Ik ga alvast wat leuke grapjes bedenken voor morgen.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
Fatshaming is alleen op friday.
Net als slutshaming saturday
Ik kan niet wachten!quote:Op donderdag 18 december 2014 22:12 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik ga alvast wat leuke grapjes bedenken voor morgen.
Zolang ze maar niet over mij gaanquote:Op donderdag 18 december 2014 22:12 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik ga alvast wat leuke grapjes bedenken voor morgen.
Hij was ook mooi!quote:Op donderdag 18 december 2014 22:14 schreef El_Thijs het volgende:
Een referentie van mijn post in de TT
Art, you da man!
Trusten! Ik ga zo ook maarquote:Op donderdag 18 december 2014 22:17 schreef El_Thijs het volgende:
Mensen, ik ga jullie welterusten wensen
Wat is dat joh.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:16 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
Why.Deze trend moet echt stoppen.
Trustenquote:Op donderdag 18 december 2014 22:17 schreef El_Thijs het volgende:
Mensen, ik ga jullie welterusten wensen
Wel een beetje jelly op haar navelquote:Op donderdag 18 december 2014 22:16 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
Niet over mij he? Ik heb verkering.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:19 schreef Californium het volgende:
Terug van training
Was leuk!
Nu even beetje dansen door mijn huis en chillen en dan zo slapen en dromen over leuke mannen!
Welke trend? Ouder worden?quote:Op donderdag 18 december 2014 22:16 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
In mijn dromen bepaal ik wie er vrijgezel is en wie nietquote:Op donderdag 18 december 2014 22:21 schreef artelligence het volgende:
[..]
Niet over mij he? Ik heb verkering uiteraard.
Ze zei leuke mannen.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:21 schreef artelligence het volgende:
[..]
Niet over mij he? Ik heb verkering.
BH-loos?quote:Op donderdag 18 december 2014 22:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Welke trend? Ouder worden?
Niks mis mee, dat hoofd in die linkerfoto is problematischer.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wel een beetje jelly op haar navel
Al die plastisch chirurgische ingrepen.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Welke trend? Ouder worden?
Mooie navel inderdaad.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wel een beetje jelly op haar navel
Ik zie dat nooit eigenlijk.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:22 schreef Fascination het volgende:
[..]
Al die plastisch chirurgische ingrepen.
Kaneel, serieus. Je ziet dat verschil in hoofd toch wel? Ogen, lippen, mond in z'n geheel...quote:Op donderdag 18 december 2014 22:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mooie navel inderdaad.
[..]
Ik zie dat nooit eigenlijk.
Ze heeft botox injecties gehad?
Ja, maar ik dacht dat het gewoon een foto van een paar jaar verder was, zonder make-up.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kaneel, serieus. Je ziet dat verschil in hoofd toch wel? Ogen, lippen, mond in z'n geheel...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |