Ik vind hem niet meevallen, ik vind hem bijzonder goed spelen.quote:Op donderdag 18 december 2014 21:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Reijnen vind ik eigenlijk heel erg meevallen bij SCC.

Ja daarom valt ie me zo meequote:Op donderdag 18 december 2014 21:13 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik vind hem niet meevallen, ik vind hem bijzonder goed spelen.

Ja, want goeie verdedigers liggen echt voor het oprapen.quote:Op donderdag 18 december 2014 21:13 schreef Smoofie het volgende:
Aankopen worden er toch niet gedaan

Meevallen klinkt zo bagatelliserend.quote:Op donderdag 18 december 2014 21:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja daarom valt ie me zo mee

Ajax heeft geld. Tering kneus.quote:Op donderdag 18 december 2014 21:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, want goeie verdedigers liggen echt voor het oprapen.
Daarom heeft PSV Bruma gekocht en Rekik gehuurd.
Dom varken.

Doe even normaal tegen GGMM, wil je. Hij heeft gewoon gelijkquote:

Niet veel duurder dan van der Hoorn. Idioot.quote:Op donderdag 18 december 2014 21:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ja en Bruma was gratis.
Tering, wat ben jij dom zeg.

Niks mis meequote:Op donderdag 18 december 2014 21:15 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Jij wilde toch Ruiz zien bij Ajax ofzo?

Ja, en Hupperts. Die gast snapt er geen kut van.quote:Op donderdag 18 december 2014 21:15 schreef Kopsterk het volgende:
[..]

Ruizquote:Op donderdag 18 december 2014 21:15 schreef Kopsterk het volgende:
[..]

Relevant wat je nu zegt.quote:Op donderdag 18 december 2014 21:16 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Niet veel duurder dan van der Hoorn. Idioot.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |