• Joosie200twitter:
quote:Op donderdag 19 december 2013 11:03 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Weet je wat cassatie is?
Nu tijd voor serieuze zaken: de uitspraak in de zaak Paxcon q.q. / Etsu c.s. Dit arrest is een schoolvoorbeeld van de perfecte en uiterst rechtvaardige werking van de Nederlandse rechtspraak. Waar eiser middels listige kunstgrepen de procedure wilde beïnvloeden is de onafhankelijkheid van het gerecht vast komen te staan en heeft het recht gezegevierd.quote:
quote:Op donderdag 3 juli 2014 14:18 schreef Joosie200 het volgende:
Etsu c.s., eiser in eerste aanleg, vordert een verklaring voor recht dat Paxcon q.q. eiser verschuldigd is om een hertentamen, te weten: Europees Recht, te behalen met een cijfer gelijk of hoger als van Paxcon q.q. Paxcon q.q. verweerde zich wat als volgt begrepen moet worden: de eis moet worden afgewezen en wel omdat Etsu c.s. zich maar minder vijandelijker moet gedragen jegens mij, zijnde mod van het EXA forum op Fok.nl. Bovendien biedt Paxcon q.q. geen bijles aan medestudenten aan, omdat er reeds capita selecta voor handen zijn om zelf eigenhandig te bestuderen. En zo zou Paxcon q.q. al zijn diensten inzetten om bijles te verlenen, dan niet voor een vriendenprijsje jegens Etsu c.s. De Rechtbank te Noord-Nederland heeft de eis afgewezen en geeft Paxcon q.q. gelijk.
Nein.quote:Op woensdag 17 december 2014 22:26 schreef Paxcon het volgende:
Die arrestnamen hoeven we niet te weten toch?
De arrestnamen staan er in het boek wel steeds bijquote:Op woensdag 17 december 2014 22:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik weet niet of het in het boek is verwerkt zoals dat boek voor handelsA.
oh dan krijg je de kwestie: het is niet voorgeschreven in de literatuurlijst maar het arrest staat wel in het boek en het boek is voorgeschreven, dus met andere woorden; je moet het arrest kennenquote:Op woensdag 17 december 2014 22:30 schreef Paxcon het volgende:
[..]
De arrestnamen staan er in het boek wel steeds bij
quote:Op woensdag 17 december 2014 22:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
oh dan krijg je de kwestie: het is niet voorgeschreven in de literatuurlijst maar het arrest staat wel in het boek en het boek is voorgeschreven, dus met andere woorden; je moet het arrest kennen
Dat ging alleen over handels A he.quote:Op woensdag 17 december 2014 22:37 schreef Paxcon het volgende:
[..]Ja
Nouja rechtsregel is bij dit vak voldoende meende ik, maar weet niet meer precies wat ze zeiden bij het eerste college
Lekker ver weg gelukkigquote:Op woensdag 17 december 2014 23:20 schreef Blistering het volgende:
http://www.powned.tv/nieu(...)ld_in_groningen.html
Wie o wie?
Dinsdag Opsporing Verzocht maar weer kijken he!quote:Op woensdag 17 december 2014 23:20 schreef Blistering het volgende:
Wie o wie?
6,6 km verderop. En daar kom ik nooit. Dus ik ben onschuldig.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:20 schreef Blistering het volgende:
Wie o wie?
Om D.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:36 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Waarom? Twente heeft gewonnen hoor
Wat zegt je boek?quote:Op donderdag 18 december 2014 00:11 schreef Yreal het volgende:
Wet openbaarheid bestuur op een b-orgaan. Iemand enig idee of ik dan gewoon altijd om alles kan vragen?
Wat boekt je zeg?quote:Op donderdag 18 december 2014 00:11 schreef Yreal het volgende:
Wet openbaarheid bestuur op een b-orgaan. Iemand enig idee of ik dan gewoon altijd om alles kan vragen?
Wat heeft dat bestuursorgaan jou misdaan?quote:Op donderdag 18 december 2014 00:28 schreef Yreal het volgende:
Ik heb een zeker bestuursorgaan dat ik kapot wil wobben.
Ik stond zoekend rond te kijken naar waar te trambeveiliger heen was voor een tramkaartje. Maar die blijken tegenwoordig undercover mee te reizen. Alsof je ergens in een woonwijk in Zoetermeer om half 12 nog aan cash geld kan komen voor een tramkaartje...quote:Op donderdag 18 december 2014 00:41 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Wat heeft dat bestuursorgaan jou misdaan?
Ik ken dat helaas wel. Als ik minder kieskeurig zou zijn, dan had ik al een relatie.quote:Op donderdag 18 december 2014 00:46 schreef Etsu het volgende:
Hebben jullie weleens gehad dat je verliefd werd op iemand, en dat het niks is geworden om welke reden dan ook, en dat je daarna verliefd werd op iemand anders en dat je die iemand anders gaat vergelijken met je eerste liefde?
Hatelijk.
Idemito.quote:Op donderdag 18 december 2014 00:47 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Ik ken dat helaas wel. Als ik minder kieskeurig zou zijn, dan had ik al een relatie.
Best herkenbaar om eerlijk te zijn. Het is helaas een running-gag in mijn leven geworden. Ik heb soms het gevoel dat ik te hoog mik qua vrouw en dat ik teleurgesteld raak als diegene die interesse toont niet aan mijn verwachtingen voldoet.quote:Op donderdag 18 december 2014 00:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
Idemito.
Ik moet van heel veel mensen niet hebben.Als ze hun interesse in mij kenbaar maken, dan haak ik volledig af. Altijd. Ik weet niet waarom.
![]()
Same here.quote:Op donderdag 18 december 2014 00:52 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Best herkenbaar om eerlijk te zijn. Het is helaas een running-gag in mijn leven geworden. Ik heb soms het gevoel dat ik te hoog mik qua vrouw en dat ik teleurgesteld raak als diegene die interesse toont niet aan mijn verwachtingen voldoet.
Ik heb sterk het gevoel dat ik de ware in het buitenland zal vinden. Ik heb de laatste tijd wel iets met Iraanse vrouwen, maar een reis naar Iran lijkt mij te risicovol.quote:Op donderdag 18 december 2014 00:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
Same here.
Ik ga as. zaterdag naar Utrecht, daar is een groot homofeest. Ofzo. Ik zal wel weer zien.
Al heb ik meer vertrouwen in dat mijn ware in het buitenland zit.
Valt het niet aan jou op dat je niet in Suriname woont?quote:Op donderdag 18 december 2014 01:01 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Ik heb sterk het gevoel dat ik de ware in het buitenland zal vinden. Ik heb de laatste tijd wel iets met Iraanse vrouwen, maar een reis naar Iran lijkt mij te risicovol.In Suriname hoefde ik maar enigszins dromerig uit mijn ogen te kijken en ik had al sjans. Alleen kwam wel de vraag erbij of zij mij echt wilde of dat ze in mij een ticket zagen om uit Suriname te komen.
Natuurlijk wel, vooral aan de kleding konden ze dat goed zien. Surinamers lopen bijna nooit in korte broeken. Ik zag ze vooral met lange broeken lopen met die hitte. Als ik praat, dan valt het natuurlijk wel op, aangezien ik natuurlijk Nederlands praat.quote:Op donderdag 18 december 2014 01:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
Valt het niet aan jou op dat je niet in Suriname woont?
ben je er nog niet overheenquote:Op donderdag 18 december 2014 00:46 schreef Etsu het volgende:
Hebben jullie weleens gehad dat je verliefd werd op iemand, en dat het niks is geworden om welke reden dan ook, en dat je daarna verliefd werd op iemand anders en dat je die iemand anders gaat vergelijken met je eerste liefde?
Hatelijk.
Na een fucking heel jaar nog steeds niet? Ik spreek hem al bijna een jaar niet meer (sinds 01-01-2014, ja, met oud en nieuwquote:
En als je nou eens in lange broeken gaat lopen?quote:Op donderdag 18 december 2014 01:06 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, vooral aan de kleding konden ze dat goed zien. Surinamers lopen bijna nooit in korte broeken. Ik zag ze vooral met lange broeken lopen met die hitte. Als ik praat, dan valt het natuurlijk wel op, aangezien ik natuurlijk Nederlands praat.
Dan val ik alsnog door de mand door mijn manier van praten zodra ik mijn mond opentrek.quote:Op donderdag 18 december 2014 01:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
En als je nou eens in lange broeken gaat lopen?Dan weet je misschien welke bedoelingen ze hebben.
Daarom gebarentaal.quote:Op donderdag 18 december 2014 01:11 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Dan val ik alsnog door de mand door mijn manier van praten zodra ik mijn mond opentrek.
vanwaar dat?quote:Op donderdag 18 december 2014 01:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hallo. Ik ben blij dat je er bent.
Mweh. Sommige dingen beseffen je opeens en dat dan allemaal in 1x.quote:Op donderdag 18 december 2014 01:56 schreef Yreal het volgende:
[..]
nog steeds op de kluwer rondbladeren hoe ik de htm terug ga pakken.
Jij?
de zin van het bestaan?quote:Op donderdag 18 december 2014 01:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
Mweh. Sommige dingen beseffen je opeens en dat dan allemaal in 1x.![]()
ik ga nog lang niet slapen denk ik
Wat ga je nu doen?quote:Op donderdag 18 december 2014 02:17 schreef Yreal het volgende:
[..]
nee die tram pipo's. Er is daadwerkelijk een strafbepaling voor zwartrijden. Wist ik veel.
kan ze wel hebben denk ik. Maar Wobben is lucratiever.quote:
Doe dat. Ik ga slapen denk ik. Als het lukt.quote:Op donderdag 18 december 2014 02:20 schreef Yreal het volgende:
[..]
kan ze wel hebben denk ik. Maar Wobben is lucratiever.
Anyway, eerst klantenservice eens proberen.
Heb je je APK-rapportje niet gekregen?quote:Op donderdag 18 december 2014 00:11 schreef Yreal het volgende:
Vraag het Valid even.quote:Op donderdag 18 december 2014 00:11 schreef Yreal het volgende:
Willen we meer of minder reclame voor de PVV?quote:Op donderdag 18 december 2014 09:44 schreef Sideshowbobbie het volgende:
OM vervolgt Geert Wilders wegens discriminatie
Ik durf hier niet op in te gaan.quote:Op donderdag 18 december 2014 09:56 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Willen we meer of minder reclame voor de PVV?
gelukkig nog altijd geen apk voor tweewielers..quote:Op donderdag 18 december 2014 05:40 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Heb je je APK-rapportje niet gekregen?
Je hebt slechts een uurtje geslapen?quote:Op donderdag 18 december 2014 10:55 schreef Ties02 het volgende:
Door de wekker heen geslapen
Dat is lang geleden
Neehee, voor mijn eerdere post alquote:Op donderdag 18 december 2014 11:13 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Je hebt slechts een uurtje geslapen?
Ja hallo, zeg dat dan meteen.quote:Op donderdag 18 december 2014 11:21 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Neehee, voor mijn eerdere post al
Ja pff, ik heb hier geen zin in Bob ik ga weer terug m'n nest in.quote:Op donderdag 18 december 2014 11:23 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ja hallo, zeg dat dan meteen.
Ik drie.quote:Op donderdag 18 december 2014 11:13 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Je hebt slechts een uurtje geslapen?
Ha, ik had niks.quote:Op donderdag 18 december 2014 12:36 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Pff én naar de mondhygiëniste én de tandarts voor twee gaatjes geweest. Het is dat er drie mooie vrouwen in m'n waffel aan het wroeten waren, maar man man man wat een ellende na een bezoek van een uur.
/liefdagboek
Op sheet stond Endstraquote:Op donderdag 18 december 2014 13:38 schreef Joosie200 het volgende:
Slechte TT. Het ging om de Endstra Tapes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |