Ohhhh! Deze is zeker leuk zeg!quote:Op donderdag 18 december 2014 21:32 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik ben weer thuis, ik moet zeggen dat 90% toch iets te hysterisch for my liking is. Ik had wel wat wensen voor Sil, wat eenvoudigere longsleeves, maar alles daarvan in zijn maat was weg
.
Heb uiteindelijk twee dingen gekocht voor Suus, waaronder deze die ik geweldig vind
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja waarquote:Op donderdag 18 december 2014 22:34 schreef JufMariska het volgende:
Oh oh oh, sale bij de fijnste babykledingwinkel in Grunn... Met merken die eigenlijk alleen in de sale betaalbaar(-achtig) zijn. Ik ben pas eh... 3x geweest![]()
Kik KidOne + in the family
Petit Bateau
Imps & Elfs
Bankrekening
Binnenstad, Wijsneus. Je kunt morgen boodschappen doen bij m'n meneer, die werkt in Harenquote:Op donderdag 18 december 2014 22:35 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Ja waarIk ga morgen naar de schoonfam in Haren en ik wil best nog even omrijden voor fijne kleertjeskorting
oooooh wat een leukerd zegquote:Op donderdag 18 december 2014 21:32 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik ben weer thuis, ik moet zeggen dat 90% toch iets te hysterisch for my liking is. Ik had wel wat wensen voor Sil, wat eenvoudigere longsleeves, maar alles daarvan in zijn maat was weg
.
Heb uiteindelijk twee dingen gekocht voor Suus, waaronder deze die ik geweldig vind
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wij zijn geslaagd bij Schuurman in Arnhem. Ziengs zit er vlakbij en heeft ook best wel wat keuze.quote:Op zaterdag 20 december 2014 19:18 schreef .Sparkling. het volgende:
Mogen hier ook vragen over kinderschoenen?![]()
Eva haar schoenen zijn te klein aan het worden en mijn god, wat is het een drama om goed passende schoenen te vinden. We zijn ALLE schoenwinkels in de stad afgeweest en alle schoenen zijn echt veel te breed. De maat qua lengte is goed maar ze zijn allemaal zo breed dat ze zo uitvallen![]()
Ik zag op internet dat mensen zeiden dat shoesme en clic smal uitvallen, beide aangepast en beide echt veel te breed.
Wat zijn nu echt hele smalle schoenen en wie weet in omgeving Doetinchem/Arnhem of omgeving Almere een winkel met veel keus kinderschoenen? Ik vind het aanbod redelijk dramatisch namelijk, soms staan er maar vijf paar in haar maat en als die ook nog allemaal te smal zijn hebben we er niks aan natuurlijk. Ze heeft overigens maat 23 (of groot vallende 22).
Ze draagt nu Muyters en hoewel die aanblijven zijn ze eigenlijk ook te wijd.
Echt, ik dacht dat kleding kopen lastig was..
Wij zijn bij beide in Doetinchem geweest en daar hadden ze weinig keus vond ik. Al zal Arnhem wel wat groter zijnquote:Op zaterdag 20 december 2014 19:21 schreef Kyara het volgende:
[..]
Wij zijn geslaagd bij Schuurman in Arnhem. Ziengs zit er vlakbij en heeft ook best wel wat keuze.
Twins zag ik vaker voorbij komen inderdaad. Ziengs schijnt het te verkopen maar de vestiging in Doetinchem had het niet.quote:Op zaterdag 20 december 2014 21:39 schreef McLaura het volgende:
Sparkling: Twins misschien een optie? Die hebben breedtematen.
Ja! Dat was ons halfjaarlijkse uitje naar de stadquote:Op zondag 21 december 2014 21:59 schreef p_iglet het volgende:
http://www.vanasperen.nl is die winkel. Ook erg fijn voor kinderen met juist smalle voeten.
Welke maat zoek je?quote:Op maandag 22 december 2014 20:08 schreef Stormqueen het volgende:
ik vind het echt bijzonder hatelijk dat al tijdenlang de mouwloze en de korte mouw-rompers van HEMA alleen maar in dinosaurusmaten te krijgen zijn![]()
Iemand nog goede alternatieven in dezelfde prijsklasse?
H&M?quote:Op maandag 22 december 2014 20:08 schreef Stormqueen het volgende:
ik vind het echt bijzonder hatelijk dat al tijdenlang de mouwloze en de korte mouw-rompers van HEMA alleen maar in dinosaurusmaten te krijgen zijn![]()
62/68!quote:Op maandag 22 december 2014 20:10 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Welke maat zoek je?
Ik kom om in de hema rompers.
ja, die heb ik nu, maar die hebben geen envelop-opening en zijn dus lastiger naar beneden uit te trekken in geval van strontexplosiequote:
Die moet ik wel veel hebben. Interesse? Dan duik ik de zolder voor je op.quote:Op maandag 22 december 2014 20:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
62/68!
[..]
ja, die heb ik nu, maar die hebben geen envelop-opening en zijn dus lastiger naar beneden uit te trekken in geval van strontexplosie
ja graagquote:Op maandag 22 december 2014 20:12 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Die moet ik wel veel hebben. Interesse? Dan duik ik de zolder voor je op.
Mouwloos/korte mouw ook spaghetti?quote:Op maandag 22 december 2014 20:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja graagHeeft geen haast overigens
mag ook, maar het liefst mouwloos eigenlijkquote:Op maandag 22 december 2014 20:14 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Mouwloos/korte mouw ook spaghetti?
Alle lindex rompers zijn fijn wat mij betreftquote:Op maandag 22 december 2014 20:11 schreef Spees_Eend het volgende:
Frendz (v&d) heeft meestal in hun collectie wel een setje met fijne (redelijk) stretchy rompers. Moet je wel even voelen in de winkel want ze hebben ook van die brede lubbers die juist helemaal niks zijn.
Heb ook hele fijne stretch van Lindex, maar ik ken het merk niet goed genoeg om te kunnen zeggen dat alle lindexrompers fijn zijn.
Laten we het hopenquote:Op maandag 22 december 2014 20:50 schreef ferrari_rood het volgende:
Niet dus. Kan hij die 110/116 nog wel aan die onderweg is?
dan had je de laatstequote:Op dinsdag 23 december 2014 10:21 schreef Butterflower het volgende:
[..]
Die heb ik pas nog online besteld bij de Hema (duopak), was ook nog 2 +1 gratis.
Sorryquote:Op dinsdag 23 december 2014 10:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dan had je de laatste![]()
past jouw achtmaander daar nog in dan?
Lazi, wat een fantastische smaak heb jij toch(en dito kint
)
Heb jij enig idee welke maat broek ik zou moeten bestellen voor S die bij HEMA maat 86 nodig heeft en bij h&m 80?quote:Op dinsdag 30 december 2014 19:33 schreef laziness het volgende:
*zucht* zomerspul alweer bij Next met veel jongens prints waar je peuter uber gelukkig van wordt. Graafmachines, auto's...
Ik heb een 98-104 die net hoogwater wordt terwijl hij normaal 110 draagt dus langer dan 86 zou ik niet doen. Ik vind Next echt lang vallen.quote:Op dinsdag 30 december 2014 19:41 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Heb jij enig idee welke maat broek ik zou moeten bestellen voor S die bij HEMA maat 86 nodig heeft en bij h&m 80?
Heb laatst ook een skinny besteld voor V die dezelfde maatvoering als S heeft. Die was nog wel aan de grote kant. Ligt op V zn kamer die aan het slapen is. Wil morgen wel even kijken wat ik besteld heb als je dat wilt?quote:Op dinsdag 30 december 2014 19:41 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Heb jij enig idee welke maat broek ik zou moeten bestellen voor S die bij HEMA maat 86 nodig heeft en bij h&m 80?
J heeft dezelfde maten en bij Next soms nog 80-86 (past nog net) maar de superskinny en een spijkerbroekje met aantrekkoord draagt ie bv al 86-92, en J. is absoluut niet breed. Een keertje omslaan en hij kan even vooruit...quote:Op dinsdag 30 december 2014 19:41 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Misschien ben je allang voorzien inmiddels, maar ik vond onlangs bij Zeeman stretchrompers die minstens net zo fijn zijn als die van HEMA én die een envelopopening bij de hals hebben! Zijn volgens mij 3.99 p/st.quote:Op maandag 22 december 2014 20:08 schreef Stormqueen het volgende:
ik vind het echt bijzonder hatelijk dat al tijdenlang de witte mouwloze en de korte mouw-rompers van HEMA alleen maar in dinosaurusmaten te krijgen zijn![]()
J. heeft de jogging jeans uit de wintercollectie, en die vielen heel klein, hij heeft nu maat 86-92 aan, en die hoeven echt maar 1cm omgeslagen. Deze http://nl.nextdirect.com/nl/g7w5100s7#693732 maar inmiddels uitverkocht, dus kan geen maat groter extra bestellenquote:Op dinsdag 30 december 2014 20:05 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik had mijn oog laten vallen op de jogging jeans, deze:
[ afbeelding ]
Superskinny hoeft ie niet te vallen, maar te grote broeken vind ik wat armoeiig ogen, zeker met dit soort modellen.
Zoiets zocht ikquote:Op vrijdag 2 januari 2015 20:49 schreef LadyBlack het volgende:
Ja, dat ook nog! Ik zou zelf iets makenMooie stof zoeken, en een jurk is zo gemaakt.
Overigens hebben ze bij ekobebe ook wollen salopettes.
mijn (pleeg)zusje was 6 jaar oudquote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:03 schreef Burdie het volgende:
Ja, kuiken is al 10 maanden... Past wel een beetje bij ons, alles op het laatste moment.
Hoewel ik begreep dat het bij katholieken vaker gebeurt dat ze pas 'laat' dopen.
Leuk! Dank! Nonmerken.quote:Op maandag 5 januari 2015 10:50 schreef Poppejans het volgende:
Misschien voor in de OP? nee ik heb geen aandelen ofzo
De tegenganger van VintyKids: Vintage kids. Verschil is dat zij nog wel babykleding innemen en ook nonmerk zoals Hema en Frendz verkopen
www.vintage-kids.nl
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |