Dankuquote:Op woensdag 17 december 2014 22:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Ok dat is een hele uitgebreide bijsluiter...Respect AB
Hoe ver ben je nu zelf in alles...
Nee, het is zeker geen pretje. Ik gun dit niemand.quote:Op woensdag 17 december 2014 22:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het lastige is vooral dat ik me er zelf niks bij voor kan stellen en misschien moet ik daar wel blij om zijn als im dit zo lees, het lijkt me geen pretje.
Maar ik ben benieuwd naar het moment dat je trots de voor en na foto's kan posten.
Hoe lang denk je dat dat nog gaat duren...
Supporters ....quote:Op woensdag 17 december 2014 22:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb de röntgenfoto's van mijn schouder nog.
Voetbal en zo...
Werd wakker in het ziekenhuis na 45 minuten bewusteloos te zijn geweest en heb geen wedstrijd gezien.
Oorzaak: een fles of 12 Chablis...![]()
Mooi zoquote:Op woensdag 17 december 2014 22:42 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee, ik snap het wel, je bent héél duidelijkis ook wel knap vind ik trouwens...
Oh, dat zal best kunnen. Ik heb dan weer geen ervaring met de overgang. En waarschijnlijk zal ik die nooit hebben, omdat de artsen hebben besloten om ons transvrouwen nooit in de overgang te laten komen. We moeten gewoon hormonen blijven slikken dus.quote:Op woensdag 17 december 2014 22:49 schreef drakin het volgende:
[..]
Klinkt precies als vrouwen in de overgang, een paar hebben er geen last van en noemen de andere 90/95 procent gezeur.
Eigenlijk kom je dit soort dingen dus overal wel tegen, gewoon leren doorheen kijken, ze zijn het niet waard om aandacht aan te schenken.
Fiets. Ik heb een litteken onder mijn kin, omdat ik als 2-jarige peuter het tuinhekje uitliep zonder te kijken natuurlijk, juist toen kwam er een fiets aan, waar ik met mijn jurkje aan bleef hangen en een lelijk snee in mijn kin aan over heb gehouden.quote:Op woensdag 17 december 2014 22:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Stel je niet aan.
Niet iedereen moet het voor littekens hebben van de badrand...
Ik was onbewust van mn doen en laten als baby... Jij daarentegen ...quote:Op woensdag 17 december 2014 22:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Stel je niet aan.
Niet iedereen moet het voor littekens hebben van de badrand...
Na 12 flessen Chablis of daaromtrent weet jij het ook niet meer...quote:Op woensdag 17 december 2014 22:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik was onbewust van mn doen en laten als baby... Jij daarentegen ...
Dat gaat de goede kant op...quote:Op woensdag 17 december 2014 22:59 schreef AdoraBelle het volgende:
Voor wie benieuwd is, dit is AdoraBelle vandaag:
[ afbeelding ]
Nouja, niet letterlijk vandaag, maar tegenwoordig.
Je wordt steeds meer een meisje als ik ze vergelijk met de foto's uit je foboquote:Op woensdag 17 december 2014 22:59 schreef AdoraBelle het volgende:
[ afbeelding ]
Jij was het .. Ik meende me idd een mede kin-litteken te heben hierquote:Op woensdag 17 december 2014 22:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Fiets. Ik heb een litteken onder mijn kin, omdat ik als 2-jarige peuter het tuinhekje uitliep zonder te kijken natuurlijk, juist toen kwam er een fiets aan, waar ik met mijn jurkje aan bleef hangen en een lelijk snee in mijn kin aan over heb gehouden.
ah... ik zat effe een stemmig laatje te zoeken muziek maar ik heb nog niksquote:Op woensdag 17 december 2014 22:58 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Even een FOK!-klassieker erin gooien in het 500-ste topic.
Dat gaat goedkomen hoorquote:Op woensdag 17 december 2014 22:59 schreef AdoraBelle het volgende:
[ afbeelding ]
Alzheimer is calling. Ik wist niet dat ik dat kinverhaal hier ooit weleens had verteld.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Jij was het .. Ik meende me idd een mede kin-litteken te heben hierArme ons
Ik heb een winkelhaak op mijn kaak.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Jij was het .. Ik meende me idd een mede kin-litteken te heben hierArme ons
nah... vertel...quote:Op woensdag 17 december 2014 23:03 schreef Kingstown het volgende:
Zijn we oorlogsverhalen aan het vertellen?
Ik win.
Ja maar daarom hoef je mij af te zeiken alsof dat van mij niets is ... Soms ben je echt een eikel MMquote:Op woensdag 17 december 2014 22:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Na 12 flessen Chablis of daaromtrent weet jij het ook niet meer...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |