quote:(...) by about 3 months of age, babies should get at least 90 minutes a day of tummy time.
quote:Op donderdag 18 december 2014 22:11 schreef Dyre het volgende:
L heeft het liefst tijdens het drinken iets in haar handje, anders blijft ze er mee maaien. Mijn vinger bijvoorbeeld![]()
[ afbeelding ]
Klinkt goed hoor kwak. Drie kwartier over die grote fles is misschien inderdaad even wennen
Awwquote:Op donderdag 18 december 2014 22:11 schreef Dyre het volgende:
L heeft het liefst tijdens het drinken iets in haar handje, anders blijft ze er mee maaien. Mijn vinger bijvoorbeeld![]()
[ afbeelding ]
Klinkt goed hoor kwak! Drie kwartier over die grote fles is misschien inderdaad even wennen
Gevalletje tl;dr maar ik heb wél een trucje gevonden:quote:Op donderdag 18 december 2014 22:15 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik kreeg trouwens deze link van een vriendin, omdat A. dus écht nog steeds een hartgrondige hekel heeft aan het op haar buik liggen, en ik merk dat ik er steeds tegenop zie om dat te oefenen. Misschien hebben jullie er ook nog wat aan: http://mamaot.com/2012/03(...)e-less-um-miserable/
Tegelijk vraag ik me af waarom dit soort dingen niet in het CB-boekje staan. Moet ik dit zomaar allemaal weten
het zat gratis in de blije babydoos en het lag op tafelquote:Op donderdag 18 december 2014 22:26 schreef Razztwizzle het volgende:
Ja, dat werkt hier ook! Maar niet met Wizzel en Poep natuurlijk, wij doen dat met Dikkie Dik want die is baas.
A. is net het stadium "Ik laat gewoon als een hulpeloos wurmpje m'n hoofd in het kleed / kussen / matras vallen en dan helpt mama me vanzelf wel omhoog als ik hard genoeg huil" een beetje uit en beweegt zich langzaam naar het stadium "Nou OK, als je het zo belangrijk vindt dan wil ik best 10 seconden m'n hoofd omhoog houden voordat ik ga krijsen als een speenvarken".quote:Op donderdag 18 december 2014 22:27 schreef kwakz0r het volgende:
Ik moet dat ook echt meer doen met M... Bik de CB arts tilde hij wel zijn hoofd ineens op dus hij kan het wel, maar als ik m op zn buik leg ligt hij alleen maar hulpeloos te kijken met zn nekje zo naar gedraaid...
*lacht baby wakker*quote:Op donderdag 18 december 2014 22:26 schreef Razztwizzle het volgende:
Go M! Wat een moppie zeg
. En ja, dat werkt hier ook! Maar niet met Wizzel en Poep natuurlijk, wij doen dat met Dikkie Dik want die is baas
.
Overigens is tot mijn verdriet mijn dochter idolaat van een Wizzel en Poep knuffeldoekje, gedoneerd door kraamvisite die dat blijkbaar mooi vonden. Ik ben niet boos, ik ben teleurgesteld.
gnorf!quote:Op donderdag 18 december 2014 22:31 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
A. is net het stadium "Ik laat gewoon als een hulpeloos wurmpje m'n hoofd in het kleed / kussen / matras vallen en dan helpt mama me vanzelf wel omhoog als ik hard genoeg huil" een beetje uit en beweegt zich langzaam naar het stadium "Nou OK, als je het zo belangrijk vindt dan wil ik best 10 seconden m'n hoofd omhoog houden voordat ik ga krijsen als een speenvarken".
Ik vind het niet zo'n punt hoor. Ik ken niemand van 18 die nog niet z'n hoofd omhoog kan houden of kan omrollen en zo door het leven gaat:
[ afbeelding ]
Kunnen die ballen in bad ja?quote:Op donderdag 18 december 2014 22:30 schreef Dyre het volgende:
Ik heb nog nooit een boek van Woezel en Pip gezien, maar ik snap die enorme afkeer ertegen nog niet zoL heeft inmiddels een pratende Woezel (geloof ik?) en een rammelde pip gekregen. Ojah, en ballen voor in bad. Maar ik vind het er op zich wel lief uit zien.
Misschien verander ik nog van gedachten als ik daadwerkelijk iets van ze lees
Mijn baby vindt het heel leuk eigenlijk. S1 heeft het ook altijd prima gevonden! Die site is wel handig ja, voor de minder enthousiaste baby'squote:Op donderdag 18 december 2014 22:32 schreef _NIKKI_ het volgende:
Zo te lezen vindt geen enkele baby het leuk op de buik.![]()
Herkenbaar. Lucas zit ALTIJD aan mijn gezicht tijdens het drinken. Mijn neus, mijn lippen, mijn tanden…quote:Op donderdag 18 december 2014 22:02 schreef BlueEyes het volgende:
F heeft een neusfetish als hij drinkt. Zie je steeds dat handje voorbij zwaaien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 15% gewijzigd door Chanty op 19-12-2014 03:00:12 ]Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
Ik heb ze nog niet gebruiktquote:Op donderdag 18 december 2014 22:33 schreef _NIKKI_ het volgende:
[..]
Kunnen die ballen in bad ja?
Ik had ze gekocht als badballen, maar toen keek ik op de verpakking en ik zag niets staan over gebruik in bad, dus ik was bang dat ze in bad zouden gaan lekken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 35% gewijzigd door Dyre op 19-12-2014 09:59:37 ]
quote:Op donderdag 18 december 2014 22:39 schreef Dyre het volgende:
Chanty, je spoiler... wat ongelofelijk heftig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
Ik heb een Dikkie Dik zonnescherm met haar naam voor in de auto gekocht als cadeautje onder de kerstboomquote:Op donderdag 18 december 2014 22:26 schreef Razztwizzle het volgende:
Go M! Wat een moppie zeg
. En ja, dat werkt hier ook! Maar niet met Wizzel en Poep natuurlijk, wij doen dat met Dikkie Dik want die is baas
.
Ojah, ik dacht ze al te herkennen op dat filmpje! Ik lees trouwens dat we ze toch beter maar niet in bad kunnen doenquote:Op donderdag 18 december 2014 23:15 schreef _NIKKI_ het volgende:
Ja die ballen Dyre. Rollen kunnen ze goed ja, T rolt ze dagelijks 20 keer achter elkaar van zijn toet toet auto's baan terwijl S vol verbazing toekijkt.
Ik zing dat liedje altijd samen met L in de auto. Ik word er altijd helemaal emo van.quote:Op donderdag 18 december 2014 23:29 schreef Burdie het volgende:
Ik vind Woezel en Pip ook leuk. Vooral dat liedje, alleen zing ik altijd stiekum: "kuiken, kuiken, lieve kleine kuiken... mijn allerbeste vriendje ben jij" (dan wel met zijn echte naam natuurlijk) en ik krijg dan altijd tranen in mijn ogen. Mijn lieve vriendje.
Ah sorry dat is niet mijn bedoeling. Maar idd ook een van de vele gedachten die hier door mijn hoofd spoken.quote:Op donderdag 18 december 2014 23:29 schreef Dyre het volgende:
[..]
Ojah, ik dacht ze al te herkennen op dat filmpje! Ik lees trouwens dat we ze toch beter maar niet in bad kunnen doen
Poeh, dat verhaal van Chanty spookt toch wel een beetje door mijn hoofd zeg, ik kan me niet voorstellen hoe dat moet zijn, met zo'n klein babietje nog, die je nooit meer gaat zien, verschrikkelijk zeg.
Wat luchtiger: die foto van gm
+1quote:Op vrijdag 19 december 2014 07:45 schreef Loj het volgende:
Poeh Chanty, dat zijn heftige dingen. Sterkte!
Ah, slechte nachten hierervoor.
Krijger, ik ga echt helemaal rechtop zitten bij het 's nachts voeden, dat werkt hier het besten als ik te moe was gaf ik Js na de voeding aan vriendje...
Kuiken vindt andere kindjes ook erg leuk, we gaan soms naar een mamacafé om te spelen (het is vanmorgen ook, maar het is enomo k*tweer).quote:Op vrijdag 19 december 2014 09:08 schreef Dot. het volgende:
Burdie, mijn vriend is dus ook thuis (werkt 1 dag buitenshuis) en wij gaan nu ook op zoek naar een kdv, omdat ik weer een dag meer ga werken. We zien dat Stip andere kindjes heel erg leuk vindt en we hebben er geen in onze omgeving, dus ik denk dat het voor hem ook leuk is. Dat maakt het wel iets makkelijker![]()
Fijnquote:Op vrijdag 19 december 2014 10:00 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hoera voor J! Goed gedaan!.
I wordt net lachend wakker na zijn ochtendslaapje..
Wil je perse een go? Wij zijn nu op zoek naar een kleinschalig kdv met een horizontale groep. Dan heeft hij ook wat meer mogelijkheden tot vriendjes maken.quote:Op vrijdag 19 december 2014 09:36 schreef Burdie het volgende:
[..]
Kuiken vindt andere kindjes ook erg leuk, we gaan soms naar een mamacafé om te spelen (het is vanmorgen ook, maar het is enomo k*tweer).
Ik heb een dubio qua gastouders, we hebben drie adressen gehad, eentje wordt het zeker niet, de tweede was heel vriendelijk maar haar eigen kinderen waren erg luidruchtig en daar werd niks van gezegd, er werd gewoon overheen geschreeuwd en de derde zijn we nog niet geweest... dat is een oudere vrouw, wat niet onze voorkeur heeft.
Voor andere adressen/een betere match zouden we denk ik naar een ander GO bureau moeten gaan, maar die zijn Heel Veel duurder....
Ja en nee. Van wat pijn in de nek naar ineens een kasplantje zijn. Dat zag niemand aankomen. Dat ze nog leefde maakte haar al een uniek internationaal geval. Ik had toen al het gevoel dat dit niet meer goed ging komen. Maar dan komt zo'n bericht dat ze euthanasie gaat laten plegen toch nog als een schok. Als het nou een oude vrouw was van 80… maar ze is nog niet eens 30quote:Op vrijdag 19 december 2014 11:02 schreef Take_A_Picture het volgende:
Chantyverhaal gemist maar kan me er iets bij indenken... Was het plots? Hoe dan ook heftig, sterkte en goed dat je een brief hebt geschreven
Het leven kan gewoon enorm oneerlijk zijn![]()
Ik zag die baby-ballen van woezel en pip. In principe kunnen ze wel in bad maar ze kunnen wel een beetje vochtig aan de binnenkant worden. Enkel druppeltjes hoor, ze lopen niet vol.
Ja, de leidsters praten inderdaad ook zo over haar, dat als zij binnenkomt iedereen vanzelf gaat lachen.quote:Op vrijdag 19 december 2014 12:37 schreef BlueEyes het volgende:
Ik net wel op KDV, moest F brengen want zo late dienst.
De leidsters zaten allemaal in de gang met alle groepen te eten en ze zijn van alle groepen zo dol op hem. En krijg steeds te horen hoe vrolijk en makkelijk hij is.
En hoe jaloers alle vrouwen zijn op zijn lange wimpers
Geen gezeik hoor. T is gewoon klote en ik kan me voorstellen dat je je zorgen maakt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
quote:Op vrijdag 19 december 2014 15:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
Jullie mogen alles wat ik eerder vandaag zei over ritme en vrolijke baby trouwens gewoon weer vergeten..
Ik zou dan naar de winkel gaan, en als ze t zouden weigeren dan zou ik t luchtje retourneren, dan maar geld terug. Om t vervolgens online te kopenquote:Op vrijdag 19 december 2014 15:44 schreef Dyre het volgende:
Kwak, wat fijn dat J zijn rijbewijs heeft
JM, wat een leuke foto
Blue goede schildklierwaardes en GM een normale bloeddruk
Dad, dat is jammer
--
Ik ben weer een principiele tut hoor, maar ik heb gisteren bij Ici Paris een luchtje gehaald voor kerst
Ik had nog een bon van 5 euro (omdat ik me voor de nieuwsbrief ingeschreven had), maar die kon ik hier niet voor gebruiken, omdat het luchtje in de aanbieding was. (niet geldig in combinatie met andere aanbiedingen enzo)
Klonk op zich logisch, dus afgerekend.
Maar nu kijk ik thuis in de webshop en daar gaat met exact datzelfde luchtje in mijn winkelmandje die 5 euro korting er wél af met mijn code![]()
Dus ik heb gemaild naar de klantservice (papieren bewijs, jeweettoch) en jahoor, die zeggen dus ook dat de korting er in de winkel alsnog vanaf gaat.
De bon geldt alleen niet samen met andere codes of bonnen.
Nou ben ik dus in staat om voor 5 euro terug naar de winkel te gaan![]()
Maar als ik daar sta ben ik weer een onzeker typje die zich met alles omver laat lullen. 'Oh, dat is een foutje van de webshop/klantenservice, het gaat echt niet hoor'
Je hoeft niet per se tot sept te wachten of wel? Voor stage bedoel ik. Bij ons op school is dat in ieder geval niet zo. Mocht je eerder dan sept willen beginnen, bedoel ik.quote:Op vrijdag 19 december 2014 10:36 schreef krijgerrtje het volgende:
Jaa, gefeliciteerd J(en kwak!
)
Wat betreft kinderopvang heb ik nog geen idee wat ik ga doen. Als ik stage ga lopen moet ik sowieso 40u per week, dat zie ik in feb nog niet zitten, dus ik denk dat ik nog een tijdje thuis blijf. Dan heb ik in sept pas opvang nodig! Zoals ik er nu over denk heeft kdv m'n voorkeur, maar alles staat nog open!
Ik ook nooit hoorquote:Op donderdag 18 december 2014 22:29 schreef Skoap het volgende:
Ik kan me echt niet herinneren daar zo mee bezig zijn geweest
Ergens voel ik me nu een slechte moeder hihi
*boks*quote:Op donderdag 18 december 2014 22:35 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Mijn baby vindt het heel leuk eigenlijk. S1 heeft het ook altijd prima gevonden! Die site is wel handig ja, voor de minder enthousiaste baby's
Nee, ik denk het niet, weet niet precies hoe het zit ivm de zomervakantie.. Maar dan moet ik me sowieso per januari weer inschrijven op school, en dat is zo zonde van het lesgeld als ik uiteindelijk beslis pas in sept weer stage te lopenquote:Op vrijdag 19 december 2014 16:17 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Je hoeft niet per se tot sept te wachten of wel? Voor stage bedoel ik. Bij ons op school is dat in ieder geval niet zo. Mocht je eerder dan sept willen beginnen, bedoel ik.
Oh, hoe dat werkt met inschrijven weet ik ook niet moet ik bekennen. Stage tijdens een zomervakantie kan hier idd ook alleen als je een docent vindt die bereid is je dan te begeleiden.quote:Op vrijdag 19 december 2014 16:32 schreef krijgerrtje het volgende:
[..]
Nee, ik denk het niet, weet niet precies hoe het zit ivm de zomervakantie.. Maar dan moet ik me sowieso per januari weer inschrijven op school, en dat is zo zonde van het lesgeld als ik uiteindelijk beslis pas in sept weer stage te lopenEn ik moet er nu nog even absoluut niet aan denken om vanaf januari weer student te zijn
dan is het ook logisch dat je er niet zo mee bezig bent geweestquote:Op vrijdag 19 december 2014 16:22 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
*boks*
Die twee van mij zijn ook buikfans
Ha, dat is ook wel waarquote:Op vrijdag 19 december 2014 16:53 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
dan is het ook logisch dat je er niet zo mee bezig bent geweest
Die van mij was de eerste 6 weken een buikslaper , toen veranderde het seizoen (ofzo) en sindsdien heeft ze er een hekel aan. Maarja, ze moet het toch oefenen
quote:Op vrijdag 19 december 2014 13:24 schreef JufMariska het volgende:
Om te vieren dat ik na heel moeilijke eerste weken echt lol krijg in m'n dagen met kleine smurf net m'n spiegelreflex weer 's goed gebruikt voor een ussieLiefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En wat grappig, wij noemen onze Lucas ook vaak kleine smurf
Dyre ik zou er ook voor terug gaan. En verder wat coco zegt ja
Ik ben vanmiddag naar de Ikea geweest en heb een kinderstoel gescoord. Lucas vindt het fantastisch. Die had echt de grootste pret
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
Ojaaaaa de voetjesquote:Op vrijdag 19 december 2014 18:18 schreef BlueEyes het volgende:
Die snoetjes van beide smurfjes![]()
Oh en die pretvoetjes bij de stoelfoto!
Gm fijn dat de bloeddruk goed is!
Buikoefenen is hier niet aan de orde aangezien hij buikslaper is
Wat knap (en fijn!)quote:Op vrijdag 19 december 2014 20:21 schreef Hilmo het volgende:
Wat heerlijk dat je broer er weer is Zoë!
Prachtige foto chanty, en Mariska aan het voeden.
Ik lees ook alles onder het voeden maar typen wil niet echt goed.
Gister om 19uur voor het laatst gedronken en toen rond 6u pas![]()
Zijn handjes gaanmeer open valt me op en pakt al wat speeltjes, ineens!
Ahww niet zo gek toch dat je daarmee zat? Fijn dat hij er weer isquote:Op vrijdag 19 december 2014 19:47 schreef Zoë23 het volgende:
Lekker genieten exode!
Pretvoetjeswat een lieverd chanty
Mijn broer heeft de meiden eindelijk gezienhij is in China,Indonesië,Vietnam,Japan geweest en is gisteravond thuis gekomen. Voel me opgelucht, blij dat hij weer veilig thuis is en blij dat hij E en S eindelijk heeft ontmoet.
Heeft me blijkbaar erg dwars gezeten want ik voel me nu een stuk vrolijker
Lachen? Ik vind dat ze 'm rockt!quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:28 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Om de dames even te laten lachen
[ link | afbeelding ]
Echt briljantquote:Op vrijdag 19 december 2014 21:28 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Om de dames even te laten lachen
[ link | afbeelding ]
Dat sowiesoquote:Op vrijdag 19 december 2014 21:38 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Lachen? Ik vind dat ze 'm rockt!
Had je niet langer omdat je later bent bevallen? Of valt dat in je vakantie?quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:04 schreef Hilmo het volgende:
Loj, hier ook laatste verlofdaghad 10 weken. Ook 2 weken vakantie.
Aaw tshirt pakken is ook lief, haar wat minder leuk![]()
Razz, is het al beter met huilen ondertussen?
quote:
Dat klinkt ontzettend fijnquote:Op vrijdag 19 december 2014 22:25 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Dat sowieso
Ik heb vanavond zo genoten van mn zus en saar samen! Echt te lief!
Jeej jee bent er! Ik wou je niet voor zijn met vertellen dus ik heb t maar bij een "alles goed" gelatenquote:Op vrijdag 19 december 2014 23:02 schreef Crumpette het volgende:
Voorzichtige *meld* (dank voor de aankondiging JM) want inmiddels heb ik een 8 dagen oude baby!
![]()
![]()
![]()
Bevalling was nogal heftig, en het herstel ook.. heb nog een behoorlijke weg te gaan fysiek. Met W.illiam gaat het heel goed
hij is inmiddels weer over zijn geboortegewicht en is een heel tevreden mannetje, zolang er maar goed veel melk in gaat
. Dat is overigens nog wel lastig, na een week lang kolven om productie op te wekken na de zware bevalling, is het er nu (yay!) maar meneer wil wel 82376587346 keer aanhappen
auwauwauw. Soms gebruik ik dan maar een tepelhoedje, moet daar nog even mijn weg mee vinden.
Ga vanaf hier weer een beetje proberen mee te lezen![]()
Voor tips met kma kan ik je eventueel wel helpen. V heeft dit ook gehad en heb zelf dus ook op het dieet gezeten. Heb vroeger zelf ook kma gehad. Dm/pm staat open!quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:53 schreef klaprooss het volgende:
Kwak wat fijn dat het goed ging! Nu lekker snel je bed in
Ja! die baby is helemaal gek..
Reflux kan samenhangen met de koemelk allergie, al gaat het reflux technisch overdag al wat beter en vermoed ik zelf niet dat dit het is (maar je weet het nooit). De nachten gaan nu vooral nog ruk daar wil ik het niet over hebben om andere moeders niet te ontmoedigen![]()
.
We hebben nog een afspraak met een kinderarts staan dus als dit niet werkt bezoeken we de lieve man weer eens.
Bejaardequote:Op zaterdag 20 december 2014 07:28 schreef _NIKKI_ het volgende:
Goedemorgen mama's op deze post kerstborrel ochtend. Ik heb 4 uurtjes geslapen doordat ik te lang in de kroeg heb gestaan met mijn collega's en nu ben ik brak (en dat terwijl ik bob was en geen druppel alcohol op heb).
Ik word echt oud...
Straks ga ik even bijlezen.
Thanksquote:Op zaterdag 20 december 2014 08:24 schreef Spees_Eend het volgende:
Amsel, mijn huisarts wilde wel graag af en toe even luisteren of het niet op de longen was geslagen. Als dat niet zo is, alleen maar fijn, maar dan kun je idd niks meer dan symptoombestrijding (bedje schuin, ui, zoutoplossing icm uitzuigslangetje, babyluuf op de romper of hydrofiel waar baby op ligt, niet op de huid bij jonge baby's). Succes ermee!
Ja ik ben hier! Wat is er?quote:Op zaterdag 20 december 2014 08:56 schreef JufMariska het volgende:
Beterschap voor Amsel-mini!
En balen Zoë dat je toch nog weinig hebt kunnen slapen..
Kwak, je klinkt inderdaad rustiger en blijer, wat fijn!
Heeft iemand SQ nog gesignaleerd..?
Mijn baby slaapt nog, inmiddels alweer ruim 4uWij zijn wel opgestaan, bezoek om 10u, maar ik zit wel mooi met een lekkende vierkante bamboozle rechts
Moeders klaar? Kolven maar
Ik was even in de war, bamboozle is een merk wasbare luiersquote:Op zaterdag 20 december 2014 08:56 schreef JufMariska het volgende:
Beterschap voor Amsel-mini!
En balen Zoë dat je toch nog weinig hebt kunnen slapen..
Kwak, je klinkt inderdaad rustiger en blijer, wat fijn!
Heeft iemand SQ nog gesignaleerd..?
Mijn baby slaapt nog, inmiddels alweer ruim 4uWij zijn wel opgestaan, bezoek om 10u, maar ik zit wel mooi met een lekkende vierkante bamboozle rechts
Moeders klaar? Kolven maar
Hi! Ik miste je! (Of heb ik gewoon over posts heen gelezen en was je er wel..?quote:
wat liefquote:Op zaterdag 20 december 2014 09:19 schreef JufMariska het volgende:
[..]
Hi! Ik miste je! (Of heb ik gewoon over posts heen gelezen en was je er wel..?)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gelukkig is mijn andere jongetje een heel blei ei.
de eerste paar keer zat ik echt zo van, wtf, was ik zó gaar dat ik de nachtvoeding slaapwandelend heb gedaanquote:Op zaterdag 20 december 2014 10:04 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ach jee, die arme T..
Ja, ik vraag me ook elke ochtend af of we niet eigenlijk juist zó vaak wakker worden en voeden dat we door het slaapgebrek vreselijk geheugenverlies hebben of zo..
Of je hebt keigoede amnesia.quote:Op zaterdag 20 december 2014 10:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
de eerste paar keer zat ik echt zo van, wtf, was ik zó gaar dat ik de nachtvoeding slaapwandelend heb gedaanIk kon me moeilijk voorstellen dat ze negen uur aan een stuk zou slapen. Maar nu doet ze het iedere nacht. En slaapt ze na die 9 uur nog eens 2-3 uur
quote:Op zaterdag 20 december 2014 09:45 schreef _NIKKI_ het volgende:
Ik heb een hele zieke T. In tegenstelling tot zijn broer heeft arme T een explosie van waterpokken op zijn bolletje.Hij heeft enorme jeuk en wil continue krabben. Hij slaapt gelukkig nog wel goed, maar verder is hij vooral heel sneu.
Dit is zijn vanmorgen net uit bed hoofd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gelukkig is mijn andere jongetje een heel blei ei.
Vreselijk sneu, mijn middelste heeft het ook zo erg gehad. Tip: Kidsclin werkte hier goed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 20-12-2014 12:11:27 ]
Oh echtquote:Op zaterdag 20 december 2014 12:22 schreef Stormqueen het volgende:
De speen zit er aan vast he! Dan nog?
nog niet bewust, ze "speelt" vooral nog met dr zure lappen enzo. Leuk dat R. het al echt door heeft!quote:Op zaterdag 20 december 2014 12:22 schreef Hilmo het volgende:
Hee die rode bal heb ik ook, geloof ik, maar dan in groen. Speelt ze daar al mee sq? Oftewel, houdt ze die al eens vast? R deed het gister ineens, als het op armlengte ligt en zijn vingers open zijnvind het zon leuk speeltje!
quote:Op zaterdag 20 december 2014 12:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nog niet bewust, ze "speelt" vooral nog met dr zure lappen enzo. Leuk dat R. het al echt door heeft!
Razz, het is een speenknuffel met beanbag vulling. Maar als ze met dr kop zwaait gaat het niet helpen vrees ik. Toch maar elastiek?
Ja dat gebruiken we inderdaad. Makkelijk spul.quote:Op zaterdag 20 december 2014 11:46 schreef Cantare het volgende:
[..]
Vreselijk sneu, mijn middelste heeft het ook zo erg gehad. Tip: Kidsclin werkte hier goed.
Van waterpokken zijn ze over het algemeen niet heel erg ziek. S was alleen zeurderig, maar had geen koorts en weinig pokjes. T heeft het net zo erg als L een paar jaar geleden, koorts (L kreeg toen zelfs een koortsstuip), hangerig, veel jeuk en véél pokjes. Op zijn billetjes zitten er ook een stuk of 30.quote:Op zaterdag 20 december 2014 10:39 schreef Chanty het volgende:
Och jeetje nikkiArme knul. Hoe lang duurt zoiets? En dit krijgen alle kinderen toch een keer? Bah ik heb echt zoooo geen zin in al die stomme ziektes. Of uberhaupt een ziek kind, dat lijkt me zo erg om als ouder naast te staan en niks te kunnen doen
Ik dank God, Allah of de grote paarse olifant dan ook op mijn blote knietjes dat Lucas tot nu toe gezond is ondanks fikse blootstelling aan een berg ziektekiemen van mijn man en mijn ouders (afklopt).
Wij mogen hier trouwens de medicatie afbouwenDe arts belde donderdag om 19 uur nog.
ze zijn pas tien weekjes, komt vanzelf!quote:Op zaterdag 20 december 2014 12:45 schreef Hilmo het volgende:
Oh hier kan ik het ook nog geen bewust spelen noemen hoor sq, met die bal. Maar hij had hem nu echt vast, meerdere keren en hield hem ook even vast maar dat had hij zelf nog niet echt door denk iktoch een super ding want verder is er nog niets wat hij met speelgoed doet, zelfs niet met zachte lapjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.S. 2014
J. 2016
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ja is wel wen goed ideequote:Op zaterdag 20 december 2014 17:51 schreef Burdie het volgende:
LT jeetje, wat een achtbaan... Hopelijk voor je voel je je snel beter en mag je weer naar huis! E
Fijn dat ze komen kijken of je hulp kunt krijgen.
Misschien kan je in het bv topic nog tips krijgen mbt je productie, die hoeft niet per se definitief terug gelopen te zijn.
Sterkte meis!
Zou ik doen. Ze kunnen er alleen maar van leren.quote:Op zaterdag 20 december 2014 17:57 schreef LadyTagliatelle het volgende:
Ik denk aan een klachtenbrief
Goed plan!quote:Op zaterdag 20 december 2014 17:57 schreef LadyTagliatelle het volgende:
Ik denk aan een klachtenbrief
+1 de tranen sprongen gewoon in mijn ogen...quote:Op zaterdag 20 december 2014 19:12 schreef Razztwizzle het volgende:
LT, wat ben jij hufterig behandeld zegEen klachtenbrief zou ik zeker doen! Ik kreeg gewoon een gevoel van plaatsvervangende wanhoop toen ik je verhaal las. Onbeschoft gewoon. Hopelijk knap je nu snel op en kun je een goed nieuw begin met zorgen voor E. maken. Maar eerst goed uitzieken!
Ik +1 even heel lui want nikki zegt precies wat ik wilde zeggenquote:Op zaterdag 20 december 2014 20:04 schreef _NIKKI_ het volgende:
Jemig LT wat slecht dat je niet serieus genomen benten dat het daardoor zo uit de hand heeft kunnen lopen. Ik vind een klachtenbrief een goed idee.
Soesa hopelijk valt het mee met je zieke mini. Rot dat je dan zelf weg moet. Hopelijk heb je toch een leuke avond!
Butterflower wat wordt ze groot!
Fee-nix gelukkig hebben jullie nog vrij snel ondekt waar het aan lag.
Burd tof een nieuwe bank en een nieuwe auto.
Zoë wat zijn ze schattig!![]()
Haha, ik hoor juist steeds van iedereen dat ze echt op haar broers lijktquote:Op zaterdag 20 december 2014 21:07 schreef Zoë23 het volgende:
Ohh wat een schatje Fee! Een heel ander koppie dan haar broers lijkt t wel. Wat zijn je jongens alweer groot
En de tiny Love mobielvandaag gekocht via marktplaats haha
Klinkt goed! Een ritme en goed slapen scheelt zo ontzettend veel voor je eigen energie level!quote:Op zaterdag 20 december 2014 21:13 schreef kwakz0r het volgende:
Wat een snoepje Fee! En fijn dat ritme. Heb het idee dat wij langzaam die kant op gaan qua ritme
En dat onzes maar 1,5 week schelen
Ja! Voor mijn gevoel is echt iedereen minstens een maand voor mij bevallen maar dat klopt natuurlijk helemaal nietquote:Op zaterdag 20 december 2014 21:14 schreef Fee-nix het volgende:
[..]
Klinkt goed! Een ritme en goed slapen scheelt zo ontzettend veel voor je eigen energie level!
Hoezo, had je het gevoel dat ik veel eerder dan jij bevallen was? Of bedoel je dat niet?
Haha, nee dat klopt idd nietquote:Op zaterdag 20 december 2014 21:15 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Ja! Voor mijn gevoel is echt iedereen minstens een maand voor mij bevallen maar dat klopt natuurlijk helemaal niet
En ze lijkt al zo groot en wakker/wijs op die foto's ook.
Dat zijn we nu aan het doen. Hij drinkt het flesje as we speak als een malle leeg.quote:Op zaterdag 20 december 2014 21:37 schreef Razztwizzle het volgende:
Ook geen afgekolfde melk uit een flesje DAD en dan eventueel baard laten proberen? Rot zeg!
Och dad, wat naarquote:Op zaterdag 20 december 2014 21:42 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dat zijn we nu aan het doen. Hij drinkt het flesje as we speak als een malle leeg.
Hij hapt aan en laat weer los, of sabbelt alleen een beetje, of hapt verkeerd aan... en maar maaien met armpjes en beentjes en huilen en gillen. Waarom wil hij mijn borst niet?.
.
Hij heeft al weken geen fles gehad, dus dat lijkt me niet...quote:Op zaterdag 20 december 2014 21:45 schreef Sunshine1982 het volgende:
DaD, zou hij geen zuigverwarring kunnen hebben?
Als je je zorgen maakt kun je altijd even de hap bellen voor overleg..quote:Op zaterdag 20 december 2014 21:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Hij heeft al weken geen fles gehad, dus dat lijkt me niet...
Ik heb van alles geprobeerd, maar niets hielp. Ik ben zo bang dat er iets mis is, dat hij pijn heeft of zo..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |