360 jaquote:Op donderdag 18 december 2014 21:45 schreef miieejj het volgende:
Vraagske die webcam boven op het plafond van het glazen huis.. Is die er dit jaar ook weer? 😄
Ik woon er om de hoek, en ken echt geen enkele PSVer. Ja Berry van Aerle, maar da's alles.quote:Op donderdag 18 december 2014 21:45 schreef alors het volgende:
[..]
Klopt, maar ja Luuk de Jong is zo'n bleekscheet, die hoef ik niet.
moet??? ik hang nog liever mijn met honing ingesmeerde balzak in een mierennest.......nou ja, dat is wat overdreven, maar you get the point.quote:
🙈quote:Op donderdag 18 december 2014 21:45 schreef miieejj het volgende:
Vraagske die webcam boven op het plafond van het glazen huis.. Is die er dit jaar ook weer? 😄
Hij kwam vanmiddag voorbij op mij Spotify radio, toen vond ik het wel mooi, je moet het niet te vaak horen.quote:
Eehm... ik weet het niet meer.. maar als je riep: die ene met die wenkbrauwen, dat had ie er twee seconden later een shot van...quote:Op donderdag 18 december 2014 21:45 schreef Ame_thyst het volgende:
Wie zat nou altijd 24/7 met zijn PrintScreen onder zijn vinger chicks te posten ooit
Heb kaartjes gewonnen, dus vind dat ik moetquote:Op donderdag 18 december 2014 21:46 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
moet??? ik hang nog liever mijn met honing ingesmeerde balzak in een mierennest.......nou ja, dat is wat overdreven, maar you get the point.
Ja diequote:Op donderdag 18 december 2014 21:47 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Eehm... ik weet het niet meer.. maar als je riep: die ene met die wenkbrauwen, dat had ie er twee seconden later een shot van...![]()
ik vind het origineel van Metallica beterquote:
dat je meedeed aan die prijsvraag....quote:Op donderdag 18 december 2014 21:47 schreef D. het volgende:
[..]
Heb kaartjes gewonnen, dus vind dat ik moet
Maar U2 live is prima te doen, tenzij je er jeuk van krijgt natuurlijk
Ik zou ook verzuurd zijn als ik in Eindhoven zou wonen, ik vergeef je al die posts.quote:Op donderdag 18 december 2014 21:46 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ik woon er om de hoek, en ken echt geen enkele PSVer. Ja Berry van Aerle, maar da's alles.
ik heb ook een videostream aanstaan en het is mij niet opgevallen...quote:Op donderdag 18 december 2014 21:48 schreef Claude_Viole het volgende:
Ligt het aan mij of hapert de video-livestream af en toe dat hij overspringt?
Gare shit.... Anders ga ik maar even VLC player opzetten.quote:Op donderdag 18 december 2014 21:48 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik heb ook een videostream aanstaan en het is mij niet opgevallen...
Ach, smsje naar 3FM...quote:Op donderdag 18 december 2014 21:48 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat je meedeed aan die prijsvraag....
Volgens mij had ie een complete videomontage ruimte... of hij deed natuurlijk gewoon echt de regie...quote:Op donderdag 18 december 2014 21:47 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Ja diehad echt 10 tape recorders meelopen ofzo
zeker met zo'n vrolijk muziekjquote:Op donderdag 18 december 2014 21:49 schreef Cee het volgende:
Ik vind die omslagen van joligheid naar Karton-reportages altijd zo awkward.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |