Uitzendschemaquote:Het bod van naar verluidt 20 miljoen euro per jaar was genoeg: de NOS mag ook de komende drie seizoenen de samenvattingen van de Eredivisie uitzenden. De keerzijde is dat na volgend seizoen hoogstwaarschijnlijk afscheid genomen wordt van de Champions League.
Er waren drie partijen in de race om de uitzendrechten van de Eredivisie-samenvattingen (die verkocht werden door Eredivisie Media & Marketing): NOS, RTL en SBS. Vorige maand schreef NRC dat het bod van de NOS, dat de rechten nu ook bezit, ongeveer het dubbele was van wat de twee commerciële omroepen op tafel wilden leggen. Volgens betrokkenen haakte RTL daarom eind februari al af.
De live-wedstrijden worden uitgezonden door betaalzender FOX Sports Eredivisie. Bij de rechten die de NOS vandaag vergaard heeft, hoort ook het live verslag mogen doen voor de radio, traditioneel bij Langs de Lijn.
De aankoop heeft een keerzijde, liet algemeen directeur van de NOS Jan de Jong vanmiddag in Radio 1-programma De Nieuws BV weten. Als de uitzendrechten voor de Champions League na het seizoen 2014/2015 verlopen, kan de NOS niet meer meebieden, zei hij. Dat betekent hoogstwaarschijnlijk dat FOX die dan in handen krijgt.
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)e-drie-jaar-bij-nos/
Onzin ik zag gelijk al dat Memphis de looks had van een fotomodel, ik was op slag verliefd.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:23 schreef KingRoland het volgende:
Alleen Davy en Ik hadden het geloof ik Memphis. Iedereen was negatief over Memphis.
Reacties zoals hij bakt er niets van, amateurvoetballer, ga terug naar je land, geen talent, kan geen penalty schieten amateur! meteen verkopen en nog meer reacties.
Ik weet precies wie jullie zijn![]()
![]()
Mooi gesproken.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:23 schreef KingRoland het volgende:
Alleen Davy en Ik hadden het geloof ik Memphis. Iedereen was negatief over Memphis.
Reacties zoals hij bakt er niets van, amateurvoetballer, ga terug naar je land, geen talent, kan geen penalty schieten amateur! meteen verkopen en nog meer reacties.
![]()
en ikquote:Op woensdag 17 december 2014 23:23 schreef KingRoland het volgende:
![]()
quote:Op woensdag 17 december 2014 23:24 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Onzin ik zag gelijk al dat Memphis de looks had van een fotomodel, ik was op slag verliefd.
Ja van jullie weet ik het. Ik zal mijn post wat duidelijker makenquote:
Ja ja, dat zeggen ze allemaal.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:23 schreef Mani89 het volgende:
Shit ik wilde net een Simba plaatje in de header doen, Paxcon.
Ik bewaar zijn quotequote:Op woensdag 17 december 2014 23:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Op een dag is Groningen wel kampioen en dan staat Ties mooi voor schut.
Wat?quote:Op woensdag 17 december 2014 23:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja ja, dat zeggen ze allemaal.
Inderdaadquote:Op woensdag 17 december 2014 23:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Op een dag is Groningen wel kampioen en dan staat Ties mooi voor schut.
Als een mod de OP aanpast kunnen wij normale zielen hem niet meer aanpassen.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zie mooi geen Simba header.
Ja, en je hebt de beste website uit je sig gehaald.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:29 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Als een mod de OP aanpast kunnen wij normale zielen hem niet meer aanpassen.ik heb nog wel het Wijzijnsimba gastenboek erin kunnen proppen
Daar ging iets mis, de Backstreet Boys laten me rare dingen doen.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, en je hebt de beste website uit je sig gehaald.
De gemoederen liepen hoog op!quote:
Bij mij ook hoor, geen probleem!quote:Op woensdag 17 december 2014 23:35 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Daar ging iets mis, de Backstreet Boys laten me rare dingen doen.
Ja praat me even bij, wat is er gebeurd?quote:Op woensdag 17 december 2014 23:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De gemoederen liepen hoog op!
[..]
Bij mij ook hoor, geen probleem!
leuke wedstrijdquote:
Nou in het Feyenoordtopic was men niet blij met Kuipers (de 12e man van PSV!!) en toen werd het ook nog eens 4-3 en toen was iedereen mad en toen ging het topic dicht, en ook het Live Eredivisietopic en toen moesten sommige users rennen voor hun leven.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja praat me even bij, wat is er gebeurd?
RENNEN IN JE EIGEN STADquote:Op woensdag 17 december 2014 23:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nou in het Feyenoordtopic was men niet blij met Kuipers (de 12e man van PSV!!) en toen werd het ook nog eens 4-3 en toen was iedereen mad en toen ging het topic dicht, en ook het Live Eredivisietopic en toen moesten sommige users rennen voor hun leven.
quote:Op woensdag 17 december 2014 23:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nou in het Feyenoordtopic was men niet blij met Kuipers (de 12e man van PSV!!) en toen werd het ook nog eens 4-3 en toen was iedereen mad en toen ging het topic dicht, en ook het Live Eredivisietopic en toen moesten sommige users rennen voor hun leven.
ging jij rennen voor je leven?quote:
Ik hoorde dat er ook een bepaald u mad plaatje gepost is. Kan jij dit misschien bevestigen?quote:Op woensdag 17 december 2014 23:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het ging dus zo ongeveerquote:Op donderdag 18 december 2014 18:02 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
ging jij rennen voor je leven?
Er zijn inderdaad u mad plaatjes gepost.quote:Op donderdag 18 december 2014 18:08 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Ik hoorde dat er ook een bepaald u mad plaatje gepost is. Kan jij dit misschien bevestigen?
ojeequote:Op donderdag 18 december 2014 18:10 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Het ging dus zo ongeveer
[ afbeelding ]
Ik zag Rens daarquote:Op donderdag 18 december 2014 18:20 schreef Rabieluh het volgende:
Voor sommige users was dit de eerste rel.
Ik dacht in het stadion van wel, maar niet dusqquote:
Die waren afschuwelijk slecht jaquote:Op zaterdag 20 december 2014 22:53 schreef Mani89 het volgende:
Go Ahead Eagles kan er helemaal geen ene reet van.
Hoezo? Locadia is een geweldige afmaker.quote:Op zaterdag 20 december 2014 22:57 schreef KingRoland het volgende:
Als zelfs Locadia scoort dan weet je het gewoon
Precies Roland!quote:Op zaterdag 20 december 2014 22:57 schreef KingRoland het volgende:
Als zelfs Locadia scoort dan weet je het gewoon
Dit heb je vast van Davy.quote:Op zaterdag 20 december 2014 22:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hoezo? Locadia is een geweldige afmaker.
Bijna.quote:Op zaterdag 20 december 2014 22:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit heb je vast van Davy.
Maar ondertussen wel Ajax-PSV en PSV-Feyenoord beslist.quote:Op zaterdag 20 december 2014 22:58 schreef Mani89 het volgende:
Jozefzoon zou bij GAE niet eens in de basis staan.
Zelfs als hij echt de zoon van Jozef is.quote:Op zaterdag 20 december 2014 22:58 schreef Mani89 het volgende:
Jozefzoon zou bij GAE niet eens in de basis staan.
Hitler deed ook wel eens wat goed.quote:Op zaterdag 20 december 2014 22:58 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Maar ondertussen wel Ajax-PSV en PSV-Feyenoord beslist.
Het zou je trainer maar zijn, niemand neemt die man toch serieus.quote:
Genoteerd.quote:Op zaterdag 20 december 2014 23:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
SCC wordt kampioen
- Mexicanobakker, september 2014
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
Dorpsidiootquote:Op zaterdag 20 december 2014 23:00 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het zou je trainer maar zijn, niemand neemt die man toch serieus.
Maar Jan Reker is een drinker.quote:Op zaterdag 20 december 2014 23:02 schreef Cavaliers het volgende:
Nijland is beter dan Honda
- Jan Reker, jaar of zes, zeven geleden
Vitesse.quote:Op zaterdag 20 december 2014 23:06 schreef KingRoland het volgende:
van waar komt Sander van de Streek?
Hopelijk spelen we ze kapotquote:Op zondag 21 december 2014 18:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Die gaan Excelsior alle hoeken van het veld laten zien.
quote:Op zondag 21 december 2014 19:01 schreef Evertjan het volgende:
dat veld van Excelsiornog altijd een schande waarom er niet gewoon een vaste maat is voor een voetbalveld
Hoe is het een schande als het aan de eisen voldoet?quote:Op zondag 21 december 2014 19:01 schreef Evertjan het volgende:
dat veld van Excelsiornog altijd een schande waarom er niet gewoon een vaste maat is voor een voetbalveld
Tering, jij bent echt dom.quote:Op zondag 21 december 2014 19:01 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Hoe is het een schande als het aan de eisen voldoet?
Net als de CL die voor de EL is.quote:Op zondag 21 december 2014 19:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
Beetje een inferieure uitzending aangezien al het topvoetbal gisteren al is geweest.
op een klein veld kan je veel compacter verdedigerquote:Op zondag 21 december 2014 19:01 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Hoe is het een schande als het aan de eisen voldoet?
en dat er lucht in de bal blijkt te zittenquote:Op zondag 21 december 2014 19:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hoogtepunt van de wedstrijd is een boze Frank de Boer.
Ze gaan zo ook wat fragmenten laten zien van gras dat groen blijkt te zijn.
Zoals?quote:Op zondag 21 december 2014 19:03 schreef GGMM het volgende:
Mooi, emotie bij een trainer.
Dit mis ik nog wel eens bij andere trainers, die wat minder (of zelfs helemaal geen) persoonlijkheid hebben.
Immers en Vilhena zijn beterquote:Op zondag 21 december 2014 19:03 schreef Mani89 het volgende:
Snap niet dat Feyenoord Auassar heeft weggedaan.
Hij keek daarvoor nog naar zijn banksaldo.quote:Op zondag 21 december 2014 19:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Waarom is hij dan niet verdrietig?
Kishna was walgelijk slecht vandaag.quote:Op zondag 21 december 2014 19:05 schreef GGMM het volgende:
Bespottelijk dat Kishna geen vrije trap mee krijgt.
Bespottelijk dat El Ghazi geen basisspeler isquote:Op zondag 21 december 2014 19:05 schreef GGMM het volgende:
Bespottelijk dat Kishna geen vrije trap mee krijgt.
Die zal wel teleurgesteld zijn nu Arsenal de overwinning in en tegen Liverpool in de laatste seconde heeft weggegevenquote:
Israël hier ver vandaan.quote:Op zondag 21 december 2014 19:05 schreef Evertjan het volgende:
waar gaat Ajax naar toe tijdens de winterstop?
Wat heeft dat er mee te maken?quote:Op zondag 21 december 2014 19:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kishna was walgelijk slecht vandaag.
Nee, vind Kishna beter.quote:Op zondag 21 december 2014 19:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Bespottelijk dat El Ghazi geen basisspeler is
Raar. Je zou juist zeggen dat je elftal als geheel het meest in balans moet zijn.quote:Op zondag 21 december 2014 19:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind dat je een speler met het beste Eredivisierendement op moet stellen.
Goeie timing!quote:Op zondag 21 december 2014 19:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Volgens mij heeft die een TIA dat hij Van der Hoorn in brengt.
El Ghazi is een prima teamspeler. Heeft ook een flink aantal assistsquote:Op zondag 21 december 2014 19:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Raar. Je zou juist zeggen dat je elftal als geheel het meest in balans moet zijn.
Maar ieder zijn eigen kijk.
als ik Feyenoord was zou ik hem kopen als spitsquote:Op zondag 21 december 2014 19:09 schreef Dale__Cooper het volgende:
Van der Hoorn forceert altijd een doelpunt, in zijn eigen verdediging of in de spits.
Jammer van de arrogante kop.quote:Op zondag 21 december 2014 19:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
Typische FC Groningen talent.
quote:Op zondag 21 december 2014 19:10 schreef Mani89 het volgende:
Zivkovicbeste jeugdopleiding van de wereld
Dat hoort als voor Ajax speelt.quote:
watte?quote:
Kampioenswedstrijdquote:Op zondag 21 december 2014 19:11 schreef Evertjan het volgende:
blij zijn met 2-0 overwinning tegen Excelsior
Beetje uitdagen. Lijkt Co Stompé wel.quote:Op zondag 21 december 2014 19:11 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Lekker schelden op medespelers.
Geen goals tegen in een uitwedstrijd, met twee goals verschil winnen en drie punten mee. Alle reden om blij te zijnquote:Op zondag 21 december 2014 19:11 schreef Evertjan het volgende:
blij zijn met 2-0 overwinning tegen Excelsior
Oh ja, jij had na 1 slechte wedstrijd allemaal gifjes lopen maken om te bewijzen dat hij er niks van kan.quote:Op zondag 21 december 2014 19:11 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Lekker schelden op medespelers.
Co daagt altijd uit met leverworstenquote:Op zondag 21 december 2014 19:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Beetje uitdagen. Lijkt Co Stompé wel.
Dan had ik in zijn Groningen tijd elke week gifjes in elkaar kunnen zetten. Dus nee, je zit er naast.quote:Op zondag 21 december 2014 19:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ja, jij had na 1 slechte wedstrijd allemaal gifjes lopen maken om te bewijzen dat hij er niks van kan.
Een eindeloze stroom aan wereldtalenten.quote:
albaquote:
Ik vind dit persoonlijk erg intimiderend.quote:Op zondag 21 december 2014 19:12 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Co daagt altijd uit met leverworsten
quote:Op zondag 21 december 2014 19:13 schreef Kopsterk het volgende:
Eens kijken of Feyenoord weer overeind is gehouden door Vermeer vandaag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben inmiddels overleden.
Godverdomme, moest hardop lachen.quote:Op zondag 21 december 2014 19:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vind dit persoonlijk erg intimiderend.
[ afbeelding ]
Dit soort charisma vind je alleen bij het darts. Basketbal are you watching?quote:Op zondag 21 december 2014 19:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heb je een avatar bet verloren?quote:Op zondag 21 december 2014 19:14 schreef Cavaliers het volgende:
Gaarne hier geen dart-gerelateerde posts te plaatsen, daar wij momenteel in een sport deel zitten.
Terechte opmerking.quote:Op zondag 21 december 2014 19:14 schreef Cavaliers het volgende:
Gaarne hier geen dart-gerelateerde posts te plaatsen, daar wij momenteel in een sport deel zitten.
tram 14quote:Op zondag 21 december 2014 19:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 21 december 2014 19:14 schreef Pascalus het volgende:
[..]In de beslissende wedstrijden is het toch vaak Vermeer die de fout in gaat. Zowel tegen Ajax, AZ als PSV. Uiteraard een stuk beter dan Mulder maar Feyenoord zal met Vermeer niet hoger eindigen op de ranglijst dan de afgelopen seizoenenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
Niet in de Kuip dus het zal geen penalty zijn.quote:Op zondag 21 december 2014 19:15 schreef Dale__Cooper het volgende:
NAC lijkt stukken sterker, Feyenoord zal zo wel scoren.
De enige bet die ik in de afgelopen maanden heb gedaan ziet er juist uitstekend uit. De kans is zeer aannemelijk dat GGMM vanaf het eind van dit seizoen tot de start van het nieuwe seizoen een door mij gekozen UI moet dragen.quote:
quote:Op zondag 21 december 2014 19:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
Feyenoord heeft altijd de scheids tegen.
Cool, had je al iets in gedachten?quote:Op zondag 21 december 2014 19:16 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
De enige bet die ik in de afgelopen maanden heb gedaan ziet er juist uitstekend uit. De kans is zeer aannemelijk dat GGMM vanaf het eind van dit seizoen tot de start van het nieuwe seizoen een door mij gekozen UI moet dragen.
Hij weet het publiek als geen ander te bespelen.quote:Op zondag 21 december 2014 19:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Godverdomme, moest hardop lachen.
Wat een ontzettende kneus.
quote:Op zondag 21 december 2014 19:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
GGMM vindt dit leuk
quote:Op zondag 21 december 2014 19:15 schreef Dale__Cooper het volgende:
NAC lijkt stukken sterker, Feyenoord zal zo wel scoren.
quote:Op zondag 21 december 2014 19:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij weet het publiek als geen ander te bespelen.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 21 december 2014 19:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
wil je patatquote:
Echt een stuk verdriet.quote:Op zondag 21 december 2014 19:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |