Oh puzzels zijn wel leuk!quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat waren meer puzzels, zelfs kinderen van 10 konden het uitspelen. Sterker nog, dat was (initieel) de doelgroep.
Pjo als ie later groot is.quote:
Pokedex geeft een error, hoort die bij een nieuwe generatie?quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De legendarische Pjohannes, die moet je kennen.
Wat Johannes zegt.quote:
Jazeker, is net geboren.quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:54 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Pokedex geeft een error, hoort die bij een nieuwe generatie?
Dat is al wel een tijdje terug Specularium.quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:53 schreef Specularium het volgende:
[..]
Volgens mij iets op een ouwe Atari.
En met Mask en Transformers natuurlijk.
Die namenquote:Op zaterdag 20 december 2014 00:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[ afbeelding ]
Dit blijft leuk.
Ja, zeer krachtig.quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:54 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Pokedex geeft een error, hoort die bij een nieuwe generatie?
Pjo krijgt wel een kuifjequote:
Ga ik volgende week mee beginnen.quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Pjo is nu nog maar een Pidgey, maar even trainen en het is al een Pidgeotto.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Boodschappen en zo weinig mogelijk.quote:
Ik ga eerst wat slaap uit mijn ogen wrijven, koffie drinken/wakker worden en dan ga ik maar eens op de FP rondhangen.quote:
Ze kan lekker koken in ieder geval.quote:Op zaterdag 20 december 2014 11:11 schreef Specularium het volgende:
Zou de moeder van Marianne lekker zijn?
Heeft ze een pollepel?quote:Op zaterdag 20 december 2014 11:19 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ze kan lekker koken in ieder geval.
Oh, dat klinkt interessant!quote:Op zaterdag 20 december 2014 11:19 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik kijk liever in mijn veilige zolderkamer als je het niet erg vindt.quote:Op zaterdag 20 december 2014 11:11 schreef Mani89 het volgende:
Komen jullie ook darts met mij kijken? Ze hebben.hier in het buurthuis een groot scherm opgehangen.
Mijn moeder frituurt de lekkerste kroketten, dat eten we wel 3 keer in de week.quote:Op zaterdag 20 december 2014 11:19 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Je moet net als ik wel een keer de wijde wereld in hoor, een keer een trijntje pakken ergens naartoe ofzo.quote:Op zaterdag 20 december 2014 11:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik kijk liever in mijn veilige zolderkamer als je het niet erg vindt.
Ik weet nog niet of ik trijntje wil pakken hoor, daar komt alleen maar why-aiaiai uit.quote:Op zaterdag 20 december 2014 12:35 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Mijn moeder frituurt de lekkerste kroketten, dat eten we wel 3 keer in de week.
[..]
Je moet net als ik wel een keer de wijde wereld in hoor, een keer een trijntje pakken ergens naartoe ofzo.
De arm reikt ver zo zie je.quote:Op zaterdag 20 december 2014 12:46 schreef YokiKater het volgende:
Nou ja, ik plaats een artikel over Noord-Korea en de cyberaanval op Sony.. Klapt de Frontpage eruit.
Scary.
Daar ga ik dan ook maar vanuit.quote:Op zaterdag 20 december 2014 12:57 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nah, het zal wel wat anders zijn geweest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |