thanksquote:Op donderdag 18 december 2014 22:20 schreef FANN het volgende:
[..]
stoere foto van jou in dat fototopic, leuk
wil ze 1e én 2e kerstdag komen eten ?quote:Op donderdag 18 december 2014 22:38 schreef sig000 het volgende:
Het jaarlijkse kerstoffensief van schoonmoeder is weer begonnen, elke dag even bellen met familiedingen.
Ooh, is dat hetquote:Op donderdag 18 december 2014 22:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar daarvoor ben je ook een meisje
Welke heuvels? Dit land is zo plat als een dubbeltje.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:24 schreef sig000 het volgende:
[..]
In Arnhem moet je altijd omrijden met al die heuvels.
Heb geen idee wat ze dit jaar wil, ben niet thuis en heb geen tijd.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:40 schreef just me het volgende:
[..]
wil ze 1e én 2e kerstdag komen eten ?
Waar ik woon is het echt niet vlak hoor.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:41 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Welke heuvels? Dit land is zo plat als een dubbeltje.
dat is niet de ware kerstgedachte..quote:Op donderdag 18 december 2014 22:43 schreef sig000 het volgende:
[..]
Heb geen idee wat ze dit jaar wil, ben niet thuis en heb geen tijd.
Woon je wel in Nederland dan?quote:Op donderdag 18 december 2014 22:44 schreef sig000 het volgende:
[..]
Waar ik woon is het echt niet vlak hoor.
Bij PP op de Veluwse Heuvelrug of zo in de buurt?quote:Op donderdag 18 december 2014 22:51 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Woon je wel in Nederland dan?
Geef mijn schoonmoeder nooit een vinger.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:51 schreef just me het volgende:
[..]
dat is niet de ware kerstgedachte..
Richting het oosten voorbij Utrecht wordt het steeds heuvelachtiger, kom je daar weleens?quote:Op donderdag 18 december 2014 22:51 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Woon je wel in Nederland dan?
Mijn moeder de dag na mij ... Ook zo'n dooddoener ...quote:Op donderdag 18 december 2014 22:53 schreef sig000 het volgende:
[..]
Geef mijn schoonmoeder nooit een vinger.
Daarnaast is ze de 30e ook nog jarig.
Nee, volgens mij niet. Ik kom uit het Noorden en rijd af en toe wel naar een vriendin die helemaal in het Zuiden woont. Maar voor mijn gevoel is het daar net zo plat als hier.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:54 schreef sig000 het volgende:
[..]
Richting het oosten voorbij Utrecht wordt het steeds heuvelachtiger, kom je daar weleens?
Zaterdag is kleinzoon voor het eerst jarig, dan mag ie met slagroomtaart spelen.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Mijn moeder de dag na mij ... Ook zo'n dooddoener ...
Brabant is ook vrij vlak ja.quote:Op donderdag 18 december 2014 23:05 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nee, volgens mij niet. Ik kom uit het Noorden en rijd af en toe wel naar een vriendin die helemaal in het Zuiden woont. Maar voor mijn gevoel is het daar net zo plat als hier.
Ahah ja die kleine die op Piet lijkt ... Dat wordt een guitig jochie volgens mij...quote:Op donderdag 18 december 2014 23:06 schreef sig000 het volgende:
[..]
Zaterdag is kleinzoon voor het eerst jarig, dan mag ie met slagroomtaart spelen.
Hier in het noorden hebben we terpen en dijken, en de Drentse heuvelrug.quote:Op donderdag 18 december 2014 23:05 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Nee, volgens mij niet. Ik kom uit het Noorden en rijd af en toe wel naar een vriendin die helemaal in het Zuiden woont. Maar voor mijn gevoel is het daar net zo plat als hier.
Hij heeft altijd schik, dat wordt lachen met die taart.quote:Op donderdag 18 december 2014 23:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Ahah ja die kleine die op Piet lijkt ... Dat wordt een guitig jochie volgens mij...
Als Geoloog moet ik hier natuurlijk op reageren... Nederland heeft slechts enkele heuvelachtige regios... nml: Drente, Oost Overijssel, Gelderland en Limburg...quote:Op donderdag 18 december 2014 23:05 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Jij bent er ook net zo dol op als PPquote:Op donderdag 18 december 2014 23:12 schreef sig000 het volgende:
[..]
Hij heeft altijd schik, dat wordt lachen met die taart.
Terpen en dijken hebben we zelf gemaakt,,, .. Daar staan we bekend om ... Drente is geshaped door een bewegende ijsmassaquote:Op donderdag 18 december 2014 23:11 schreef drakin het volgende:
[..]
Hier in het noorden hebben we terpen en dijken, en de Drentse heuvelrug.
Dat platte valt dus best mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |