Deel1 ONZ / [PAINT] tong80quote:
Kreeg net door een ander topic een ideetje voor een simpel PAINT-topicje.
Verander de alom bekende smiley uit Tong's UI en geef hem een bijpassende naam.
Hier een mooie png:
TS begint uiteraard met twee voorbeelden:
kat80:
tong40/45:
Het is overigens niet de bedoeling om tong80 hier de grond in te trappen, gewoon een beetje lol met z'n beeltenis.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mochten we nog een deel vol krijgen is hier alvast de lapo :
[ Bericht 10% gewijzigd door 44rdbei op 18-12-2014 09:12:48 ]
Ik heb hem gehaast gemaakt, was bang dat iemand anders de lapo zou stelen.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:46 schreef ToT het volgende:
Dat mocht ff duren!Ik heb er inmiddels ook eentje gemaakt!
En@ je slotpost trouwens!
Prima zo. Als ze er meer willen zien gaan ze maar naar deel 1quote:Op donderdag 18 december 2014 00:07 schreef 44rdbei het volgende:
OP aangepast
Als je graag nog een paint in de spoiler wil hebben dan hoor ik het wel.
Heb je Tong gekend ? Zonder T was ie onggekend gevat. Probeer 'm maar eens te begrijpen.quote:Op donderdag 18 december 2014 00:07 schreef 44rdbei het volgende:
OP aangepast
Als je graag nog een paint in de spoiler wil hebben dan hoor ik het wel.
Zonder T? Die had ik al in het vorige topic gemaakt!quote:Op donderdag 18 december 2014 00:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb je Tong gekend ? Zonder T was ie onggekend gevat. Probeer 'm maar eens te begrijpen.
Grijpen zal moeilijk zijn. En vatten al helemaal.
Blijf maar painten. Ik vind leuk.quote:
quote:Op donderdag 18 december 2014 04:07 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Blijf maar painten. Ik vind leuk.
Zo, weer een nachtje doorgehaald?quote:Op donderdag 18 december 2014 04:39 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]Toch maar ff gemaakt.
Edit: beetje aangepast
Ja weer een nachtje zonder ook maar één seconde slaap; I'm used to it by now!quote:Op donderdag 18 december 2014 09:00 schreef HaJee het volgende:
[..]
Zo, weer een nachtje doorgehaald?
Fraaie bijdrages
done.quote:Op donderdag 18 december 2014 00:56 schreef ToT het volgende:
Oh deze 2 zou ik ook graag in de OP willen zien!
http://i.imgur.com/EBIvVZa.jpg
en
http://i59.tinypic.com/2u3yx45.jpg (van J0kkebr0k)
Hier ben ik echt veelste dom voor.quote:Op donderdag 18 december 2014 00:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb je Tong gekend ? Zonder T was ie onggekend gevat. Probeer 'm maar eens te begrijpen.
Tja ach, ik kon toch niet slapen, dus moet je maar wat zien te doen he!quote:Op donderdag 18 december 2014 09:25 schreef 44rdbei het volgende:
[..]![]()
inderdaad, alleen kan ik het me niet veroorloven om een nacht door te halen.
quote:Op donderdag 18 december 2014 10:04 schreef 44rdbei het volgende:
Ik heb geen zin om te werken ik wil painten.
Al die klanten met hun dagelijkse struggles.
Ben jij nog ergens mee bezig ToT?
Ziet er uit als jaren 70. Vroeg jaren 80.quote:Op donderdag 18 december 2014 11:01 schreef ToT het volgende:
[..]Te lang, en het is nog steeds lang niet naar m'n zin!
[ afbeelding ]
Heh ja dat is 1 van de 3 foto's of zo die ik kan vinden als ik op je naam google!quote:Op donderdag 18 december 2014 11:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ziet er uit als jaren 70. Vroeg jaren 80.
quote:Op donderdag 18 december 2014 11:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Heh ja dat is 1 van de 3 foto's of zo die ik kan vinden als ik op je naam google!
Geef je me nog de oplossing?quote:Op donderdag 18 december 2014 00:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 18 december 2014 11:01 schreef ToT het volgende:
[..]Te lang, en het is nog steeds lang niet naar m'n zin!
[ afbeelding ]
quote:
Deze is mooi.quote:Op donderdag 18 december 2014 19:16 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]Kom op mensen!
Grote werkstukken zijn tof, maar kleine krabbeltjes zijn vaak ook super geinig! Painten dus wat je maar wil!
Thx!quote:Op donderdag 18 december 2014 19:58 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Deze is mooi.
Ik heb zelf vanavond geen tijd.![]()
En moet ook nog aan de paintbattle beginnen, anders wordt het weer niks.
quote:Op donderdag 18 december 2014 21:09 schreef ToT het volgende:
[..]!
Eigenlijk moeten er ook nog wat fotootjes in drijven he!
tong80 fotosoep!
TOF!!!!quote:Op donderdag 18 december 2014 21:23 schreef GekkePoes het volgende:
Tong80 fotoshop met LSD
[ afbeelding ]
Asshole Tong in one.quote:Op donderdag 18 december 2014 22:31 schreef Osvaldo2 het volgende:
Dit gaat even pijn doen...![]()
[ afbeelding ]
Wrong80 ?quote:Op vrijdag 19 december 2014 10:56 schreef 44rdbei het volgende:
Er is ook al zoveel voorbij gekomen dat elke woordspeling wel al zo'n beetje gemaakt is.
Ach, het hoeft ook niet alleen om woordspelingen te gaan; daar is het vorige topic ook niet eens mee begonnen, en ikzelf ben daar ook allang weer van af gestapt.quote:Op vrijdag 19 december 2014 10:56 schreef 44rdbei het volgende:
Er is ook al zoveel voorbij gekomen dat elke woordspeling wel al zo'n beetje gemaakt is.
Klavertongen of Klaver Jas Verstoppen ?quote:Op vrijdag 19 december 2014 10:54 schreef HPLC het volgende:
3 wong80's al. Nog één om het kwartetspel compleet te maken
Nee, dat hoeft niet.quote:Op vrijdag 19 december 2014 11:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach, het hoeft ook niet alleen om woordspelingen te gaan; daar is het vorige topic ook niet eens mee begonnen, en ikzelf ben daar ook allang weer van af gestapt.En woohoo! tong80 paint gezellig mee!
Ja ik zat ook al aan onvoltooid verleden tijd werkwoorden te denken, maar dat is vrij moeilijk uit te beelden.quote:
Stol80 is still going strong80.quote:Op vrijdag 19 december 2014 11:09 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Deze is er vast nog niet, terwijl het bijna kerst is.
Dames en heren, stol80!
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 19 december 2014 11:08 schreef tong80 het volgende:
Dan kom ik qua zong, eendrachtig bij Robert Long80.
[ afbeelding ]
....met ditquote:
....deed me denken aan:quote:
quote:Op vrijdag 19 december 2014 16:08 schreef ToT het volgende:
[..]
....met dit
[..]
....deed me denken aan:
[ afbeelding ]
Won-ton soep (Extra pikant door wat dat groepje tong80's daar rechts onderin aan het doen is!)
en Tong Tong deed me ook weer denken aan:
[ afbeelding ]
Won Ton Ton
Hehehe thx!quote:Op vrijdag 19 december 2014 16:26 schreef 44rdbei het volgende:
[..]![]()
Eet smakelijk![]()
Leuk 3D effect met die letters.
quote:Op vrijdag 19 december 2014 17:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Hehehe thx!
Ja heel af en toe experimenteer ik een klein beetje met 3D in Tongoshop!
Ik was alleen mijn Chinese Tongaway Tong kwijt sinds mijn Windows herinstallatie, maar toen ik die ging opzoeken voor dit plaatje, vond ik deze Tong, en die vind ik nog een stuk beter ook!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |