heeft Ajax al een schot op doel gehad dan?quote:Op donderdag 18 december 2014 22:21 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Vernederd is een groot woord. Het is ietwat geflatteerd.
Haha.
1tje. Vrije trap van Milik.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:23 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
heeft Ajax al een schot op doel gehad dan?
quote:Op donderdag 18 december 2014 22:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat boycot ik... ik snap werkelijk waar niet dat er mensen zijn die daar geld aan doneren....
Dat zou enigszins gerechtvaardigd zijn.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hoezo? Had Vitesse met 0-8 voor moeten staan?
We hebben geen Schotten in onze selectie.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:23 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
heeft Ajax al een schot op doel gehad dan?
Gelukkig hebben we herhalingen Tomquote:Op donderdag 18 december 2014 22:21 schreef tompsv18 het volgende:
0-4 wat de fuck? Sla ik Ajax een keer over, worden ze vernederd in eigen huis
Vind ik leukquote:Op donderdag 18 december 2014 22:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
We hebben geen Schotten in onze selectie.
Dat zei hij helemaal niet.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:24 schreef Cavaliers het volgende:
''Maakt Vitesse er één doelpunt bij, dan wordt het 0-5''
Goed commentaar.
dat word 16-0 zondagquote:Op donderdag 18 december 2014 22:24 schreef Zorro het volgende:
Met de uitslagen van vandaag gaat ajax dit weekend met angst en beven naar Excelsior
Zelfde inzicht als Cruijff zie je wel.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:24 schreef Cavaliers het volgende:
Goed commentaar.
Dit kwam letterlijk uit zijn mond rollen. Dat hij er vervolgens nog wat aan toevoegt vind ik verder niet zo rullevant.quote:
Briljant. Maar wat verwacht je van de man die iedere mogelijke overtreding beoordeelt met: Er is contact. Ja nou en?quote:Op donderdag 18 december 2014 22:24 schreef Cavaliers het volgende:
Goed commentaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |