ah ja, als ik ze zou winnen zou ik ook wel gaan denk ik. of om iemand te vergezellen die niemand kan mvinden die meewilquote:Op donderdag 18 december 2014 21:49 schreef D. het volgende:
[..]
Ach, smsje naar 3FM...
Maar heb ze al 2 keer live gezien, en vind het best te pruimen
Een cd opzetten doe ik dan weer niet
Precies... zit je net lekker met je pik te spelen omdat er een vrouw helemaal camerageil danst.... krijg je dit weer...quote:Op donderdag 18 december 2014 21:49 schreef Cee het volgende:
Ik vind die omslagen van joligheid naar Karton-reportages altijd zo awkward.
de eerste avond ?quote:Op donderdag 18 december 2014 21:50 schreef Qunix het volgende:
Vroeger moesten ze huilen om dit, maar nu?
een meisjequote:Op donderdag 18 december 2014 21:51 schreef Cee het volgende:
Vorige jaren konden ze nog zeggen dat je een muggennet of een zetpil kon kopen voor een x aantal euro, maar wat 'koop' je eigenlijk dit jaar?
De morning-after pil?quote:Op donderdag 18 december 2014 21:51 schreef Cee het volgende:
Vorige jaren konden ze nog zeggen dat je een muggennet of een zetpil kon kopen voor een x aantal euro, maar wat 'koop' je eigenlijk dit jaar?
heeft Eric corton gezegd in de uitzending van Sophie Hilbrand om half 8 .. De vrouwen helpen enne terug naar de maatschappij e.dquote:Op donderdag 18 december 2014 21:51 schreef Cee het volgende:
Hadden ze het op NPO3 nog over voordat het begon.quote:Op donderdag 18 december 2014 21:51 schreef Cee het volgende:
ongewenste zwangerschap is inderdaad wel een van de grootste problemen hier eigenlijkquote:
Nou in het geval van Colombia...quote:Op donderdag 18 december 2014 21:51 schreef Cee het volgende:
Maar echt fysieke dingen bedoel ik. Het feit dat het niet echt definieerbaar is maakt het voor veel mensen lastig te begrijpen wat de investering is.quote:Op donderdag 18 december 2014 21:53 schreef miieejj het volgende:
[..]
heeft Eric corton gezegd in de uitzending van Sophie Hilbrand om half 8 .. De vrouwen helpen enne terug naar de maatschappij e.d
zal ik gaatjes in de verpakking prikken zodat ze levend aankomen?quote:Op donderdag 18 december 2014 21:54 schreef Qunix het volgende:
[..]
Doe er maar 2, mag via rembours en zet ze maar daar neer.
ja dat was ook lastig uit te leggen zei Eric corton..quote:Op donderdag 18 december 2014 21:54 schreef Cee het volgende:
[..]
Maar echt fysieke dingen bedoel ik. Het feit dat het niet echt definieerbaar is maakt het voor veel mensen lastig te begrijpen wat de investering is.
Creatiefquote:Op donderdag 18 december 2014 21:54 schreef 3rdRock het volgende:
opzetvagina met ingebouwde muizenval?
Denk ook niet dat het bedrag een nieuw record zal worden dit jaar, juist daarom.quote:Op donderdag 18 december 2014 21:54 schreef Cee het volgende:
[..]
Maar echt fysieke dingen bedoel ik. Het feit dat het niet echt definieerbaar is maakt het voor veel mensen lastig te begrijpen wat de investering is.
Wel wat luchtgaatjes in de doos prikkenquote:Op donderdag 18 december 2014 21:54 schreef Qunix het volgende:
[..]
Doe er maar 2, mag via rembours en zet ze maar daar neer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |