Ik zou zeggen: leef je uitquote:Op donderdag 18 december 2014 19:10 schreef Blaadjes het volgende:
Goeie TT. Neiging heb ik ook af en toe maar wel liefdevol.![]()
![]()
hahaquote:Op donderdag 18 december 2014 19:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik zou zeggen: leef je uit
op Dr.Nick
Yesss.quote:Op donderdag 18 december 2014 19:26 schreef theguyver het volgende:
Het is bijna zover!
[ afbeelding ]
When is kick a ginger day 2014?
In 2014 Kick a ginger day falls on 20th of December 2014.
Can gingers breath under water?
No but they have there own holiday (kick a ginger day)
Why "kick a ginger day"?
Poor parenting.
Do gingers have souls?
Unfortunately no, Ginger Kids are born without souls. A common misconception is that you need a soul to survive. This is completely false. Ginger Kids are people just like everyone else, even if they don't have souls. Many Ginger Kids live happy, healthy, productive lives devoid of any sort of soul.
een kickstart ?quote:Op donderdag 18 december 2014 19:41 schreef Molurus het volgende:
Ik kick deze ginger wel.![]()
[ afbeelding ]
Jup heb maat van me alvast een foto gestuurd van mijn oude werkschoen met stalen neus, als hint!quote:Op donderdag 18 december 2014 19:39 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Yesss.
Heerlijk zo vlak voor kerst.
quote:Op donderdag 18 december 2014 19:56 schreef theguyver het volgende:
[..]
Jup heb maat van me alvast een foto gestuurd van mijn oude werkschoen met stalen neus, als hint!
Daarom zei ik ook leef je uit op Nickquote:Op donderdag 18 december 2014 20:21 schreef Blaadjes het volgende:
[..]![]()
Hey nieuw TT. Moet dat niet corrigerende dreun zijn?
gingervitisquote:Op donderdag 18 december 2014 20:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Daarom zei ik ook leef je uit op NickVindt hij niet erg
.
Haha waar vind je deze shitquote:Op donderdag 18 december 2014 20:40 schreef theguyver het volgende:
[..]
gingervitis
a disease held by a kid who has orange hair, pale skin and freckles on his face. Don't confuse them with kids with orange hair but without the skin and freckles. Those freaks are known as daywalkers...
Dr Nick heeft gingervitis?
Once contracted it is not curable. Contracting this disease is as easy as kiss a ginger. If the person has dyed red hair they do not have the disease. This disease is highly spreadable and is genetic.
![]()
The dark side of the internetquote:
Is leuk tochquote:Op donderdag 18 december 2014 20:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Daarom zei ik ook leef je uit op NickVindt hij niet erg
.
Je wil nu vast dat ik metquote:
Nee hoorquote:Op donderdag 18 december 2014 21:47 schreef Fogel het volgende:
[..]
Je wil nu vast dat ik metreageer?
Leukste he, maak dat maar waar danquote:Op donderdag 18 december 2014 21:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar Nick, wel leuk dat je hier komt posten hoor. Welkom op de leukste SC .
Bij deze.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:03 schreef DrNick het volgende:
[..]
Leukste he, maak dat maar waar dan
Jazo.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Alle SC's waren dood, ik keek even waar iedereen uithing. You're the lucky winner.
Hoeraquote:
Dat hebben we al waargemaakt hoor. De leukste en liefste mensen vind je hier.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:03 schreef DrNick het volgende:
[..]
Leukste he, maak dat maar waar dan
Hoe kan dat nou als ik hier ben?quote:Op donderdag 18 december 2014 22:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat hebben we al waargemaakt hoor. De leukste en liefste mensen vind je hier.
* theguyver gaat een nieuwe SC zoeken, word me veels te druk hier.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat hebben we al waargemaakt hoor. De leukste en liefste mensen vind je hier.
Jij gaat nergens heen. Jij hoort hier bij het meubilairquote:Op donderdag 18 december 2014 22:30 schreef theguyver het volgende:
[..]
* theguyver gaat een nieuwe SC worden, word me veels te druk hier.
[ afbeelding ]
Wil je op hem gaan zitten?quote:Op donderdag 18 december 2014 22:30 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jij gaat nergens heen. Jij hoort hier bij het meubilair
quote:Op donderdag 18 december 2014 22:36 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Aan hem. Nee niet op die manier
Hij is de tafel
Iets te lang blijven hangenquote:
Wie heeft er gewonnen?quote:Op donderdag 18 december 2014 22:46 schreef Divje het volgende:
[..]
Iets te lang blijven hangenzo maar even de samenvatting kijken.
Maarreh, zweepjes?
Ik keek op FB en was gespoilerdquote:Op donderdag 18 december 2014 22:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wie heeft er gewonnen?
En die laatste vraag zag ik niet
Dr Nick wilde me slaan (want die doet aan sm) en dat wilde ik niet dus heb ik de TT veranderd in: een corrigerende tik voor Dr. Nickquote:Op donderdag 18 december 2014 22:49 schreef Divje het volgende:
[..]
Ik keek op FB en was gespoilerd
Please tell me more Lav
DrNick van Lav blijf je af!quote:Op donderdag 18 december 2014 22:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dr Nick wilde me slaan (want die doet aan sm) en dat wilde ik niet dus heb ik de TT veranderd in: een corrigerende tik voor Dr. Nick
quote:Op donderdag 18 december 2014 22:30 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jij gaat nergens heen. Jij hoort hier bij het meubilair
Hoe komt dat nou B? Over PSV gedroomd?quote:Op vrijdag 19 december 2014 10:12 schreef Blaadjes het volgende:
Mogguh.
Man wat ben ik agressief wakker geworden. Jammer dat het morgen pas de 20e is....:D
Nee over gingers....quote:Op vrijdag 19 december 2014 10:26 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoe komt dat nou B? Over PSV gedroomd?
En goeiemorgen luitjes
haha nog 1 dagje wachten..quote:Op vrijdag 19 december 2014 10:12 schreef Blaadjes het volgende:
Mogguh.
Man wat ben ik agressief wakker geworden. Jammer dat het morgen pas de 20e is....:D
hahaquote:Op vrijdag 19 december 2014 10:41 schreef theguyver het volgende:
[..]
haha nog 1 dagje wachten..
en dan mag je fijn in het rond schoppen..
Zet ook even in je agenda, 3 mei 2015, grab a boob day!
quote:Op vrijdag 19 december 2014 10:42 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
haha
is het niet grab a boob and get a blue eye day?
quote:Op vrijdag 19 december 2014 10:50 schreef theguyver het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
totally worth it!
Dat is een vakantie om naartoe te leven Saraquote:Op vrijdag 19 december 2014 10:50 schreef sararaats het volgende:
Zondag begint de zomer in Zuid Afrika![]()
Ik ga van 2 augustus tot 22 augustus naar Zuid Afrika met mijn familie
[ afbeelding ]
HEAVY X-MAS!
De grootste inslagkrater is de Vredefortkrater en misschien ga ik die bezoeken.quote:Op vrijdag 19 december 2014 11:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is een vakantie om naartoe te leven SaraLekker lang voorpret
Gelukkig heb ik dat nooit, wat is er op de 20e?quote:Op vrijdag 19 december 2014 10:12 schreef Blaadjes het volgende:
Mogguh.
quote:Op vrijdag 19 december 2014 11:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik dat nooit, wat is er op de 20e?
quote:Op donderdag 18 december 2014 19:26 schreef theguyver het volgende:
Het is bijna zover!
[ afbeelding ]
When is kick a ginger day 2014?
In 2014 Kick a ginger day falls on 20th of December 2014.
Can gingers breath under water?
No but they have there own holiday (kick a ginger day)
Why "kick a ginger day"?
Poor parenting.
Do gingers have souls?
Unfortunately no, Ginger Kids are born without souls. A common misconception is that you need a soul to survive. This is completely false. Ginger Kids are people just like everyone else, even if they don't have souls. Many Ginger Kids live happy, healthy, productive lives devoid of any sort of soul.
rooien en valen zijn donderstralen?quote:
Waar is je alu hoedje dan?quote:Op vrijdag 19 december 2014 10:50 schreef sararaats het volgende:
Zondag begint de zomer in Zuid Afrika![]()
Ik ga van 2 augustus tot 22 augustus naar Zuid Afrika met mijn familie
[ afbeelding ]
HEAVY X-MAS!
Ja niet onaardig bedankt.quote:Op vrijdag 19 december 2014 11:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
goeiemorgen Inso. Al beetje beter geslapen?
Zoniet als troost mooie Cash voor jou
Oh gelukkig. Dus het gaat wat beter. Niks naarder dan om 3 uur wakker worden en dan niet meer in slaap kunnen vallen. Klote is dat.quote:Op vrijdag 19 december 2014 11:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja niet onaardig bedankt.
Goed nummer.
Ik slaap wel redelijk op moment ja, alleen enorm licht. Als kat op de verdieping onder ons even aan het lopen is schrik ik wakkerquote:Op vrijdag 19 december 2014 12:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh gelukkig. Dus het gaat wat beter. Niks naarder dan om 3 uur wakker worden en dan niet meer in slaap kunnen vallen. Klote is dat.
Ja! Lekker relaxen en huis versieren en nog een feestje ook.quote:Op vrijdag 19 december 2014 12:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik slaap wel redelijk op moment ja, alleen enorm licht. Als kat op de verdieping onder ons even aan het lopen is schrik ik wakkerof als hond gaat verliggen.
maar slaap gelukkig wel in op moment
nog plannen voor de weekend
Hardcore party?quote:Op vrijdag 19 december 2014 12:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja! Lekker relaxen en huis versieren en nog een feestje ook.
Jij?
niet veel. Ik moet mee met een kerstborrel van de verloofde.quote:Op vrijdag 19 december 2014 12:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja! Lekker relaxen en huis versieren en nog een feestje ook.
Jij?
Moet je helemaal in gala of casual?quote:Op vrijdag 19 december 2014 12:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
niet veel. Ik moet mee met een kerstborrel van de verloofde.
En voor de rest darten kijken![]()
Casual gelukkig.quote:Op vrijdag 19 december 2014 12:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Moet je helemaal in gala of casual?
quote:
Ik eet gewoon spruitjesquote:Op vrijdag 19 december 2014 12:37 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Eten we nog wat bijzonders vandaag? Had eergister ravioli gemaakt, dat was wel smullen.![]()
Vandaag weet ik nog niet wat.
Goed! Ben alleen de parkieten nog niet kwijt omdat de handelaren geen vogels mogen kopen momenteel. Maja komt goed.quote:Op vrijdag 19 december 2014 12:39 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik eet gewoon spruitjes![]()
B hoe gaat het met de kwartels? En de andere vogels?
quote:Op vrijdag 19 december 2014 12:43 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Goed! Ben alleen de parkieten nog niet kwijt omdat de handelaren geen vogels mogen kopen momenteel. Maja komt goed.
Had nog wel een lullig iets met een vogeltje, binsen astrilde. Er kwam een heel dun takje tussen z'n potje en het ringetje. Het lukte hem niet los te komen dus poot was helemaal verdraaid en gebroken. Echt sneu maar goed hij leeft nu op 1 poot.
Hij doet gewoon vrolijk mee met z'n soortgenootjes hoor dus voor de rest niks aan de hand. Alleen zit ie iets minder makkelijk op takken bij een harde wind.quote:
Hij gaat van de hak op de takquote:Op vrijdag 19 december 2014 12:57 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Hij doet gewoon vrolijk mee met z'n soortgenootjes hoor dus voor de rest niks aan de hand. Alleen zit ie iets minder makkelijk op takken bij een harde wind.
Ze is wel aan het roesten hoorquote:Op donderdag 18 december 2014 19:41 schreef Molurus het volgende:
Ik kick deze ginger wel.![]()
[ afbeelding ]
Nickjenquote:
Vanaaf geht loss btw , begin van een feestend weekendquote:Op vrijdag 19 december 2014 12:57 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Hij doet gewoon vrolijk mee met z'n soortgenootjes hoor dus voor de rest niks aan de hand. Alleen zit ie iets minder makkelijk op takken bij een harde wind.
Hoezo L?quote:Op vrijdag 19 december 2014 14:15 schreef Lavenderr het volgende:
Dit vind ik toch zo fascinerend he
http://www.nu.nl/wetensch(...)-wereld-ontdekt.html
Wat een vreemd beest.
Oh en Blaadjes, niet gourmetten met de kerst hoor, dan leggen je vogels het loodje
Dacht dat die kwarteleitjes uitermate geschikt zijn om te gourmettenquote:Op vrijdag 19 december 2014 14:15 schreef Lavenderr het volgende:
Dit vind ik toch zo fascinerend he
http://www.nu.nl/wetensch(...)-wereld-ontdekt.html
Wat een vreemd beest.
Oh en Blaadjes, niet gourmetten met de kerst hoor, dan leggen je vogels het loodje
quote:Op vrijdag 19 december 2014 14:26 schreef Divje het volgende:
[..]
Dacht dat die kwarteleitjes uitermate geschikt zijn om te gourmetten
Gourmetten levensgevaarlijk voor vogelsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |