Tot vanavondquote:Op vrijdag 16 januari 2015 13:54 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Komt goed! Zie je daar waarschijnlijk wel.
Ik vind het niet zo heel erg mooi eigenlijk.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:24 schreef TheSorrow het volgende:
Ik heb vaak genoeg naar Hateplow gezocht op YouTube, maar tot mijn verbazing is deze video nog niet zo heel lang geleden geüpload, super vet!!!![]()
![]()
Ik kom nooit meer door een hele Marduk-plaat heen. Ergens halverwege zet ik altijd weer Panzer Division opquote:Op zaterdag 17 januari 2015 15:23 schreef Jigzoz het volgende:
Ik mag er natuurlijk niet naar linken, maar de nieuwe Marduk is op diverse torrentsites te vinden.
Wereldplaat, overigens.
Panzer Division was heel tof, maar de laatste paar albums van Marduk vind ik ook wel erg goed.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 20:23 schreef Ciora het volgende:
[..]
Ik kom nooit meer door een hele Marduk-plaat heen. Ergens halverwege zet ik altijd weer Panzer Division op
Dus hij speelt niet meer bij die band, mag ik vragen waarom niet?quote:Dreamcatchers is leuk!
Normaal lees ik hier alleen een beetje. Maar mijn vriend is een tijd de gitarist geweestvond het nu wel leuk te reageren.
Gelukkig verschillen smaken, hè.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 17:45 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ik vind het niet zo heel erg mooi eigenlijk.
Geweldige video.quote:Op zondag 18 januari 2015 01:09 schreef Mark het volgende:
Exodus is mijn jeugdliefde en Bonded by Blood is een Klassieker![]()
Daar had ik op de vorige pagina ook al een nummer van gepost. Goeie plaat.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:08 schreef Ferry_76 het volgende:
Nog een aardige plaat gevonden in de zwaremetalen top 50 op youtube:
dat waren pas tijden. Hoeveel klassiekers er toen niet zijn uitgekomen.....quote:Op zondag 18 januari 2015 01:09 schreef Mark het volgende:
Exodus is mijn jeugdliefde en Bonded by Blood is een Klassieker![]()
Allemaal verschillende factorenquote:Op zondag 18 januari 2015 03:07 schreef Mo_Muffin het volgende:
@ SacreCoeur
[..]
Dus hij speelt niet meer bij die band, mag ik vragen waarom niet?
Leuk dat je nu wel reageerde.![]()
Zelf lees ik ook meer dan ik reageer.
Super gave live band, een bruisende bom vol energie, echt de moeite waard om een keer live te bewonderen!quote:Op vrijdag 6 februari 2015 14:15 schreef ErwinDikkie het volgende:
Voor die gene die er van houden, Unearth komt naar Alkmaar.
Ben wel benieuwd.
Gisteren al geweestquote:
Ik ben niet echt ervaringsdeskundige, dit was pas de tweede keer, maar ik kan niet anders zeggen dan dat ik ze beide keren live erg sterk vond. In professionele zin dan, want wat betreft sfeer is het inderdaad niet de beste blackmetalband ooit. Wat dat wel is zou ik overigens niet zeker weten. Ik vond Vemod tot nu toe denk ik het overtuigendst, maar Watain is live ook wel behoorlijk meeslepend.quote:Op woensdag 25 februari 2015 17:18 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Weer? Van alle keren dat ik ze live heb gezien vond ik ze gemiddeld genomen matig.
Was dat nog met Legion? Je omschrijving lijkt wel erg op de verhalen die ik ken uit die periode.quote:Op donderdag 26 februari 2015 13:12 schreef GimmeGore het volgende:
Ik heb vooral ervaring met Marduk inclusief:
- slecht geluid (niet de schuld van de band)
- te dronken zanger
- haast, dus alles heel snel afraffelen, sommige nummers waren amper herkenbaar.
- dubbele regenbogen
Vond het toen anders behoorlijk goed klinken altijd.quote:Op donderdag 26 februari 2015 13:18 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Was dat nog met Legion? Je omschrijving lijkt wel erg op de verhalen die ik ken uit die periode.
De Marduk van toen vond ik overigens vooral saai. Alleen Panzer Division vond ik wel tof. Marduk ben ik pas een paar jaar geleden echt gaan waarderen.
Toen was ik 16 en bestelde ik black metal cd's via vage postorderbedrijfjes... Van Marduk kende ik toen alleen Those of the Unlight.quote:Op donderdag 26 februari 2015 13:28 schreef Ciora het volgende:
[..]
Vond het toen anders ook al behoorlijk vet.
Jaartje daarvoor speelden ze in de Baroeg samen met Gehenna en Mysticum. Wat een tijd...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |