mijn (pleeg)zusje was 6 jaar oudquote:Op vrijdag 2 januari 2015 21:03 schreef Burdie het volgende:
Ja, kuiken is al 10 maanden... Past wel een beetje bij ons, alles op het laatste moment.
Hoewel ik begreep dat het bij katholieken vaker gebeurt dat ze pas 'laat' dopen.
Leuk! Dank! Nonmerken.quote:Op maandag 5 januari 2015 10:50 schreef Poppejans het volgende:
Misschien voor in de OP? nee ik heb geen aandelen ofzo
De tegenganger van VintyKids: Vintage kids. Verschil is dat zij nog wel babykleding innemen en ook nonmerk zoals Hema en Frendz verkopen
www.vintage-kids.nl
http://www.tlc.com/tv-shows/something-borrowed-something-newquote:Op maandag 5 januari 2015 11:28 schreef Burdie het volgende:
Oh, de missende doopjurk is toch nog tevoorschijn gekomen, en is "niet helemaal mijn smaak" (). Eens kijken wat we daar mee gaan doen...
Ik heb daar juist gisteren wat kleding besteld in maat 80. Ook een erg mooi jurkje van IKKS.quote:Op maandag 5 januari 2015 10:50 schreef Poppejans het volgende:
Misschien voor in de OP? nee ik heb geen aandelen ofzo
De tegenganger van VintyKids: Vintage kids. Verschil is dat zij nog wel babykleding innemen en ook nonmerk zoals Hema en Frendz verkopen
www.vintage-kids.nl
Oooh ja dat zie ik wel voor me!quote:Op dinsdag 6 januari 2015 22:13 schreef Kyara het volgende:
Oeh, die printjes GotC
dan kan bij mijn peuter nog wel denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |