En alle naastgelegen gemeenten ook.quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:05 schreef Specularium het volgende:
[..]
Krijg je daar de hele buurt mee weg?
Alle Duindorpers met een kleurtje krijgen een Widowmaker door de brievenbus.quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:05 schreef Specularium het volgende:
[..]
Krijg je daar de hele buurt mee weg?
Ik vertrouw Albert Verlinden nog eerder...dus dat zegt wel watquote:Op zaterdag 20 december 2014 00:04 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja ben ik het wel mee eens. Hij komt nooit echt oprecht over (al geldt dat natuurlijk voor zoveel mensen op teevee).
Wil stiekem gepakt worden door een bende Marokkaanse jongens.quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:07 schreef Mani89 het volgende:
Arie zei in dat programma van Filemon dat hij 's nachts express door foute buurten fietst in de hoop dat hij een vechtpartij uitlokt, dat vond ik wel raar. Opzich.
HIj hoeft niet eens door foute buurten te fietsen, overal wekt hij aggressie op, met zijn hoofd.quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:07 schreef Mani89 het volgende:
Arie zei in dat programma van Filemon dat hij 's nachts express door foute buurten fietst in de hoop dat hij een vechtpartij uitlokt, dat vond ik wel raar. Opzich.
Net als Pim, en dat was ook een volksheld.quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:08 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wil stiekem gepakt worden door een bende Marokkaanse jongens.
quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:08 schreef Uccie het volgende:
[..]
HIj hoeft niet eens door foute buurten te fietsen, overal wekt hij aggressie op, met zijn hoofd.
Nou ja zeg, Arie is toch een hartstikke aardige jongen?quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:08 schreef Uccie het volgende:
[..]
HIj hoeft niet eens door foute buurten te fietsen, overal wekt hij aggressie op, met zijn hoofd.
quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:08 schreef Uccie het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:55 schreef Specularium het volgende:
[..]
Heb ik ook wel eens last van.
Alleen als hij er betaald voor krijgt.quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:09 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nou ja zeg, Arie is toch een hartstikke aardige jongen?
quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:17 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als jij anders eens gewoon de pleures krijgt joh, met je
Als je met EO-gehalte bedoelt dat ik een knuppel wil pakken en je hersens in wil slaan met jequote:Op zaterdag 20 december 2014 00:18 schreef Webschip het volgende:
[..]heeft wel een heel hoog EO-gehalte.
Dire Straits luisteren met 10 mg lorazepam in je mik is een soort out of body experience.quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:16 schreef Tem het volgende:
Wist ik natuurlijk al door die Mark Knoflook herrie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |