterkant komt aangelopen.quote:Op vrijdag 19 december 2014 11:42 schreef Dagoduck het volgende:
Stromae op Pinkpop, wat was het daar godverdomme druk.
Als je dat van te voren overeenkomt wel.quote:Op vrijdag 19 december 2014 11:43 schreef waxmask het volgende:
Maar als je een vrouw die misbruikt is geld geeft en dat neemt ze aan, heeft ze een dienst geleverd toch?
Ik "kleur" al jaren niet meer analoog. Met paint kan je tenminste makkelijk binnen de lijntjes "fillen".quote:Op vrijdag 19 december 2014 11:42 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
In Haarlem houden de kinderen niet van tekeningen maken. Of 3FM flikkert ze meteen weg aangezien de muur nog steeds leeg is.
Sowieso paints: ONZ / Onzin Paints!quote:Op vrijdag 19 december 2014 11:44 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ik "kleur" al jaren niet meer analoog. Met paint kan je tenminste makkelijk binnen de lijntjes "fillen".
Eenschquote:Op vrijdag 19 december 2014 11:47 schreef Dagoduck het volgende:
Zo'n underrated instrument dit:
[ afbeelding ]
Hoi.quote:
Je bent niet helemaal helder of wel?quote:Op vrijdag 19 december 2014 11:35 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ja VN, erger dus. Die zijn gewapend!
quote:Op vrijdag 19 december 2014 11:53 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Je bent niet helemaal helder of wel?
Duurde ook even voordat ik het zagquote:Op vrijdag 19 december 2014 11:57 schreef wolfrolf het volgende:
Zaktabak![]()
[ afbeelding ]
Netjes gephotoshopped
Guus had gewoon moeten stoppen na "Het is een nacht"quote:
quote:Op vrijdag 19 december 2014 11:57 schreef wolfrolf het volgende:
Zaktabak![]()
[ afbeelding ]
Netjes gephotoshopped
Mis ik iets?quote:Op vrijdag 19 december 2014 11:57 schreef wolfrolf het volgende:
Zaktabak![]()
[ afbeelding ]
Netjes gephotoshopped
Ohquote:
Nee, ze is altijd al een beetje mollig geweest...quote:
Oh ...quote:Op vrijdag 19 december 2014 12:04 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nee, ze is altijd al een beetje mollig geweest...
Wat denk je zelf.quote:Op vrijdag 19 december 2014 12:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Heb ik wat gemist vannacht en vanochtend?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |