Maar daarentegen heeft Immers ook een hele hoop goed gedaan.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Immers dan met zijn aannames, wat een kans kreeg die, toen stond het nog 1-2 dacht ik.
Ja maar er wordt bij vlagen zo lekker gespeeldquote:Op woensdag 17 december 2014 23:10 schreef Vjenne12345 het volgende:
Hoe nu verder? Geen kampioen, geen beker, EL is de kans vrij klein op. Blijft gewoon van hetzelfde als de afgelopen 5 jaar. Pelle en Guidetti hebben gewoon een boel verbloemt.
Part noch deel aan gehad, maar bedankt. 10 jaar ouder geworden en me kapot geërgerd.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja jammer wel, gefeliciteerd met de overwinning trouwens.
Jij denkt van niet en dacht serieus kampioen te kunnen worden?quote:Op woensdag 17 december 2014 23:11 schreef jaykop het volgende:
[..]
Nu gaan we weer te horen krijgen dat dit het maximale was met deze selectie
Met een team die afgelopen zomer compleet is leeg gekocht en dus helemaal opnieuw moest worden opgebouwd, inclusief een nieuwe coach, en dan eigenlijk best prima voetbal spelen. Ik zie het allemaal niet zo negatief.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:10 schreef Vjenne12345 het volgende:
Hoe nu verder? Geen kampioen, geen beker, EL is de kans vrij klein op. Blijft gewoon van hetzelfde als de afgelopen 5 jaar. Pelle en Guidetti hebben gewoon een boel verbloemt.
Heeft daar niks mee te maken maar voorzetten en diagonale ballen zijn nooit zijn sterkste punt geweest.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:11 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Hoe kan je nou psv stadion vrees hebben. Of vermeer is bang voor die dikke meneer met zijn camera.
Lieg niet zo.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:12 schreef Morendo het volgende:
Feyenoord had Kramaric moeten kopen, werd aangeboden voor twee miljoen. Van Geel zei: 'nee want we hebben Te Vrede nog rondlopen'.
Not this shit again...quote:Op woensdag 17 december 2014 23:12 schreef Morendo het volgende:
Feyenoord had Kramaric moeten kopen, werd aangeboden voor twee miljoen. Van Geel zei: 'nee want we hebben Te Vrede nog rondlopen'.
Ik ook niet. Je kon vandaag zomaar kunnen winnen. Opportunistische gelul hier.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:12 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Met een team die afgelopen zomer compleet is leeg gekocht en dus helemaal opnieuw moest worden opgebouwd, inclusief een nieuwe coach, en dan eigenlijk best prima voetbal spelen. Ik zie het allemaal niet zo negatief.
Zegt weer meer over Feyenoord. Overigens wint PSV eenvoudig van de jodenquote:Op woensdag 17 december 2014 23:10 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Dat PSV is nog slechter dan ik dacht trouwens. De Juden gaan echt fluitend kampioen worden weer.
Hey, vraag het hem zelf. Omdat wij dezelfde etnische achtergrond hebben, wil nog niet zeggen dat ik weet waarom hij daar altijd zenuwachtig wordt.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:11 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Hoe kan je nou psv stadion vrees hebben. Of vermeer is bang voor die dikke meneer met zijn camera.
Dat is waar, als hij dat aanvallende gedeelte ook had gekund speelde hij wel ergens anders.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:11 schreef Muto het volgende:
[..]
Maar daarentegen heeft Immers ook een hele hoop goed gedaan.
immers geeft nooit thuis in toppers. is z'n handelingssnelheid te laag. maarja tegen nac zal die wel weer goed spelen en is iedereen weer blij.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:11 schreef Muto het volgende:
[..]
Maar daarentegen heeft Immers ook een hele hoop goed gedaan.
Amusementswaarde lag in ieder geval hoog. Maar wat een foutenfestival.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
Heeft daar niks mee te maken maar voorzetten en diagonale ballen zijn nooit zijn sterkste punt geweest.
Dat sowieso, maar dat snap ik wel, zo na de wedstrijd. Een beetje. Niet dat ze er niets van kunnen ofzo, want spel was best goed, gezien je je belangrijkste speler van dit elftal zo'n beetje mist, en je talentvolste speler op linksbuiten.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:13 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik ook niet. Je kon vandaag zomaar kunnen winnen. Opportunistische gelul hier.
Omdat? Boulahrouz deed het gewoon behoorlijk vandaagquote:Op woensdag 17 december 2014 23:13 schreef Pascalus het volgende:
We hadden gewoon met Mathijsen moeten spelen.
Kazim heeft weer gescoordquote:Op woensdag 17 december 2014 23:13 schreef GGMM het volgende:
Ik weet nog dat Pizzageit mij probeerde wijs te maken dat Wilkshire aanvallend goed is.
Wat een treurnis.
doelstelling was meedoen om het kampioenschap. en dat moet ook met deze selectie. en dat lijkt niet te gebeuren. dus heeft rutten gewoon gefaald.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:12 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Met een team die afgelopen zomer compleet is leeg gekocht en dus helemaal opnieuw moest worden opgebouwd, inclusief een nieuwe coach, en dan eigenlijk best prima voetbal spelen. Ik zie het allemaal niet zo negatief.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |