Ja toch Driesquote:
Ok srry maar zit helemaal in de flow nu snap jequote:Op woensdag 17 december 2014 22:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het mag wat minder.
Bvd. Volgende keer note.
Emotie is prima. Houd het binnen de perken.quote:Op woensdag 17 december 2014 22:51 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ok srry maar zit helemaal in de flow nu snap je
Ok sorry.quote:Op woensdag 17 december 2014 22:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Emotie is prima. Houd het binnen de perken.
boos? hehehe.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:01 schreef Jahr00n het volgende:
gvd gvd
klote pisvee
kut ploeg
miss kan de gemeente de lucht bove het stadion ook nog kope:?????????????? kut koop ploegje kut cuco met ze gekke neus en ogen
bah bah bah bah wat een kut team
onterecht gewonne
altijd denke dat ze beste zij
lol homos daar
Hoesenquote:Op woensdag 17 december 2014 23:13 schreef Groby het volgende:
Groningen wordt kampioen!!!!![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 17 december 2014 23:19 schreef Durmada het volgende:
Feyenoord verdiende een last minute tegengoal na afgelopen zondag, dus terechte kampioen psv.
Omdat AZ met smerig spel 2-2 speelt in de Kuip verdiende Feyenoord nu een last minute tegengoal? Feyenoord verdiende de overwinning (en dan niet 3-2 maar 3-0), dus ik snap je punt niet helemaal.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:19 schreef Durmada het volgende:
Feyenoord verdiende een last minute tegengoal na afgelopen zondag, dus terechte kampioen psv.
PSV - Ajax afloop met dramatisch muziek op het einde toen ze de kampioenswedstrijd hadden verloren. van Bommel helemaal kapot en dickie ook kan die video even niet vinden.quote:Op donderdag 18 december 2014 09:58 schreef mokkiemok het volgende:
wat hoop ik zo dat psv het gaat verspelen.
maakt mij daarna weinig uit wie wel kampioen wordt(lees: Ajax zal gewoon #5oprij pakken), maar ik wil zo graag de berichten zien van psvertjes als ze doorhebben dat het hem wederom niet gaat worden
en die koppies van Depay en consorten op tv na de beslissende wedstrijd te hebben verloren.
bij de gedachte alleen al krijg ik er een harde plasser van
zoek svp even door zo'n filmpje kan ik wel even gebruiken!quote:Op donderdag 18 december 2014 11:04 schreef KingRoland het volgende:
[..]
PSV - Ajax afloop met dramatisch muziek op het einde toen ze de kampioenswedstrijd hadden verloren. van Bommel helemaal kapot en dickie ook kan die video even niet vinden.
En wat zal ik lachen als typetjes als jij gaan janken dat het onverdiend is en blablabla.quote:Op donderdag 18 december 2014 09:58 schreef mokkiemok het volgende:
wat hoop ik zo dat psv het gaat verspelen.
maakt mij daarna weinig uit wie wel kampioen wordt(lees: Ajax zal gewoon #5oprij pakken), maar ik wil zo graag de berichten zien van psvertjes als ze doorhebben dat het hem wederom niet gaat worden
en die koppies van Depay en consorten op tv na de beslissende wedstrijd te hebben verloren.
bij de gedachte alleen al krijg ik er een harde plasser van
kan je lang wachten, ik zal mij nooit zo uitlaten over voetbal.quote:Op donderdag 18 december 2014 11:17 schreef valek het volgende:
[..]
En wat zal ik lachen als typetjes als jij gaan janken dat het onverdiend is en blablabla.
Kijk dit filmpje. Toen PSV ook terecht kampioen werd. Alsjeblieft.quote:Op donderdag 18 december 2014 11:08 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
zoek svp even door zo'n filmpje kan ik wel even gebruiken!
Bedankt Hansquote:Op donderdag 18 december 2014 11:19 schreef valek het volgende:
[..]
Kijk dit filmpje. Toen PSV ook terecht kampioen werd. Alsjeblieft.
quote:Op woensdag 17 december 2014 23:13 schreef Groby het volgende:
Groningen wordt kampioen!!!!![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh ja Feyenoord speelde braaf door de bal niet terug te geven.. Man man manquote:Op donderdag 18 december 2014 10:01 schreef H.FR het volgende:
[..]
Omdat AZ met smerig spel 2-2 speelt in de Kuip verdiende Feyenoord nu een last minute tegengoal? Feyenoord verdiende de overwinning (en dan niet 3-2 maar 3-0), dus ik snap je punt niet helemaal.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |