Ik vind die goed op maat en rekbaar tot iets groter vallen. J. draagt al 7 maanden H&M rompers maat 80 (die van 3 voor een tientje online), terwijl ie al ruim in maat 86 zit (en hema 86/92). Ze zullen inmiddels al wel wat meegerekt zijnquote:Op maandag 12 januari 2015 12:35 schreef Hilmo het volgende:
Hoe vallen de rompers (mouwloos bijv.) van H&M vergeleken met stretch rompers van de Hema. Baby heeft maat 62 maar past al wat broekjes van 68 en de stretch rompers van de hema maat 62/68 worden echt te krap. Maar maat 74/80 lijkt me nog veel te groot (nog niet geprobeerd overigens).
Zijn de rompers van h&M in maat 68 dan een goede keus? (zeeman rompers heb ik ook als tip gekregen, ga die ook nog proberen, maar ik ben bijna zover dat ik de geweldige Elmo trui wil kopen bij h&m![]()
De mouwen van de H&M rompers zijn vooral korter! Op t lijf vind ik ze goed vallenquote:Op maandag 12 januari 2015 12:35 schreef Hilmo het volgende:
Hoe vallen de rompers (mouwloos bijv.) van H&M vergeleken met stretch rompers van de Hema. Baby heeft maat 62 maar past al wat broekjes van 68 en de stretch rompers van de hema maat 62/68 worden echt te krap. Maar maat 74/80 lijkt me nog veel te groot (nog niet geprobeerd overigens).
Zijn de rompers van h&M in maat 68 dan een goede keus? (zeeman rompers heb ik ook als tip gekregen, ga die ook nog proberen, maar ik ben bijna zover dat ik de geweldige Elmo trui wil kopen bij h&m![]()
O, dat zou kunnen, ik heb er hier alleen met korte mouwenquote:Op maandag 12 januari 2015 13:48 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
De mouwen van de H&M rompers zijn vooral korter! Op t lijf vind ik ze goed vallen![]()
Gratis verzenden t/m de 18e, code staat wel op de site!quote:Op maandag 12 januari 2015 12:35 schreef Hilmo het volgende:
Ik vind broeken bij Zara breed en redelijk lang. J. heeft maat 86. Ik heb een Zara ribbroek maat 82 cm. Is twee keer zo breed als nodig, en nu precies op de goede lengte...quote:Op maandag 12 januari 2015 20:38 schreef laziness het volgende:
Ik heb wel vaker shirts van de zara gehad en die vielen altijd klein.
Hoe zit dat met broeken? Vallen die op maat?
En hadden de peuter jongetjes mama's deze al gezien bij Lindex?
[ afbeelding ]
Ohquote:Op maandag 12 januari 2015 20:38 schreef laziness het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb net kleding in maat 80 besteld en dat valt ook als maat 80quote:Op maandag 12 januari 2015 07:54 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Vind ik echt niet,als je het over de babymaten hebt tenminste.
Mijn 8,5 maander draagt van Kiabi maat 18maanden....Dat valt als 80 volgens mij
Oh die vindt mijn dreumesjongetje vast ook heel mooi.quote:Op maandag 12 januari 2015 20:38 schreef laziness het volgende:
[ afbeelding ]
Heel gaaf maar niet de moeite om voor 1 shirt een bestelling te plaatsenquote:Op maandag 12 januari 2015 20:38 schreef laziness het volgende:
[ afbeelding ]
+1quote:Op dinsdag 13 januari 2015 14:26 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Heel gaaf maar niet de moeite om voor 1 shirt een bestelling te plaatsen
Daar had ik eigenlijk nog niet eens over nagedachtquote:Op dinsdag 13 januari 2015 14:18 schreef Morretje het volgende:
Lijkt me ook niet zo handig met uitdoen indien poep eigenlijk Fazz..
Lieverwij is een website van een draagconsulente zie ik. Kijk ik wel goed?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 14:38 schreef Kyara het volgende:
Faz, ik zag op de website va lieverwij.nl hele leuke zwembroekjes. Alleen niet met pijpjes. Ik kan op de iPad niet makkelijk plaatje posten dus je zult zelf even moeten kijken
Jep idem. Wij bezitten hem ook niet.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 14:26 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Heel gaaf maar niet de moeite om voor 1 shirt een bestelling te plaatsen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |