quote:(...) by about 3 months of age, babies should get at least 90 minutes a day of tummy time.
quote:Op donderdag 18 december 2014 22:11 schreef Dyre het volgende:
L heeft het liefst tijdens het drinken iets in haar handje, anders blijft ze er mee maaien. Mijn vinger bijvoorbeeld![]()
[ afbeelding ]
Klinkt goed hoor kwak. Drie kwartier over die grote fles is misschien inderdaad even wennen
Awwquote:Op donderdag 18 december 2014 22:11 schreef Dyre het volgende:
L heeft het liefst tijdens het drinken iets in haar handje, anders blijft ze er mee maaien. Mijn vinger bijvoorbeeld![]()
[ afbeelding ]
Klinkt goed hoor kwak! Drie kwartier over die grote fles is misschien inderdaad even wennen
Gevalletje tl;dr maar ik heb wél een trucje gevonden:quote:Op donderdag 18 december 2014 22:15 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik kreeg trouwens deze link van een vriendin, omdat A. dus écht nog steeds een hartgrondige hekel heeft aan het op haar buik liggen, en ik merk dat ik er steeds tegenop zie om dat te oefenen. Misschien hebben jullie er ook nog wat aan: http://mamaot.com/2012/03(...)e-less-um-miserable/
Tegelijk vraag ik me af waarom dit soort dingen niet in het CB-boekje staan. Moet ik dit zomaar allemaal weten
het zat gratis in de blije babydoos en het lag op tafelquote:Op donderdag 18 december 2014 22:26 schreef Razztwizzle het volgende:
Ja, dat werkt hier ook! Maar niet met Wizzel en Poep natuurlijk, wij doen dat met Dikkie Dik want die is baas.
A. is net het stadium "Ik laat gewoon als een hulpeloos wurmpje m'n hoofd in het kleed / kussen / matras vallen en dan helpt mama me vanzelf wel omhoog als ik hard genoeg huil" een beetje uit en beweegt zich langzaam naar het stadium "Nou OK, als je het zo belangrijk vindt dan wil ik best 10 seconden m'n hoofd omhoog houden voordat ik ga krijsen als een speenvarken".quote:Op donderdag 18 december 2014 22:27 schreef kwakz0r het volgende:
Ik moet dat ook echt meer doen met M... Bik de CB arts tilde hij wel zijn hoofd ineens op dus hij kan het wel, maar als ik m op zn buik leg ligt hij alleen maar hulpeloos te kijken met zn nekje zo naar gedraaid...
*lacht baby wakker*quote:Op donderdag 18 december 2014 22:26 schreef Razztwizzle het volgende:
Go M! Wat een moppie zeg
. En ja, dat werkt hier ook! Maar niet met Wizzel en Poep natuurlijk, wij doen dat met Dikkie Dik want die is baas
.
Overigens is tot mijn verdriet mijn dochter idolaat van een Wizzel en Poep knuffeldoekje, gedoneerd door kraamvisite die dat blijkbaar mooi vonden. Ik ben niet boos, ik ben teleurgesteld.
gnorf!quote:Op donderdag 18 december 2014 22:31 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
A. is net het stadium "Ik laat gewoon als een hulpeloos wurmpje m'n hoofd in het kleed / kussen / matras vallen en dan helpt mama me vanzelf wel omhoog als ik hard genoeg huil" een beetje uit en beweegt zich langzaam naar het stadium "Nou OK, als je het zo belangrijk vindt dan wil ik best 10 seconden m'n hoofd omhoog houden voordat ik ga krijsen als een speenvarken".
Ik vind het niet zo'n punt hoor. Ik ken niemand van 18 die nog niet z'n hoofd omhoog kan houden of kan omrollen en zo door het leven gaat:
[ afbeelding ]
Kunnen die ballen in bad ja?quote:Op donderdag 18 december 2014 22:30 schreef Dyre het volgende:
Ik heb nog nooit een boek van Woezel en Pip gezien, maar ik snap die enorme afkeer ertegen nog niet zoL heeft inmiddels een pratende Woezel (geloof ik?) en een rammelde pip gekregen. Ojah, en ballen voor in bad. Maar ik vind het er op zich wel lief uit zien.
Misschien verander ik nog van gedachten als ik daadwerkelijk iets van ze lees
Mijn baby vindt het heel leuk eigenlijk. S1 heeft het ook altijd prima gevonden! Die site is wel handig ja, voor de minder enthousiaste baby'squote:Op donderdag 18 december 2014 22:32 schreef _NIKKI_ het volgende:
Zo te lezen vindt geen enkele baby het leuk op de buik.![]()
Herkenbaar. Lucas zit ALTIJD aan mijn gezicht tijdens het drinken. Mijn neus, mijn lippen, mijn tanden…quote:Op donderdag 18 december 2014 22:02 schreef BlueEyes het volgende:
F heeft een neusfetish als hij drinkt. Zie je steeds dat handje voorbij zwaaien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 15% gewijzigd door Chanty op 19-12-2014 03:00:12 ]Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
Ik heb ze nog niet gebruiktquote:Op donderdag 18 december 2014 22:33 schreef _NIKKI_ het volgende:
[..]
Kunnen die ballen in bad ja?
Ik had ze gekocht als badballen, maar toen keek ik op de verpakking en ik zag niets staan over gebruik in bad, dus ik was bang dat ze in bad zouden gaan lekken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 35% gewijzigd door Dyre op 19-12-2014 09:59:37 ]
quote:Op donderdag 18 december 2014 22:39 schreef Dyre het volgende:
Chanty, je spoiler... wat ongelofelijk heftig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
Ik heb een Dikkie Dik zonnescherm met haar naam voor in de auto gekocht als cadeautje onder de kerstboomquote:Op donderdag 18 december 2014 22:26 schreef Razztwizzle het volgende:
Go M! Wat een moppie zeg
. En ja, dat werkt hier ook! Maar niet met Wizzel en Poep natuurlijk, wij doen dat met Dikkie Dik want die is baas
.
Ojah, ik dacht ze al te herkennen op dat filmpje! Ik lees trouwens dat we ze toch beter maar niet in bad kunnen doenquote:Op donderdag 18 december 2014 23:15 schreef _NIKKI_ het volgende:
Ja die ballen Dyre. Rollen kunnen ze goed ja, T rolt ze dagelijks 20 keer achter elkaar van zijn toet toet auto's baan terwijl S vol verbazing toekijkt.
Ik zing dat liedje altijd samen met L in de auto. Ik word er altijd helemaal emo van.quote:Op donderdag 18 december 2014 23:29 schreef Burdie het volgende:
Ik vind Woezel en Pip ook leuk. Vooral dat liedje, alleen zing ik altijd stiekum: "kuiken, kuiken, lieve kleine kuiken... mijn allerbeste vriendje ben jij" (dan wel met zijn echte naam natuurlijk) en ik krijg dan altijd tranen in mijn ogen. Mijn lieve vriendje.
Ah sorry dat is niet mijn bedoeling. Maar idd ook een van de vele gedachten die hier door mijn hoofd spoken.quote:Op donderdag 18 december 2014 23:29 schreef Dyre het volgende:
[..]
Ojah, ik dacht ze al te herkennen op dat filmpje! Ik lees trouwens dat we ze toch beter maar niet in bad kunnen doen
Poeh, dat verhaal van Chanty spookt toch wel een beetje door mijn hoofd zeg, ik kan me niet voorstellen hoe dat moet zijn, met zo'n klein babietje nog, die je nooit meer gaat zien, verschrikkelijk zeg.
Wat luchtiger: die foto van gm
+1quote:Op vrijdag 19 december 2014 07:45 schreef Loj het volgende:
Poeh Chanty, dat zijn heftige dingen. Sterkte!
Ah, slechte nachten hierervoor.
Krijger, ik ga echt helemaal rechtop zitten bij het 's nachts voeden, dat werkt hier het besten als ik te moe was gaf ik Js na de voeding aan vriendje...
Kuiken vindt andere kindjes ook erg leuk, we gaan soms naar een mamacafé om te spelen (het is vanmorgen ook, maar het is enomo k*tweer).quote:Op vrijdag 19 december 2014 09:08 schreef Dot. het volgende:
Burdie, mijn vriend is dus ook thuis (werkt 1 dag buitenshuis) en wij gaan nu ook op zoek naar een kdv, omdat ik weer een dag meer ga werken. We zien dat Stip andere kindjes heel erg leuk vindt en we hebben er geen in onze omgeving, dus ik denk dat het voor hem ook leuk is. Dat maakt het wel iets makkelijker![]()
Fijnquote:Op vrijdag 19 december 2014 10:00 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hoera voor J! Goed gedaan!.
I wordt net lachend wakker na zijn ochtendslaapje..
Wil je perse een go? Wij zijn nu op zoek naar een kleinschalig kdv met een horizontale groep. Dan heeft hij ook wat meer mogelijkheden tot vriendjes maken.quote:Op vrijdag 19 december 2014 09:36 schreef Burdie het volgende:
[..]
Kuiken vindt andere kindjes ook erg leuk, we gaan soms naar een mamacafé om te spelen (het is vanmorgen ook, maar het is enomo k*tweer).
Ik heb een dubio qua gastouders, we hebben drie adressen gehad, eentje wordt het zeker niet, de tweede was heel vriendelijk maar haar eigen kinderen waren erg luidruchtig en daar werd niks van gezegd, er werd gewoon overheen geschreeuwd en de derde zijn we nog niet geweest... dat is een oudere vrouw, wat niet onze voorkeur heeft.
Voor andere adressen/een betere match zouden we denk ik naar een ander GO bureau moeten gaan, maar die zijn Heel Veel duurder....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |