quote:Op vrijdag 19 december 2014 00:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik stel me dat hele veilingproces zo voor
"Roderick, bied nou eens wat meer lul, het is voor die derde wereld sloebers"
Klopt.. hij is veegdienst om zes uur geloof ik..?quote:Op vrijdag 19 december 2014 00:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ekdom doet geen graveyard, dus het wordt al makkelijker
Gelukkig. Die hoor je altijd alquote:Op vrijdag 19 december 2014 00:26 schreef Maver24 het volgende:
Beetje actuele plaatjes is ook niet erg maar die hoor je niet
quote:
Hahaha die gast is geweldigquote:
Waar heb jij het nou weer over?quote:Op vrijdag 19 december 2014 00:30 schreef bjanaan het volgende:
SR is altijd wel een goed weekje voor je posts!
Verjaardagsfeestjes in Haren doen het beter...quote:Op vrijdag 19 december 2014 00:30 schreef bjanaan het volgende:
Garnalenkroketten ze zijn er weerquote:
quote:Op vrijdag 19 december 2014 00:30 schreef bjanaan het volgende:
Wrijf het er maar in.quote:
quote:Op vrijdag 19 december 2014 00:35 schreef heloef het volgende:
WANNEER EEN VUUR BEGINT TE BRANDEN
DANSEN
Dit ja..quote:
CoolCatquote:Op vrijdag 19 december 2014 00:36 schreef Dagoduck het volgende:
Dit is echt zo'n kledingwinkel (á la Sting) beat.
Toch een piek van 1161, dat is 1/5 van al je posts.quote:Op vrijdag 19 december 2014 00:36 schreef bjanaan het volgende:
[..]
Pieken en dalen mien jong pieken en dalen
Ha ha hier kan ik me wel in vinden jaquote:Op vrijdag 19 december 2014 00:36 schreef Dagoduck het volgende:
Dit is echt zo'n kledingwinkel (á la Sting) beat.
Ohja.. smsen...quote:
Loop ik daar naar binnen, ga ik staan dansen enzo. Doet mijn vader ook altijd. Dan denken mensen dat ik gek ben. Maar ik geef geen neuk.quote:
Nee, een e-meeuw.quote:Op vrijdag 19 december 2014 00:38 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Ohja.. smsen...
Ff denken hoe dat ook al weer ging... met een duif geloof ik he..
Wham is nog ergerquote:Op vrijdag 19 december 2014 00:36 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Dit ja..
Ach 1 nummertje trek ik nog wel.. beter dan adele enz
Mariah kerrie er bij en het is fissaquote:Op vrijdag 19 december 2014 00:40 schreef heloef het volgende:
Ik zeg het gewoon eerlijk mijn Kerst is niet compleet zonder dit nummer.
quote:Op vrijdag 19 december 2014 00:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Mariah kerrie er bij en het is fissa
#anniesboobsquote:
Tetten..quote:
Als je kut hoest dan zou ik morgenvroeg maar naar de huisarts gaan.quote:
Ik ben meer van de Mariah Kip Kerriequote:Op vrijdag 19 december 2014 00:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Mariah kerrie er bij en het is fissa
Liever een paar stoere, bijna naakte, -15 trotserende meiden met accent... dan dat "fuck her right in the pussy "volk..quote:Op vrijdag 19 december 2014 00:45 schreef Dagoduck het volgende:
Eindelijk een keer SR met gewoon Noord-Hollands Nederlands. Ipv al die dialecten.
Wereldgerechten. -1 pigment puntenquote:Op vrijdag 19 december 2014 00:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben meer van de Mariah Kip Kerrie
[ afbeelding ]
Twee dronken mongooltjes zijn ook representatief voor 500+ mensen daarquote:Op vrijdag 19 december 2014 00:50 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Liever een paar stoere, bijna naakte, -15 trotserende meiden met accent... dan dat "fuck her right in the pussy "volk..
Zijn dat de glazen van het huis?quote:
Ik vond dat wel een extra leukigheidje.quote:Op vrijdag 19 december 2014 00:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wereldgerechten. -1 pigment punten
Neuh.. maar gemoedelijk in Haarlem is anders dan gemoedelijk in Groningen..quote:Op vrijdag 19 december 2014 00:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Twee dronken mongooltjes zijn ook representatief voor 500+ mensen daar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |