abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_147726858
quote:
1s.gif Op donderdag 18 december 2014 23:41 schreef YUR het volgende:

[..]

Ik ben nog geen M op een normale manier over de finish gekomen he ;)
Ohja :P
  donderdag 18 december 2014 @ 23:46:00 #152
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_147726997
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 23:42 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Ohja :P
Dat mag ik een paar weken na de Sallandtrail weer eens proberen...
F means you're fucked
  donderdag 18 december 2014 @ 23:46:42 #153
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_147727023
oke.... omdat het bijna nieuw jaar is.... wat was het meest opmerkelijke/bijzondere en/ of waar of wie stonden jullie verstelt van,in dit topic dit jaar??
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
pi_147727046
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 23:33 schreef YUR het volgende:
Jero loopt de 75 sneller dan ik mijn 50...Mark my words :Y
Wordt aardig close denk ik :)
pi_147727047
quote:
1s.gif Op donderdag 18 december 2014 23:46 schreef YUR het volgende:

[..]

Dat mag ik een paar weken na de Sallandtrail weer eens proberen...
8)7

Ik loop een week voor de Sallandtrail 18km Mudmasters, wedstrijdvak... :7

Ben trouwens vanavond met 1 km door mijn challenge gegaan *O* _O_ *O*
2001km gelopen dit jaar! ^O^
  donderdag 18 december 2014 @ 23:48:52 #156
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_147727095
oke... om te beginnen.... voor mij twee dingen, de hoeveelheid mensen hier die zijn "doorgegroeit" naar de marathon en een oud gediende die na een hele lange blessure toch weer de motivatie kon opbrengen om te gaan lopen
  donderdag 18 december 2014 @ 23:49:52 #157
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_147727130
quote:
1s.gif Op donderdag 18 december 2014 23:47 schreef Tarahumara het volgende:

[..]

Wordt aardig close denk ik :)
Geeft niets... Het is voor mij een pure duurtraining. Al doe ik er 7 uur over, zo lang het gevoel maar goed is
F means you're fucked
pi_147727637
Ik ben net begonnen met hardlopen. Zit in de vijfde week 3x rennen. In de winter wil ik op de loopband rennen en in het voorjaar beginnen met buiten.

Vandaag kreeg ik tijdens het hardlopen een geïrriteerde achillespees. Is dit normaal in het begin?
na de training trok het al snel (uurtje) weg. Is er iets wat ik kan doen om het de volgende keer te voorkomen?

btw: ik loop op aangemeten brooks.
pi_147728904
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 23:46 schreef rechtsedirecte het volgende:
oke.... omdat het bijna nieuw jaar is.... wat was het meest opmerkelijke/bijzondere en/ of waar of wie stonden jullie verstelt van,in dit topic dit jaar??
Ynske en Twinky die ondanks al hun tegenslagen toch steeds weer opnieuw beginnen. ^O^
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
pi_147729296
quote:
1s.gif Op donderdag 18 december 2014 23:41 schreef YUR het volgende:
Ik ben nog geen M op een normale manier over de finish gekomen he ;)
Hoe dan wel? Heb ik iets gemist? Je hebt ze toch allemaal heelhuids overleefd?

Volgens mij heb ik een 12 mm drop in mijn New Balance. Ik zou eigenlijk juist denken dat je met veel drop juist eerder op je voorvoet landt omdat je voet al in die stand staat?
pi_147729550
quote:
1s.gif Op donderdag 18 december 2014 23:12 schreef Tarahumara het volgende:

[..]

Hartslag 140, tempo afhankelijk van de wind en heuvels :P

Ben een beetje bang voor het strand (mul zand) van Texel. Godver wat ben ik daar op stuk gegaan bij de HVT zeg...
Het eerste stuk wil begin volgend jaar een keertje gaan lopen als training om te kijken hoe erg het is.
  vrijdag 19 december 2014 @ 03:06:16 #162
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_147731099
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2014 00:01 schreef zoz het volgende:
Ik ben net begonnen met hardlopen. Zit in de vijfde week 3x rennen. In de winter wil ik op de loopband rennen en in het voorjaar beginnen met buiten.

Vandaag kreeg ik tijdens het hardlopen een geïrriteerde achillespees. Is dit normaal in het begin?
na de training trok het al snel (uurtje) weg. Is er iets wat ik kan doen om het de volgende keer te voorkomen?

lijkt me niet meer dan normaal, zeker op een loopband wat toch harder is om op te lopen.
En je zegt zelf dat het na een uurtje weer weg trok dus ik zou me er niet al te veel zorgen om maken.
  vrijdag 19 december 2014 @ 07:12:33 #163
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_147732217
net het weerbericht bekeken voor morgen en het rondje Hump Ridge Track wordt een lange, natte dag.
Maar een mooie dag in het voorutzicht met een enorm ervaren groep lopers 'to pick their brains' o.a een dame die zich gister heeft ingeschreven voor de loting voor haar derde UTMB... als ik daar niets van kan leren dan weet ik het niet meer.
Zin in!
pi_147732413
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2014 07:12 schreef rechtsedirecte het volgende:
net het weerbericht bekeken voor morgen en het rondje Hump Ridge Track wordt een lange, natte dag.
Maar een mooie dag in het voorutzicht met een enorm ervaren groep lopers 'to pick their brains' o.a een dame die zich gister heeft ingeschreven voor de loting voor haar derde UTMB... als ik daar niets van kan leren dan weet ik het niet meer.
Zin in!
Klinkt goed! Erg gaaf en daar kan je vast veel van leren ja. Mooi voor je eerste 100! :)
pi_147732421
quote:
1s.gif Op donderdag 18 december 2014 23:38 schreef YUR het volgende:

[..]

Ja, na de finish. Als ik binnenkom en jij je biertje al op hebt en mij moet ondersteunen naar een zitplek :D
Welnee joh, het gaat gewoon helemaal goed komen: lekker een trail lopen, af en toe beetje op krachten komen bij een verzorgingspost, vrolijk de finish over huppelen, biertje drinken. Wordt een gezellig dagje!
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  vrijdag 19 december 2014 @ 07:47:59 #166
434382 TheSwan
4 8 15 16 23 42
pi_147732426
Pff, ik moet toch toegeven dat ik wel een klein beetje tegen mijn LDL op begin te zien morgenochtend. Ik loop altijd op de vlakte, dus helemaal blootgesteld aan de elementen. Maar vooral ook omdat het zo'n enorm eind is (21km).
Nog speciale tips voor dit weer? Verstand uit en zeiknat laten waaien? Of je omver laten regenen? :P

Mag ik trouwens ook in de OP? Na 1/3e van mijn 24weeks-schema en hoe lekker het gaat, moet er wel iets geks gebeuren (afkloppen) als ik hem niet zou kunnen lopen:

12 april 2015 - Marathon Rotterdam (Rotterdam) - TheSwan - Marathon
pi_147732440
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2014 00:01 schreef zoz het volgende:

Heb je toevallig gevoetbald? Zou kunnen dat je kuitspieren wat korter zijn, waardoor er meer druk komt op je kuiten en achilles. Je zou ze van tevoren een beetje kunnen rekken enzo, na warming-up.
pi_147732499
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2014 07:47 schreef TheSwan het volgende:
Pff, ik moet toch toegeven dat ik wel een klein beetje tegen mijn LDL op begin te zien morgenochtend. Ik loop altijd op de vlakte, dus helemaal blootgesteld aan de elementen. Maar vooral ook omdat het zo'n enorm eind is (21km).
Nog speciale tips voor dit weer? Verstand uit en zeiknat laten waaien? Of je omver laten regenen? :P

Mag ik trouwens ook in de OP? Na 1/3e van mijn 24weeks-schema en hoe lekker het gaat, moet er wel iets geks gebeuren (afkloppen) als ik hem niet zou kunnen lopen:

Morgen zou het toch meevallen met de regen?
Maar regen icm wind (vooral tegen) is altijd lastig, dan kun je snel afkoelen.
Beetje afhankelijk van je eigen gevoel natuurlijk maar als de buienradar morgen veel regen aangeeft zou ik toch voor lang gaan morgen ondanks de temperatuur
pi_147732558
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2014 07:47 schreef TheSwan het volgende:

Ik denk dat ik ook een eind ga morgen. of dat 21 wordt weet ik niet. Maar met dit weer. Korte broek, shirt en jack. Dat laatste tegen wind en regen. Mocht het toch droog zijn, trek ik een longsleeve aan.

Iets geks ligt altijd in een klein hoekje. Stuikelen bij een fietsenstalling kan al funest zijn. :) Veel plezier met je training en ik heb je erbij gezet.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
  vrijdag 19 december 2014 @ 08:02:39 #170
434382 TheSwan
4 8 15 16 23 42
pi_147732570
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2014 07:55 schreef Guard het volgende:

Morgen zou het toch meevallen met de regen?
Maar regen icm wind (vooral tegen) is altijd lastig, dan kun je snel afkoelen.
Beetje afhankelijk van je eigen gevoel natuurlijk maar als de buienradar morgen veel regen aangeeft zou ik toch voor lang gaan morgen ondanks de temperatuur
Heb altijd het gevoel dat hoe meer je aantrekt, hoe zwaarder/natter het wordt, maar ik denk dat je gelijk hebt. Bovenkleding wordt 1-2 laagjes kort + lang windjasje. Met de kleding die ik heb, vind ik dat lekkerder lopen dan lang. Hoop trouwens ook dat je gelijk hebt qua regen. Wind of regen los van elkaar vind ik wel okay, maar wind+regen is echt zo'n motivatie-killer bij mij :N
  vrijdag 19 december 2014 @ 08:06:45 #171
434382 TheSwan
4 8 15 16 23 42
pi_147732607
quote:
99s.gif Op vrijdag 19 december 2014 08:01 schreef mosselmossel het volgende:

Ik denk dat ik ook een eind ga morgen. of dat 21 wordt weet ik niet. Maar met dit weer. Korte broek, shirt en jack. Dat laatste tegen wind en regen. Mocht het toch droog zijn, trek ik een longsleeve aan.

Iets geks ligt altijd in een klein hoekje. Stuikelen bij een fietsenstalling kan al funest zijn. :) Veel plezier met je training en ik heb je erbij gezet.
Oeh, korte broek doe ik niet hoor. Heb een lange tight die eigenlijk bij alles tussen -5 en +10 wel goed bevalt. En op de een of andere manier vind ik het wel een fijn gevoel om 'ingepakt' te zijn met slecht weer.

Verder heel erg bedankt Mossel! Jij ook alvast veel plezier. Hèt grote pluspunt van dit weer is toch wel de euforie die je ervan krijgt als de laatste km's aangebroken zijn. *O*
pi_147732629
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2014 00:36 schreef Nanook24 het volgende:

[..]

Ynske en Twinky die ondanks al hun tegenslagen toch steeds weer opnieuw beginnen. ^O^
Dat ja. En Dev's eerste marathon :P
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_147732675
Ik moet trouwens ook maar eens een LDL route gaan zoeken voor het weekend, ik dacht aan een km of 25, moet over een maandje natuurlijk wel klaar zijn om 30 km te hobbelen over de UHT :)
pi_147732723
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2014 08:12 schreef Guard het volgende:
Ik moet trouwens ook maar eens een LDL route gaan zoeken voor het weekend, ik dacht aan een km of 25, moet over een maandje natuurlijk wel klaar zijn om 30 km te hobbelen over de UHT :)
ATB route LDD?
pi_147732739
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 december 2014 08:18 schreef cafca het volgende:

[..]

ATB route LDD?
Heb ik nog niet zo heel lang geleden al gelopen, maar zou hem eventueel tegen de rij-richting in kunnen lopen.

al is het in het weekend nooit zo relaxt, te veel fietsers :{w
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')