Broccoli lust ik niet. De andere 4 wel.quote:
van die gasten die hele kleine hapjes nemen, overal in prikken en aan ruikenquote:Op donderdag 18 december 2014 18:29 schreef Myraela het volgende:
Ik heb overigens echt een hekel aan lastige eters. Iedereen lust wel iets niet, maar sommige mensen staan gewoon nergens voor open en eten nog als kinderen. Daar hoef ik niet mee uit eten.
Oh vreselijkquote:Op donderdag 18 december 2014 18:29 schreef Myraela het volgende:
Ik heb overigens echt een hekel aan lastige eters. Iedereen lust wel iets niet, maar sommige mensen staan gewoon nergens voor open en eten nog als kinderen. Daar hoef ik niet mee uit eten.
ananas is best lekker, maar niet op pizza, hamburgers etcquote:Op donderdag 18 december 2014 18:29 schreef Harmankardon het volgende:
Ik lust bijna alles behalve verse ananas, dan moet ik letterlijk binnen 5 seconden kotsen. Aardig wat weddenschappen mee gewonnen
Vind ik nog minder vervelend dan de mensen die het nog niet eens proberen.quote:Op donderdag 18 december 2014 18:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
van die gasten die hele kleine hapjes nemen, overal in prikken en aan ruiken
Als ik ga uit eten bestel ik wat ik lekker vindquote:Op donderdag 18 december 2014 18:29 schreef Myraela het volgende:
quote:Op donderdag 18 december 2014 18:30 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Als ik ga uit eten bestel ik wat ik lekker vind
Worteltjes en doperwtjes? Sperziebonen? Spinazie? Rode kool?quote:Op donderdag 18 december 2014 18:28 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Broccoli lust ik niet. De andere 4 wel.
Zie je Yv? Ik eet best wel groentes!
Ja, dat mierzoete van een ananas past gewoon niet zo in een hartig gerecht vind ik.quote:Op donderdag 18 december 2014 18:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ananas is best lekker, maar niet op pizza, hamburgers etc
Precies dit.quote:Op donderdag 18 december 2014 18:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ananas is best lekker, maar niet op pizza, hamburgers etc
Ja en ja. Ja. Nee. Ja.quote:Op donderdag 18 december 2014 18:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Worteltjes en doperwtjes? Sperziebonen? Spinazie? Rode kool?
Sommige mensen zijn daar te lastig voor, of je moet altijd in een eetcafé zitten. De moeder van mijn stiefvader eet bijvoorbeeld alleen schnitzel en varkenshaas als ze uit eten gaan. Nou, dan kom je dus nooit ergens.quote:Op donderdag 18 december 2014 18:30 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Als ik ga uit eten bestel ik wat ik lekker vind
Worteltjes en doperwtjes uit zo'n potje vind ik wel echt verschrikkelijk van structuur en volledig smakeloos.quote:Op donderdag 18 december 2014 18:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Worteltjes en doperwtjes? Sperziebonen? Spinazie? Rode kool?
Ik probeer juist altijd alles wel. Is het niet lekker, jammer voor mij dan.quote:Op donderdag 18 december 2014 18:29 schreef Myraela het volgende:
Idd.quote:Op donderdag 18 december 2014 18:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, dat mierzoete van een ananas past gewoon niet zo in een hartig gerecht vind ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |