quote:(...) by about 3 months of age, babies should get at least 90 minutes a day of tummy time.
quote:Op donderdag 18 december 2014 22:11 schreef Dyre het volgende:
L heeft het liefst tijdens het drinken iets in haar handje, anders blijft ze er mee maaien. Mijn vinger bijvoorbeeld![]()
[ afbeelding ]
Klinkt goed hoor kwak. Drie kwartier over die grote fles is misschien inderdaad even wennen
Awwquote:Op donderdag 18 december 2014 22:11 schreef Dyre het volgende:
L heeft het liefst tijdens het drinken iets in haar handje, anders blijft ze er mee maaien. Mijn vinger bijvoorbeeld![]()
[ afbeelding ]
Klinkt goed hoor kwak! Drie kwartier over die grote fles is misschien inderdaad even wennen
Gevalletje tl;dr maar ik heb wél een trucje gevonden:quote:Op donderdag 18 december 2014 22:15 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik kreeg trouwens deze link van een vriendin, omdat A. dus écht nog steeds een hartgrondige hekel heeft aan het op haar buik liggen, en ik merk dat ik er steeds tegenop zie om dat te oefenen. Misschien hebben jullie er ook nog wat aan: http://mamaot.com/2012/03(...)e-less-um-miserable/
Tegelijk vraag ik me af waarom dit soort dingen niet in het CB-boekje staan. Moet ik dit zomaar allemaal weten
het zat gratis in de blije babydoos en het lag op tafelquote:Op donderdag 18 december 2014 22:26 schreef Razztwizzle het volgende:
Ja, dat werkt hier ook! Maar niet met Wizzel en Poep natuurlijk, wij doen dat met Dikkie Dik want die is baas.
A. is net het stadium "Ik laat gewoon als een hulpeloos wurmpje m'n hoofd in het kleed / kussen / matras vallen en dan helpt mama me vanzelf wel omhoog als ik hard genoeg huil" een beetje uit en beweegt zich langzaam naar het stadium "Nou OK, als je het zo belangrijk vindt dan wil ik best 10 seconden m'n hoofd omhoog houden voordat ik ga krijsen als een speenvarken".quote:Op donderdag 18 december 2014 22:27 schreef kwakz0r het volgende:
Ik moet dat ook echt meer doen met M... Bik de CB arts tilde hij wel zijn hoofd ineens op dus hij kan het wel, maar als ik m op zn buik leg ligt hij alleen maar hulpeloos te kijken met zn nekje zo naar gedraaid...
*lacht baby wakker*quote:Op donderdag 18 december 2014 22:26 schreef Razztwizzle het volgende:
Go M! Wat een moppie zeg
. En ja, dat werkt hier ook! Maar niet met Wizzel en Poep natuurlijk, wij doen dat met Dikkie Dik want die is baas
.
Overigens is tot mijn verdriet mijn dochter idolaat van een Wizzel en Poep knuffeldoekje, gedoneerd door kraamvisite die dat blijkbaar mooi vonden. Ik ben niet boos, ik ben teleurgesteld.
gnorf!quote:Op donderdag 18 december 2014 22:31 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
A. is net het stadium "Ik laat gewoon als een hulpeloos wurmpje m'n hoofd in het kleed / kussen / matras vallen en dan helpt mama me vanzelf wel omhoog als ik hard genoeg huil" een beetje uit en beweegt zich langzaam naar het stadium "Nou OK, als je het zo belangrijk vindt dan wil ik best 10 seconden m'n hoofd omhoog houden voordat ik ga krijsen als een speenvarken".
Ik vind het niet zo'n punt hoor. Ik ken niemand van 18 die nog niet z'n hoofd omhoog kan houden of kan omrollen en zo door het leven gaat:
[ afbeelding ]
Kunnen die ballen in bad ja?quote:Op donderdag 18 december 2014 22:30 schreef Dyre het volgende:
Ik heb nog nooit een boek van Woezel en Pip gezien, maar ik snap die enorme afkeer ertegen nog niet zoL heeft inmiddels een pratende Woezel (geloof ik?) en een rammelde pip gekregen. Ojah, en ballen voor in bad. Maar ik vind het er op zich wel lief uit zien.
Misschien verander ik nog van gedachten als ik daadwerkelijk iets van ze lees
Mijn baby vindt het heel leuk eigenlijk. S1 heeft het ook altijd prima gevonden! Die site is wel handig ja, voor de minder enthousiaste baby'squote:Op donderdag 18 december 2014 22:32 schreef _NIKKI_ het volgende:
Zo te lezen vindt geen enkele baby het leuk op de buik.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |