Laatste paar tekeningen waren toch niet alleen maar bomen?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 19:30 schreef TheSatanSlayer het volgende:
tekeningen beginnen beetje saai te worden. bomen alleen?
Ben wel benieuwd naar hoe je een stad zou tekenen.quote:Op woensdag 4 maart 2015 02:33 schreef Galgeras het volgende:
[..]
Laatste paar tekeningen waren toch niet alleen maar bomen?
Als je nog ideeën heb voor een tekening roep je maar.
Dat vind ik wel een goed plan. Bedoel je bijvoorbeeld een skyline?quote:Op woensdag 4 maart 2015 07:59 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd naar hoe je een stad zou tekenen.
Bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 4 maart 2015 08:12 schreef Galgeras het volgende:
[..]
Dat vind ik wel een goed plan. Bedoel je bijvoorbeeld een skyline?
Ik ga straks eerst naar vrijwilligerswerk en als ik thuiskom ga ik wat kloten.
quote:Op vrijdag 19 december 2014 07:32 schreef El_Matador het volgende:
Er zou sowieso meer getekend moeten worden in de wereld.
Skyline Den Haag vanaf het Plein?quote:
quote:Op donderdag 5 maart 2015 17:16 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Skyline Den Haag vanaf het Plein?
Thanks.quote:
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 18:19 schreef Re het volgende:
the winding roads van je hersenen zijn interessant om te volgen
Hehe dat was puur toeval dat ik die tekening eergister gemaakt had (zat er vanochtend nog aan te denken).quote:
Nou, dat is wel gelukt.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 09:29 schreef Galgeras het volgende:
Ik heb zin om een hele smerige, zwartgallige tekening te maken. Mijn stemming is er in ieder geval naar.
Hehe... ik heb in een deuk gelegen om de reacties op Facebook. Mensen vinden dat soort tekeningen helemaal niet leuk.quote:
Ik zag op mijn Rodulf account dat je 10 februari nog een DM had gestuurd.quote:Op zondag 22 maart 2015 13:50 schreef Re het volgende:
positiviteit is niet gelinkt aan een username hoor
Nope.quote:Op woensdag 25 maart 2015 22:18 schreef TheSatanSlayer het volgende:
ben jij een kunstenaar? want serieus....
Nooit aan gedacht eigenlijk. Bedoel je strips met alleen tekeningen of ook met tekst? (ik ben slecht in verhalen vertellenquote:Op donderdag 26 maart 2015 10:07 schreef pokkerdepok het volgende:
wel eens overwogen strips te gaan tekenen?
dat mag je zelf wetenquote:Op donderdag 26 maart 2015 14:24 schreef Gewas het volgende:
[..]
Nooit aan gedacht eigenlijk. Bedoel je strips met alleen tekeningen of ook met tekst? (ik ben slecht in verhalen vertellen)
Dat vind ik een heel goed plan eigenlijk. Vandaag geen tekeningen meer maar ergens de komende dagen zullen er wel weer ideeën mijn hoofd binnenkomen en dan ga ik proberen een strip te tekenen.quote:Op donderdag 26 maart 2015 14:32 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
dat mag je zelf weten![]()
ja ik dacht, je dromen, dat kan ook in stripvorm, en je tekenstijl is er ook geschikt voor.
Wow, dat is geloof ik het allerliefste compliment die ik ooit heb gekregen.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 09:57 schreef RockNijntje het volgende:
Gvd, je werken worden steeds vetter. Aan de reacties van mensen hier merk ik dat er een beetje black metal in je moet zitten om het te waarderen, maar negeer alle 'stomme' reacties maar gewoon. Dood tekenen betekent niet dat je dood wilt, ze snappen het gewoon niet en je werken zijn pure awesomeness. Ga alsjeblieft door met tekenen en hier posten.
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 20:58 schreef Gewas het volgende:
SS marschiert in feindesland
und singt ein teufelslied
Dat kan natuurlijk,quote:Op zondag 5 april 2015 03:57 schreef Gewas het volgende:
Ik heb al de hele week afschuwelijke dromen, nu weer klaarwakker. Ik begin serieus te denken dat ik een soort trauma heb van alle gebeurtenissen uit het verleden.
Geweldig lied.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |