alleen nog nachtbrakers over hier..... welkom en voorspoedig herstel!!quote:Op donderdag 18 december 2014 00:12 schreef Rozekwarts het volgende:
Hallo allemaal,
Afgelopen jaar heb ik voor het eerst (ongetraind en met bergschoenen) Mudmasters Biddinghuizen meegelopen met een vriendin.
Aangezien dat super leuk was en ik graag meer conditie wil gaan opbouwen wil ik gaan beginnen met rennen.
Heb momenteel een blessure aan mijn voet dus ik zal nog even moeten wachten voor ik kan beginnen helaas![]()
Maar wilde me in ieder geval hier alvast melden
eerst goede schoenen he!! dat is het belangrijkste!!quote:Op donderdag 18 december 2014 00:24 schreef Rozekwarts het volgende:
Bedanktheb nog +/- 3 weken te gaan.
Kan mooi in de tussentijd een outfit scoren
Welkom! En herstel-zequote:Op donderdag 18 december 2014 00:24 schreef Rozekwarts het volgende:
Welkomquote:Op donderdag 18 december 2014 00:24 schreef Rozekwarts het volgende:
Ik ben toch stiekem altijd wel dol op 24kitchen. Het zijn misschien geen superhoogstaande recepten, maar het meeste is best heel lekker, en het is allemaal lekker makkelijk. En zonder (en sowieso veel lekkerder dan) e-nummermengsels, zonder dat er een shitload aan ingrediënten in moet die je verder nergens voor kunt gebruiken.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:04 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Lekker en simpel receptje
En tnx xmissi!
Ik draag gewoon mijn ondergoed onder mijn tight.
Ik ga het binnenkort ook krijgen op de kabel denk ik, dus dan kan ik ook kijken. En interwebzen kan sws natuurlijk.quote:Op donderdag 18 december 2014 07:32 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ik ben toch stiekem altijd wel dol op 24kitchen. Het zijn misschien geen superhoogstaande recepten, maar het meeste is best heel lekker, en het is allemaal lekker makkelijk. En zonder (en sowieso veel lekkerder dan) e-nummermengsels, zonder dat er een shitload aan ingrediënten in moet die je verder nergens voor kunt gebruiken.
8 maart in de Haarlemmermeer, 18 kmquote:Op donderdag 18 december 2014 00:12 schreef Rozekwarts het volgende:
Hallo allemaal,
Afgelopen jaar heb ik voor het eerst (ongetraind en met bergschoenen) Mudmasters Biddinghuizen meegelopen met een vriendin.
Aangezien dat super leuk was en ik graag meer conditie wil gaan opbouwen wil ik gaan beginnen met rennen.
Heb momenteel een blessure aan mijn voet dus ik zal nog even moeten wachten voor ik kan beginnen helaas![]()
Maar wilde me in ieder geval hier alvast melden
quote:Op donderdag 18 december 2014 08:01 schreef La_Tramposa het volgende:
Oehhh stijve verzuurde benen na gisteren. Soms ook best een lekker gevoel
Vanaf km 6,5 rondjes gelopen, of ligt er 6 keer een identieke heuvel/fell/berg achter elkaar?quote:Op donderdag 18 december 2014 00:04 schreef Wolve000 het volgende:
Gut, er was werkelijk waar geen stukje vlak te bekennen vanavond...
[ afbeelding ]
Ik vind from scratch altijd lekkerder maar met werk, een huishouden een kinderen kom je daar nu eenmaal niet altijd aan toe.quote:Op donderdag 18 december 2014 08:50 schreef mosselmossel het volgende:
Sommige pakjes met kruidenmixen zijn best handig en lekker. Alleen heb je altijd een meer voldaan gevoel als je het zelf from scratch maakt.
quote:Op donderdag 18 december 2014 00:30 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
eerst goede schoenen looptechniek he!! dat is het belangrijkste!!
Precies. Zo is het ook. En dan zijn pakjes gewoon handig. Het is gewoon de kunst de goeie pakjes te pakken.quote:Op donderdag 18 december 2014 08:52 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Ik vind from scratch altijd lekkerder maar met werk, een huishouden een kinderen kom je daar nu eenmaal niet altijd aan toe.
ieder zijn werk, ik teel wel bollen, laat Mr.Conimex gewoon maar kruiden voor me in een zakje stoppenquote:Op donderdag 18 december 2014 08:52 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Ik vind from scratch altijd lekkerder maar met werk, een huishouden een kinderen kom je daar nu eenmaal niet altijd aan toe.
Dan heb jij nog mazzel dat Mr. Conimex levert daar in NZ. Mijn broer neemt altijd koffers vol mee naar Frankrijk als hij hier is.quote:Op donderdag 18 december 2014 09:19 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ieder zijn werk, ik teel wel bollen, laat Mr.Conimex gewoon maar kruiden voor me in een zakje stoppen
quote:Op woensdag 17 december 2014 23:01 schreef Maraca het volgende:
[..]
En om dan maar antwoord te geven op de vraag: naadloos ondergoed. Geen lijntjes
quote:Op woensdag 17 december 2014 23:01 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
commando, onder al mijn hardloopkleren
quote:
Bedankt voor de antwoorden, ik heb nu een paar keer in een tight gelopen maar vind een 'normale' boxer irritant zitten. In een gewone korte broek nooit last van. Ga denk maar eens sportondergoed proberen.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:04 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Lekker en simpel receptje
En tnx xmissi!
Ik draag gewoon mijn ondergoed onder mijn tight.
Nice! Ik ga de 1700 wel halen, misschien iets daarover.quote:Op donderdag 18 december 2014 09:39 schreef Guard het volgende:
Nog 1800m voor 1800 km![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |