SPOILER: Overige dagenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Behalve luisteren kan je ook kijken naar 3FM Serious Request! Dit kan onder andere op delen van de dag via de publieke TV-zenders NPO 1 en 3.
Daarnaast is 3FM Serious Request ook dit jaar weer via speciale kanalen bij de kabelmaatschappijen te zien, waaronder Delta, Ziggo, UPC, Caiway, KPN en Canal Digitaal. Verder zendt het digitale kanaal NPO 101.TV ook 24/7 uit met beelden vanuit het Glazen Huis. Uiteraard is er ook de 3FM-app voor Android en iOS om onderweg niets te missen van Serious Request.
Verder zijn er gedurende de dag de verscheidene Serious Request Updates, verzorgd door Michiel Veenstra, Roosmarijn Reijmer en Annemieke Schollaardt. 's Avonds is er elke dag tussen 19.30 en 20.25u een live-uitzending op NPO 3, waarin Sophie Hilbrand BN'ers, deskundigen en gulle gevers die 3FM Serious Request een warm hart toedragen ontvangt. Tim Hofman baant zich een weg door de mensenmassa op het plein om het publiek bij de brievenbus te vragen naar hun acties. En Winfried Baijens vat de waan van de dag samen in zijn Serious Request journaal. De herhaling hiervan is 's avonds te zien (begintijd varieert), tevens op NPO 3.
De andere DJ's van 3FM organiseren zelf ook allerlei acties om geld binnen te halen:
› Eric Corton: Dit jaar (samen met Coen) afgereisd naar Columbia. Bekijk hier zijn reportages terug.
› Giel Beelen: Organiseert het Circus Request in het Patronaat in Haarlem.
› Sander Lantinga en Rámon Verkoeijen: De Klusjesmannen zijn er weer!
› Nacht-DJ's: Harm, Jorien, Joram, Thijs, Tomas en Herman kwamen in de nacht van 11 op 12 december in actie voor 3FM Serious Request. Dit leverde 5579,11 euro op.
› Paul Rabbering: Bezoekt verschillende Glazen Huizen in Nederland.
› Michiel Veenstra: Verrast mensen die een nummer hebben aangevraagd met een Surprise Request: de live versie van de aangevraagde plaat.
› Coen Swijnenberg en Sander Lantinga: Benefietwedstrijd op 20 december, na FC Dordrecht - FC Groningen. Het C&S-team strijdt tegen het Sterrenteam van RTL. Coen doet logischerwijs niet mee aan de wedstrijd.
› Barend van Deelen en Wijnand Speelman: Organiseren op zondag 21 december een B&W Diner XXL in Eindhoven.
› Timur Perlin: Houdt je gedurende dag op de hoogte van alle nieuwtjes en bijzondere verhalen uit het callcenter
Webcamstreams
› 3FM-website - 3FM Social Radio (officiële manier van kijken)
› 360 graden-stream
› TV Beelden live
› Webcam + FOK!
Radiostreams
› MP3: 192kbps / 96kbps
› AAC: 64kbps HE1 / 32kbps HE2
Extra informatie
› Kom zelf in Actie - Hier kun je eigen acties aanmelden en bijhouden hoeveel er gedoneerd wordt.
› Frequenties - Lijst met ether- en kabelfrequenties waarop 3FM te ontvangen is.
Degene die het topic sluit (door middel van de 301e post) opent het volgende deel! Is een nieuw topic na 5 minuten nog niet geopend, mag een andere gebruiker het nieuwe topic openen. Een eerder topic teruglezen? Ga dan naar deze pagina voor een overzicht. Oh, en verder worden er natuurlijk ook statistieken (nog meer) bijgehouden!![]()
De aflsuiting moet meer feestelijk zijn juist, omdat het een succes is. Als het goed is.quote:Op donderdag 18 december 2014 20:15 schreef D. het volgende:
[..]
De start is altijd relatief 'feestelijk'
Doe die Hozier dan bij de afsluiting
het?quote:Op donderdag 18 december 2014 20:16 schreef zeefje het volgende:
Ik ken hozier niet.
Is het Nederlands?
Zie, er is helemaal geen ruimte voor zeikmuziekquote:Op donderdag 18 december 2014 20:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
De aflsuiting moet meer feestelijk zijn juist, omdat het een succes is. Als het goed is.
Nee, hier zijn ze het huis al bijna weer uitquote:Op donderdag 18 december 2014 20:19 schreef tralalala het volgende:
Bij jullie ook dikke vertraging in beeld?
Omdat gielquote:Op donderdag 18 december 2014 20:20 schreef iBenny het volgende:
Wat geven wat je meteen weer wilt weggeven
Het was vooral bij timur buiten, binnen een klein beetjequote:Op donderdag 18 december 2014 20:19 schreef tralalala het volgende:
Bij jullie ook dikke vertraging in beeld?
Giel heeft zijn bakkes nog niet laten zien, thank godquote:
Uur of 9 is ie dichtquote:Op donderdag 18 december 2014 20:20 schreef wolfrolf het volgende:
Cool, het huis gaat dus om een uur of 10 op slot?
Dan kan ik de expeditie robinson finale rustig kijken
Alleen de laatste 5 minuten zijn interessant bij ER.quote:Op donderdag 18 december 2014 20:20 schreef wolfrolf het volgende:
10 uur tochquote:Op donderdag 18 december 2014 20:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Uur of 9 is ie dicht
Och, rond 10 uur een keer zappen om te kijken of tussen de reclames door iemand al een balletje raak heeft gegooid moet voldoende zijnquote:Op donderdag 18 december 2014 20:20 schreef wolfrolf het volgende:
Net op tvquote:Op donderdag 18 december 2014 20:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Giel heeft zijn bakkes nog niet laten zien, thank god
Kijk eens in de OP, de 3 staan ingepland vanaf 20:45quote:
Ik kijk de radio/cam streamquote:
Ik zie het niet staanquote:Op donderdag 18 december 2014 20:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Kijk eens in de OP, de 3 staan ingepland vanaf 20:45
Ik zou thuisthuis ook een conflictgebied kunnen noemen.quote:Op donderdag 18 december 2014 20:21 schreef D. het volgende:
Hoe vaak zou het woord 'conflictgebieden' al genoemd zijn afgelopen weken?
Als Krystl de trofee krijgt?quote:Op donderdag 18 december 2014 20:21 schreef tralalala het volgende:
[..]
Alleen de laatste 5 minuten zijn interessant bij ER.
q4.00 - 16.00 uur: RabRadioquote:
Ik de snelwegquote:Op donderdag 18 december 2014 20:23 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik zou thuisthuis ook een conflictgebied kunnen noemen.
Oke doeiquote:Op donderdag 18 december 2014 20:23 schreef Qunix het volgende:
Hoi,
Ik ben er dus we kunnen beginnen hoor!
Dat doet de deur dicht!
Gr gr
krystl die geen enkele proef gewonnen heeft?quote:Op donderdag 18 december 2014 20:23 schreef tralalala het volgende:
[..]
Als Ferry het maar niet is vind ik het prima.
Ja, diequote:Op donderdag 18 december 2014 20:24 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
krystl die geen enkele proef gewonnen heeft?
Ferry wel dan?quote:Op donderdag 18 december 2014 20:24 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
krystl die geen enkele proef gewonnen heeft?
Ik bied 10 voor GEEN Living Dollquote:Op donderdag 18 december 2014 20:24 schreef noodgang het volgende:
Ik bied 10 euro voor GEEN Nickelback
Ik zie het jaquote:Op donderdag 18 december 2014 20:24 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Zet je schrap, de postkots is al begonnen
Wij zullen elkaar steunen en deze zware tijden.quote:Op donderdag 18 december 2014 20:24 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Zet je schrap, de postkots is al begonnen
START APPLAUSBANDquote:
Kan snellerquote:Op donderdag 18 december 2014 20:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
wat gaat dit topic teringhard
Hai Lunaquote:Op donderdag 18 december 2014 20:26 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Wij zullen elkaar steunen en deze zware tijden.
Ik vraag dit jaar niets meer aanquote:Op donderdag 18 december 2014 20:27 schreef asco het volgende:
Dat aanvragen is toch zinloos als het niet een mainstream plaatje is. Anders bood ik wel 100 euro.
DeMint heeft dat al gedaanquote:Op donderdag 18 december 2014 20:27 schreef wolfrolf het volgende:
De kuttopic knop gaat zo ingedrukt worden
Wordt wel een pijnlijk moment
Stuur een SMSquote:Op donderdag 18 december 2014 20:27 schreef D. het volgende:
[..]
Ik vraag dit jaar niets meer aan
Ze draaien mijn plaat toch nooit
Daarom.quote:Op donderdag 18 december 2014 20:27 schreef D. het volgende:
[..]
Ik vraag dit jaar niets meer aan
Ze draaien mijn plaat toch nooit
Dat of favoriet nummer van DJ, Moneygrabber voor Gerard of zoquote:Op donderdag 18 december 2014 20:27 schreef asco het volgende:
Dat aanvragen is toch zinloos als het niet een mainstream plaatje is. Anders bood ik wel 100 euro.
quote:Op donderdag 18 december 2014 20:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
DeMint heeft dat al gedaan
met haar genottelijke sloopkogels.
quote:Op donderdag 18 december 2014 20:27 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Idd, het is half 11, ik vergiste me
Maak er een dan.quote:Op donderdag 18 december 2014 20:29 schreef iBenny het volgende:
Ik mis een bingokaart voor livetopic-uitspraken... "Het gaat snel" staat in ieder geval op de kaart
Ik moet mij inhouden om nu geen "6-0" te posten.quote:
*zet photoshop aan*quote:
Iets met living doll is er ook al geweest.quote:Op donderdag 18 december 2014 20:29 schreef iBenny het volgende:
Ik mis een bingokaart voor livetopic-uitspraken... "Het gaat snel" staat in ieder geval op de kaart
wanneer gaat het huis op slotquote:Op donderdag 18 december 2014 20:29 schreef iBenny het volgende:
Uh, ok.quote:Op donderdag 18 december 2014 20:29 schreef asco het volgende:
De hele playlist t/m 24-12 staat gewoon klaar, 100%.
Dat ging snel.quote:Op donderdag 18 december 2014 20:29 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
*zet photoshop aan*
geen inspiratie
*sluit photoshop*
ROTTERDAMquote:Op donderdag 18 december 2014 20:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik moet mij inhouden om nu geen "6-0" te posten.
Zaterdag om 14:35quote:Op donderdag 18 december 2014 20:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wanneer gaat het huis op slot?
Is voor een 2/3 denk ik wel zo hoorquote:
xDquote:
Deze info klinkt valsquote:Op donderdag 18 december 2014 20:31 schreef noodgang het volgende:
Jullie leren het ook niet he:
20:40 – 20:55 : Glazen Huis op slot
Ik denk dat hier mijn ongeduld gedeeltelijk vandaan komt.quote:Op donderdag 18 december 2014 20:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik moet mij inhouden om nu geen "6-0" te posten.
22.30 tochquote:Op donderdag 18 december 2014 20:31 schreef noodgang het volgende:
Tsja, je kunt niet alles hebben hequote:Op donderdag 18 december 2014 20:31 schreef Mascleta het volgende:
[..]
Ik denk dat hier mijn ongeduld gedeeltelijk vandaan komt.
23:15quote:Op donderdag 18 december 2014 20:33 schreef Snowballed het volgende:
Alles leuk en aardig..
Maar wanneer gaat het huis nou op slot..?
Hoeveel sloten gaan erop dat dat een kwartier duurt?quote:Op donderdag 18 december 2014 20:31 schreef noodgang het volgende:
Sid Viciousquote:
Oh dan heb ik nog 3 minuten...quote:
Hohohohohohohooooooquote:Op donderdag 18 december 2014 20:33 schreef Qunix het volgende:
Ik bedenk mij nu net... Nu Gerard in het huis is, kunnen we weer Tiny Little Bigband verwachten
quote:Op donderdag 18 december 2014 20:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het huis gaat om 4 over 3 op slot.
Dit vinden ze leuk in Rotterdam.
Volgend jaar is BurgerKing de sponsor en dan krijg je Whoppershakesquote:Op donderdag 18 december 2014 20:33 schreef D. het volgende:
Wanneer schaffen ze dat sapjes gedoe nou af?
Iets met Pasen en Pinksterenquote:Op donderdag 18 december 2014 20:33 schreef D. het volgende:
Wanneer schaffen ze dat sapjes gedoe nou af?
quote:Op donderdag 18 december 2014 20:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het huis gaat om 4 over 3 op slot.
Dit vinden ze leuk in Rotterdam.
Gerard moet hem zelf op slot doen, maar het sleutelgat zit vrij hoogquote:Op donderdag 18 december 2014 20:33 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Hoeveel sloten gaan erop dat dat een kwartier duurt?
De hele week fast food, is veel leuker om te zien ookquote:Op donderdag 18 december 2014 20:34 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Volgend jaar is BurgerKing de sponsor en dan krijg je Whoppershakes
bij haar welquote:Op donderdag 18 december 2014 20:35 schreef alors het volgende:
Lelijke tattoo's, of is dat een pleonasme?
Past bij d'r hoofdquote:Op donderdag 18 december 2014 20:35 schreef alors het volgende:
Gaat hij toch op de schouders van coen zitten?quote:Op donderdag 18 december 2014 20:35 schreef noodgang het volgende:
[..]
Gerard moet hem zelf op slot doen, maar het sleutelgat zit vrij hoog
Een schoolvoorbeeld van een pleonasmequote:Op donderdag 18 december 2014 20:35 schreef alors het volgende:
Ik denk die gozer van take me to churchquote:Op donderdag 18 december 2014 20:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie doet de deur dicht?
Abel?
quote:Op donderdag 18 december 2014 20:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie doet de deur dicht?
Abel?
Da's niet waarschijnlijk, dus hopelijk nietquote:Op donderdag 18 december 2014 20:36 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja, tenzij het op een dag valt natuurlijk.
Gewoon Wilbert zelf. Zou me niks verbazen.quote:Op donderdag 18 december 2014 20:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie doet de deur dicht?
Abel?
Is dit het niveau waar ik me aan moet wagen?quote:Op donderdag 18 december 2014 20:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie doet de deur dicht?
Abel?
Nee iets met bloemen toch?quote:Op donderdag 18 december 2014 20:37 schreef Drolflap het volgende:
[..]
Ik denk die gozer van take me to church
Lekker op dreef jijquote:Op donderdag 18 december 2014 20:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie doet de deur dicht?
Abel?
Ja.quote:Op donderdag 18 december 2014 20:37 schreef Uccie het volgende:
[..]
Is dit het niveau waar ik me aan moet wagen?
Wat?quote:
Genot.quote:
Ik hoop dat het iets hoger ligtquote:Op donderdag 18 december 2014 20:37 schreef Uccie het volgende:
[..]
Is dit het niveau waar ik me aan moet wagen?
Ik vond hem tevens spitsvondig.quote:Op donderdag 18 december 2014 20:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja.
Dit was een diepzinnige grap van mij toch?
Hij heeft een Saushemd on.quote:
D.quote:
Mexquote:Op donderdag 18 december 2014 20:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij heeft een Saushemd on.
Oh ok.quote:Op donderdag 18 december 2014 20:39 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
dat ie de voeten van Geraldine wil likken
Nee.quote:Op donderdag 18 december 2014 20:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
WAT SPANNEND HE JONGENS!!!!!
Ik ben weer in vormquote:
IK MOET ER VAN PLASSENquote:Op donderdag 18 december 2014 20:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
neequote:Op donderdag 18 december 2014 20:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
D.rarquote:Op donderdag 18 december 2014 20:40 schreef D. het volgende:
[..]
Herken je me?
Foto wel prive houden he
Nee doorgaan, ik vind het wel leukquote:Op donderdag 18 december 2014 20:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ben weer in vorm
Zal me gedeisd houden vanaf nu
Zeikerdquote:
Ik heb liever dat ze iets anders likt eigenlijk.quote:Op donderdag 18 december 2014 20:40 schreef iBenny het volgende:
[..]
https://veiling.3fm.nl/afgelikte-schoen-van-geraldine-kemper
Je ziet hier meer dan daar.. en het is niet zo koud..quote:Op donderdag 18 december 2014 20:42 schreef Uccie het volgende:
Nu wel een beetje spijt dat ik niet in Haarlem ben gebleven vanavond.
Thee voor haarquote:Op donderdag 18 december 2014 20:43 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Je ziet hier meer dan daar.. en het is niet zo koud..
En bier...![]()
En tucs..
Dat is waar...oh tucsquote:Op donderdag 18 december 2014 20:43 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Je ziet hier meer dan daar.. en het is niet zo koud..
En bier...![]()
En tucs..
Met die hoogtepuntjes zullen ze snel klaar zijnquote:Op donderdag 18 december 2014 20:43 schreef iBenny het volgende:
Expeditie Robinson doet eerst alleen de hoogtepuntjes... Dan maar SR
Toevallig wel nu, mangothee.quote:
Ermagerd!!quote:
Ik vind Hozier wel tof!quote:
Ssst deze mensen kennen me niet zoals jij.quote:
Waar is Stickertje eigenlijk?quote:
Ben jij ter plaatse ofzo?quote:Op donderdag 18 december 2014 20:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mooi dit liedje hoor.
Gekdom voorop.
Tis geen schip hoorquote:Op donderdag 18 december 2014 20:45 schreef summer2bird het volgende:
Vind het niet zo'n topnummer voor het enteren van het huis.
Vergeet 'HANDJES' niet.quote:Op donderdag 18 december 2014 20:45 schreef heloef het volgende:
Helemaal klaar voor Coen die een week lang gaat schreeuwen "HEBBEN WE ZIN IN [vul in anthem]" of "HAARLEM ZIJN WE NOG EEN BEETJE WAKKER"
En Domien die hem na gaat doen.
quote:Op donderdag 18 december 2014 20:45 schreef summer2bird het volgende:
Vind het niet zo'n topnummer voor het enteren van het huis.
3FM hè.quote:
Domien heeft het meeste potentie. De trucs van Gekdom kennen we wel en Coen is een saaie lamlul.quote:Op donderdag 18 december 2014 20:45 schreef heloef het volgende:
Helemaal klaar voor Coen die een week lang gaat schreeuwen "HEBBEN WE ZIN IN [vul in anthem]" of "HAARLEM ZIJN WE NOG EEN BEETJE WAKKER"
Hij is overleden toch? Hij was er toch elk jaar bij?quote:Op donderdag 18 december 2014 20:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zal 2cv ook wel missen wat dat betreft![]()
Domien is een naaperquote:Op donderdag 18 december 2014 20:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Domien heeft het meeste potentie. De trucs van Gekdom kennen we wel en Coen is een saaie lamlul.
Jaquote:Op donderdag 18 december 2014 20:47 schreef PeterPastoor het volgende:
[..]
Hij is overleden toch? Hij was er toch elk jaar bij?
Hoe heet die gast ook alweer, die Ronnie nog wat?quote:
Ik ook niet.quote:Op donderdag 18 december 2014 20:47 schreef Drolflap het volgende:
Ik heb echt totaal niet het gevoel dat het bijna kerst is
Ik mis WAAR ZIJN DIE HANDJESquote:
Dronken studentenquote:Op donderdag 18 december 2014 20:47 schreef Snowballed het volgende:
Ik heb nu al zin in dronken lui bij de mic tijdens de graveyard shift
Ohja, verdommequote:Op donderdag 18 december 2014 20:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zal 2cv ook wel missen wat dat betreft![]()
Whut? Dat wist ik niet..quote:Op donderdag 18 december 2014 20:47 schreef PeterPastoor het volgende:
[..]
Geweldig.quote:
okey zal het aanvullen, wel ff koffie eerst DM tips maar ofzoquote:Op donderdag 18 december 2014 20:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik mis WAAR ZIJN DIE HANDJES
anderhalve maand terug volgens mijquote:
Studentesquote:
Dat heb ik ook gemistquote:Op donderdag 18 december 2014 20:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
anderhalve maand terug volgens mij
whut??quote:Op donderdag 18 december 2014 20:47 schreef PeterPastoor het volgende:
[..]
okeyquote:Op donderdag 18 december 2014 20:48 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ik mis
#anthem
living doll
kuttopichunter
etc
Ik zal m'n best doen voor jequote:Op donderdag 18 december 2014 20:47 schreef Snowballed het volgende:
Ik heb nu al zin in dronken lui bij de mic tijdens de graveyard shift
#anthem moet sowiesoquote:Op donderdag 18 december 2014 20:48 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ik mis
#anthem
living doll
kuttopichunter
etc
Hoe dan, zomaar of was hij ziek?quote:Op donderdag 18 december 2014 20:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
anderhalve maand terug volgens mij
Dit jaar doen ze het zonder anthemquote:Op donderdag 18 december 2014 20:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
#anthem moet sowieso
Domien probeert zo hard.quote:
quote:
PTA / 2cv is overledenquote:
had iets aan zn hartquote:
quote:Op donderdag 18 december 2014 20:50 schreef Fokker89 het volgende:
Weg met dat lelijke oude mokkel,
Ik wil studentjes zien!
Kneus hoor die domien.quote:Op donderdag 18 december 2014 20:45 schreef heloef het volgende:
Zou ie eens moeten proberen en idd minder hard proberen te lijken op andere.quote:Op donderdag 18 december 2014 20:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Domien probeert zo hard.
Volgens mij is ie best ok als ie zichzelf is.
Dit.quote:Op donderdag 18 december 2014 20:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Domien probeert zo hard.
Benieuwd of ie daar ooit aan toe komtquote:Op donderdag 18 december 2014 20:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Domien probeert zo hard.
Ik heb eergisteren nog het gras gemaaid...quote:Op donderdag 18 december 2014 20:47 schreef Drolflap het volgende:
Ik heb echt totaal niet het gevoel dat het bijna kerst is
Als een 14-jarig jochie "Dankuwel ministerquote:Op donderdag 18 december 2014 20:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Domien probeert zo hard.
Coen is 2.04 ofzo en Gerard staat op een verhoging, die is ook maar 1.70quote:
Niet voor lang meer.quote:Op donderdag 18 december 2014 20:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als een 14-jarig jochie "Dankuwel minister"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |