SPOILER: Overige dagenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Behalve luisteren kan je ook kijken naar 3FM Serious Request! Dit kan onder andere op delen van de dag via de publieke TV-zenders NPO 1 en 3.
Daarnaast is 3FM Serious Request ook dit jaar weer via speciale kanalen bij de kabelmaatschappijen te zien, waaronder Delta, Ziggo, UPC, Caiway, KPN en Canal Digitaal. Verder zendt het digitale kanaal NPO 101.TV ook 24/7 uit met beelden vanuit het Glazen Huis. Uiteraard is er ook de 3FM-app voor Android en iOS om onderweg niets te missen van Serious Request.
Verder zijn er gedurende de dag de verscheidene Serious Request Updates, verzorgd door Michiel Veenstra, Roosmarijn Reijmer en Annemieke Schollaardt. 's Avonds is er elke dag tussen 19.30 en 20.25u een live-uitzending op NPO 3, waarin Sophie Hilbrand BN'ers, deskundigen en gulle gevers die 3FM Serious Request een warm hart toedragen ontvangt. Tim Hofman baant zich een weg door de mensenmassa op het plein om het publiek bij de brievenbus te vragen naar hun acties. En Winfried Baijens vat de waan van de dag samen in zijn Serious Request journaal. De herhaling hiervan is 's avonds te zien (begintijd varieert), tevens op NPO 3.
De andere DJ's van 3FM organiseren zelf ook allerlei acties om geld binnen te halen:
› Eric Corton: Dit jaar (samen met Coen) afgereisd naar Columbia. Bekijk hier zijn reportages terug.
› Giel Beelen: Organiseert het Circus Request in het Patronaat in Haarlem.
› Sander Lantinga en Rámon Verkoeijen: De Klusjesmannen zijn er weer!
› Nacht-DJ's: Harm, Jorien, Joram, Thijs, Tomas en Herman kwamen in de nacht van 11 op 12 december in actie voor 3FM Serious Request. Dit leverde 5579,11 euro op.
› Paul Rabbering: Bezoekt verschillende Glazen Huizen in Nederland.
› Michiel Veenstra: Verrast mensen die een nummer hebben aangevraagd met een Surprise Request: de live versie van de aangevraagde plaat.
› Coen Swijnenberg en Sander Lantinga: Benefietwedstrijd op 20 december, na FC Dordrecht - FC Groningen. Het C&S-team strijdt tegen het Sterrenteam van RTL. Coen doet logischerwijs niet mee aan de wedstrijd.
› Barend van Deelen en Wijnand Speelman: Organiseren op zondag 21 december een B&W Diner XXL in Eindhoven.
› Timur Perlin: Houdt je gedurende dag op de hoogte van alle nieuwtjes en bijzondere verhalen uit het callcenter
Webcamstreams
› 3FM-website - 3FM Social Radio (officiële manier van kijken)
› 360 graden-stream
› TV Beelden live
› Webcam + FOK!
Radiostreams
› MP3: 192kbps / 96kbps
› AAC: 64kbps HE1 / 32kbps HE2
Extra informatie
› Kom zelf in Actie - Hier kun je eigen acties aanmelden en bijhouden hoeveel er gedoneerd wordt.
› Frequenties - Lijst met ether- en kabelfrequenties waarop 3FM te ontvangen is.
Degene die het topic sluit (door middel van de 301e post) opent het volgende deel! Is een nieuw topic na 5 minuten nog niet geopend, mag een andere gebruiker het nieuwe topic openen. Een eerder topic teruglezen? Ga dan naar deze pagina voor een overzicht. Oh, en verder worden er natuurlijk ook statistieken (nog meer) bijgehouden!
[ Bericht 1% gewijzigd door Pino112 op 18-12-2014 15:52:16 ]
quote:Op donderdag 18 december 2014 15:44 schreef SilentChaos het volgende:
Top Pino
heb ik mooi de reeks afgesloten voor SR
het was een eer
beetje sharia-achtigquote:Op donderdag 18 december 2014 15:44 schreef rubbereend het volgende:
Hands off our girls
dat klinkt op de een of andere manier niet helemaal goed volgens mij
Rik is het met je eens.quote:Op donderdag 18 december 2014 15:44 schreef rubbereend het volgende:
Hands off our girls
twitter:rikvdwestelaken twitterde op donderdag 18-12-2014 om 12:08:12Vandaag begint #SR14. Maar ben ik de enige die "Hands off of our girls" wil zeggen in plaats van de officiële slogan "Hands off our girls"? reageer retweet
Je bent niet de enige nee.quote:Op donderdag 18 december 2014 15:44 schreef rubbereend het volgende:
Hands off our girls
twitter:rikvdwestelaken twitterde op donderdag 18-12-2014 om 12:08:12Vandaag begint #SR14. Maar ben ik de enige die "Hands off of our girls" wil zeggen in plaats van de officiële slogan "Hands off our girls"? reageer retweet
Dat zei ik ja.quote:Op donderdag 18 december 2014 15:45 schreef Bronson het volgende:
[..]
Rik is het met je eens.twitter:rikvdwestelaken twitterde op donderdag 18-12-2014 om 12:08:12Vandaag begint #SR14. Maar ben ik de enige die "Hands off of our girls" wil zeggen in plaats van de officiële slogan "Hands off our girls"? reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Wekelijks radioitem op 3FM. Elke woensdag rond 13:30
quote:Op donderdag 18 december 2014 15:46 schreef Pandaplint het volgende:
Mooi werk Pino
Alles in het midden of alles links?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Midden zou ik doenquote:Op donderdag 18 december 2014 15:46 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Alles in het midden of alles links?
Alles linksquote:Op donderdag 18 december 2014 15:46 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Alles in het midden of alles links?
dwarsliggerquote:
Ik heb er voor geleerdquote:
rails?quote:
HAHAhA IK SPOOR DUS WEL XDquote:
dwarsliggerquote:
links is mooierquote:
eens denk ik nu ik het zo ziequote:
Ik ben linkshandigquote:
IK ZEI HET TOCH!quote:Op donderdag 18 december 2014 15:49 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
eens denk ik nu ik het zo zie
Veel beter.quote:Op donderdag 18 december 2014 15:49 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja vond ik ook, dus nu is alles links.
Alsjeblieftquote:Op donderdag 18 december 2014 15:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Veel beter.
Bedankt voor de mooie OP
quote:Op donderdag 18 december 2014 15:49 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja vond ik ook, dus nu is alles links.
Omdat het nou eenmaal zo is.quote:Op donderdag 18 december 2014 15:51 schreef Pandaplint het volgende:
Waarom zijn de bovenste en onderste afbeelding breder?
datquote:Op donderdag 18 december 2014 15:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Veel beter.
Bedankt voor de mooie OP
Owhja, komen al die zeikerds weer natuurlijk.quote:Op donderdag 18 december 2014 15:51 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Laat de invasie maar komen.
Dat is al jaren zo.quote:Op donderdag 18 december 2014 15:51 schreef Pandaplint het volgende:
Waarom zijn de bovenste en onderste afbeelding breder?
Duitsers?quote:Op donderdag 18 december 2014 15:51 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Ik denk dat ik vanavond een invasie xD xDquote:Op donderdag 18 december 2014 15:51 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
zeikerds hebben een eigen topicquote:Op donderdag 18 december 2014 15:52 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Owhja, komen al die zeikerds weer natuurlijk.
Topquote:Op donderdag 18 december 2014 15:53 schreef Pino112 het volgende:
Nu niet meer overigens, zo beter dan Pandaatje?
NU AL HELEMAAL TOETER. NIET LIKKEN!!!1quote:Op donderdag 18 december 2014 15:53 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik vanavond een invasie xD xD
quote:Op donderdag 18 december 2014 15:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Omdat het nou eenmaal zo is.
Autist Perfectionist
in VBL zeker?quote:Op donderdag 18 december 2014 15:54 schreef rubbereend het volgende:
[..]
zeikerds hebben een eigen topic
IK HOU NIET VAN HONDUHNquote:Op donderdag 18 december 2014 15:55 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
NU AL HELEMAAL TOETER. NIET LIKKEN!!!1
Alsof ze daar blijven.quote:Op donderdag 18 december 2014 15:54 schreef rubbereend het volgende:
[..]
zeikerds hebben een eigen topic
jaag ze erheenquote:
quote:
quote:
Thnxquote:Op donderdag 18 december 2014 15:57 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
En mooie OP hoor. Wat leuk wat leuk.
Ik zie een uitdaging.quote:
IK LIK DIE DENNENAALDEN AF TOT IK GEEN HOND MEER KAN VOLBLAFFEN OOKAL HOUD IK ER NIET VANquote:Op donderdag 18 december 2014 15:56 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
GROEN 6 JAAAAAAAAA EVEN DE VOICEMAIL VOLBLAFFEN
HONTquote:Op donderdag 18 december 2014 15:57 schreef Againzender het volgende:
[..]
IK LIK DIE DENNENAALDEN AF TOT IK GEEN HOND MEER KAN VOLBLAFFEN OOKAL HOUD IK ER NIET VAN
dat moet je zelf even verzinnenquote:
Een hippie rennend achter puisterige zolderkamerhooligansquote:
Nee, ga maar lekker aan de sinas!quote:
Ook dat nog.quote:Op donderdag 18 december 2014 15:58 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat moet je zelf even verzinnen
je hebt toch niks te doen tot half 7quote:
Sturen we Muis?quote:Op donderdag 18 december 2014 15:58 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Een hippie rennend achter puisterige zolderkamerhooligans
Tot sinas! xDquote:Op donderdag 18 december 2014 15:59 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nee, ga maar lekker aan de sinas!
Borrelse
Dankjequote:Op donderdag 18 december 2014 15:59 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nee, ga maar lekker aan de sinas!
Borrelse
Dat dacht ik ook al toen ik de reclamespot op tv zag vanochtend. Waarom niet gewoon een Nederlandse sloganquote:Op donderdag 18 december 2014 15:44 schreef rubbereend het volgende:
Hands off our girls
XDquote:
Net zoals destijds met een slogan voor de 3FM Awards.quote:Op donderdag 18 december 2014 15:44 schreef rubbereend het volgende:
Hands off our girls
PSV-Feyenoord was gisteren.quote:
quote:
quote:
wat is het geworden?!quote:
4-3quote:
grr, die KNJB weer zeker die het gefixed heeftquote:
haha ja want ajax heeft er veel voordeel van dat psv wintquote:Op donderdag 18 december 2014 16:07 schreef Againzender het volgende:
[..]
grr, die KNJB weer zeker die het gefixed heeft
quote:Op donderdag 18 december 2014 16:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Let's dance to the joy division
Ik zag je wel in de rust roepen dat jullie kampioen zouden wordenquote:
Hoe minder in de top hoe beter natuurlijk.quote:Op donderdag 18 december 2014 16:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
haha ja want ajax heeft er veel voordeel van dat psv wint
goeie
waarquote:Op donderdag 18 december 2014 16:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zag je wel in de rust roepen dat jullie kampioen zouden worden![]()
live eredivisieverslagenquote:
Heb ik niet eens gepost joh gekquote:Op donderdag 18 december 2014 16:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
live eredivisieverslagen
quote:Op donderdag 18 december 2014 16:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
goeie
Giel Beelen staat er niet bij.quote:Op donderdag 18 december 2014 16:10 schreef Insomnia_ het volgende:
mooi om straks die hypocriete goedmensen weer te zien die op kosten van de belasting izch zogenaamd uithongeren
sorry, de pillen werken nog nietquote:Op donderdag 18 december 2014 16:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
goeie
Wie dan wel?quote:Op donderdag 18 december 2014 16:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Heb ik niet eens gepost joh gek
quote:Op donderdag 18 december 2014 16:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
live eredivisieverslagen
ozpoekenquote:Op donderdag 18 december 2014 16:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Heb ik niet eens gepost joh gek
alle 3fm djs en luisteren izjn zoquote:Op donderdag 18 december 2014 16:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Giel Beelen staat er niet bij.
heb het zelf al gedaanquote:
AZ door in de bekerquote:
Het topic komt over enkele uren pas in het subforum.quote:Op donderdag 18 december 2014 16:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Blijven jullie hier posten ondanks het subforum?
[ afbeelding ]
Dit topic werd meestal verpaatst naar SER.quote:Op donderdag 18 december 2014 16:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit gaat straks naar SER helaas.quote:Op donderdag 18 december 2014 16:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
ik ontken allesquote:
deze gaat er straks heenquote:Op donderdag 18 december 2014 16:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Belgquote:
Fixedquote:Op donderdag 18 december 2014 16:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
SC gaat de beker winnen
DeLuna
Rusnak naar Groningen, jongenquote:Op donderdag 18 december 2014 16:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
SCC gaat de beker winnen
DeLuna
Helaas, zo werkt dat niet.quote:
*rilquote:Op donderdag 18 december 2014 16:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
SCC gaat de beker winnen
DeLuna
Is dat al officieel?quote:Op donderdag 18 december 2014 16:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Rusnak naar Groningen, jongen.
#Groningenheeftgeenidentiteit.
Is dat al officieel? Nee toch.quote:Op donderdag 18 december 2014 16:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Rusnak naar Groningen, jongen.
#Groningenheeftgeenidentiteit.
quote:
Jazeker.quote:Op donderdag 18 december 2014 16:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is dat al officieel?
Dan zal Chery vertrekken.
Jij vindt Voetbal onzin, ja?quote:
nee 3fmquote:Op donderdag 18 december 2014 16:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij vindt Voetbal onzin, ja?
Bekendgemaakt*quote:Op donderdag 18 december 2014 16:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[..]
Jazeker.
Hans Nijland en FC Groningen hebben het allebei bekend gemaakt.
quote:
Goeden plaatjuhh!!1quote:Op donderdag 18 december 2014 16:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Voor de moderators die dit topic verplaatsen.
[ afbeelding ]
Godver. Had hem wel willen zien scoren tegen Cambuur bij Heerenveenquote:Op donderdag 18 december 2014 16:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[..]
Jazeker.
Hans Nijland en FC Groningen hebben het allebei bekend gemaakt.
Dat idd...quote:
PAK ZE AAN INIIMIMNIMNIMINNIEquote:Op donderdag 18 december 2014 16:16 schreef ieniminimuis het volgende:
Mensen dit topic is voor 3FM gerelateerde zaken, seksueel getinte grapjes en mijn persoonlijk dagboektopic. Opzouten met het voetbal gedoe!
microvoetbalmanager?quote:Op donderdag 18 december 2014 16:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar dan vertrekt Chery dus waarschijnlijk. Even noteren voor de VOET BAL MA NA GER.
Ik wilde Bruma vervangen voor Willems maar na gisteren doe ik dat maar niet.quote:Op donderdag 18 december 2014 16:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar dan vertrekt Chery dus waarschijnlijk. Even noteren voor de VOET BAL MA NA GER.
Is er wel een goede verbinding dan?quote:Op donderdag 18 december 2014 16:16 schreef ieniminimuis het volgende:
Owh ik vergat de faxen te vermelden.
Ja ik moet Toornstra ook vervangen, en mijn Vitesse-spelers gaan er ook uit.quote:Op donderdag 18 december 2014 16:17 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik wilde Bruma vervangen voor Willems maar na gisteren doe ik dat maar niet.
Gezagquote:Op donderdag 18 december 2014 16:18 schreef ieniminimuis het volgende:
De jeugd van tegenwoordig luistert ook niet meer naar gezag...
Het is een soort Project X. Elke dag een gemoedelijke sfeer en 1 week per jaar wordt er een groot feest gegeven en moeten de vaste bewoners vluchten naar een stoffig onderkomen.quote:Op donderdag 18 december 2014 16:18 schreef ieniminimuis het volgende:
De jeugd van tegenwoordig luistert ook niet meer naar gezag...
+tquote:Op donderdag 18 december 2014 16:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dit antwoord verwachte ik al.
Dit antwoord verwachtte ik ook al.quote:
Ik ben ook zo voorspelbaarquote:Op donderdag 18 december 2014 16:21 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dit antwoord verwachtte ik ook al.
Zit er rubber om zijn "eend" ?quote:Op donderdag 18 december 2014 16:25 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat zegt rubbereend nou ook altijd.
Daarover ga ik geen uitspraken doen.quote:Op donderdag 18 december 2014 16:25 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Zit er rubber om zijn "eend" ?
Oke.quote:Op donderdag 18 december 2014 16:17 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik wilde Bruma vervangen voor Willems maar na gisteren doe ik dat maar niet.
Verstandig. Het laatste wat je wilt is je topic kinders lastig vallen met nare details.quote:Op donderdag 18 december 2014 16:26 schreef minthy het volgende:
[..]
Daarover ga ik geen uitspraken doen.
Van der Looiquote:
Cavaliers en ik kotsen op alles in het noorden wat geen SCC is.quote:Op donderdag 18 december 2014 16:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Cavaliers en ik kotsen op Van de Looi.
Ja, of dat ze de info tegen me gaan gebruiken. Heel naar, zeker zo vlak voor de kerst en het diner.quote:Op donderdag 18 december 2014 16:26 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Verstandig. Het laatste wat je wilt is je topic kinders lastig vallen met nare details.
Ik doe precies het tegenovergestelde.quote:Op donderdag 18 december 2014 16:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Cavaliers en ik kotsen op alles in het noorden wat geen SCC is.
Van de Looi weet ervoor te zorgen dat elke speler een verschrikking is in zijn elftal. Hoesen is niet meer zo tropisch als voorheen. Mimoungod loopt er als een zombie bij. Thuis vermaken ze immers nooit het elftal.quote:Op donderdag 18 december 2014 16:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Cavaliers en ik kotsen op alles in het noorden wat geen SCC is.
Verdomme.quote:Op donderdag 18 december 2014 16:25 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Zit er rubber om zijn "eend" ?
Handjes boven de tafel en voeten onder je eigen stoel!quote:Op donderdag 18 december 2014 16:30 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, of dat ze de info tegen me gaan gebruiken. Heel naar, zeker zo vlak voor de kerst en het diner.
GGMM gaat je nu aanklagen.quote:Op donderdag 18 december 2014 16:32 schreef Pandaplint het volgende:
Willen jullie meer of minder voetbal!?
ik zou bij mijn club graag wat meer voetbal zienquote:Op donderdag 18 december 2014 16:32 schreef Pandaplint het volgende:
Willen jullie meer of minder voetbal!?
Jouw club laat tenminste nog voetbal zien.quote:Op donderdag 18 december 2014 16:32 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik zou bij mijn club graag wat meer voetbal zien
GGMM neem ik sowieso niet serieusquote:Op donderdag 18 december 2014 16:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
GGMM gaat je nu aanklagen.
jij kijkt alleen de samenvattingen geloof ikquote:Op donderdag 18 december 2014 16:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jouw club laat tenminste nog voetbal zien.
Ajacied422, JR-Style-93 en ik vinden dat Ajax beter positiespel laat zien dan PSV.quote:Op donderdag 18 december 2014 16:34 schreef Againzender het volgende:
[..]
jij kijkt alleen de samenvattingen geloof ik
En boven de dekens uiteraard!!quote:Op donderdag 18 december 2014 16:31 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Handjes boven de tafel en voeten onder je eigen stoel!
Ajax laat beter positiespel zien dan PSV (Ajacied422, JR-Style-93 & Mexicanobakker, 2014)quote:Op donderdag 18 december 2014 16:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ajacied422, JR-Style-93 en ik vinden dat Ajax beter positiespel laat zien dan PSV.
Koud hoor!quote:
Dit staat in dat verslag over de teloorgang van het Nederlands voetbal.quote:Op donderdag 18 december 2014 16:36 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ajax laat beter positiespel zien dan PSV (Ajacied422, JR-Style-93 & Mexicanobakker, 2014)
Ik ben de hele week al aan het verwijzen dus ik dacht dit kan er ook nog wel bij.quote:Op donderdag 18 december 2014 16:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit staat in dat verslag over de teloorgang van het Nederlands voetbal.
quote:
Nee, dat stadium zijn we na meer dan een jaar toch wel voorbij. Er staat een schot tussen de bedden.quote:Op donderdag 18 december 2014 16:37 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Koud hoor!
Maar je slaapt toch apart in aparte kamers? Toch? Toch? TOCH?
Dan is goed. Het laatste wat je natuurlijk wilt is lichamelijk contact.quote:Op donderdag 18 december 2014 16:40 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, dat stadium zijn we na meer dan een jaar toch wel voorbij. Er staat een schot tussen de bedden.
Als in een plaat, niet zo'n vent in een rok.
ik kijk dan ook weer alleen de samenvattingen van PSVquote:Op donderdag 18 december 2014 16:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ajacied422, JR-Style-93 en ik vinden dat Ajax beter positiespel laat zien dan PSV.
quote:Op donderdag 18 december 2014 16:42 schreef Pandaplint het volgende:
Het duurde even totdat het kwartje viel
Kwartjes bestaan niet meer joh.quote:Op donderdag 18 december 2014 16:42 schreef Pandaplint het volgende:
Het duurde even totdat het kwartje viel
Precies!! Daar komt alleen narigheid van. En huwelijken en baby's.quote:Op donderdag 18 december 2014 16:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dan is goed. Het laatste wat je natuurlijk wilt is lichamelijk contact.
450 euroquote:
ik heb hier nog wel een controledubbeltje om CD's en DVD's te controleren.quote:Op donderdag 18 december 2014 16:43 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Kwartjes bestaan niet meer joh.
Jij bent nu gefrustreerd.quote:
ik had van een micromanager eerder Van Velzen verwachtquote:Op donderdag 18 december 2014 16:46 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Heeft Wilbert eigenhandig geregeld.
Die komt vast ook nog een keer voorbij.quote:Op donderdag 18 december 2014 16:47 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik had van een micromanager eerder Van Velzen verwacht
Het zit diep bij jullie.quote:Op donderdag 18 december 2014 16:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ajacied422 en ik vinden dat de frustratie hier vanaf spat.
quote:Op donderdag 18 december 2014 16:49 schreef DeLuna het volgende:
Welgeteld 2 jongens en 25 dames bij het aquafit.
ik ook!quote:
Zijn ze ook gruwelijk nat?quote:Op donderdag 18 december 2014 16:49 schreef DeLuna het volgende:
picsquote:Op donderdag 18 december 2014 16:49 schreef DeLuna het volgende:
Vaak wel zo in een zwembad he.quote:Op donderdag 18 december 2014 16:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zijn ze ook gruwelijk nat?
Wij zijn echt een stel Jelly Madboys.quote:Op donderdag 18 december 2014 16:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het zit diep bij jullie.
bier?quote:Op donderdag 18 december 2014 16:53 schreef Lamabal het volgende:
Ik ga mezelf ook maar eens gruwelijk nat maken.
welquote:Op donderdag 18 december 2014 16:55 schreef Evertjan het volgende:
moet dit topic niet een schopje krijgen naar SER?
daar ben ik pas op mn 40ste mee begonnenquote:Op donderdag 18 december 2014 16:57 schreef Evertjan het volgende:
als 39 jarige nog proberen om casual op sportschoenen lopen![]()
crisis in Den Haag!twitter:rachidfinge twitterde op donderdag 18-12-2014 om 16:55:59Om 17.00u praten we op @3FM met politiek verslaggever @JoostVullings over de laatste stand van zaken in Den Haag. #zorgcrisis #NOSop3 reageer retweet
WAAR ZIJN DIE HAATJES?!?quote:
Jouw UI blijftquote:Op donderdag 18 december 2014 16:58 schreef Evertjan het volgende:
crisis in Den Haag!twitter:rachidfinge twitterde op donderdag 18-12-2014 om 16:55:59Om 17.00u praten we op @3FM met politiek verslaggever @JoostVullings over de laatste stand van zaken in Den Haag. #zorgcrisis #NOSop3 reageer retweet
Pandaplint post deeltijd 50+ studentes.quote:Op donderdag 18 december 2014 16:55 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Alleen zijn het hier allemaal studentes.
Ik kan haast niet wachten!quote:Op donderdag 18 december 2014 16:55 schreef Evertjan het volgende:
moet dit topic niet een schopje krijgen naar SER?
gelukkig zit de techredacteur er bovenop!quote:Op donderdag 18 december 2014 16:58 schreef Evertjan het volgende:
Is goedquote:Op donderdag 18 december 2014 16:58 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Zullen we liefdesbrieven naar elkaar schrijven?
En als jullie verkering krijgen dan hier op de koffie. Hij woont aardig in de buurtquote:
ik ben meer van de data martsquote:
verandertquote:Op donderdag 18 december 2014 17:04 schreef Evertjan het volgende:
lijkt het maar zo of is er weinig verandert aan het glazen huis? Ziet er precies hetzelfde uit als vorig jaar
Alleen in het weekend, ik woon door de week in Groningenquote:Op donderdag 18 december 2014 17:01 schreef minthy het volgende:
[..]
En als jullie verkering krijgen dan hier op de koffie. Hij woont aardig in de buurt
Gezellig bij mij en Pandaplint in de buurtquote:Op donderdag 18 december 2014 17:05 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Alleen in het weekend, ik woon door de week in Groningen
Grunn is maar drie kwartier van hier, dus ook in de buurtquote:Op donderdag 18 december 2014 17:05 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Alleen in het weekend, ik woon door de week in Groningen
Ik kom wel op de koffie in het weekend! Dat is nog meer in de buurt.quote:Op donderdag 18 december 2014 17:07 schreef minthy het volgende:
[..]
Grunn is maar drie kwartier van hier, dus ook in de buurt
quote:Op donderdag 18 december 2014 17:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
DeLuna vindt mijn UI ook heel leuk
Top!!quote:Op donderdag 18 december 2014 17:07 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Ik kom wel op de koffie in het weekend! Dat is nog meer in de buurt.
Ditquote:Op donderdag 18 december 2014 17:09 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
#SR10, wat vliegt de tijd.
Eindhoven![]()
Dronken Jon Bakker![]()
Klusjesmannen bij de Mc Donalds en de Blob
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |