Ja toch Driesquote:
Ok srry maar zit helemaal in de flow nu snap jequote:Op woensdag 17 december 2014 22:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het mag wat minder.
Bvd. Volgende keer note.
Emotie is prima. Houd het binnen de perken.quote:Op woensdag 17 december 2014 22:51 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ok srry maar zit helemaal in de flow nu snap je
Ok sorry.quote:Op woensdag 17 december 2014 22:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Emotie is prima. Houd het binnen de perken.
boos? hehehe.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:01 schreef Jahr00n het volgende:
gvd gvd
klote pisvee
kut ploeg
miss kan de gemeente de lucht bove het stadion ook nog kope:?????????????? kut koop ploegje kut cuco met ze gekke neus en ogen
bah bah bah bah wat een kut team
onterecht gewonne
altijd denke dat ze beste zij
lol homos daar
Hoesenquote:Op woensdag 17 december 2014 23:13 schreef Groby het volgende:
Groningen wordt kampioen!!!!![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 17 december 2014 23:19 schreef Durmada het volgende:
Feyenoord verdiende een last minute tegengoal na afgelopen zondag, dus terechte kampioen psv.
Omdat AZ met smerig spel 2-2 speelt in de Kuip verdiende Feyenoord nu een last minute tegengoal? Feyenoord verdiende de overwinning (en dan niet 3-2 maar 3-0), dus ik snap je punt niet helemaal.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:19 schreef Durmada het volgende:
Feyenoord verdiende een last minute tegengoal na afgelopen zondag, dus terechte kampioen psv.
PSV - Ajax afloop met dramatisch muziek op het einde toen ze de kampioenswedstrijd hadden verloren. van Bommel helemaal kapot en dickie ook kan die video even niet vinden.quote:Op donderdag 18 december 2014 09:58 schreef mokkiemok het volgende:
wat hoop ik zo dat psv het gaat verspelen.
maakt mij daarna weinig uit wie wel kampioen wordt(lees: Ajax zal gewoon #5oprij pakken), maar ik wil zo graag de berichten zien van psvertjes als ze doorhebben dat het hem wederom niet gaat worden
en die koppies van Depay en consorten op tv na de beslissende wedstrijd te hebben verloren.
bij de gedachte alleen al krijg ik er een harde plasser van
zoek svp even door zo'n filmpje kan ik wel even gebruiken!quote:Op donderdag 18 december 2014 11:04 schreef KingRoland het volgende:
[..]
PSV - Ajax afloop met dramatisch muziek op het einde toen ze de kampioenswedstrijd hadden verloren. van Bommel helemaal kapot en dickie ook kan die video even niet vinden.
En wat zal ik lachen als typetjes als jij gaan janken dat het onverdiend is en blablabla.quote:Op donderdag 18 december 2014 09:58 schreef mokkiemok het volgende:
maakt mij daarna weinig uit wie wel kampioen wordt(lees: Ajax zal gewoon #5oprij pakken), maar ik wil zo graag de berichten zien van psvertjes als ze doorhebben dat het hem wederom niet gaat worden
en die koppies van Depay en consorten op tv na de beslissende wedstrijd te hebben verloren.
kan je lang wachten, ik zal mij nooit zo uitlaten over voetbal.quote:Op donderdag 18 december 2014 11:17 schreef valek het volgende:
[..]
En wat zal ik lachen als typetjes als jij gaan janken dat het onverdiend is en blablabla.
Kijk dit filmpje. Toen PSV ook terecht kampioen werd. Alsjeblieft.quote:Op donderdag 18 december 2014 11:08 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
zoek svp even door zo'n filmpje kan ik wel even gebruiken!
Bedankt Hansquote:Op donderdag 18 december 2014 11:19 schreef valek het volgende:
[..]
Kijk dit filmpje. Toen PSV ook terecht kampioen werd. Alsjeblieft.
quote:Op woensdag 17 december 2014 23:13 schreef Groby het volgende:
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh ja Feyenoord speelde braaf door de bal niet terug te geven.. Man man manquote:Op donderdag 18 december 2014 10:01 schreef H.FR het volgende:
[..]
Omdat AZ met smerig spel 2-2 speelt in de Kuip verdiende Feyenoord nu een last minute tegengoal? Feyenoord verdiende de overwinning (en dan niet 3-2 maar 3-0), dus ik snap je punt niet helemaal.
Waarom terugweggeven als die al uit is?quote:Op donderdag 18 december 2014 16:33 schreef Durmada het volgende:
[..]
Oh ja Feyenoord speelde braaf door de bal niet terug te geven.. Man man man
Nee al die psvers waren zo lekker professioneel aan het eind van de wedstrijd. De een na de ander ging half dood om daarna vrolijk verder te huppelen.quote:Op donderdag 18 december 2014 16:33 schreef Durmada het volgende:
[..]
Oh ja Feyenoord speelde braaf door de bal niet terug te geven.. Man man man
quote:Op donderdag 18 december 2014 16:42 schreef H.FR het volgende:
[..]
Waarom terugweggeven als die al uit is?
Ditquote:Op woensdag 17 december 2014 23:13 schreef Groby het volgende:
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Smerig is niet hetzelfde als 'onsportief'.quote:Op donderdag 18 december 2014 17:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
En dan klagen over andermans smerig spel. Sneu figuur.
Persoonlijke interpretatie.quote:Op donderdag 18 december 2014 19:03 schreef H.FR het volgende:
Smerig is niet hetzelfde als 'onsportief'.
Onzin, hij werd uitgeschoten toen er iemand op de grond lag. Tot 2 maal toe. Commentator maakte er zelf nog een opmerking over.quote:Op donderdag 18 december 2014 19:03 schreef H.FR het volgende:
Bovendien: de bal was de betreffende keren vanzelf (tijdens gewoon spel) uitgegaan, niet uitgeschoten. Beetje raar om hem dan opeens weg te geven.
Dat zal ik gemist hebben.quote:Op donderdag 18 december 2014 19:03 schreef H.FR het volgende:
Later werd de bal door AZ speciaal uitgeschoten, toen gaven we hem wel terug.
Jullie hebben de bal niet teruggegeven. Jullie deden alsof en gingen daarna verder met de aanval..quote:Op donderdag 18 december 2014 19:03 schreef H.FR het volgende:
[..]
Smerig is niet hetzelfde als 'onsportief'.
Bovendien: de bal was de betreffende keren vanzelf (tijdens gewoon spel) uitgegaan, niet uitgeschoten. Beetje raar om hem dan opeens weg te geven.
Later werd de bal door AZ speciaal uitgeschoten, toen gaven we hem wel terug.
Tot nu toe winnen ze alle bepalende wedstrijden, je wil niet weten wat voor een harde plasser ik hebquote:Op donderdag 18 december 2014 09:58 schreef mokkiemok het volgende:
Vorig seizoen onder een steen gelegen? Toen speelde PSV juist een kneiter van een tweede seizoenshelft.quote:Op vrijdag 19 december 2014 04:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jamaar het is normaal dat PSV vóór de winterstop geweldig gaat en Ajax uiteindelijk wint. Net Duitsers.
Valt wel mee.quote:Op vrijdag 19 december 2014 13:44 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Vorig seizoen onder een steen gelegen? Toen speelde PSV juist een kneiter van een tweede seizoenshelft.
Waar het om gaat is dat geimpliceerd wordt dat PSV altijd choked na de winterstop. Ik geef aan dat ze vorig jaar juist NA de winterstop de meeste punten hebben gepakt.quote:Op vrijdag 19 december 2014 15:55 schreef Sked het volgende:
[..]
33 punten in 16 wedstrijden. Zo heel bijzonder is dat niet. Gewoon gemiddeld.
Ja, omdat alle druk eraf was.quote:Op vrijdag 19 december 2014 15:57 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Waar het om gaat is dat geimpliceerd wordt dat PSV altijd choked na de winterstop. Ik geef aan dat ze vorig jaar juist NA de winterstop de meeste punten hebben gepakt.
Dan heb je er weinig van meegekregen. Als PSV 9e staat zoals in de winterstop toen, dan is er juist sprake van heel veel druk.quote:
Klopt. Als je voor het kampioensschap speelt, dan is je uitgangspositie goed en speel je doorgaans aardig. Als je op plek 9 staat en je weet dat je op moet klimmen, dan is dat heel anders.quote:Op vrijdag 19 december 2014 16:04 schreef Sked het volgende:
Die druk is toch wel heel anders als kampioensdruk
Jullie winnen ook geen fuck meer hoor..quote:Op vrijdag 19 december 2014 04:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jamaar het is normaal dat PSV vóór de winterstop geweldig gaat en Ajax uiteindelijk wint. Net Duitsers.
#nostradamustwitter:thijsslegers twitterde op zondag 25-01-2015 om 14:21:07#ajafey 0-0. Twee punten te weinig voor Feyenoord, dat de baas was in de Arena. In Eindhoven kan de platte kar uit de schuur gehaald worden. reageer retweet
Aad de Mos heeft gezegd dat PSV kampioen wordt.quote:Op zondag 25 januari 2015 18:15 schreef tompsv18 het volgende:
Het is nog lang niet beslist natuurlijk.
PSV moet nog uit tegen NAC (standaard verlies), Feyenoord (standaard verlies), FC Twente, AZ en dus thuis tegen Ajax. Alles kan nog.
Maar Aad zit er vrijwel altijd naast tochquote:Op zondag 25 januari 2015 18:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Aad de Mos heeft gezegd dat PSV kampioen wordt.
quote:Op zondag 25 januari 2015 18:17 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Maar Aad zit er vrijwel altijd naast toch
Als jullie dit jaar nog van NAC verliezen kunnen jullie de club net zo goed opdoeken.quote:Op zondag 25 januari 2015 18:15 schreef tompsv18 het volgende:
Het is nog lang niet beslist natuurlijk.
PSV moet nog uit tegen NAC (standaard verlies), Feyenoord (standaard verlies), FC Twente, AZ en dus thuis tegen Ajax. Alles kan nog.
Daarom verliest Ajax elk jaar van Utrecht en laten ze elk jaar punten liggen in Den Haag.quote:Op zondag 25 januari 2015 18:30 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Als jullie dit jaar nog van NAC verliezen kunnen jullie de club net zo goed opdoeken.
ADO valt wel mee, dit seizoen was pech maar daarvoor wonnen we 0-4.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 11:24 schreef DeParo het volgende:
[..]
Daarom verliest Ajax elk jaar van Utrecht en laten ze elk jaar punten liggen in Den Haag.
Je wint een seizoen, en nee dat valt niet mee, ben benieuwd naar de statistieken van de afgelopen 5 seizoenen.quote:Op dinsdag 27 januari 2015 11:36 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
ADO valt wel mee, dit seizoen was pech maar daarvoor wonnen we 0-4.
Ik snap best dat je een hekel aan Depay en Bruma kan hebben door hun uitstraling, maar de rest?quote:Op woensdag 4 februari 2015 00:09 schreef Pleun2011 het volgende:
Het is ook verdiend.. een elftal vol met kwalleballen maar terecht dat ze kampioen worden
Willems.. Maher.. dat zijn er al 4. Maar heb geen hekel aan spelers hoorquote:Op woensdag 4 februari 2015 05:01 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik snap best dat je een hekel aan Depay en Bruma kan hebben door hun uitstraling, maar de rest?
quote:Op woensdag 4 februari 2015 09:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
https://www.facebook.com/(...)d_story_type=regular
Heb je nog vaak een harde plasser?quote:Op donderdag 18 december 2014 09:58 schreef mokkiemok het volgende:
Vanmorgen nog, echter is dat niet van het spel van Ajax.....quote:Op woensdag 4 februari 2015 17:55 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Heb je nog vaak een harde plasser?
Maar jullie winnen je wedstrijden wel, en dan ben je kampioenquote:Op woensdag 4 februari 2015 18:41 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
PSV speelt ook verre van overtuigend.
quote:Op donderdag 5 februari 2015 22:20 schreef indiaantje89 het volgende:
Nu durf ik het toch wel, proficiat PSV'ers!
jullie?quote:Op donderdag 5 februari 2015 22:30 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Maar jullie winnen je wedstrijden wel, en dan ben je kampioen
ben ook niet trots op ajax momenteel, kan ik dus wel begrijpenquote:Op donderdag 5 februari 2015 22:32 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Oh sorry, heb ik de toon in je post verkeerd begrepen
Heeft PSV dit al niet eens eerder meegemaakt met Ajax? straatlengte voorsprong en dan toch op het einde het kampioenschap weggeven. Vind geen van drie topclubs echt overtuigend dit seizoen.quote:Op woensdag 17 december 2014 22:47 schreef Sked het volgende:
PSV wordt met twee vingers in de neus kampioen. Leuk voor Cocu.
Alleen destijds was de situatie toch anders.quote:Op zondag 8 februari 2015 17:14 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Heeft PSV dit al niet eens eerder meegemaakt met Ajax? straatlengte voorsprong en dan toch op het einde het kampioenschap weggeven. Vind geen van drie topclubs echt overtuigend dit seizoen.
hoezo dat dan?quote:Op zondag 8 februari 2015 17:14 schreef Sked het volgende:
[..]
Alleen destijds was de situatie toch anders.
In zowel 10/11 als 11/12 was de selectie van Ajax beter dan die van nu, evenals dat ze veel sterker uit de startblokken kwamen uit de winter en het echt ging draaien. Buiten dat PSV ook nog eens Afellay en Lazovic zag vertrekken in de winter van 10/11. In 11/12 was het ook PSV dat het liet liggen door slechts 27 punten te halen uit de laatste 14 wedstrijden, die Ajax allemaal won.quote:
Hmmquote:Op woensdag 17 december 2014 22:46 schreef Tja..1986 het volgende:
Onzin. Nog 18 wedstrijden en een gaatje van 4 punten.
Nu is het geen onzin meer, maar op dat moment, zeker met de voorgaande seizoenen in het achterhoofd, had Ajax gewoon nog een serieuze kans.quote:
Jullie zijn wat verwend. Dat zijn wij op een gegeven ogenblik ook geweest. Nog steeds is PSV na 2000 de club met de meeste landstitels. Dat is moeilijk te bevatten als je de laatste 7 seizoenen in ogenschouw neemt. Ik denk niet dat je teveel op zaken voorhuid moet lopen.quote:Op maandag 16 februari 2015 16:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
Gefeliciteerd! Dit jaar zijn jullie echt de betere.
Vanaf volgend seizoen gewoon weer Ajax
Het is meer dat ik denk dat Ajax niet weer 7 jaar van droogte kent zoals de jaren voor de titels.quote:Op maandag 16 februari 2015 18:44 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Jullie zijn wat verwend. Dat zijn wij op een gegeven ogenblik ook geweest. Nog steeds is PSV na 2000 de club met de meeste landstitels. Dat is moeilijk te bevatten als je de laatste 7 seizoenen in ogenschouw neemt. Ik denk niet dat je teveel op zaken voorhuid moet lopen.
Ajax de meeste landstitels de afgelopen vijf jaar. Ik denk niet dat je teveel op zaken voorhuid moet lopen.quote:Op maandag 16 februari 2015 18:44 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Jullie zijn wat verwend. Dat zijn wij op een gegeven ogenblik ook geweest. Nog steeds is PSV na 2000 de club met de meeste landstitels. Dat is moeilijk te bevatten als je de laatste 7 seizoenen in ogenschouw neemt. Ik denk niet dat je teveel op zaken voorhuid moet lopen.
en geen enkel jaar overtuigendquote:Op dinsdag 17 februari 2015 07:04 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ajax de meeste landstitels de afgelopen vijf jaar. Ik denk niet dat je teveel op zaken voorhuid moet lopen.
Tja dat waren de laatste twee kampioenschappen van PSV zelf ook niet echt. Zei je dit toen ook ?quote:Op dinsdag 17 februari 2015 07:26 schreef Doublepain het volgende:
[..]
en geen enkel jaar overtuigend
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 07:26 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je mist mijn punt. Ik ben daar niet verbaasd over though.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 07:04 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ajax de meeste landstitels de afgelopen vijf jaar. Ik denk niet dat je teveel op zaken voorhuid moet lopen.
Seizoen 11/12 zeker wel. 14 wedstrijden achter elkaar winnen met amper tegengoals.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 07:26 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wat zeer merkwaardig is aangezien Ajax in die vijf jaar een selectie heeft gehad die fors minder was dan dat van PSV.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 07:04 schreef Tyron het volgende:
[..]
quote:Op maandag 16 februari 2015 18:44 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik begreep jouw punt, hopelijk begrijp jij die van mij ook. Met je voorhuid.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 11:31 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Je mist mijn punt. Ik ben daar niet verbaasd over though.
Tsja Ajax werd in die jaren met stekelenburg, vermaelen, vertonghen, heitinga, urby, v.d. wiel, sneijder, davids, siem, anita, perez, babel, huntelaar en suarez ook niet kampioen.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 14:09 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Wat zeer merkwaardig is aangezien Ajax in die vijf jaar een selectie heeft gehad die fors minder was dan dat van PSV.
Synergie noemen ze dat wel eens. Een team dat in teamverband denkt is zoveel malen sterker dan 11 individualisten.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 14:09 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Wat zeer merkwaardig is aangezien Ajax in die vijf jaar een selectie heeft gehad die fors minder was dan dat van PSV.
Nee, je kraamt omzin uit.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 14:09 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dat is inderdaad net zo merkwaardig, weliswaar minder recent, maar je hebt gelijk. Echter doet dat niets af aan de wanprestatie van PSV het afgelopen seizoen (vierde worden met zo een selectie is gewoon slecht) .quote:Op dinsdag 17 februari 2015 19:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Tsja Ajax werd in die jaren met stekelenburg, vermaelen, vertonghen, heitinga, urby, v.d. wiel, sneijder, davids, siem, anita, perez, babel, huntelaar en suarez ook niet kampioen.
ja en ajax vanaf 2010quote:Op maandag 16 februari 2015 18:44 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Je mist mijn punt. En jij mist interpunctie. Het enige wat ik zeg is dat je niet op zaken vooruit moet lopen. Is toch niet heel moeilijk, of wel?quote:Op donderdag 19 februari 2015 00:36 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja en ajax vanaf 2010
goed punt man
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |