Dat zei hij helemaal niet.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:24 schreef Cavaliers het volgende:
''Maakt Vitesse er één doelpunt bij, dan wordt het 0-5''
Goed commentaar.
dat word 16-0 zondagquote:Op donderdag 18 december 2014 22:24 schreef Zorro het volgende:
Met de uitslagen van vandaag gaat ajax dit weekend met angst en beven naar Excelsior
Zelfde inzicht als Cruijff zie je wel.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:24 schreef Cavaliers het volgende:
Goed commentaar.
Dit kwam letterlijk uit zijn mond rollen. Dat hij er vervolgens nog wat aan toevoegt vind ik verder niet zo rullevant.quote:
Briljant. Maar wat verwacht je van de man die iedere mogelijke overtreding beoordeelt met: Er is contact. Ja nou en?quote:Op donderdag 18 december 2014 22:24 schreef Cavaliers het volgende:
Goed commentaar.
Dat blijkt. Daardoor is je quote alleen helemaal niet relevant, aangezien hijd it dus met een doel zei.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:25 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dit kwam letterlijk uit zijn mond rollen. Dat hij er vervolgens nog wat aan toevoegt vind ik verder niet zo rullevant.
ahh . Ik loop 1 min achterquote:
Zag net wel een dikke mongool met een fototoestel om zijn nek richting de uitgang lopen.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:26 schreef FL_Freak het volgende:
Zijn er nog geen mensen uit de arena gegaan?
Doe je capuchon opquote:Op donderdag 18 december 2014 22:27 schreef KingRoland het volgende:
Aan het muur het bestuur
boys ik ga naar de ArenA
Genot.quote:
Zeker.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Vindt na deze wedstrijd al de loting plaats?
Hij zal vast erg gekwetst zijn met deze opmerking.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:27 schreef Downwards het volgende:
[..]
Zag net wel een dikke mongool met een fototoestel om zijn nek richting de uitgang lopen.
Topscorer in de beker man. Beetje respect oke?quote:Op donderdag 18 december 2014 22:28 schreef Cavaliers het volgende:
Applauswissel voor Milik. Geen bal geraakt.
Tegen feyenoord? Ow wacht....quote:Op donderdag 18 december 2014 22:28 schreef Momo... het volgende:
Ik ben benieuwd waar Ajax vanavond tegen loot, oh wacht ..........
Sorry.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:29 schreef OverRated het volgende:
[..]
Topscorer in de beker man. Beetje respect oke?
Nou ja dat was ook dieptriest natuurlijk.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:29 schreef Slobeend het volgende:
Al die Ajacieden die gisteren de verdediging van PSV en Feyenoord belachelijk maakten
quote:Op donderdag 18 december 2014 22:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Tegen feyenoord? Ow wacht....
Gelukkig had Heracles het makkelijk tegen 10 manquote:Op donderdag 18 december 2014 22:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Tegen feyenoord? Ow wacht....
pecquote:Op donderdag 18 december 2014 22:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie zijn er nu door
Twente, Vitesse, Excelsior, AZ, Cambuur, Groningen, en dan mis ik nog een clubje
PSV of Rodaquote:Op donderdag 18 december 2014 22:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie zijn er nu door
Twente, Vitesse, Excelsior, AZ, Cambuur, Groningen, en dan mis ik nog een clubje
Feyenoord.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie zijn er nu door
Ah ja.quote:
Roda of PSV.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie zijn er nu door
We zullen wel Vitesse of AZ uit loten.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie zijn er nu door
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |