Wrong80 ?quote:Op vrijdag 19 december 2014 10:56 schreef 44rdbei het volgende:
Er is ook al zoveel voorbij gekomen dat elke woordspeling wel al zo'n beetje gemaakt is.
Ach, het hoeft ook niet alleen om woordspelingen te gaan; daar is het vorige topic ook niet eens mee begonnen, en ikzelf ben daar ook allang weer van af gestapt.quote:Op vrijdag 19 december 2014 10:56 schreef 44rdbei het volgende:
Er is ook al zoveel voorbij gekomen dat elke woordspeling wel al zo'n beetje gemaakt is.
Klavertongen of Klaver Jas Verstoppen ?quote:Op vrijdag 19 december 2014 10:54 schreef HPLC het volgende:
3 wong80's al. Nog één om het kwartetspel compleet te maken
Nee, dat hoeft niet.quote:Op vrijdag 19 december 2014 11:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach, het hoeft ook niet alleen om woordspelingen te gaan; daar is het vorige topic ook niet eens mee begonnen, en ikzelf ben daar ook allang weer van af gestapt.En woohoo! tong80 paint gezellig mee!
Ja ik zat ook al aan onvoltooid verleden tijd werkwoorden te denken, maar dat is vrij moeilijk uit te beelden.quote:
Stol80 is still going strong80.quote:Op vrijdag 19 december 2014 11:09 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Deze is er vast nog niet, terwijl het bijna kerst is.
Dames en heren, stol80!
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 19 december 2014 11:08 schreef tong80 het volgende:
Dan kom ik qua zong, eendrachtig bij Robert Long80.
[ afbeelding ]
....met ditquote:
....deed me denken aan:quote:
quote:Op vrijdag 19 december 2014 16:08 schreef ToT het volgende:
[..]
....met dit
[..]
....deed me denken aan:
[ afbeelding ]
Won-ton soep (Extra pikant door wat dat groepje tong80's daar rechts onderin aan het doen is!)
en Tong Tong deed me ook weer denken aan:
[ afbeelding ]
Won Ton Ton
Hehehe thx!quote:Op vrijdag 19 december 2014 16:26 schreef 44rdbei het volgende:
[..]![]()
Eet smakelijk![]()
Leuk 3D effect met die letters.
quote:Op vrijdag 19 december 2014 17:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Hehehe thx!
Ja heel af en toe experimenteer ik een klein beetje met 3D in Tongoshop!
Ik was alleen mijn Chinese Tongaway Tong kwijt sinds mijn Windows herinstallatie, maar toen ik die ging opzoeken voor dit plaatje, vond ik deze Tong, en die vind ik nog een stuk beter ook!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |