SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Format:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2015 WK Loting.
First Round DrawSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schedule of Play
First Round
Thursday December 18
20:10 John Part (30) v Keegan Brown
21:15 Christian Perez v Cristo Reyes (P)
22:00 Jelle Klaasen (29) v Christian Kist
23:00 Michael van Gerwen (1) v Joe Cullen
00:00 Wes Newton (13) v Christian Perez/Cristo Reyes
Friday December 19
20:10 Andy Hamilton (12) v Dave Richardson
21:15 Kim Viljanen v Sascha Stein (P)
22:00 Peter Wright (5) v Gerwyn Price
23:00 Phil Taylor (2) v Jyhan Artut
00:00 Stuart Kellett (32) v Kim Viljanen/Sascha Stein
Saturday December 20
Afternoon Session
13:40 Andy Smith (28) v Ronny Huybrechts
15:15 Scott Mackenzie v Daryl Gurney (P)
16:00 Justin Pipe (17) v Lawrence Ryder
17:00 Robert Thornton (9) v Andrew Gilding
18:00 Ronnie Baxter (24) v Scott Mackenzie/Daryl Gurney
Evening Session
20:10 Steve Beaton (21) v Kyle Anderson
21:15 Mark McGrath v Scott Kirchner (P)
22:00 Terry Jenkins (16) v John Weber
23:00 Simon Whitlock (7) v Darren Webster
00:00 Gary Anderson (4) v Mark McGrath/Scott Kirchner
Sunday December 21
Afternoon Session
13:40 Paul Nicholson (25) v Benito van de Pas
15:15 Boris Koltsov v Haruki Muramatsu (P)
16:00 Mark Webster (31) v Ron Meulenkamp
17:00 Dean Winstanley (26) v Wayne Jones
18:00 Kevin Painter (20) v Boris Koltsov/Haruki Muramatsu
Evening Session
20:10 Kim Huybrechts (18) v Michael Mansell
21:15 Jani Haavisto v John Michael (P)
22:00 Dave Chisnall (8) v Ryan De Vreede
23:00 James Wade (6) v Jamie Lewis
00:00 Ian White (15) v Jani Haavisto/John Michael
Monday December 22
20:10 Jamie Caven (19) v Jason Hogg
21:15 Nolan Arendse v Alex Hon (P)
22:00 Michael Smith (22) v Mensur Suljovic
23:00 Raymond van Barneveld (14) v Rowby-John Rodriguez
00:00 Brendan Dolan (11) v Nolan Arendse/Alex Hon
Tuesday December 23
20:10 Vincent van der Voort (23) v John Henderson
21:15 Jermaine Wattimena v Robert Marijanovic (P)
22:00 Mervyn King (10) v Max Hopp
23:00 Adrian Lewis (3) v David Pallett
00:00 Stephen Bunting (27) v Jermaine Wattimena/Robert Marijanovic
Second Round
Saturday December 27
Afternoon Session
13:40 Thornton/Gilding v Baxter/Mackenzie/Gurney
15:15 Jenkins/Weber v Pipe/Ryder
16:45 Wright/Price v A Smith/R Huybrechts
Evening Session
20:10 Chisnall/De Vreede v Nicholson/Van de Pas
21:40 Van Gerwen/Cullen v Kellett/Viljanen/Stein
23:15 G Anderson/McGrath/Kirchner v Klaasen/Kist
Sunday December 28
Afternoon Session
13:40 Hamilton/Richardson v Beaton/K Anderson
15:15 Newton/Perez/Reyes v Painter/Koltsov/Muramatsu
16:45 White/Haavisto/Michael v K Huybrechts/Mansell
Evening Session
20:10 Whitlock/D Webster v Winstanley/Jones
21:40 Taylor/Artut v M Webster/Meulenkamp
23:15 A Lewis/Pallett v Part/Brown
Monday December 29
Afternoon Session
13:40 Dolan/Arendse/Hon v M Smith/Suljovic
15:15 King/Hopp v Van der Voort/Henderson
16:45 Van Barneveld/Rodriguez v Caven/Hogg
Evening Session
20:10 Wade/J Lewis v Bunting/Wattimena/Marijanovic
Handige websites
Live Score
Nieuws
PDC op Twitter
PDC op Youtube
Darts Database
Wikipedia Nederland
Wikipedia England
Nationaliteiten (21):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waar?
Alexandra Palace, London.
Wanneer?
18-23 december, 27-30 december, 1-4 januari.
Kan ik dit ook ergens zien?
Ja, op RTL7 (of je zoekt een Sky Sports stream).![]()
Dit gaat wel heel makkelijk.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Game of Thrones
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Brown gaat bij winst van 52 naar 45 op de OOM en passeert Kist en Van de Pas die nog in actie komen.![]()
Bij de bdoquote:Op donderdag 18 december 2014 20:43 schreef hafcfan het volgende:
Part kan zomaar een toernooi winnen![]()
Vincent
Zonder wrijving geen glans![]()
Brown staat ook maar 92 gemiddeld te gooien. Niet heel slecht, maar dat Part zich daardoor weg laat gooien zeg![]()
Aanvallend gedart, hij moet nu ook wel. Goed dat hij de spits heeft ingebracht.quote:Op donderdag 18 december 2014 20:47 schreef HulkHeld het volgende:
Zooooooooo jahooorrr koekoeeekkk 109 daar issie dann![]()
42quote:Op donderdag 18 december 2014 20:51 schreef HulkHeld het volgende:
Ahahahahahahaha Part wtf zittie iedereen gewoon te fokkenHmz...![]()
Huh, wtf gebeurt er ineens
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Klopt, iedereen is aan het FOK!ken.quote:Op donderdag 18 december 2014 20:51 schreef HulkHeld het volgende:
Ahahahahahahaha Part wtf zittie iedereen gewoon te fokken|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Bedankt voor het onder de aandacht brengen!quote:Op donderdag 18 december 2014 20:52 schreef Nober het volgende:
In de OP vindt U alle informatie omtrent dit WK jongens.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Dan is je beurt hoe dan ook over. De volgende beurt heb je de score van het begin van de vorige beurt.quote:Op donderdag 18 december 2014 20:34 schreef sturmpie het volgende:
Het spel start met 501 punten die men naar 0 moet gooien en eindigen met een dubbel.
Maar wat als je 10 over hebt en je wilt dubbel 5 gooien en je gooit dubbel 20, dan sta je qua punten op -30. Mag je dan de volgende beurt dubbel 15 gooien zodat je weer op 0 komt ? Of heb je verloren als je in de - min komt ?Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.![]()
Ik kijk ook Ajax - Vitesse en Het Glazen Huis. Sorry.quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Hoe is het bij Ajax - Vitesse?quote:Op donderdag 18 december 2014 20:53 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik kijk ook Ajax - Vitesse en Het Glazen Huis. Sorry.Hmz...![]()
Droog... dak zit dichtquote:Op donderdag 18 december 2014 20:53 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
Hoe is het bij Ajax - Vitesse?Zonder wrijving geen glans![]()
Gebeurt nog niet veel, behalve dat iemand nietjes in z'n hoofd kreeg.quote:Op donderdag 18 december 2014 20:53 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
Hoe is het bij Ajax - Vitesse?|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Watjesquote:Op donderdag 18 december 2014 20:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Droog... dak zit dichtHmz...![]()
Mantinkquote:Op donderdag 18 december 2014 20:54 schreef jaykop het volgende:
[..]
Viel nog mee dat ze de 9-darter nog niet aan het vieren waren in de studioDie begint na 2 pijlen al over een negen darter
![]()
Dan wacht ik nog even met switchen.quote:Op donderdag 18 december 2014 20:54 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Gebeurt nog niet veel, behalve dat iemand nietjes in z'n hoofd kreeg.Hmz...![]()
Nekschot voor Mantink met zijn kutjynx de hele tijd.quote:Op donderdag 18 december 2014 20:54 schreef hafcfan het volgende:
[..]
MantinkDie begint na 2 pijlen al over een negen darter
![]()
''OOOH! He can fit 3 in there!''|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
ok bedankt voor de info !quote:Op donderdag 18 december 2014 20:53 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Dan is je beurt hoe dan ook over. De volgende beurt heb je de score van het begin van de vorige beurt.vrede, voedsel, vrijheid, veiligheid, vooruitgang![]()
Ik heb minder moeite met dat roze van Brown terwijl ik die Scott Mitchell verafschuw.quote:Op donderdag 18 december 2014 20:56 schreef Swetsenegger het volgende:
Nou Part, schop die nicht naar huis.![]()
Dat is echt een nicht inderdaad hahaquote:Op donderdag 18 december 2014 20:58 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik heb minder moeite met dat roze van Brown terwijl ik die Scott Mitchell verafschuw.![]()
Had hij op de GSOD geen last van dus dat is het niet.quote:Op donderdag 18 december 2014 20:58 schreef tja77 het volgende:
Brown heeft moeite met het langere format, hij gooit erg grillig![]()
![]()
Das toch die kutjoekel?quote:Op donderdag 18 december 2014 20:58 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik heb minder moeite met dat roze van Brown terwijl ik die Scott Mitchell verafschuw.![]()
Hij juicht ook fruity.quote:Op donderdag 18 december 2014 20:58 schreef Nober het volgende:
[..]
come on brown!Canon EOS 5D MkII | Canon 24-70 F/2.8 | | Canon 70-200 F/2.8 | Canon 580EX
-----
1500m: 5.55.4 | 3000m: 12:02:05 | 5km: 20:59 | 10km: 47:21 | Halve Marathon: 1:51:03 | Marathon: 4:09:57
-----![]()
heywoodu
![]()
Van bijna dood tot olympiër:![]()
"Een föhnix"
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval![]()
Volgens mij moet ik weer op het 'live' knopje op Acestream drukken. Na 3x buffer loopt hij toch 5 seconden achter.Hmz...![]()
Je hebt geen RTL7?quote:Op donderdag 18 december 2014 21:05 schreef Koelkastje het volgende:
Volgens mij moet ik weer op het 'live' knopje op Acestream drukken. Na 3x buffer loopt hij toch 5 seconden achter.![]()
Goed beeld hè.quote:Op donderdag 18 december 2014 21:05 schreef Koelkastje het volgende:
Volgens mij moet ik weer op het 'live' knopje op Acestream drukken. Na 3x buffer loopt hij toch 5 seconden achter.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Dit sowieso, en mijn tv staat achter me dan kan ik niet FOK!ken en kijken tegelijk.quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Die Brown is zo'n type engelsman die je tegenkomt op een willekeurige barstreet ergens in een zuipoort aan de middellandse zee. Zo'n type dat als je hem ziet je hem al op zijn bek wil slaan.
Of ligt dat nou aan mij en heb ik slechte ervaringen met Engelse uitgaansjeugd?Canon EOS 5D MkII | Canon 24-70 F/2.8 | | Canon 70-200 F/2.8 | Canon 580EX
-----
1500m: 5.55.4 | 3000m: 12:02:05 | 5km: 20:59 | 10km: 47:21 | Halve Marathon: 1:51:03 | Marathon: 4:09:57
-----![]()
Zo dit komt wel van diep zeg..quote:Op donderdag 18 december 2014 21:08 schreef Mascleta het volgende:
Die Brown is zo'n type engelsman die je tegenkomt op een willekeurige barstreet ergens in een zuipoort aan de middellandse zee. Zo'n type dat als je hem ziet je hem al op zijn bek wil slaan.
Of ligt dat nou aan mij en heb ik slechte ervaringen met Engelse uitgaansjeugd?![]()
Je vergeet dat hij zich kleed als een vuilniszak.quote:Op donderdag 18 december 2014 21:08 schreef Mascleta het volgende:
Of ligt dat nou aan mij en heb ik slechte ervaringen met Engelse uitgaansjeugd?![]()
Ligt aan jou.quote:Op donderdag 18 december 2014 21:08 schreef Mascleta het volgende:
Of ligt dat nou aan mij en heb ik slechte ervaringen met Engelse uitgaansjeugd?
Heb me paar jaar geleden prima vermaakt met die lui in een pub op Kreta!
Hmz...![]()
900 hier, maar dat verschilt waarschijnlijk per dag.quote:Op donderdag 18 december 2014 21:08 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
Zeker!
Al is de stream nu wel 600kbps minder dan bij het vorige toernooi.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Dan heb je nog nooit stappende Engelsen gezien aan het vasteland. Daar zou de modepolitie een jaartaak aan hebben.quote:Op donderdag 18 december 2014 21:09 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Je vergeet dat hij zich kleed als een vuilniszak.Canon EOS 5D MkII | Canon 24-70 F/2.8 | | Canon 70-200 F/2.8 | Canon 580EX
-----
-----![]()
quote:Op donderdag 18 december 2014 21:10 schreef Mascleta het volgende:
[..]
Dan heb je nog nooit stappende Engelsen gezien aan het vasteland. Daar zou de modepolitie een jaartaak aan hebben.![]()
![]()
Die kijk ik ook. Goede kwaliteit, alleen niet de 1500kbps van het vorige tournooiquote:Op donderdag 18 december 2014 21:10 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
900 hier, maar dat verschilt waarschijnlijk per dag.!
Hmz...![]()
Klopt, maar met voetbal heb ik ook wel eens 2500kbps.quote:Op donderdag 18 december 2014 21:12 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
Die kijk ik ook. Goede kwaliteit, alleen niet de 1500kbps van het vorige tournooi!
4000 laatst nog met Southampton tegen United. Dat acestream is een kekke uitvindingquote:Op donderdag 18 december 2014 21:13 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Klopt, maar met voetbal heb ik ook wel eens 2500kbps.!
Hmz...![]()
Laatste keer dat we Part op het WK zagen ben ik bang.
Hoi trouwens
Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
Ik ookquote:Op donderdag 18 december 2014 21:16 schreef polderturk het volgende:
Zowel Klaassen als Kist gooien goed de laatste tijd. Ik ben voor Kist.
Kist heeft een hogere gunfactor.![]()
Halloquote:Op donderdag 18 december 2014 21:29 schreef Scorpion_17 het volgende:
Hoi trouwensChildren of the night. What music they make.![]()
quote:Op donderdag 18 december 2014 21:30 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik ook
Kist heeft een hogere gupfactor.Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
![]()
[ Bericht 100% gewijzigd door Ambrosius op 18-12-2014 21:33:30 (we weten dat onderhand wel dat je dat vindt) ]![]()
Sooooooow, prima niveautje van Reyes hoor!
Misschien maar eens een klein gokje wagen, al is het maar omdat ik Newton niet mag.![]()
Hij kan zich nog wel kwalificeren via de Noord-Amerikaanse qualifier, niveau daarvan kan hij nog wel aan.quote:Op donderdag 18 december 2014 21:29 schreef Scorpion_17 het volgende:
Hoi trouwens![]()
![]()
http://live.dartsdata.com/MatchView.aspx?MatchId=101720
Coming up next:
Klaasen (29) v Kist
Van Gerwen (1) v Cullen
Newton (13) v Reyes![]()
Kan, maar daar doet ook het Candese talent Shaun Narain aan mee en die overklaste Part al een aantal keer op het wk koppels dit jaar en ik denk dat ie volgend jaar definitief gaat doorbreken.quote:Op donderdag 18 december 2014 21:35 schreef wimderon het volgende:
[..]
Hij kan zich nog wel kwalificeren via de Noord-Amerikaanse qualifier, niveau daarvan kan hij nog wel aan.Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
![]()
[ Bericht 100% gewijzigd door Ambrosius op 18-12-2014 21:45:09 (reactie op edit) ]|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Mijn post is.
Verkracht.
Geen macht.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
JELLE KLAASEN
Match Average
103.61
Check Out Percentage
42.86% 3/7
Player Image
Highest Finish 81
100 x8 140 x4 180 x1
Sets(5)
0
Legs(5)
0
CHRISTIAN KIST
Match Average
99.09
Check Out Percentage
66.67% 2/3![]()
Winter is coming!|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Met Niels de Ruiter als tolk.quote:Op donderdag 18 december 2014 21:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
Kist mag mooi aanschuiven bij Marcel Maijer komende dagen![]()
quote:Op donderdag 18 december 2014 21:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
Kist mag mooi aanschuiven bij Marcel Maijer komende dagenUh okequote:![]()
Hoogleraar Darts met Sjandervoort.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:13 schreef PowerLoungen het volgende:
Jelle wint
maar dat had ik wel verwacht
hohoho![]()
Die wiet wel waar die pijltjes erin mottenquote:Op donderdag 18 december 2014 22:15 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Hoogleraar Darts met Sjandervoort.RED ONS HENNIEGOD![]()
Ik heb 2-3 Kist en ik had Part - Brown ook al goed dus 100% dit WK.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:13 schreef PowerLoungen het volgende:
Jelle wint
maar dat had ik wel verwacht
hohoho![]()
ja maar die eerste was niet zo moeilijkquote:Op donderdag 18 december 2014 22:15 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik heb 2-3 Kist en ik had Part - Brown ook al goed dus 100% dit WK.RED ONS HENNIEGOD![]()
Netjes.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Sjon Part zet zijn gewicht in de strijd.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:16 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
ja maar die eerste was niet zo moeilijk![]()
Darthvaderpien op Frimley greenquote:Op donderdag 18 december 2014 22:18 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Sjon Part zet zijn gewicht in de strijd.RED ONS HENNIEGOD![]()
Hoe heet die gast die altijd zo langzaam staat te gooien?
Typisch gezicht had die vent ook.Children of the night. What music they make.![]()
Dat hebben ze bijna allemaalquote:Op donderdag 18 december 2014 22:22 schreef DeHovenier het volgende:
Typisch gezicht had die vent ook.
Pipe, Dolanquote:Op donderdag 18 december 2014 22:22 schreef DeHovenier het volgende:
Typisch gezicht had die vent ook.Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
Justin Pipe?quote:Op donderdag 18 december 2014 22:22 schreef DeHovenier het volgende:
Typisch gezicht had die vent ook.![]()
Pipe tegen Lewis of tegen Klaasen, dat zou een leuke pot zijn
Of tegen Vincent van der Voort, die is toch de snelste darter?Children of the night. What music they make.![]()
Derde ronde Van Gerwen v Pipe is een mogelijkheid.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:26 schreef DeHovenier het volgende:
Pipe tegen Lewis of tegen Klaasen, dat zou een leuke pot zijn
Of tegen Vincent van der Voort, die is toch de snelste darter?![]()
Gaat Pipe nog vanavond spelen?quote:Op donderdag 18 december 2014 22:28 schreef Nober het volgende:
[..]
Derde ronde Van Gerwen v Pipe is een mogelijkheid.
edit
Nee dus, zaterdag wel.Children of the night. What music they make.![]()
Nee.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:26 schreef DeHovenier het volgende:
Of tegen Vincent van der Voort, die is toch de snelste darter?![]()
heywoodu
![]()
Van Barneveld dart al een jaar of 20+ en zegt niet te weten hoe het wedden werkt, tuurlijk
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
Koert is een Betweter.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:30 schreef heywoodu het volgende:
Van Barneveld dart al een jaar of 20+ en zegt niet te weten hoe het wedden werkt, tuurlijk![]()
![]()
Koert zegt dat MvG- Cullen live en exclusief te zien is.
Exclusief bij RTL 7![]()
Children of the night. What music they make.![]()
Koert maakt alleen maar reclame ipv commentaarquote:Op donderdag 18 december 2014 22:33 schreef DeHovenier het volgende:
Exclusief bij RTL 7
RED ONS HENNIEGOD![]()
Bij Sky Sports zeiden ze net ook dat ze de partij van Van Gerwen helaas niet konden uitzenden omdat RTL7 de exclusieve rechten heeft.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:33 schreef DeHovenier het volgende:
Exclusief bij RTL 7![]()
![]()
Oh. RTL7 is dus de enige zender in Nederland die de rechten heeft op darten? Of iig op de beste partijen?quote:Op donderdag 18 december 2014 22:35 schreef Nober het volgende:
[..]
Bij Sky Sports zeiden ze net ook dat ze de partij van Van Gerwen helaas niet konden uitzenden omdat RTL7 de exclusieve rechten heeft.Children of the night. What music they make.![]()
heywoodu
![]()
Eurosport heeft de echte hoogtepunten van het internationale darten.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:36 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Oh. RTL7 is dus de enige zender in Nederland die de rechten heeft op darten? Of iig op de beste partijen?Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
quote:Op donderdag 18 december 2014 22:35 schreef Nober het volgende:
[..]
Bij Sky Sports zeiden ze net ook dat ze de partij van Van Gerwen helaas niet konden uitzenden omdat RTL7 de exclusieve rechten heeft.![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 18 december 2014 22:34 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Koert maakt alleen maar reclame ipv commentaar
Merci![]()
Zwerte piet is zieker De Koosquote:RED ONS HENNIEGOD![]()
Die kent u niet.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:42 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Zwerte piet is zieker De Koos![]()
MICHAEL VAN GERWEN
Match Average
118.17
Check Out Percentage
... ...
Player Image
Highest Finish N/A
100 x0 140 x3 180 x1
Sets(5)
0
Legs(5)
1
100
60
JOE CULLEN
Match Average
110.17
Check Out Percentage
100% 1/1
Player Image
Highest Finish 161
100 x3 140 x2 180![]()
Leuk die 161 finish maar je moet wel beetje door blijven gooien op niveauZonder wrijving geen glans![]()
Dat hoeft ook helemaal niet in deze wedstrijdquote:Op donderdag 18 december 2014 22:47 schreef MrBanaan1 het volgende:
Echt sterk vind ik MvG toch ook (nog) niet.
Klopt, maar je gaat niet bewust je dubbels missenquote:Op donderdag 18 december 2014 22:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat hoeft ook helemaal niet in deze wedstrijd![]()
![]()
Gewoon een zaadpotquote:Op donderdag 18 december 2014 22:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat hoeft ook helemaal niet in deze wedstrijdHmz...![]()
Niks mee te maken, van MvG verwacht ik altijd 100%!quote:Op donderdag 18 december 2014 22:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Achjoh, eerste ronde partij...Hmz...![]()
PDC
2011: First round (lost to Terry Jenkins 2–3)
2012: First round (lost to Terry Jenkins 0–3)
2013: First round (lost to John Part 0–3)
2014: First round (lost to Peter Wright 0–3)
2015: ?![]()
Niet de minste namen!quote:Op donderdag 18 december 2014 22:51 schreef Nober het volgende:
PDC
2011: First round (lost to Terry Jenkins 2–3)
2012: First round (lost to Terry Jenkins 0–3)
2013: First round (lost to John Part 0–3)
2014: First round (lost to Peter Wright 0–3)
2015: ?Children of the night. What music they make.![]()
MVG kan beter verdedigen dan Veltman.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:52 schreef Smoofie het volgende:
[..]
MvG speelt slechter dan Veltman.![]()
Veltman speelt als de Koosquote:Op donderdag 18 december 2014 22:52 schreef Smoofie het volgende:
[..]
MvG speelt slechter dan Veltman.
Grote bek maar verder hard falenRED ONS HENNIEGOD![]()
Raymond van Gaal, heeft het darten uitgevonden en houdt er van over zichzelf te lullenAFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Naar Ajax hahaha. Gaat hij eens, mist hij darts en Ajax wordt anaal vernederd.quote:AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
quote:Op donderdag 18 december 2014 22:58 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Zichzelf in slaap aan het huilenquote:Op donderdag 18 december 2014 22:58 schreef Nober het volgende:
[..]
Die was naar Ajax - Vitesse, genieten.quote:![]()
![]()
![]()
Valt er nog ergens een gratis samenvatting te zien op tv/internet?quote:Op donderdag 18 december 2014 22:58 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Naar Ajax hahaha. Gaat hij eens, mist hij darts en Ajax wordt anaal vernederd.Children of the night. What music they make.![]()
Hartstikke leuk inderdaad.quote:Op donderdag 18 december 2014 02:05 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Ach Ajax-Vitesse in de Arena is ook leuk.![]()
Hij is gewoon slecht vanavond.quote:'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016![]()
Mani?quote:Op donderdag 18 december 2014 22:59 schreef hafcfan het volgende:
Er was hier nog een dart fan die er heen ging. Hebben wel een kut avond zeg![]()
Wanneer moet hij dan weer?quote:Op donderdag 18 december 2014 23:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hij moet gewoon ff door deze wedstrijd heen, dan komt het wel goed..Hmz...![]()
Heeft ie tijd zat om zich weer bij elkaar te rapen.quote:Op donderdag 18 december 2014 23:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Volgende week zaterdagHmz...![]()
Kan wel wezen, maar Mike gooit maar een fractie van zijn niveau. Te weinig trippels en shit op de dubbel.quote:Op donderdag 18 december 2014 23:03 schreef Nober het volgende:
[..]
Cullen gooit gewoon goed met bijna 91 gemiddeld.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016![]()
quote:Op donderdag 18 december 2014 23:08 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Kan wel wezen, maar Mike gooit maar een fractie van zijn niveau. Te weinig trippels en shit op de dubbel.Vorig jaar onder de 90 gemiddeld, gebeurt echt heel vaak met toppers eerste ronde. Als je er maar staat wanneer t beslist wordt.quote:Op donderdag 18 december 2014 23:08 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Kan wel wezen, maar Mike gooit maar een fractie van zijn niveau. Te weinig trippels en shit op de dubbel.![]()
Dit is gewoon van Gerwen. Als die merkt dat het niet lekker loopt dan schakelt ie ff bij.
Jelle Klaasen pakt dan de rolstoel erbij. FC Torpedo.quote:Op donderdag 18 december 2014 23:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dit is gewoon van Gerwen. Als die merkt dat het niet lekker loopt dan schakelt ie ff bij.![]()
quote:Op donderdag 18 december 2014 23:23 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Jelle Klaasen pakt dan de rolstoel erbij. FC Torpedo.
Klopt. Ze heeft haar hele leven in een snackbar gewerkt.quote:Op donderdag 18 december 2014 23:25 schreef Zipportal het volgende:
Sylvia gooit alvast de bitterballen in het vet.Het beste adres voor al uw primeurs!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: