abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_147730351
quote:
7s.gif Op donderdag 18 december 2014 20:56 schreef Pheno het volgende:
De meeste krijgen geen gouden toekomst, het gaat om inkomsten van reclame, sponsoren en stemmen, etc.
Er wordt geen gouden toekomst beloofd en die reclame en sponsoring heeft niets met TV te maken, slechts met TVoH aangezien wij de pech hebben dat RTL en niet de NPO het programma voor Nederland kocht, bij de BBC is het reclame en sponsorvrij, misschien moet je daar dan eens naar kijken. :*

Verschillende partijen hebben verschillende doelen. Endemol wil graag een leuk programma maken, het interesseert hen niet welke omroep het uitzendt zolang maar veel mensen kijken. RTL wil ordinair geld 'verdienen' (niets anders dan dat), de coaches vinden het hartstikke leuk om dit te doen en dat het aardig betaalt helpt ook wel, voor de kandidaten lopen de motieven uiteen van het nuchter meedoen aan een avontuurtje omdat ze het leuk vinden en je nooit weet wat er uit voortkomt tot het hopen op een doorbraak.

quote:
De soundmixshow van vroeger was natuurlijk niet veel anders.
Vooral minder spectaculair en minder commercieel. Ik zou zeggen dat TVoH meer in de buurt komt van De Soundmixshow dan van Idols aangezien ze ook bij De Soundmixshow vooral op zang selecteerden. Drie belangrijke verschillen: coaching vs. jurering (bij DS werd je niet begeleidt door iemand die in het vak zit, kreeg je geen eigen liedje etc.), jezelf instrumentaal mogen begeleiden, een liveband, danseressen, een rijker decor etc. (bij DS slechts een CD met achtergrondmuziek) en het zelf een invulling mogen/moeten geven in plaats van zoveel mogelijk nadoen.

quote:
Voor de rest ben jij hartstikke muzikaal dat je het allemaal meteen hoort. Hetzelfde type dat gouden connectoren nodig heeft op zijn versterker omdat ie het verschil meteen merkt zeker :D
LOL
Nee hoor, mijn installatie is niet goed genoeg dat gouden connectoren een toegevoegde waarde kunnen hebben. Als ik ooit wel een installatie van audiofiele kwaliteit bezit dan zal ik me er eens in verdiepen of dat gouden connectoren een voordeel hebben. ;)
Het is niet bijzonder dat je dat na 1-2 zinnen kan inschatten, iedereen die een beetje muzikaal is kan dat.

[ Bericht 11% gewijzigd door Bram_van_Loon op 19-12-2014 02:01:52 ]
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_147730414
quote:
1s.gif Op donderdag 18 december 2014 20:53 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Whut? :D Die worden betaald om jurylid te zijn. Ze zitten er niet uit filantropisch oogpunt.
Heb ik anders beweerd?

quote:
Het is ook gewoon werk, hoe leuk ze het misschien vinden.
Ja, het is echter niet zo dat zij financieel afhankelijk zijn van dit werk. Ze zouden niet voor niets komen opdraven maar ik denk niet dat zij er aan mee zouden werken als de kandidaten en kijkers zouden worden besodemieterd, althans niet als zij het zouden weten. Dat zij het niet alleen voor het geld doen maar het ook oprecht leuk vinden blijkt volgens mij ook wel uit hoe Marco met die kandidaten omgaat. Hij gaat daar verder in dan wat hij als werknemer voor dat programma hoeft te doen. Dit in schril contrast tot Jeroen van der Boom die er het eerste seizoen een zooitje van maakte (deed niets meer dan wat hij als werknemer dacht te moeten doen). Je moet niet naïef zijn maar je kan ook doorslaan in ongerechtvaardigd cynisme. Ik ben redelijk cynisch t.o.v. veel maar als er geen aanleiding toe is dan doe ik dat niet.

quote:
En er zijn al zoveel verhalen hoe zij te vaak al weten wie auditie komt doen. En daar doet een Marco of Ilse echt niets aan, die bepalen het programma niet.
Ik ken die verhalen niet maar ik kan me er wat bij voorstellen dat het niet altijd geheim blijft. Het is een klein wereldje dus ze zullen ongetwijfeld wel eens via via het een en ander horen omdat mensen hun mond niet kunnen houden. No big deal. Marco zijn gezicht bij de auditie van O'g3ne sprak boekdelen, kijk nog eens een keer naar die auditie en jij zal zien waar ik het over heb. Ik herinner me ook zat momenten waarop er niet werd gedrukt terwijl een collega uit het vak auditie deed, uit meerdere jaren.
#NoDAPL
pi_147731975
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2014 01:49 schreef Bram_van_Loon het volgende:

Het is niet bijzonder dat je dat na 1-2 zinnen kan inschatten, iedereen die een beetje muzikaal is kan dat.
Je moet coach in The Voice worden. Opvolger van Ali of zo
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_147733509
ffuuuuhuuu ik kan de finale vanavond niet zien -O-
gelukkig ga ik wel iets anders heel leuks doen :Y
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_147733583
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2014 09:22 schreef MissJ het volgende:
ffuuuuhuuu ik kan de finale vanavond niet zien -O-
gelukkig ga ik wel iets anders heel leuks doen :Y
Wat jammer MissJ!

Maar als het voor iets leuks is, dan compenseert het idd :P
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  vrijdag 19 december 2014 @ 09:31:04 #31
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_147733628
vanavond finale, ben benieuwd *O* :P
Same shit, different day
SC hopper present
pi_147733657
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2014 01:35 schreef Koen66 het volgende:

[..]

het leuke koppie van Guus waar de tienermeisjes op glijden won het van de zangkwaliteiten ;(
En zo wint Osjien het vanavond ook door de pubermeisjes en geile tienerjongens. Emmaly is gewoon beter, maar een tweede plek is ook tof *O*
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  vrijdag 19 december 2014 @ 09:35:47 #33
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_147733718
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2014 09:32 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

En zo wint Osjien het vanavond ook door de pubermeisjes en geile tienerjongens. Emmaly is gewoon beter, maar een tweede plek is ook tof *O*
Emmaly heeft ook veel meer de gunfactor maar daar is dat puberpubliek niet gevoelig voor :N
Same shit, different day
SC hopper present
pi_147734015
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2014 09:28 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Wat jammer MissJ!

Maar als het voor iets leuks is, dan compenseert het idd :P
erg jammer ja, heb vanaf het begin vrijwel elke aflevering gezien en dan mis ik de finale :')
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
pi_147734029
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2014 09:35 schreef Koen66 het volgende:

[..]

Emmaly heeft ook veel meer de gunfactor maar daar is dat puberpubliek niet gevoelig voor :N
dus dat, vrees dat ook.
  vrijdag 19 december 2014 @ 10:00:30 #36
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_147734243
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2014 09:50 schreef MissJ het volgende:

[..]

erg jammer ja, heb vanaf het begin vrijwel elke aflevering gezien en dan mis ik de finale :')
en later kijken bij dergelijke shows dan mis je toch de spanning :P
Same shit, different day
SC hopper present
pi_147734509
Van Guus en Emmaly horen we na vandaag nooit meer iets.
Ik hoop dat dit de definitieve doorbraak van Sjors wordt (moet hij alleen geen eerste worden)
Juin uit Eigen Tuin!
  Moderator vrijdag 19 december 2014 @ 10:14:25 #38
375570 crew  Cyan9
pi_147734511
Ik vind Emmaly's single ook echt wel een stapje beter dan die van Osjien. :D
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  vrijdag 19 december 2014 @ 10:15:12 #39
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_147734523
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2014 10:14 schreef Symphonic het volgende:
Van Guus en Emmaly horen we na vandaag nooit meer iets.
Ik hoop dat dit de definitieve doorbraak van Sjors wordt (moet hij alleen geen eerste worden)
Sjors gun ik het ook zeker :Y
Same shit, different day
SC hopper present
pi_147734546
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2014 10:15 schreef Koen66 het volgende:

[..]

Sjors gun ik het ook zeker :Y
Ik heb al kaarten geboekt voor een theateroptreden van hem :Y
Juin uit Eigen Tuin!
  vrijdag 19 december 2014 @ 10:16:58 #41
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_147734561
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2014 10:16 schreef Symphonic het volgende:

[..]

tof :D
Same shit, different day
SC hopper present
pi_147737944
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2014 10:00 schreef Koen66 het volgende:

[..]

en later kijken bij dergelijke shows dan mis je toch de spanning :P
Dat denk ik ook. Kan zondagmiddag terug kijken, maar vrees dat ik voor die tijd al heb vernomen wie gewonnen heeft. Probeer Facebook, Twitter, fok en nieuwssites te vermijden tot zondagmiddag, maar dan nog is het niet zeker dat ik de uitslag niet verneem.
pi_147737980
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2014 10:16 schreef Symphonic het volgende:

[..]

Cool! Waar en wanneer? Zou hem ook wel live willen horen.
pi_147745084
Al de hele week is dit de stand in de iTunes lijst:
1. O'G3NE
2. Sjors van der Panne
3. Guus Mulder
4. Emmaly Brown
  vrijdag 19 december 2014 @ 16:44:28 #45
424651 IsitHeaven
Or is it hell ?
pi_147745954
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2014 09:32 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Eens. Ik vrees ook dat Og3ne zal gaan winnen. Maar voor mij is de ware winnaar Emmaly.
Ik geloof er niks van dat we na vanavond niets meer van haar horen, ik denk eerder het tegendeel. :)
pi_147748005
Van deze 4 denk ik dat we alleen nog iets van Emmaly en Og3ne gaan horen...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_147749529
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 december 2014 12:43 schreef MissJ het volgende:

[..]

Cool! Waar en wanneer? Zou hem ook wel live willen horen.
15 maart in Hoorn.
Je kunt het optreden vinden op zijn site :Y
http://www.sjorsvanderpanne.nl/
Juin uit Eigen Tuin!
pi_147749959
Nog 1 uur en 3 kwartier *O*
pi_147751957
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 december 2014 16:44 schreef IsitHeaven het volgende:

[..]

Eens. Ik vrees ook dat Og3ne zal gaan winnen. Maar voor mij is de ware winnaar Emmaly.
Ik geloof er niks van dat we na vanavond niets meer van haar horen, ik denk eerder het tegendeel. :)
Ik ga er nu ook van uit dat O'g3ne wint. Van O'g3ne, Emmaly en Sjors gaan we over een paar jaar nog steeds wat horen, dat kan niet anders. O'g3ne omdat het verschrikkelijk goed is als trio en dat overal scoort, Emmaly omdat ze enorm veel potentie heeft (ze is zeker nog niet uitontwikkeld als zangeres, met name als het gaat om het gevoel er in leggen, mooi klein zingen en zo) en een nogal opvallende persoonlijkheid heeft, Sjors omdat hij Nederlandstalig zingt en hij een onwijs goed stemgeluid heeft terwijl zijn zangtechniek oké is (er zijn weinig goede Nederlandstalige zangers dus er is als het ware een vacature).
#NoDAPL
  vrijdag 19 december 2014 @ 20:08:15 #50
424651 IsitHeaven
Or is it hell ?
pi_147752676
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2014 19:48 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Ik ga er nu ook van uit dat O'g3ne wint. Van O'g3ne, Emmaly en Sjors gaan we over een paar jaar nog steeds wat horen, dat kan niet anders. O'g3ne omdat het verschrikkelijk goed is als trio en dat overal scoort, Emmaly omdat ze enorm veel potentie heeft (ze is zeker nog niet uitontwikkeld als zangeres, met name als het gaat om het gevoel er in leggen, mooi klein zingen en zo) en een nogal opvallende persoonlijkheid heeft, Sjors omdat hij Nederlandstalig zingt en hij een onwijs goed stemgeluid heeft terwijl zijn zangtechniek oké is (er zijn weinig goede Nederlandstalige zangers dus er is als het ware een vacature).
Van sjors heb ik het gevoel dat hij ook nog wel opduikt in een Nederlandse speelfilm, hij heeft een echte acteurskop.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')