de regering moet nu in gaan grijpen, nu het nog kan, mits ze niet omvallen een dezer dagen.quote:Op woensdag 17 december 2014 18:05 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Sandd gaat nu ook al kerstkaarten bezorgen. Dat zal me wat worden. Aangezien ze maar 2x per week bezorgen is de kans dat een kaart die je nu verstuurt nog voor de kerst aankomt uiterst klein.
Maar de regering is toch voor concurrentie op de arbeidsmarkt?quote:Op donderdag 18 december 2014 07:29 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
de regering moet nu in gaan grijpen, nu het nog kan, mits ze niet omvallen een dezer dagen.
En ga je dat doen? Hier zijn ze ook vreselijk laat en ik moet om 15.30 thuis zijn voor een klant, ik word er wel moe van dat ik geen afspraken kan maken!quote:Op donderdag 18 december 2014 10:57 schreef superkimmi het volgende:
t schijnt nogal paniek te zijn bij sorteren vandaag. Net gebeld of ik toch niet heel alsjeblieft een klein wijkje wil lopen. Want de mensen die er 2 lopen vandaag gaan het niet redden, aangezien de post er pas om half 2 is (ipv 11 uur)
Ze hebben geluk dat ze mij een kleine wijk bieden. Dus heb ja gezegd. Loop deze op zaterdag ook altijd en ben met een kleine anderhalf uur klaar dan. En nu is er geen hah. Daarbij kan ik wel een pauze gebruiken (ben aan het leren voor een tentamen morgen)quote:Op donderdag 18 december 2014 11:08 schreef asabeta1 het volgende:
[..]
En ga je dat doen? Hier zijn ze ook vreselijk laat en ik moet om 15.30 thuis zijn voor een klant, ik word er wel moe van dat ik geen afspraken kan maken!
ik hoop dat ze nog wel tijd hebben om dr elastiek omheen te doen, windkracht 6 vandaag,quote:Op donderdag 18 december 2014 11:08 schreef asabeta1 het volgende:
[..]
En ga je dat doen? Hier zijn ze ook vreselijk laat en ik moet om 15.30 thuis zijn voor een klant, ik word er wel moe van dat ik geen afspraken kan maken!
Heel erg onverwacht is dat natuurlijk niet deze weken.quote:Op donderdag 18 december 2014 11:08 schreef asabeta1 het volgende:
[..]
ik word er wel moe van dat ik geen afspraken kan maken!
Zij heeft echt geen handicap, dat weet ik zeker.quote:Op donderdag 18 december 2014 10:20 schreef Pietertje71 het volgende:
Schrijf gewoon die 1.50 op en als het een keer of 2 tegen zit, denk dan aan die keer/keren dat je meer hebt opgeschreven
Zo heeft de vaste bezorgster meer kans op dat de looptijd hetzelfde blijft en een ander kan dit dan ook op normale bezorgsnelheid bestellenMisschien heeft de vaste bezorgster een handicap en ontvangt PostNL subsidie om die 0.50uur te bekostigen
Er wordt al overal geknipt in tijden, maak het niet erger.
Nee, het is niet onverwacht maar ze weten dat ik ook nog ergens anders werk dus ze kunnen best nog wat schuiven. Mijn wijk is altijd de laatste en daar baal ik van. 3 jaar geleden kon ik de post om 10 uur in de ochtend al ophalen.quote:Op donderdag 18 december 2014 11:52 schreef posje het volgende:
[..]
Heel erg onverwacht is dat natuurlijk niet deze weken.
dat is ook allemaal maar plaatselijk, hier moet je, je eigen voer meenemenquote:Op donderdag 18 december 2014 13:51 schreef houdjemond het volgende:
[ afbeelding ]
Danku TC ^_^. ( Let niet op de troep op de achtergrond)
Bofbipsquote:Op donderdag 18 december 2014 13:51 schreef houdjemond het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 18 december 2014 14:52 schreef swimmie86 het volgende:
[..]
Zij heeft echt geen handicap, dat weet ik zeker.
Ik schrijf het ook gewoon op, ik ga haar niet benadelen. Zou ik ook echt niet willen.
En ik schrijf bijna nooit meer op, alleen als het echt een bende is, maar dan weten ze ook waardoor het komt. Ik kom altijd uit met de tijd, en over een minuut ga ik niet klagen. Dat doen anderen weer wel.
quote:Op donderdag 18 december 2014 15:49 schreef ophaling10 het volgende:
Zijn er nog mensen die wat van de klanten gehad hebben? ik al meer dan van de post
Dit gaat (neem ik aan tenminste) over de "grote" CAO. Deze is alleen relevant voor mensen die binnen werken en postbodes.quote:Op donderdag 18 december 2014 16:25 schreef Pietertje71 het volgende:
De cao loopt van 1 januari tot en met 31 december 2015 en geldt voor vrijwel alle medewerkers van Pakketten, Productie, Commercie en het hoofdkantoor. Postbezorgers en zaterdagbestellers hebben hun eigen arbeidsvoorwaarden.
Nog niet doorgelezen, maar ik hoor graag de samenvatting
Moeten jullie herstelpost in een bak gooien dan? Ik dacht dat dat niet meer mocht. Alles wat je overhoudt moet in de oranje brievenbus, tenzij het er niet in past.quote:Op donderdag 18 december 2014 10:11 schreef posje het volgende:
Gisteren heb ik over mijn eigen wijk langer gedaan dan op een piekdag met huis-aan-huis. Zeker 20 kaarten moeten stickeren (verkeerde wijk of stad). De herstelbak wordt de volgende dag pas opgehaald, dus reken maar uit, de extra vertraging. Daarnaast de tientallen sorteerfouten binnen de wijk, waarvoor ik dan maar ben teruggefietst, maar lang niet alle bezorgers doen dat.
Ik weet niet hoe Sandd het gaat doen met de kerstkaarten (tot nu toe loopt het geen storm), maar zo geweldig doet PostNL het nou ook weer niet (vind ik). En sukkels heb je overal
Macaroni? Ze verwachten zeker dat het laat wordt...quote:Op donderdag 18 december 2014 13:51 schreef houdjemond het volgende:
[ afbeelding ]
Euri's van een iemand.quote:Op donderdag 18 december 2014 15:49 schreef ophaling10 het volgende:
Zijn er nog mensen die wat van de klanten gehad hebben? ik al meer dan van de post
quote:"Graag aanbieden volgens POST.NL (sic) procedure, dus niet half door de brievenbus proppen of in de regen achterlaten!"
Dus in plaats van door de bus proppen of in de regen achterlaten ben je erop gaan staan en heb je hem daarna door het raam gegooid?quote:Op donderdag 18 december 2014 17:07 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Ik moest vandaag een pakketje bezorgen waarop de afzender een sticker had geplakt met de volgende tekst:
[..]
quote:Op donderdag 18 december 2014 17:10 schreef Rafierafie het volgende:
[..]
Dus in plaats van door de bus proppen of in de regen achterlaten ben je erop gaan staan en heb je hem daarna door het raam gegooid?
Haha nee, ging om de mars, kerstbrood wederom met echte boter en de chocomelquote:Op donderdag 18 december 2014 16:45 schreef posje het volgende:
[..]
Macaroni? Ze verwachten zeker dat het laat wordt...
Als de bezorger het pakje zaterdag terug op het depot heeft gelegd of in een oranje bus heeft gedaan, dan wordt dat pakje toch pas maandag of dinsdag opgehaald? Want op zaterdag/maandag worden hier in ieder geval geen depots geleegd, buslichting is ook pas op maandag, stel dat de bezorger het in de oranje bus heeft gedaan dan wordt het pakje dus maandag opgehaald, dan zal ie op dinsdag wel bij pakketpost binnenkomen en dan kan ie pas op zijn vroegst op woensdag bezorgd worden, als de bezorger het pakje op het depot gelegd heeft op zijn vroegst pas donderdag.quote:Op donderdag 18 december 2014 16:17 schreef Pietertje71 het volgende:
Uitgelegd dat het ook eigenlijk geen pakketpost is waar een tracktrace-nummer voor is, maar het wel aan pakketpost is. Maar het is ondertussen donderdag en zaterdag is de kennisgeving in de bus gedaan.. Ik meen dat het toch ongeveer 3 dagen kan duren eer dat het weer wordt aangeboden? Wellicht met de kerstdrukte 5? Tenminste dat heb ik deze mensen verteld, maar dat ze hier over het beste kunnen bellen met postnl (maar waarschijnlijk hetzelfde antwoord krijgen)
Uitleg konden ze waarderen, alleen jammer dat ze het pakketje nog niet hadden ontvangen.
Komt puur van onze TC af he, als ik het zo lees heb ik een gouden TCquote:Op donderdag 18 december 2014 17:42 schreef V__L_N het volgende:
We krijgen hier ook wel wat hoor, een mars of een manderijntje ofzo. Maar houjemond heeft al meer zulke dingen gehad en nog best veel ook.
Oranje hier zitten al dicht ivm vuurwerk, breng ze dus naar postkantoor ( eigen tijd, zo ben ik ) dus max 3 dagen denk ik?quote:Op donderdag 18 december 2014 17:50 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Als de bezorger het pakje zaterdag terug op het depot heeft gelegd of in een oranje bus heeft gedaan, dan wordt dat pakje toch pas maandag of dinsdag opgehaald? Want op zaterdag/maandag worden hier in ieder geval geen depots geleegd, buslichting is ook pas op maandag, stel dat de bezorger het in de oranje bus heeft gedaan dan wordt het pakje dus maandag opgehaald, dan zal ie op dinsdag wel bij pakketpost binnenkomen en dan kan ie pas op zijn vroegst op woensdag bezorgd worden, als de bezorger het pakje op het depot gelegd heeft op zijn vroegst pas donderdag.
Ik streep het af en toe wel eens door als het echt aan het pakketje ligt. Meestal niet echter. Bij mij in de wijk heb je allemaal huizen waar het brievenbusfront de normale grootte heeft, maar het uitgezaagde deel daarachter niet. Je hebt dan een soort opstekende rand van hout, waardoor Bol.com-pakketjes bezorgen bijvoorbeeld bij voorbaat kansloos is.quote:Op donderdag 18 december 2014 16:17 schreef Pietertje71 het volgende:
Overigens als ik zo'n kennisgeving geef heb ik hier van iemand gelezen(weet niet meer wie) om 'te kleine brievenbus' te vervangen door 'te groot pakketje' en dat dus ook doe
De teleurstelling als het dan niet past en ik er dan achter kwam dat het zo'n brievenbus was waar je pas achter komt als je de klep open maaktquote:Op donderdag 18 december 2014 18:04 schreef Zelva het volgende:
[..]
Ik streep het af en toe wel eens door als het echt aan het pakketje ligt. Meestal niet echter. Bij mij in de wijk heb je allemaal huizen waar het brievenbusfront de normale grootte heeft, maar het uitgezaagde deel daarachter niet. Je hebt dan een soort opstekende rand van hout, waardoor Bol.com-pakketjes bezorgen bijvoorbeeld bij voorbaat kansloos is.
Hij zal hem vast niet in de oranje bus hebben gedaan, dat is teveel proppenquote:Op donderdag 18 december 2014 17:50 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Als de bezorger het pakje zaterdag terug op het depot heeft gelegd of in een oranje bus heeft gedaan, dan wordt dat pakje toch pas maandag of dinsdag opgehaald? Want op zaterdag/maandag worden hier in ieder geval geen depots geleegd, buslichting is ook pas op maandag, stel dat de bezorger het in de oranje bus heeft gedaan dan wordt het pakje dus maandag opgehaald, dan zal ie op dinsdag wel bij pakketpost binnenkomen en dan kan ie pas op zijn vroegst op woensdag bezorgd worden, als de bezorger het pakje op het depot gelegd heeft op zijn vroegst pas donderdag.
Bij ons ook. Voorbereiding begint om 07.00, om 07.05 kwam de een na laatste auto binnen. Met smo karren natuurlijk erin.quote:Op donderdag 18 december 2014 17:45 schreef gelestipjes het volgende:
Wat een drama vandaag. Post werd veel te laat aangeleverd waardoor we nog voordat we uberhaupt begonnen waren met vossen/sorteren al achter de feiten aanliepen. Sommige bezorgers met een wijk van ruim 4 uur kregen hun wijk pas na half 2.
Had ik er vandaag ook een paar bij zitten. Denk je lekker de dikke reisgidsen er in te kunnen mikken, moet je opnieuw, omdat het alleen dubbelgevouwen kan, terwijl de klep suggereert dat er een normale brievenbusopening isquote:Op donderdag 18 december 2014 18:04 schreef Zelva het volgende:
[..]
Ik streep het af en toe wel eens door als het echt aan het pakketje ligt. Meestal niet echter. Bij mij in de wijk heb je allemaal huizen waar het brievenbusfront de normale grootte heeft, maar het uitgezaagde deel daarachter niet. Je hebt dan een soort opstekende rand van hout, waardoor Bol.com-pakketjes bezorgen bijvoorbeeld bij voorbaat kansloos is.
Vandaag 8 volle tassen en een puddingbroodje.quote:Op donderdag 18 december 2014 17:07 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Ik moest vandaag een pakketje bezorgen waarop de afzender een sticker had geplakt met de volgende tekst:
[..]
Ik heb alle dagen als beschikbaar opgegeven behalve die maandag, en mij hebben ze keurig van de planning af gelaten. Was daar ook wel even benieuwd naar, maar het is goed gegaanquote:Op donderdag 18 december 2014 19:31 schreef swimmie86 het volgende:
Ik vraag me af waarom ze vragen om extra beschikbaarheid door te geven voor 22 december, je wordt toch gewoon opgezet.
Ja, ik dacht eerst ook dat 22 december een normale werkdag is of je het leuk vindt of niet. Hoorde ik later dat je je toch speciaal moet opgeven.quote:Op donderdag 18 december 2014 19:31 schreef swimmie86 het volgende:
Ik vraag me af waarom ze vragen om extra beschikbaarheid door te geven voor 22 december, je wordt toch gewoon opgezet.
Dat heb ik dus niet gedaan, maar sta wel gewoon op.quote:Op donderdag 18 december 2014 19:45 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Ja, ik dacht eerst ook dat 22 december een normale werkdag is of je het leuk vindt of niet. Hoorde ik later dat je je toch speciaal moet opgeven.
Deze paar weken moeten wij alles in de bak gooien, ivm versmalde gleuven en overvolle brievenbussen.quote:Op donderdag 18 december 2014 16:42 schreef Rafierafie het volgende:
[..]
Moeten jullie herstelpost in een bak gooien dan? Ik dacht dat dat niet meer mocht. Alles wat je overhoudt moet in de oranje brievenbus, tenzij het er niet in past.
Geen idee wat er met het pakketje is gebeurt.quote:Op donderdag 18 december 2014 17:50 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Heb een tijdje terug laten weten dat het me weinig uitmaakte, al ging de telefoon vanmorgen toch nog.quote:Op donderdag 18 december 2014 19:45 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Ja, ik dacht eerst ook dat 22 december een normale werkdag is of je het leuk vindt of niet. Hoorde ik later dat je je toch speciaal moet opgeven.
Als er geen sticker op zit dat je het pakketje niet mag beschadigen of met regen uit de bus mag laten steken: Ik zeg DOEN!quote:Op donderdag 18 december 2014 18:06 schreef Zelva het volgende:
[..]
Hij zal hem vast niet in de oranje bus hebben gedaan, dat is teveel proppen
Dat is wel handig jaquote:Pakketjes doet ik trouwens bij de Primera binnen in de brievenbus. Ik kom daar toch langs op weg naar huis en/of als ik boodschappen ga doen.
Daar mag je (als het goed is) geen herstelpost in drukken.quote:Op donderdag 18 december 2014 20:14 schreef Pietertje71 het volgende:
[..]
1x Zo 'slim' geweest om een pakketje in een enkele brievenbus te doen...klem![]()
Ach, weet ik nu ook weer dat niet meer te doen
quote:Beste jij daar,
Je salarisstrook van december 2014 is nu beschikbaar in je digitale personeelsdossier.
Was een pakketje die niet voor mij route was bestemd en ik zat al aardig vol en wilde het ook eens proberen wetende dat de bus nog geleegd moest worden zodat het pakketje de volgende dag op bestemming zou komen...niet meer doen dusquote:Op donderdag 18 december 2014 20:36 schreef Stoplichtjuh het volgende:
[..]
Daar mag je (als het goed is) geen herstelpost in drukken.
Ik heb er verder ook geen moeite mee. Vond het alleen wat verwarrend dat er eerst een mededeling komt dat 22 december een normale werkdag is. Dat ving ik dus op als 'gewoon gaan werken, tenzij je bezwaar hebt.'quote:Op donderdag 18 december 2014 20:09 schreef Stoplichtjuh het volgende:
[..]
Heb een tijdje terug laten weten dat het me weinig uitmaakte, al ging de telefoon vanmorgen toch nog.
Eerste Kerstdag ligt alles stil.quote:Op donderdag 18 december 2014 21:52 schreef swimmie86 het volgende:
Het was vandaag trouwens de laatste donderdag van het jaar dat we gewerkt hebben (weet eigenlijk niet of er binnen postnl 1ste kerstdag gewerkt wordt).
En de week erna is het alweer 2015.
quote:Op donderdag 18 december 2014 21:54 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Eerste Kerstdag ligt alles stil.
Kijk zelf op tegen het werken op Derde Kerstdag
Ik denk het niet, stond er wel een code op?quote:Op donderdag 18 december 2014 22:16 schreef Leontje het volgende:
Ik kwam tijdens het bezorgen enkele enveloppen tegen zonder postzegels. Gewoon kerstkaarten. Ik heb ze gewoon bezorgd maar moet hier nog wat speciaals mee officieel?
Op eentje niet en op de Andere twee wel. Niet afgestempeld had ik er inderdaad ook tussen zittenquote:Op donderdag 18 december 2014 22:23 schreef swimmie86 het volgende:
[..]
Ik denk het niet, stond er wel een code op?
Er zal binnenkort wel een portokaart komen.
Had wel veel niet afgestempelde postzegels.
Daar moet je volgens het zakboekje met een pen een streep door zetten.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:33 schreef Leontje het volgende:
Niet afgestempeld had ik er inderdaad ook tussen zitten
Heb ik gedaan. Bij de kerstkaart van schoonouders trouwens niet.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:40 schreef Zelva het volgende:
[..]
Daar moet je volgens het zakboekje met een pen een streep door zetten.
Ongestempelde zegels zaten er gisteren wel extreem veel tussen, vandaag viel het mee maar het is normaal hoor ik heb ze buiten knj ook bijna dagelijks. Al zie ik af en toe ook dat ze met alternatieve stempeltjes zijn gestempeld (PostNL in een cirkel of het logo).quote:Op donderdag 18 december 2014 22:23 schreef swimmie86 het volgende:
[..]
Had wel veel niet afgestempelde postzegels.
Ik heb verder ook niets meer gehoord van de eindejaarsuitkering of cadeaubon.quote:Op vrijdag 19 december 2014 05:45 schreef Pietertje71 het volgende:
Mogguh
Hier het salarisstrookje ook binnen. Ik dacht dat wij een eindejaarsuitkering kregen?
Daar gaat de aanbetaling van het jacht...schip...roeibootje....houtvlot dan![]()
Lekker die extra uren...als de loonheffing er niet werd afgehouden![]()
Een kleine 6 uurtjes voor de belasting in de regen gelopen
Overigens hier ook een aantal niet afgestempelde kaarten/brieven. Volgens protocol een streep door de postzegel zetten..Ja protocol![]()
Straks even het vizier en windscherm in de turtlewax zetten, want met die regen zie ik amper iets.
Inderdaad. Ik wist trouwens geen eens dat dat moet.quote:Op vrijdag 19 december 2014 09:14 schreef Rafierafie het volgende:
[..]
Ik heb verder ook niets meer gehoord van de eindejaarsuitkering of cadeaubon.
Streep jij die postzegels daadwerkelijk door? Tijdens de KNJ periode begin ik daar niet aan. Dan moet ik dat bij de helft van de kerstkaarten gaan doen. Ben geen machine.
Geen smsje gehad daarover (wel tig over de hah van zaterdag), maar er staat inderdaad een uur op.quote:Op vrijdag 19 december 2014 09:30 schreef superkimmi het volgende:
Jullie ook een smsje gehad dat alle wijken maandag op 1 uur looptijd worden gezet omdat het een fictieve dag is? (en dat je dan de rest natuurlijk moet invullen op meer tijd) Ze verwachten overigens niet veel drukte hier. Werd echt gezegd van: we kunnen op maandg de 22e iedereen gebruiken! Maar ik krijg vervolgens wel 2 hele grote wijken die ver uit elkaar liggen.. dan zal de hoeveelheid echt wel meevallen..
Is protocol...wil niet zeggen dat ik het doequote:Op vrijdag 19 december 2014 09:14 schreef Rafierafie het volgende:
[..]
Ik heb verder ook niets meer gehoord van de eindejaarsuitkering of cadeaubon.
Streep jij die postzegels daadwerkelijk door? Tijdens de KNJ periode begin ik daar niet aan. Dan moet ik dat bij de helft van de kerstkaarten gaan doen. Ben geen machine.
Mee eens!quote:Op vrijdag 19 december 2014 09:35 schreef swimmie86 het volgende:
[..]
Die regen maakt me echt niks uit, maar die verdomde wind moet weg.
Hier totaal geen loop/begin-tijd door gekregen.quote:Op vrijdag 19 december 2014 09:30 schreef superkimmi het volgende:
Jullie ook een smsje gehad dat alle wijken maandag op 1 uur looptijd worden gezet omdat het een fictieve dag is? (en dat je dan de rest natuurlijk moet invullen op meer tijd) Ze verwachten overigens niet veel drukte hier. Werd echt gezegd van: we kunnen op maandg de 22e iedereen gebruiken! Maar ik krijg vervolgens wel 2 hele grote wijken die ver uit elkaar liggen.. dan zal de hoeveelheid echt wel meevallen..
Sorryquote:Op vrijdag 19 december 2014 09:35 schreef swimmie86 het volgende:
[..]
Geen smsje gehad daarover (wel tig over de hah van zaterdag), maar er staat inderdaad een uur op.
Als ik kijk naar vorig jaar zal het inderdaad wel meevallen.
Thanks!quote:Op vrijdag 19 december 2014 10:39 schreef bikkie het volgende:
Uit het prikbordnieuws van 13 november:
"Wie ontvangt de feestdagenuitkering over 2014?
Iedereen die valt onder de cao voor PostNL, de cao voor postbezorgers en de cao voor
zaterdagbestellers en die op 1 december in dienst is, krijgt in die maand een
feestdagenuitkering. Als fulltime medewerker krijg je 85 euro bruto. Ben je parttime in dienst,
dan krijg je een uitkering naar rato van je contract, met een minimum van 20 euro bruto.
Postbezorgers krijgen de feestdagenuitkering in de vorm van een cadeaubon van 25 euro".
Gewoon elke keer ietwat extra looptijd schrijven...Houd dit bij tot het eind van het jaar en voliá: je eindejaarsuitkering over een heel jaarquote:Op vrijdag 19 december 2014 10:49 schreef bikkie het volgende:
Wel netjes, is wel het laatste jaar dat ze dit doen
Ja als je eenmaal zeiknat ben maakt het toch niks meer uit, zeg ik altijd. Echt lekker is het natuurlijk niet, maar ja.quote:Op vrijdag 19 december 2014 09:35 schreef swimmie86 het volgende:
[..]
Ik krijg net een bol.comkaart in de brievenbus.quote:Op vrijdag 19 december 2014 10:47 schreef Pietertje71 het volgende:
[..]
Thanks!
Ik ging er van uit dat dit bij je salaris zou zitten.
Cadeaubon van 25euries
Ik ben benieuwd waar voor je deze kan gebruiken
Cadeaucarrousel.nl ?
Ze geven morgen weer een hoop wind opquote:Op vrijdag 19 december 2014 11:33 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
De wind is hier al een stuk minder hard trouwens
wat maakt het uit dat het kerstzegels uit 2012 waren dan? Die mag je nog gewoon gebruikenquote:Op donderdag 18 december 2014 22:44 schreef swimmie86 het volgende:
[..]
Heb ik gedaan. Bij de kerstkaart van schoonouders trouwens niet.
Waren ook nog eens beide kerstzegels uit 2012.
Dat maakt geen donder uit, was gewoon toevallig.quote:Op vrijdag 19 december 2014 14:15 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
wat maakt het uit dat het kerstzegels uit 2012 waren dan? Die mag je nog gewoon gebruiken
Nee, die cadeaubon van Intratuin zal het door jouzelf bestelde kerstpakket zijn. Postbezorgers krijgen de eindejaarsuitkering in de vorm van een bol.com cadeaubon van 25 euro.quote:Op vrijdag 19 december 2014 10:37 schreef bikkie het volgende:
Als het goed is krijgen de postbezorgers een cadeaubon van 25 euro. Geen idee wanneer.
Of ze bedoelen misschien die bon van de Intratuin die ik al ontvangen heb...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |