Welke shirts heb je voor M Kyara? Ik ben mij ook weer te buiten gegaan. Mijn grote vond bijna alles mooi wat ik voor mijn kleine had uitgezocht. Ik heb dus een aantal items (die zowel voor een peuter als kleuter kunnen) dubbel. Zijn we een tweeling mam!quote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:08 schreef Kyara het volgende:
Ja, Next is heel snel inderdaad. En ik inderdaad, het gaat wel heel snel.
(en ja, ik ben gezwicht.....voor M lshirts en pyjama en voor de meiden jurkjes, tuniekjes en leggings. Ben fan van de ditsyprintjes en leggings zijn goed, goedkoop en vallen mooi )
Welke maat koop je dan voor M Kyara?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:32 schreef Kyara het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En ook nog een heleboel laten liggen. Zoveel leuks! Maar al genoeg lange mouwen shirts dus die heb ik even laten liggen.
En je "tweeling"
Welke maat zoek je voor E? Tm mt 92-98 is beschikbaar!quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:18 schreef LadyBlack het volgende:
Heb ik potvolblommen net besloten dat ik die leuke tuinbroek van de Next mag kopen, is ie alweer uitverkocht!![]()
WIE heeft na t zien van dat plaatje hierboven gelijk de hele handel opgekocht?!![]()
Cool. Zelfde broekie en graafautotrui als M. Ik wilde nog zoveel meer maar dat mocht niet. Pas als hij uit 62 groeit.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:44 schreef bodpa09 het volgende:
Leuke dingen! Ernstig getwijfeld over een aantal shirts die jij wel hebt.
Grote:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kleine:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Samen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Toen ik boven de ¤ 300( incl. dingen voor mijzelf) kwam ben ik ook fors gaan schrappen. Zo veel leuks idd.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:36 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Cool. Zelfde broekie en graafautotrui als M. Ik wilde nog zoveel meer maar dat mocht niet. Pas als hij uit 62 groeit.
Rompers van prenatal 62/68 passen in elk geval nog maar nauwelijks want geen goeie stretchhema 62/68 gaat nog makkelijk...nijntje serie van prenatal ook overigens.
Ik zag het vanochtend ja!quote:Op vrijdag 9 januari 2015 12:28 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Welke maat zoek je voor E? Tm mt 92-98 is beschikbaar!
http://nl.nextdirect.com/nl/x55656s2
name-it en daarop volgend outfitters nation.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:53 schreef Vlindur het volgende:
Aan de moeders met jongens zonder extra spek:
Waar halen jullie de spijkerbroeken? Hier vallen alle slim-fits en skinny-fits alsnog als een hobbezak om zn kont.
Voor ik gelijk een dure ga kopen, welk merk moet ik nou hebben dan?
Het moet dus strak(ker) om zn billen, niet persé om zijn benen. Iemand?
Of iemand die 116 te koop heeft? Ik zoek alleen spijkerbroeken, gewone broeken vind ik niks
ik kocht ze altijd bij Duthler. Ze hebben alleen geen jongensbroeken uitverkooprek meerquote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:58 schreef Vlindur het volgende:
En waar koop je dat? Online of ergens hier?
ikenmijnkind onlinequote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:58 schreef Vlindur het volgende:
En waar koop je dat? Online of ergens hier?
quote:Op donderdag 8 januari 2015 23:18 schreef LadyBlack het volgende:
Heb ik potvolblommen net besloten dat ik die leuke tuinbroek van de Next mag kopen, is ie alweer uitverkocht!![]()
WIE heeft na t zien van dat plaatje hierboven gelijk de hele handel opgekocht?!![]()
Huh meen je? Jaap (vandaag 76,7cm / 10090gr) past nog met gemak maat 62/68 romper van prenatal. De gewone witte met korte mouw.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:36 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Rompers van prenatal 62/68 passen in elk geval nog maar nauwelijks want geen goeie stretchhema 62/68 gaat nog makkelijk...nijntje serie van prenatal ook overigens.
oh schattig zeg!quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:34 schreef Burdie het volgende:
Ik heb bij kiabi geshopt.
O.a.:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De leuke shirtjes uit de bestelling kan ik op de site niet meer vinden
Dat was nu:quote:Op zaterdag 10 januari 2015 11:04 schreef PureEvil het volgende:
[..]
oh schattig zeg!
leuke dingen op de site trouwens.
Ferrari, leuk setje kleren, lekker felle broeken. ik heb er ook naar staan kijken, maar hier nog niet echt nodig. ik ga wel ff kijken als er 50% kassakorting is
Welcome to the dark sidequote:Op zaterdag 10 januari 2015 11:16 schreef Hilmo het volgende:
Oh echt dat dino spul (realistisch dino spul) vind ik echt zoooo geweldig. Die bruinige trui van Kwak, wow![]()
Heb nog nooit wat bij Next besteld. Ze hebben nooit sale las ik hier ergens? Ik ga eens sneupen op de site.
Verjaardagsoutfit. Gewoon niet eens over nagedachtquote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:25 schreef laziness het volgende:
Mag ik een keer legaal shoppen want verjaardagsoutfit en dan ik gewoon niks leuks vinden
Ik doe er ook niet aan, en favo kleding heeft hij eigenlijk nog niet. Dus ik trek hem aan wat ik leuk vind maar ik schaf er eigenlijk niks speciaals voor aan.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 12:08 schreef mousemicky het volgende:
Oh, ik doe niet aan verjaardagsoutfits eigenlijk. J had op zn verjaardag gewoon zn favoriete trui en broek aan
Ik vind next juist goedkoopquote:Op zondag 11 januari 2015 11:41 schreef Hilmo het volgende:
Toch wel een beetje prijzigdat Next, voor maatjes waar hij snel uitgroeit. Maar heb wel een aantal kledingstukken bij mijn favorieten gezet voor als hij langer in de kleertjes zit
![]()
Vind die trui met die dino skeletten zo gaaf![]()
Nog goede, leuke, niet te dure webshops op ebay (nederlandse ebay met wereldwijd zoeken gebruik ik, zou niet weten hoe ik op een buitenlandse ebay moet bestellen) met baby spul die jullie aanraden? En dingen waar je op moet letten? 3-6 months, is dat 68 ongeveer? Want vanaf die maat moet ik hebben.
(zag er al eentje voorbij komen, vaenait)
Zo moet ie wel werken?quote:Op zondag 11 januari 2015 11:49 schreef Hilmo het volgende:
Ja die prijzen gaan inderdaad welmaar zulk leuk spul vind ik zonde als hij daar zo snel uitgroeit. Heb nu vooral gratis tweedehands gekregen
Goedkoper krijg je het natuurlijk niet, dat snap ik.
(Trouwens, in de OP werkt de link niet meer naar de http://stores.ebay.nl/Vaenait )
Ik heb er 1 voor de mijnes gekocht, maat 68-74cm. Die had jij vast niet nodigquote:Op donderdag 8 januari 2015 23:18 schreef LadyBlack het volgende:
Oh, volgende keer eerst verder lezen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 13:51 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik zag het vanochtend ja!![]()
Dus de tuinbroek + het gestreepte shirt zijn onderweg in maat 86-92
Vind ik echt niet,als je het over de babymaten hebt tenminste.quote:
Tja, de mijne had met 18 maanden ook maat 80...quote:Op maandag 12 januari 2015 07:54 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Vind ik echt niet,als je het over de babymaten hebt tenminste.
Mijn 8,5 maander draagt van Kiabi maat 18maanden....Dat valt als 80 volgens mij
nou dat valt wel mee hoor.quote:Op maandag 12 januari 2015 10:23 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Tja, de mijne had met 18 maanden ook maat 80...
Met 8.5 maand maat 80 is vrij groot hoor
Ik vind die goed op maat en rekbaar tot iets groter vallen. J. draagt al 7 maanden H&M rompers maat 80 (die van 3 voor een tientje online), terwijl ie al ruim in maat 86 zit (en hema 86/92). Ze zullen inmiddels al wel wat meegerekt zijnquote:Op maandag 12 januari 2015 12:35 schreef Hilmo het volgende:
Hoe vallen de rompers (mouwloos bijv.) van H&M vergeleken met stretch rompers van de Hema. Baby heeft maat 62 maar past al wat broekjes van 68 en de stretch rompers van de hema maat 62/68 worden echt te krap. Maar maat 74/80 lijkt me nog veel te groot (nog niet geprobeerd overigens).
Zijn de rompers van h&M in maat 68 dan een goede keus? (zeeman rompers heb ik ook als tip gekregen, ga die ook nog proberen, maar ik ben bijna zover dat ik de geweldige Elmo trui wil kopen bij h&m![]()
De mouwen van de H&M rompers zijn vooral korter! Op t lijf vind ik ze goed vallenquote:Op maandag 12 januari 2015 12:35 schreef Hilmo het volgende:
Hoe vallen de rompers (mouwloos bijv.) van H&M vergeleken met stretch rompers van de Hema. Baby heeft maat 62 maar past al wat broekjes van 68 en de stretch rompers van de hema maat 62/68 worden echt te krap. Maar maat 74/80 lijkt me nog veel te groot (nog niet geprobeerd overigens).
Zijn de rompers van h&M in maat 68 dan een goede keus? (zeeman rompers heb ik ook als tip gekregen, ga die ook nog proberen, maar ik ben bijna zover dat ik de geweldige Elmo trui wil kopen bij h&m![]()
O, dat zou kunnen, ik heb er hier alleen met korte mouwenquote:Op maandag 12 januari 2015 13:48 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
De mouwen van de H&M rompers zijn vooral korter! Op t lijf vind ik ze goed vallen![]()
Gratis verzenden t/m de 18e, code staat wel op de site!quote:Op maandag 12 januari 2015 12:35 schreef Hilmo het volgende:
Ik vind broeken bij Zara breed en redelijk lang. J. heeft maat 86. Ik heb een Zara ribbroek maat 82 cm. Is twee keer zo breed als nodig, en nu precies op de goede lengte...quote:Op maandag 12 januari 2015 20:38 schreef laziness het volgende:
Ik heb wel vaker shirts van de zara gehad en die vielen altijd klein.
Hoe zit dat met broeken? Vallen die op maat?
En hadden de peuter jongetjes mama's deze al gezien bij Lindex?
[ afbeelding ]
Ohquote:Op maandag 12 januari 2015 20:38 schreef laziness het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb net kleding in maat 80 besteld en dat valt ook als maat 80quote:Op maandag 12 januari 2015 07:54 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Vind ik echt niet,als je het over de babymaten hebt tenminste.
Mijn 8,5 maander draagt van Kiabi maat 18maanden....Dat valt als 80 volgens mij
Oh die vindt mijn dreumesjongetje vast ook heel mooi.quote:Op maandag 12 januari 2015 20:38 schreef laziness het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |