SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
graag op anoniem
Hij wil graag ontslagen worden bij de KNVB zodat hij weer zijn C1000-supermarkt fulltime kan beheren.quote:Op woensdag 17 december 2014 21:16 schreef Sunri5e het volgende:
Wat is die Kuipers aan het doen man?
Dat minderwaardigheidscomplexquote:Op woensdag 17 december 2014 21:16 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zielig is dat hè? Ze zijn weggepest.
Te goed.quote:
Het had net zo goed Roda JC - De Graafschap kunnen zijn qua niveau.quote:Op woensdag 17 december 2014 21:16 schreef IbanMayo het volgende:
twitter:RikElfrink twitterde op woensdag 17-12-2014 om 21:12:45PSV herpakt zich, Wijnaldum kopt op de lat. Zinderende wedstrijd. reageer retweet
Jij lult zo raar af en toe.quote:Op woensdag 17 december 2014 21:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij wil graag ontslagen worden bij de KNVB zodat hij weer zijn C1000-supermarkt fulltime kan beheren.
Tuurlijk wel, saaie.quote:
We weten nu wel wat je van het niveau vindt.quote:Op woensdag 17 december 2014 21:17 schreef Sked het volgende:
[..]
Het had net zo goed Roda JC - De Graafschap kunnen zijn qua niveau.
Wat heb jij met het woord 'ontsnappen'?quote:Op woensdag 17 december 2014 21:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hoevaak is Feyenoord al ontsnapt? Zo zal de 1-2 wel vallen.
niksquote:Op woensdag 17 december 2014 21:20 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Wat heb jij met het woord 'ontsnappen'?
Maakt de woensdag wel leuker jaquote:Op woensdag 17 december 2014 21:19 schreef KingRoland het volgende:
Ze moeten vaker wedstrijden op de woensdag doen
Seksuele fantasiequote:Op woensdag 17 december 2014 21:20 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Wat heb jij met het woord 'ontsnappen'?
Heb je gelijk in. Vanaf noem ik 'm Mempheezy.quote:Op woensdag 17 december 2014 21:19 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Hij wilt graag memphizzle genoemd worden
Ja haha!quote:Op woensdag 17 december 2014 21:19 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Er waren mensen die Clasie goed vonden.
Lul niet, maar 18x ofzoquote:Op woensdag 17 december 2014 21:20 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Je zegt het wel 40-45 keer per wedstrijd
OOOOOOOOOOOOOOOHHHquote:Op woensdag 17 december 2014 21:23 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ga je straks nog boodschappen doen als de 2-1 valt?
quote:
quote:
Kapoquote:
Hoi Kapiquote:
Dat je dat nog weet.quote:Op woensdag 17 december 2014 21:23 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ga je straks nog boodschappen doen als de 2-1 valt?
Chelsea gaat gebruik maken van de terugkoop optie.quote:Op woensdag 17 december 2014 21:24 schreef Collide het volgende:
Hebben Barca, Real, City, United zich al gemeld voor Bruma?
Dat zeg ik. Ik had alleen veel te veel tijd nodig.quote:
quote:Op woensdag 17 december 2014 21:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Godverdetering![]()
Heb je die neus ook weer.
In het Park gevonden.quote:
gekochtquote:Op woensdag 17 december 2014 21:25 schreef Vasion het volgende:
[..]
Waar zou hij haar ontmoet hebben denk je?
Ik was toen serieus in de supermarktquote:Op woensdag 17 december 2014 21:25 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ja omdat dat de meest debiele excuus ooit was
ok doeiquote:Op woensdag 17 december 2014 21:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik was toen serieus in de supermarkt
Op de parkeerplaatsquote:Op woensdag 17 december 2014 21:25 schreef Vasion het volgende:
[..]
Waar zou hij haar ontmoet hebben denk je?
Dit was niet precies wat ik bedoeldequote:Op woensdag 17 december 2014 21:26 schreef Zorro het volgende:
Aha, minuut 40-45, de Rotterdammers worden al een beetje zenuwachtig.
quote:Op woensdag 17 december 2014 21:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hoevaak is Feyenoord al ontsnapt? Zo zal de 1-2 wel vallen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Manuquote:Op woensdag 17 december 2014 21:28 schreef Sunri5e het volgende:
Zou Hiddink Rekik en Bruma oproepen of King Kong en van Beek?
Opeens?quote:Op woensdag 17 december 2014 21:28 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Wow opeens vet stil in Eindhoven
Geen van alle hoop ik. De ene maakt fout op fout en de ander laat zich wegzetten door spitsjes als Luuk de Jong.quote:Op woensdag 17 december 2014 21:28 schreef Sunri5e het volgende:
Ik denk dat hij bij Dordrecht gaat kijken, daar loopt allicht wat beters dan hier in het veld.quote:Op woensdag 17 december 2014 21:28 schreef Sunri5e het volgende:
Welke verdediging?quote:Op woensdag 17 december 2014 21:29 schreef Coco98 het volgende:
man man man wat is die verdediging slecht
De bal is rondquote:Op woensdag 17 december 2014 21:29 schreef Collide het volgende:
Als je, je kansen niet afmaakt. Doet de tegenstander dat wel.
Met dat veld van psv weet ik niet of dit echt een voordeel heeftquote:
Je moet naar jezelf kijken. We hebben als team gefaald.quote:Op woensdag 17 december 2014 21:29 schreef Collide het volgende:
Als je, je kansen niet afmaakt. Doet de tegenstander dat wel.
Steven, ben je blij met deze stand?quote:Op woensdag 17 december 2014 21:30 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Met dat veld van psv weet ik niet of dit echt een voordeel heeft
Dus de 2-2 valt vlak na rust, dankjequote:Op woensdag 17 december 2014 21:31 schreef Ajacied422 het volgende:
PSV heeft op het moment niets te tvertellen.
Ja best wel al denk ik dat feyenoord 1e wordt dit jaarquote:Op woensdag 17 december 2014 21:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Steven, ben je blij met deze stand?
quote:Op woensdag 17 december 2014 21:32 schreef Wave103 het volgende:
PSVers die deze wedstrijd kijkenis dat thijs slegersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 17 december 2014 21:32 schreef Wave103 het volgende:
PSVers die deze wedstrijd kijkenle reddit army has arrived xDSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die Rekik is niet zo slim en Bruma ook nietquote:Op woensdag 17 december 2014 21:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Had de verdediging al winterstop bij de 1-2?
Wat spelen die kut.
Wou jij beweren dt hij goed fluit dan? Of in het voordeel van Feyenoord?quote:Op woensdag 17 december 2014 21:20 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Al die feyenoorders weer eens te janken om de scheids.
quote:
45 minuten lang gescholden op die gozer. Waarom kon ie de 0-1 trouwens niet tegenhouden?quote:Op woensdag 17 december 2014 21:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Slechtste speler op het veld..
A. Bruma
B. Bruma
C. Bruna
De Jong is heel naar bezig deze wedstrijd. Duwen, trekken, vieze schoppen...En Kuipers doet er niets tegen. Hoop dat ie straks geblesseerd raaktquote:
Ok Jomanda.quote:Op woensdag 17 december 2014 21:32 schreef ForzaMilan het volgende:
Seizoen verloopt gewoon weer net als vorig jaar.
Eerst de hele eerste seizoenshelft PSV ophemelen maar uiteindelijk is Ajax gewoon de beste aan het eind.
twitter:thijsslegers twitterde op woensdag 17-12-2014 om 21:31:28#psvfey 1-2 rust. PSV heeft grote moeite met tactisch plan Rutten, die Cocu in eerste helft aftroeft. Komen steeds Feyenoorders vrij. reageer retweet
Ja, dat gifje had ik net ook gevonden. Vandaar de reactie.quote:Op woensdag 17 december 2014 21:33 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Deze bedoel je?
[ afbeelding ]
Nee, maar het is een typerend/chronisch trekje als het even niet loopt.quote:Op woensdag 17 december 2014 21:33 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wou jij beweren dt hij goed fluit dan? Of in het voordeel van Feyenoord?
Chinezen op de tribune.quote:Op woensdag 17 december 2014 21:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
45 minuten lang gescholden op die gozer. Waarom kon ie de 0-1 trouwens niet tegenhouden?
uitglijderquote:Op woensdag 17 december 2014 21:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
45 minuten lang gescholden op die gozer. Waarom kon ie de 0-1 trouwens niet tegenhouden?
Had luuk niet al al geel moeten hebben denk je?quote:Op woensdag 17 december 2014 21:34 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Nee, maar het is een typerend/chronisch trekje als het even niet loopt.
Bedankt Thijs, we zitten zelf ook te kijken.quote:Op woensdag 17 december 2014 21:33 schreef j0rdiiii het volgende:
twitter:thijsslegers twitterde op woensdag 17-12-2014 om 21:31:28#psvfey 1-2 rust. PSV heeft grote moeite met tactisch plan Rutten, die Cocu in eerste helft aftroeft. Komen steeds Feyenoorders vrij. reageer retweet
Telt ie als og ja?quote:
Zet je jaarsalaris er op in dan.quote:Op woensdag 17 december 2014 21:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hoef je geen Jomanda voor te zijn, zo gaat het al jaren
Het is wat.quote:Op woensdag 17 december 2014 21:34 schreef blup het volgende:
[..]
Had luuk niet al al geel moeten hebben denk je?
Omdat hij er niks van kan? Ha, wat dacht jij dan!quote:Op woensdag 17 december 2014 21:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
haha tactisch plan van Cocuquote:Op woensdag 17 december 2014 21:33 schreef j0rdiiii het volgende:
Ja.quote:Op woensdag 17 december 2014 21:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoi Kapiteintje.
Heb je nog een leuk kookrecept voor ons?
Allang gedaan joh.quote:Op woensdag 17 december 2014 21:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zet je jaarsalaris er op in dan.
Ja hallo, Bruma doet mee. Wat dacht jij dan.quote:Op woensdag 17 december 2014 21:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
Leuke wedstrijd, had ik niet verwacht
PSV verdediging is dus nog steeds gewoon ruk
Goed ideequote:Op woensdag 17 december 2014 21:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RED ONS HENNIEGOD
quote:Op woensdag 17 december 2014 21:34 schreef Seam het volgende:
[..]
haha tactisch plan van Cocu
Zonder Memphis en Willems stond hij nu in het rechterrijtje.
*uitkeringquote:Op woensdag 17 december 2014 21:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ga voor D. Brumaquote:Op woensdag 17 december 2014 21:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Slechtste speler op het veld..
A. Bruma
B. Bruma
C. Bruna
Dat is toch de nieuwe Beckenbauer?quote:Op woensdag 17 december 2014 21:35 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ja hallo, Bruma doet mee. Wat dacht jij dan.
Wordt lachen als al die swaggernegers in dat team weer moeilijk gaan doen. Moet papa hiddink weer ingrijpen.quote:Op woensdag 17 december 2014 21:34 schreef Seam het volgende:
[..]
Dat kan iemand wel.quote:Op woensdag 17 december 2014 21:35 schreef Kopsterk het volgende:
Kan iemand een filmpje maken van dat moment van Bruma bij de 0-1 en Gijp zijn lach eronder zetten
SPOILER: psv'ers onlyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo goed speelt Depay niet de laatste tijd, Guardado, Wijnaldum en Willems zijn bepalenderquote:Op woensdag 17 december 2014 21:34 schreef Seam het volgende:
[..]
Oei ik merk dat Twente zondag heeft verloren.quote:Op woensdag 17 december 2014 21:35 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Wordt lachen als al die swaggernegers in dat team weer moeilijk gaan doen. Moet papa hiddink weer ingrijpen.
quote:Op woensdag 17 december 2014 21:36 schreef blup het volgende:
ik ben voor ajax en ik heb gekekenSPOILER: psv'ers onlyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heeft er niks mee te maken of het loopt of niet. Heb je die de jong gezien met de 1-1? Kan toch niet joh. Waarom werd er tegen manu gefloten bij die clash met zoet? Eerder de andere kant op, hoewel niks aan de hand ook had gekund. Maar tégen?quote:Op woensdag 17 december 2014 21:34 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Nee, maar het is een typerend/chronisch trekje als het even niet loopt.
Deze grap heb je vaker gemaakt, hij wordt er niet leuker op.quote:Op woensdag 17 december 2014 21:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zo immobiel is hij dus blijkbaar niet.
quote:Op woensdag 17 december 2014 21:36 schreef Brammess het volgende:
[..]
ik ben voor ajax en ik heb gekeken
Ik maak hem voor de eerste keer hoor.quote:Op woensdag 17 december 2014 21:36 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Deze grap heb je vaker gemaakt, hij wordt er niet leuker op.
Eensquote:Op woensdag 17 december 2014 21:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
Depay is niks meer.
Kishna en El Ghazi zijn beter.
Ben het wel met je eens, hij fluit niet bestquote:Op woensdag 17 december 2014 21:36 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Heeft er niks mee te maken of het loopt of niet. Heb je die de jong gezien met de 1-1? Kan toch niet joh. Waarom werd er tegen manu gefloten bij die clash met zoet? Eerder de andere kant op, hoewel niks aan de hand ook had gekund. Maar tégen?
De scheids fluit gewoon veel in het voordeel van PSV vanavond. Zelfs het Engelse commentaar wat ik nu luister zegt het, maar dan is het dus gewoon omdat het niet zo loopt?Wordt gewoon kut gefloten joh
Deze grap heb je vaker gemaakt, hij wordt er niet leuker op.quote:Op woensdag 17 december 2014 21:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
Depay is niks meer.
Kloptquote:Op woensdag 17 december 2014 21:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
Depay is niks meer.
En we hebben nog Cerny, Fischer... Hahahaquote:Op woensdag 17 december 2014 21:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
Depay is niks meer.
Ik weet pittig zeker van niet.quote:Op woensdag 17 december 2014 21:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik maak hem voor de eerste keer hoor.
Misschien dat er hier nog andere grapjassen zitten.
Soort van Toivonen.quote:Op woensdag 17 december 2014 21:33 schreef Jay_Snake het volgende:
[..]
De Jong is heel naar bezig deze wedstrijd. Duwen, trekken, vieze schoppen...En Kuipers doet er niets tegen. Hoop dat ie straks geblesseerd raakt
Depay voor zijn blessure wel en daarna was Willems cruciaal.quote:Op woensdag 17 december 2014 21:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zo goed speelt Depay niet de laatste tijd, Guardado, Wijnaldum en Willems zijn bepalender
Noem Bruma liever een holbewoner.quote:Op woensdag 17 december 2014 21:37 schreef Mani89 het volgende:
Het is altijd heerlijk om over het paard getilde mongolen als Bruma te zien blunderen.
Ik word echt gek van zijn nonchalance. Aan de andere kant doet hij ook veel goede dingenquote:Op woensdag 17 december 2014 21:37 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Dat schot van Manu bij de 0-1 is trouwens echt slecht
Het verdedigen hield ook niet over.quote:Op woensdag 17 december 2014 21:37 schreef ClapClapYourHands het volgende:
quote:Op woensdag 17 december 2014 21:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
Depay is niks meer.
Thug lifequote:Op woensdag 17 december 2014 21:36 schreef Brammess het volgende:
[..]
ik ben voor ajax en ik heb gekeken
Spreekt daarentegen wel accentloos.quote:Op woensdag 17 december 2014 21:38 schreef Mani89 het volgende:
De stem van Bruggink heeft de puberteit niet gehaald.
Ja je hebt gelijk. Feyenoorder zeiken anders nooit om de scheids.quote:Op woensdag 17 december 2014 21:36 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Heeft er niks mee te maken of het loopt of niet. Heb je die de jong gezien met de 1-1? Kan toch niet joh. Waarom werd er tegen manu gefloten bij die clash met zoet? Eerder de andere kant op, hoewel niks aan de hand ook had gekund. Maar tégen?
De scheids fluit gewoon veel in het voordeel van PSV vanavond. Zelfs het Engelse commentaar wat ik nu luister zegt het, maar dan is het dus gewoon omdat het niet zo loopt?Wordt gewoon kut gefloten joh
Voor de verdediging van PSV was dit schot voldoendequote:Op woensdag 17 december 2014 21:37 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik word echt gek van zijn nonchalance. Aan de andere kant doet hij ook veel goede dingen.
hahahaquote:Op woensdag 17 december 2014 21:36 schreef timmmmm het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 17 december 2014 21:38 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Voor de verdediging van PSV was dit schot voldoende
Als idd.quote:Op woensdag 17 december 2014 21:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom precies? Omdat Ajax inloopt op PSV als de stand zo blijft?
Hij geeft gewoon de goal weg omdat hij hem lekker stoer wil maken.quote:Op woensdag 17 december 2014 21:37 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Je vrouw ook.quote:Op woensdag 17 december 2014 21:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
Kongolo gaat wel makkelijk liggen vind ik
3K SCHULDquote:Op woensdag 17 december 2014 21:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Arbitrage is zwaar onder de indruk van de PSV-hooligans.
Okéquote:Op woensdag 17 december 2014 21:40 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Jouw counters zijn bedroevend slecht. Echt dingen die een kleuter zegt.
Ik vind wel goed dat ze het door laten gaan, laat die jonge spelers er maar mee omgaan.quote:Op woensdag 17 december 2014 21:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
Jelly?quote:Op woensdag 17 december 2014 21:40 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Jouw counters zijn bedroevend slecht. Echt dingen die een kleuter zegt.
Natuurlijk. Al is het maar door de niet te voorkomen rode kaart bij Feyenoord.quote:Op woensdag 17 december 2014 21:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ooh, jij ziet aanwijzingen dat het goed gaat komen voor PSV?
BOERUHquote:Op woensdag 17 december 2014 21:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
3K SCHULD
WIJF KWIJT
STADIONVERBOD
quote:Op woensdag 17 december 2014 21:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
Redelijk aan elkaar gewaagd. Niet dat Feyenoord onterecht voor staat, maar PSV had ook prima voor kunnen staanquote:
Nou ik weet niet of je naar dit gras gekeken hebt...quote:Op woensdag 17 december 2014 21:40 schreef Brammess het volgende:
zeggen dat Ghazigod beter is dan Depay is net als zeggen dat gras groen is
Durf het bijna niet te zeggen maar goeie loopactie ook van Kazimquote:Op woensdag 17 december 2014 21:40 schreef Merkie het volgende:
Wel prachtig afgemaakt door El Ahmadi. Hij hoeft de bal niet eens aan te nemen.
Dat zeg ik toch niet joh, paardenlul, jij doet alleen of het onterecht is. Met je ze zitten weer eens te zeiken om te scheids. Nogal wiedes, als hij even goed fluit als willems na kan denkenquote:Op woensdag 17 december 2014 21:38 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Ja je hebt gelijk. Feyenoorder zeiken anders nooit om de scheids.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |