quote:Op donderdag 18 december 2014 22:04 schreef d4v1d het volgende:
Ach... Als je het vanavond dan nog koud krijgt heb je die fles nog
Je bent op de goede plekquote:Op donderdag 18 december 2014 23:58 schreef Toto69 het volgende:
Toto was Toto niet als er iet wat misging. Inees mn jasje col bloed. Lekte langs de drain. Oei...
Da's wat minder, maar dat komt hopelijk weer goed.quote:Op donderdag 18 december 2014 23:58 schreef Toto69 het volgende:
Toto was Toto niet als er iet wat misging. Inees mn jasje col bloed. Lekte langs de drain. Oei...
Gofferquote:Op vrijdag 19 december 2014 00:08 schreef Remqo het volgende:
[..]
Da's wat minder, maar dat komt hopelijk weer goed.
Anders naar Carglass gaan, die repareren ook sterretjes
quote:Op vrijdag 19 december 2014 00:46 schreef Toto69 het volgende:
Enorme pijn.. en mag geen pijnstilling mee want maximaal.
Hier sluit ik mij bij aan, af en toe gevolgd en blij dat het verhaal nu een wending naar de goede kant krijgt.quote:Op vrijdag 19 december 2014 01:36 schreef Rabieluh het volgende:
Sterkte Toto. Heb dit topic de afgelopen jaren wel eens gelezen op de late uurtjes, lijkt me verschrikkelijk om zoiets te hebben. Hoop dat dit een nieuw begin is richting een mooie toekomst.
quote:Op donderdag 18 december 2014 18:04 schreef Toto69 het volgende:
Kann iet iederewb qutwn dus hoi allemaal
Heb mn nieren ja nig wel
Ben vooral niet lekjer te pas zoals te zen is aan mn typen
quote:Op vrijdag 19 december 2014 00:08 schreef Remqo het volgende:
[..]
Da's wat minder, maar dat komt hopelijk weer goed.
Anders naar Carglass gaan, die repareren ook sterretjes
Krijg de tering met je typfoutenquote:Op vrijdag 19 december 2014 07:45 schreef Toto69 het volgende:
Goedemorgen.
Verschrikkelijke nacht gehad. Eerst dus die plas met bloed. Daarna ondraaglijke pijn. En ik piep iet snel. De nachtzusters wilden ernniets mee want ik had demaximale pijnstilling gehad. Toen rond 1 heb ik zo doorgezeurd dat ik morfine kreeg. clumsyclown bedankt voor de hulp! Al met al 4 uurtjes geslapen I guess.
Net controles gehad 37.5 maar wel zonder medicatie. Kan iets beter . Bloeddruk 128/70kalm weten te blijven. Infuus is nu ook weggehaald en ga zo 4 broodjes proberennte eten. Daarna proberen met hulp naar de wc te gaan om te plassen en HOPEN dat ik niet weer inzak. Morfine zal wel uitgewrrkt zijn nu na 6.5 uur. Pijn hbe ik opt mkmnet niet *klopt af*
Sorry voor alle.typfouten en een advies neem geen huawei.
- toto
Thanks! Ben nu iig wat aan t etenquote:Op vrijdag 19 december 2014 07:53 schreef Rewimo het volgende:
Toot, die nacht heb je maar weer gehad. Lekker opknappen nu, je voelt je vast beter als je gegeten hebt. Zet hem op!
Gewoon helemaal opknappen en niks meer mankeren. Da's genoeg.quote:Op donderdag 18 december 2014 21:25 schreef Toto69 het volgende:
en ik weet niet hoe ik jullie ooit kan bedanken
Dat zou ideaal zijnquote:Op vrijdag 19 december 2014 07:59 schreef qltel het volgende:
[..]
Gewoon helemaal opknappen en niks meer mankeren. Da's genoeg.
Bij mij werkte het 3 dagen..quote:Op vrijdag 19 december 2014 07:45 schreef Toto69 het volgende:
Morfine zal wel uitgewrrkt zijn nu na 6.5 uur.
Rust maar lekker uit, we horen je over 3 dagen wel..quote:Op vrijdag 19 december 2014 08:10 schreef Toto69 het volgende:
Bedanjt alledrie, ij laat het hier ff bij. Wil zo ff doorgeven dat dit niet hoort
ik heb 1 keer narcose gehad en toen kon ik niet eens water drinken door de misselijkheid.quote:Op vrijdag 19 december 2014 08:04 schreef Toto69 het volgende:
Blegh mteen kotsmisselijk na 2 broodjes
Nee verband zit erover. Drain gaat er nj uit.quote:Op vrijdag 19 december 2014 08:50 schreef computergirl het volgende:
heb je het eindresultaat al gezien?
Naar huis is nog afwachten.quote:Op vrijdag 19 december 2014 09:17 schreef Lavenderr het volgende:
Nu naar huis en rusten rusten en rusten. Je hebt het ergste achter de rug
Ja tuurlijk. Moet echt kunnen en je moet geen koorts krijgen maar Toto, de operatie heb je iig gehad. Nu kan je vooruitkijken naar betere tijden. Nog even doorbijten . Heel FOK! leeft mee en volgens mij werkt zoiets helendquote:
dat klinkt goedquote:Op vrijdag 19 december 2014 09:12 schreef Toto69 het volgende:
aangekleed. Drain eruit. Gelopen. Wc geweest. Haar zelfs gedaan.
Communistische kwaliteit.quote:Op vrijdag 19 december 2014 09:47 schreef Toto69 het volgende:
Bedank allemaal
Inso, het ziekenhuispersoneel danst nu. En ik heb een huawei. Crapphone.
Bedankt Lienekienquote:Op vrijdag 19 december 2014 10:01 schreef Lienekien het volgende:
Goede berichten! (Afgezien van het 'bijkomende' ongemak.)
Hopelijk ben je snel weer thuis.
Dank jequote:Op vrijdag 19 december 2014 10:19 schreef Candaasje het volgende:
Hopelijk mag je straks echt naar huis Toto! En dan duimen dat je lichaam het nu begrepen heeft.
(Sterkte met de misselijkheid/duizeligheid !)
Gelukkig geen "oeps" reactie van de dokterquote:Op vrijdag 19 december 2014 10:24 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dank jeik hoop dat het nu eens goed gaat ja
QFTquote:Op vrijdag 19 december 2014 07:51 schreef SonicVolcano het volgende:
Lieve Toto,
Ik brand deze dagen een kaarsje
Voor jou en je zachte aarsje
Wees maar niet bang en nee, het is niet fijn
Maar zelfs in regenachtige tijden als deze, schuilt achter elke donkere wolk een straaltje zonneschijn
Wees sterk en let vooral niet te veel op de klok
Blijf positief en wij denken allemaal aan je, op een forum genaamd FOK!
xoxo
Hou maar je gemak en sudder lekker al je narcose eruit!quote:Op vrijdag 19 december 2014 12:12 schreef Toto69 het volgende:
Wauw, ik denk dat ik wel 100 quotemeldingen had.
Ik typ later als ik wat beter zicht heb (lettertjes zijn wazig) even een verslagje van de afgelopen twee dagen.
Mwah, ik hou het wel een beetje kort.quote:Op vrijdag 19 december 2014 12:16 schreef maily het volgende:
[..]
Hou maar je gemak en sudder lekker al je narcose eruit!
Jep, beter dan helemaal niet. 4 uur is niet veel maar het is wel 'te doen'. En ik had natuurlijk 's middags al geslapenquote:Op vrijdag 19 december 2014 12:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
Goed om te lezen, Toot. Mooi dat je nog even hebt kunnen slapen.
Jep, mja, ik wil niet de hele dag op bed liggen dus ik zit nu maar bij de pcquote:Op vrijdag 19 december 2014 12:27 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Hou maar lekker je gemak. Dat hier berichten komt wel weer
Ben je nu kaal?quote:Op vrijdag 19 december 2014 09:12 schreef Toto69 het volgende:
aangekleed. Drain eruit. Gelopen. Wc geweest. Haar zelfs gedaan.
mag je wel zitten dan? ik had verwacht dat je geen spanning op die hechtingen zou moeten hebbenquote:Op vrijdag 19 december 2014 12:28 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Jep, mja, ik wil niet de hele dag op bed liggen dus ik zit nu maar bij de pc
Ik mocht gewoon zitten als ik dat kon (hoe ik nu zit voel ik niksquote:Op vrijdag 19 december 2014 12:33 schreef computergirl het volgende:
[..]
mag je wel zitten dan? ik had verwacht dat je geen spanning op die hechtingen zou moeten hebben
bij de apotheek hebben ze ook luiers voor volwassenenquote:Op vrijdag 19 december 2014 12:55 schreef Toto69 het volgende:
Het grootste probleem doet zich inmiddels voor. Hoe moet ik zo nou gaan schijten?
Dat wordt dus nog een hell of a job. Want als je op die bril zit staat er echt een spanning op van hier tot ginder.
quote:Op vrijdag 19 december 2014 13:01 schreef computergirl het volgende:
[..]
bij de apotheek hebben ze ook luiers voor volwassenen
niet (te hard) persen. En desnoods liggend ofzo.quote:Op vrijdag 19 december 2014 12:55 schreef Toto69 het volgende:
Het grootste probleem doet zich inmiddels voor. Hoe moet ik zo nou gaan schijten?
Dat wordt dus nog een hell of a job. Want als je op die bril zit staat er echt een spanning op van hier tot ginder.
Hmm ja dat advies kreeg ik ook al, niet hard drukken. Mja, makkelijker gezegd dan gedaan.quote:Op vrijdag 19 december 2014 13:07 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
niet (te hard) persen. En desnoods liggend ofzo.
Wat zal jij verd*mme ook traplopen dan? Je bent pas geopereerd!quote:Op vrijdag 19 december 2014 13:24 schreef Toto69 het volgende:
Aan de dunne is ook niet bevorderlijk helaas. Denk dat ik maar moet wachten tot ik echt nodig moet. Lig nu iig op bed. Stilzitten en liggen is te doen maar als ik me beweeg, biiv traplopen, dan staan de tranen in mn ogen
Ik mag traplopen/lopen. Anders kan ik niet op mn bed komenquote:Op vrijdag 19 december 2014 13:28 schreef sigme het volgende:
[..]
Wat zal jij verd*mme ook traplopen dan? Je bent pas geopereerd!
En euh, 't heelt niet altijd vanzelf heel makkelijke, schijnt, zo'n gat in je kont. Neem rust. Echt RUST.
Lijkt mij dan he, als de chirurg gezegd heeft dat je moet traplopen heb ik niks gezegd.
Kraamvrouwen leggen ze gewoon in de woonkamer. Je matras kan niet verplaatst worden?quote:Op vrijdag 19 december 2014 13:29 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik mag traplopen/lopen. Anders kan ik niet op mn bed komen
Nee, ik denk dat ik maar gewoon zo min mogelijk moet traplopen. Dus alleen nh ff en als ik naar bed gaquote:Op vrijdag 19 december 2014 13:31 schreef sigme het volgende:
[..]
Kraamvrouwen leggen ze gewoon in de woonkamer. Je matras kan niet verplaatst worden?
moet je ook leren drinken zeggen zequote:
lquote:
Dingen die je niet lust zijn gezond voor jequote:
Pijnboompit, pijnboompit,quote:Op vrijdag 19 december 2014 13:07 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
niet (te hard) persen. En desnoods liggend ofzo.
quote:Op vrijdag 19 december 2014 14:18 schreef maily het volgende:
[..]
Pijnboompit, pijnboompit,
liggend kan je schijten
maar 't gaat beter als je zit.
Toto is al thuisquote:Op vrijdag 19 december 2014 13:39 schreef knoblaucha6 het volgende:
Kerel toch. Is de hele heisa aan zorg dan wel wondzorg aan huis nu geregeld? En ik sluit me aan bij de rest, bed of matras daar waar jij het makkelijkst naar de plee kunt. Wanneer mag je naar huis en áls, vindt je dat zelf voor nu een goed idee of wil je liever nog even blijven gezien je inmiddels dan wel opgeloste bloedbad gisteren? (of ben je nu al al thuis?)
Verder dikke knuf en zelfs man vraagt steeds naar je
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |