Nee, ik vertrouw jou niet meer door die spoiler.quote:Op woensdag 17 december 2014 19:46 schreef artelligence het volgende:
[..]
Zal ik je een dickpic sturen? Via WA?
Hier net boven 13quote:Op woensdag 17 december 2014 19:47 schreef JJH het volgende:
[..]
[..]
Binnenkort maar eens een rolmaatje omheen doen dan.
Zal ik er een sturen dan? Moet ik wel even je nummer hebbenquote:Op woensdag 17 december 2014 19:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, ik vertrouw jou niet meer door die spoiler.
Prima toch.quote:Op woensdag 17 december 2014 19:49 schreef Faxie het volgende:
Op verzoek van Koen
[..]
Hier net boven 13
Damn.quote:
8 - 12 is gemiddeld. Maar zoals ik zei was 12 niet correct.quote:Op woensdag 17 december 2014 19:46 schreef JJH het volgende:
Is 12cm zo veel dan?
Ik heb geen idee wat een gemiddelde piemel doet qua omtrek.
Hier wel met mijn mobielquote:Op woensdag 17 december 2014 19:49 schreef Koen66 het volgende:
Of werkt mobiel openen al weer intussen?
8 Is toch fokking dun?quote:Op woensdag 17 december 2014 19:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Damn.
[..]
8 - 12 is gemiddeld. Maar zoals ik zei was 12 niet correct.
Waar meet je dan? Bij je buik gok ik?quote:Op woensdag 17 december 2014 19:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Damn.
[..]
8 - 12 is gemiddeld. Maar zoals ik zei was 12 niet correct.
Belgie ja?quote:Op woensdag 17 december 2014 19:50 schreef Inolvidable het volgende:
Naar België. Anderhalf uur lang geen 3g.
De stam jaquote:Op woensdag 17 december 2014 19:50 schreef JJH het volgende:
[..]
Waar meet je dan? Bij je buik gok ik?
De wat?quote:
Sterktequote:Op woensdag 17 december 2014 19:50 schreef Inolvidable het volgende:
Naar België. Anderhalf uur lang geen 3g.
Poppel.quote:
Zelf.quote:
Waarom gebruik je je picanto dan niet voor de vrouwkes? Neuk 's een keer manquote:Op woensdag 17 december 2014 19:49 schreef Faxie het volgende:
Op verzoek van Koen
[..]
Hier net boven 13
Die is onder de gordel art, niet iedereen is zo'n player als jijquote:Op woensdag 17 december 2014 19:52 schreef artelligence het volgende:
[..]
Waarom gebruik je je picanto dan niet voor de vrouwkes? Neuk 's een keer man
Huh wat?quote:Op woensdag 17 december 2014 19:52 schreef artelligence het volgende:
[..]
Waarom gebruik je je picanto dan niet voor de vrouwkes? Neuk 's een keer man
Ik zou een grote penis hebben als ik een man was danquote:Op woensdag 17 december 2014 19:52 schreef K44S het volgende:
2 maal je duim... is je penis in soldaat.
Ik ben best gehecht aan mijn penis. Dus opeten is geen optiequote:
quote:Op woensdag 17 december 2014 19:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik zou een grote penis hebben als ik een man was dan
dikke duim?quote:Op woensdag 17 december 2014 19:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik zou een grote penis hebben als ik een man was dan
Gelukkig heeft hij nog nooit geprobeerd een vrouw te versieren.quote:Op woensdag 17 december 2014 19:54 schreef artelligence het volgende:
[..]
Als je boven het gemiddelde zit is dat toch goed? Aangezien het om de dikte gaat toch?
Worsten snack.quote:
Ik zit overal bovengemiddeld. Ook bovengemiddeld kromquote:Op woensdag 17 december 2014 19:54 schreef artelligence het volgende:
[..]
Als je boven het gemiddelde zit is dat toch goed? Aangezien het om de dikte gaat toch?
Meerquote:Op woensdag 17 december 2014 19:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gelukkig heeft hij nog nooit geprobeerd een vrouw te versieren.
Al weet ik dat hij twee vrouwen heeft afgewezen.
Pics van je duimquote:Op woensdag 17 december 2014 19:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, mijn duim is van opmerkelijk formaat.
Ik zal 'm eens uitprintenquote:Op woensdag 17 december 2014 19:55 schreef Chai het volgende:
Voor degenen zonder meetlint die wel willen meten:
https://www.condoom-anoni(...)condooms-op-maat.pdf
Dat is schijnquote:Op woensdag 17 december 2014 19:57 schreef artelligence het volgende:
[..]
Op fok! kom je niet zo kieskeurig over
quote:Op woensdag 17 december 2014 19:58 schreef JJH het volgende:
[..]
naaigarnituurtje mét meetlint aanwezig hier.
Heel verdachtquote:Op woensdag 17 december 2014 19:55 schreef artelligence het volgende:
[..]
[..]
"Verdacht" zou aeque zeggen...
Je moest hem eerst op maat knippen?quote:Op woensdag 17 december 2014 20:01 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik moet wel oppassen voor papercuts
Anders klik je die link even aanquote:Op woensdag 17 december 2014 20:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je moest hem eerst op maat knippen?
Neequote:
Jou missen we altijd als je er 5 minuten niet bent.quote:
Op een paar centimeter na, niets.quote:
''quote:Op woensdag 17 december 2014 20:14 schreef Lokasenna het volgende:
Jammer dat je geen lege posts kun plaatsen om de stilte te benadrukken.
En al die fokkers zijn er wel ff mee bezig.quote:Op woensdag 17 december 2014 20:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Allemaal onze lul opmeten natuurlijk.
Is iedereen zo onzeker?quote:Op woensdag 17 december 2014 20:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Allemaal onze lul opmeten natuurlijk.
Geen ideequote:Op woensdag 17 december 2014 20:21 schreef Koen66 het volgende:
Wc rollen zijn toch ook niet allemaal even dik?
Die in die automaten zitten niet nee, daar is geen speld tussen te krijgen.quote:Op woensdag 17 december 2014 20:21 schreef Koen66 het volgende:
Wc rollen zijn toch ook niet allemaal even dik?
Van veel dingen daar gaat hij niet paraat staatquote:Op woensdag 17 december 2014 20:18 schreef Faxie het volgende:
Eerst even in KPD kijken om 'm paraat te krijgen
Geen idee. Ik heb er geen beeld bij.quote:
Ja, zo ongeveer.quote:Op woensdag 17 december 2014 19:50 schreef JJH het volgende:
[..]
Waar meet je dan? Bij je buik gok ik?
8 houd niet over gok ik.quote:Op woensdag 17 december 2014 20:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Geen idee. Ik heb er geen beeld bij.
[..]
Ja, zo ongeveer.
Wat een kuttijd om te werken.quote:Op woensdag 17 december 2014 20:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Yup 01:15 tot euhm.. 09:00 ongeveer..
Tering wat een kut tijdquote:Op woensdag 17 december 2014 20:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je gaat het licht zien worden.quote:Op woensdag 17 december 2014 20:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik werk gewoon het liefst van 8 tot half vijfquote:
quote:
Stiekem wel, maar ergens toch ook weer niet..quote:
Yup, en dan morgenavond om 21:00 weer beginnen tot 09:00, daarna om 18:00 tot 01:00 Bedrijfsuitje, en zaterdagmiddag weer werken geloof ikquote:
Elke dag, dag in dag uit?quote:Op woensdag 17 december 2014 20:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik werk gewoon het liefst van 8 tot half vijf
Precies negen uur rust gespot.quote:Op woensdag 17 december 2014 20:36 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
[..]
Stiekem wel, maar ergens toch ook weer niet..
Nouja.. Toen ik nog met Latina omging de hele tijd was het wel te doen, zij was dan toch wakker tot 07:00 onze tijd.. Maarja..
[..]
Yup, en dan morgenavond om 21:00 weer beginnen tot 09:00, daarna om 18:00 tot 01:00 Bedrijfsuitje, en zaterdagmiddag weer werken geloof ik
Ik kan niet tegen al die rare tijden werken, ik heb een vast dag/nacht ritme nodig anders word ik heel erg moequote:Op woensdag 17 december 2014 20:36 schreef JJH het volgende:
[..]
Elke dag, dag in dag uit?
Noooit niet.
Gister 15u-01u, vandaag vrij, morgen en overmorgen 7u tot 18u en zaterdag van 18u tot 06u.
half 8 tot 4, dan ben ik de file net iets voorquote:Op woensdag 17 december 2014 20:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik werk gewoon het liefst van 8 tot half vijf
Ik word juist doodmoe van altijd maar hetzelfde.quote:Op woensdag 17 december 2014 20:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik kan niet tegen al die rare tijden werken, ik heb een vast dag/nacht ritme nodig anders word ik heel erg moe
Bedrijfsuitje is vrijetijd, dus geen werkquote:
Jup.quote:Op woensdag 17 december 2014 20:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Bedrijfsuitje is vrijetijd, dus geen werk
Dus eigenlijk rust tot zaterdag middag
Is dat bij jullie ook zo, die 9 uur rust?
Explains dat je 't weetquote:Op woensdag 17 december 2014 20:39 schreef JJH het volgende:
[..]
Jup.
Rij en rusttijden komen een heel eind overeen.
IS ook een vak apart...quote:Op woensdag 17 december 2014 20:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Explains dat je 't weet![]()
Veel mensen snappen die rij en rusttijden niet..
quote:Op woensdag 17 december 2014 20:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
Maar goed, bed in, anders red ik die 2 uur voorslapen niet
quote:Op woensdag 17 december 2014 20:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
Trustequote:Op woensdag 17 december 2014 20:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
Waar hoor ik niet dan?quote:Op woensdag 17 december 2014 20:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Truste
Wat is het rustig hier? Zit iedereen weer ergens waar ze niet moeten horen?
Ja had even een ietwat mindere weerquote:Op woensdag 17 december 2014 20:42 schreef JJH het volgende:
[..]
Weer?
Helemaal niets gedaan vandaag, morgen er vroeg uit.
in mijn bed?quote:
Niet?quote:Op woensdag 17 december 2014 20:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja had even een ietwat mindere weerzacht uitgedrukt.
[..]
in mijn bed?
Ik zit doodbraaf op de bank last te hebben van mijn rug.quote:Op woensdag 17 december 2014 20:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Truste
Wat is het rustig hier? Zit iedereen weer ergens waar ze niet moeten horen?
Mooi dat het beter gaat.quote:Op woensdag 17 december 2014 20:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja had even een ietwat mindere weerzacht uitgedrukt.
[..]
in mijn bed?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
quote:Op woensdag 17 december 2014 20:47 schreef Fascination het volgende:
Nou, het is goed gelukt met de tape.WowSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Serieus![]()
Nou, het is goed gelukt met de tape.Geen idee wat je met de tape van plan was, maar ik moest lachen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Nou, het is goed gelukt met de tape.Duckface...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bril kapoet.quote:Op woensdag 17 december 2014 20:48 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Geen idee wat je met de tape van plan was, maar ik moest lachen.
Wat voor tape?quote:Op woensdag 17 december 2014 20:47 schreef Fascination het volgende:
Nou, het is goed gelukt met de tape.
Het viel me niet eens op inderdaadquote:
quote:Op woensdag 17 december 2014 20:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat voor tape?
OOOOOOOh ik zag het niet
Lekker dorky hoorquote:Op woensdag 17 december 2014 20:51 schreef Fascination het volgende:
[..]. Kan dus wel door voor mode-item.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 17-12-2014 20:52:13 ]
Tribute al gemaakt :$ Nee Fasje is leuk! Op TC ziet ze er altijd chagrijnig uitquote:Op woensdag 17 december 2014 20:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij print hem ook uit om er over te cummen?
quote:Op woensdag 17 december 2014 20:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Lekker dorky hoorGing er op liggen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
Ik heb room gemaakt, fappenopfas.quote:Op woensdag 17 december 2014 20:53 schreef artelligence het volgende:
[..]
Tribute al gemaakt :$ Nee Fasje is leuk! Op TC ziet ze er altijd chagrijnig uit
Okquote:Op woensdag 17 december 2014 20:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb room gemaakt, fappenopfas.
Kom je ook? Kunnen we samen op haar fappen.
inb4 die dochter van family guy.quote:
meg?quote:Op woensdag 17 december 2014 20:56 schreef Fascination het volgende:
[..]
inb4 die dochter van family guy.
Nee, dat hebben we niet. Wel Tibaldi.quote:
quote:Op woensdag 17 december 2014 20:56 schreef Fascination het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou, het is goed gelukt met de tape.15,4 en 14,8 nuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee johquote:Op woensdag 17 december 2014 20:56 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zal ik 'komen'?quote:Op woensdag 17 december 2014 20:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
Niemand in mijn room.
Ben maar weer weg dan
welke room?quote:Op woensdag 17 december 2014 21:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
Er was iemand in de room, wie was dat?
Ik!quote:Op woensdag 17 december 2014 21:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
quote:Op woensdag 17 december 2014 21:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
quote:
quote:Op woensdag 17 december 2014 20:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb room gemaakt, fappenopfas.
Kom je ook? Kunnen we samen op haar fappen.
quote:Op woensdag 17 december 2014 21:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hmm niet zo'n fan van. Op een stukje appeltaart of een speciale koffie/cappuccino.
Neenquote:Op woensdag 17 december 2014 21:11 schreef JJH het volgende:
[..]
én geen chocola. Ben je wel een vrouw?
Die zijn er niet hoor.quote:Op woensdag 17 december 2014 21:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik durf niet, straks zijn er nog piemels.
Nou, het is goed gelukt met de tape.Cute.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Sowieso food-seksquote:Op woensdag 17 december 2014 21:15 schreef Lokasenna het volgende:
Weet je wat ik niet snap? Mensen die slagroom bij seks proberen te betrekken.
Sowieso, voedsel in bed.quote:Op woensdag 17 december 2014 21:15 schreef Lokasenna het volgende:
Weet je wat ik niet snap? Mensen die slagroom bij seks proberen te betrekken.
quote:
Dat dus, klinkt ook gewoon al als een slecht idee.quote:Op woensdag 17 december 2014 21:16 schreef JJH het volgende:
[..]
Sowieso, voedsel in bed.
Wel eens geprobeerd maar het is het gewoon niet echt.
Ik heb 'm al verwijderd, hoe kan dit.quote:
Voetbal op tvquote:Op woensdag 17 december 2014 21:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
verklaart wel waarom het 'rustig' is
Het is hier nooit rustig
Weet niet welke. Ik zag niemand...quote:Op woensdag 17 december 2014 21:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ben me van geen kwaad bewustquote:
Ik zag hem nog staan.quote:Op woensdag 17 december 2014 21:22 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik heb 'm al verwijderd, hoe kan dit.
Fappenquote:Op woensdag 17 december 2014 21:31 schreef yats het volgende:
Wat is het stil hier, is iedereen ineens een leven aan het hebben ofzo?
voetbal en TC geloof ikquote:Op woensdag 17 december 2014 21:31 schreef yats het volgende:
Yatsquote:Op woensdag 17 december 2014 21:31 schreef yats het volgende:
Hey gozer, hoe is t in tilburg?quote:
Rustig, nat en donker. En bij jou? Lekker gesport ook?quote:
Dat stel ik nog even een uurtje uit.Dat ene uurtje maakt op een week niets uitquote:
Allebei niet leuk.quote:
Vergelijkbaar met hier dus. En ja, heerlijk gesport. Even alle frustratie en energie eruit.quote:Op woensdag 17 december 2014 21:40 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Rustig, nat en donker. En bij jou? Lekker gesport ook?
Dan ben ik op de goede plek.quote:
Slaap lekker dan maarquote:Op woensdag 17 december 2014 21:43 schreef JJH het volgende:
Ik ga zo maar eens richting bed vertrekken.
Zo hoort het, slaap je meteen goedquote:Op woensdag 17 december 2014 21:45 schreef yats het volgende:
[..]
Vergelijkbaar met hier dus. En ja, heerlijk gesport. Even alle frustratie en energie eruit.
Maar... jij bent toch altijd leuk?quote:
#WTFdidIjustreadquote:Op woensdag 17 december 2014 21:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Beter naïef, dan depressief
Ik ben een realist
En weet realiteit is relatief
Dus lees of zie ik iets negatiefs
Dat mij betreft, heb ik zoiets van, ik weet van niets
#diep
Stiekem ik ook wel.quote:
quote:Op woensdag 17 december 2014 21:48 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zo hoort het, slaap je meteen goed
[..]
Maar... jij bent toch altijd leuk?
Dat hoop ik maar, zo denderend is het de laatste twee jaar helaas niet qua slaap.quote:Op woensdag 17 december 2014 21:48 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zo hoort het, slaap je meteen goed
[..]
Maar... jij bent toch altijd leuk?
Toch maar eens een keer uitvinden dus.quote:Op woensdag 17 december 2014 21:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]Oh nee hoor Thijs, ik ben echt niet altijd leuk.....
Komt goed gozerquote:Op woensdag 17 december 2014 21:51 schreef yats het volgende:
[..]
Dat hoop ik maar, zo denderend is het de laatste twee jaar helaas niet qua slaap.
jiggy!quote:Op woensdag 17 december 2014 21:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jiggy Dje. AkA Vincent
dat wil je niet willenquote:Op woensdag 17 december 2014 21:52 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Toch maar eens een keer uitvinden dus.
Zeker! Al had het zaterdagavond in de kroeg ook wel iets anders mogen verlopen als het aan mij lag. Maar ach, dat is niet mijn plek en dat weet ik al heel lang.quote:Op woensdag 17 december 2014 21:52 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Toch maar eens een keer uitvinden dus.
[..]
Komt goed gozerJe hebt in ieder geval een leuk weekend gehad
Nou, stiekem wel. Het is alleen zo'n takkeneind rijdenquote:
Hoe bedoel je? Het was toch gezellig, of vond je dat van niet?quote:Op woensdag 17 december 2014 21:55 schreef yats het volgende:
[..]
Zeker! Al had het zaterdagavond in de kroeg ook wel iets anders mogen verlopen als het aan mij lag. Maar ach, dat is niet mijn plek en dat weet ik al heel lang.
Nee echt niet Thijs.. Gaat ook niet gebeuren...quote:Op woensdag 17 december 2014 21:57 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nou, stiekem wel. Het is alleen zo'n takkeneind rijden
Zeker! Alleen zijn blauwtjes nooit leukquote:Op woensdag 17 december 2014 21:57 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nou, stiekem wel. Het is alleen zo'n takkeneind rijden
[..]
Hoe bedoel je? Het was toch gezellig, of vond je dat van niet?
zowwwquote:Op woensdag 17 december 2014 22:01 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga maar eens afsluiten. Heb net te horen gekregen dat ik maandag vrij ben en dus is morgen mijn laatste dag van dit jaarHoppa
Nicequote:Op woensdag 17 december 2014 22:01 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga maar eens afsluiten. Heb net te horen gekregen dat ik maandag vrij ben en dus is morgen mijn laatste dag van dit jaarHoppa
Met wie dan? Of heb ik iets gemistquote:Op woensdag 17 december 2014 22:00 schreef yats het volgende:
[..]
Zeker! Alleen zijn blauwtjes nooit leuk
quote:Op woensdag 17 december 2014 21:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee echt niet Thijs.. Gaat ook niet gebeuren...
Nice, enjoy lola!quote:Op woensdag 17 december 2014 22:01 schreef LovelyLady het volgende:
Daar was je niet bij. Dat was in een kroeg in Leiden na de meet.quote:Op woensdag 17 december 2014 22:03 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Met wie dan? Of heb ik iets gemist
[..]
Oh, ik schrok al. Jammer man, maar dan is het haar lossquote:Op woensdag 17 december 2014 22:05 schreef yats het volgende:
[..]
Nice, enjoy lola!
[..]
Daar was je niet bij. Dat was in een kroeg in Leiden na de meet.
Zei de man die 6 keer per jaar OP vakantie gaat, goh wat heb je het slechtquote:
Thijs, vertrouw me, het is beter van niet.... Het is een godswonder dat Cryo het zo lang met me volhoudtquote:Op woensdag 17 december 2014 22:03 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Met wie dan? Of heb ik iets gemist
dat is zoquote:Op woensdag 17 december 2014 22:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zei de man die 6 keer per jaar OP vakantie gaat, goh wat heb je het slecht
quote:Op woensdag 17 december 2014 22:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat is zo
Maar ben werk ff zat...
maar komende weken gelukkig korte weken
Dat is het zeker, al is het nooit leuk natuurlijk.Het mag ook weleens een keer wel goed aflopen natuurlijk.quote:Op woensdag 17 december 2014 22:07 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Oh, ik schrok al. Jammer man, maar dan is het haar loss
Volgens mij valt t ook wel mee, al heb ik jou nooit op heel nare momenten gezien natuurlijk.quote:Op woensdag 17 december 2014 22:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zei de man die 6 keer per jaar OP vakantie gaat, goh wat heb je het slecht
[..]
Thijs, vertrouw me, het is beter van niet.... Het is een godswonder dat Cryo het zo lang met me volhoudt
dat ben ik ook, ik klaag verder nietquote:Op woensdag 17 december 2014 22:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]wees blij dat je een baan hebt joh
ohja ik ging
Welterusten Lolaquote:Op woensdag 17 december 2014 22:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]wees blij dat je een baan hebt joh
ohja ik ging
Was ook een scene waarin ze geil moest overkomen. Ze vraagt later aan een gozer die een mad crush op haar heeft: you wanna lick?quote:Op woensdag 17 december 2014 22:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Beetje fallusvorming ijsje.
Lekker zitten soppen daarbij?quote:Op woensdag 17 december 2014 22:15 schreef Fascination het volgende:
[..]
Was ook een scene waarin ze geil moest overkomen. Ze vraagt later aan een gozer die een mad crush op haar heeft: you wanna lick?
Alleen een beetje zitten druipen.quote:Op woensdag 17 december 2014 22:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lekker zitten soppen daarbij?
quote:Op woensdag 17 december 2014 22:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Thijs, vertrouw me, het is beter van niet.... Het is een godswonder dat Cryo het zo lang met me volhoudt
Uiteraardquote:Op woensdag 17 december 2014 22:11 schreef yats het volgende:
[..]
Dat is het zeker, al is het nooit leuk natuurlijk.Het mag ook weleens een keer wel goed aflopen natuurlijk.
Ik geloof het meteenquote:Op woensdag 17 december 2014 22:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
En @Thijs, Lola is best leuk hoor
Lewd.quote:Op woensdag 17 december 2014 22:17 schreef Fascination het volgende:
[..]
Alleen een beetje zitten druipen.
Bejaardquote:Op woensdag 17 december 2014 22:19 schreef Fascination het volgende:
Omg, Jack uit Dawson's Creek.
Toen:
[ afbeelding ]
Nu:
[ afbeelding ]
Hoe oud ben ik.
Geen idee...geen bericht gehadquote:
?quote:Op woensdag 17 december 2014 22:37 schreef Royco1 het volgende:
Niet te geloven weer dit.
Kut voetbal.
4-3 kaneel, nadat we in de 88e minuut 3-3 maken.quote:
Waar dan? Ik kan t niet vindenquote:
'Hoi neuken?' werkt altijd goedquote:Op woensdag 17 december 2014 22:42 schreef AlbinoBambi het volgende:
Fuuu. Wil een jongen een berichtje sturen op een datingsite maar zie in zijn profiel niet meteen een leuk aanknooppunt. Nu weet ik niet wat ik moet sturen.
Ben jij 1 van de 11 die op het veld stonden?quote:Op woensdag 17 december 2014 22:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
4-3 kaneel, nadat we in de 88e minuut 3-3 maken.
Kutzooi, eerste goal van psv had afgekeurd moeten worden.
quote:
Ja.quote:Op woensdag 17 december 2014 22:43 schreef Modus het volgende:
[..]
Ben jij 1 van de 11 die op het veld stonden?.
Lewd.jpgquote:
Verzin iets leuks. Heeft hij een leuke profielnaam, hobby, of wat dan ook?quote:Op woensdag 17 december 2014 22:42 schreef AlbinoBambi het volgende:
Fuuu. Wil een jongen een berichtje sturen op een datingsite maar zie in zijn profiel niet meteen een leuk aanknooppunt. Nu weet ik niet wat ik moet sturen.
Daarom heb jij er zoveel succes mee zeker?quote:
Hoe zou jij reageren als ze aan jou vroeg of je eraan wil likken?quote:
Ik heb sowieso geen succesquote:Op woensdag 17 december 2014 22:45 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Daarom heb jij er zoveel succes mee zeker?
Profielnaam is gewoon zijn naam, hobby is reizen, sporten, een drankje doen, feestjes en films/series kijken. En dan vertelt hij nog wat persoonlijke eigenschappen.quote:Op woensdag 17 december 2014 22:45 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Verzin iets leuks. Heeft hij een leuke profielnaam, hobby, of wat dan ook?
Van buiten, maar vooral van binnenquote:Op woensdag 17 december 2014 22:47 schreef Faxie het volgende:
[..]
'Hoi, je ziet er leuk uit en ik wil je beter leren kennen'
Welke datingsite?quote:Op woensdag 17 december 2014 22:48 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Profielnaam is gewoon zijn naam, hobby is reizen, sporten, een drankje doen, feestjes en films/series kijken. En dan vertelt hij nog wat persoonlijke eigenschappen.
Het is niet zo saai en cliche als het klinkt trouwens, maar ook niet zo leuk en origineel dat ik meteen een aanknopingspunt weet.
Nee dat niet. Maar ook al zou dat zo zijn dan moet ik dat nog helemaal zelf weten dus flikker maar gewoon op.quote:Op woensdag 17 december 2014 22:47 schreef Modus het volgende:
[..]
Je zegt zeker ook '020' he.. Dat zal Ajax leren!
.
quote:
Combineer zijn hobbies in 1 one-linerquote:Op woensdag 17 december 2014 22:48 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Profielnaam is gewoon zijn naam, hobby is reizen, sporten, een drankje doen, feestjes en films/series kijken. En dan vertelt hij nog wat persoonlijke eigenschappen.
Het is niet zo saai en cliche als het klinkt trouwens, maar ook niet zo leuk en origineel dat ik meteen een aanknopingspunt weet.
Zou doen. Vast een lekker ijsje.quote:Op woensdag 17 december 2014 22:46 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hoe zou jij reageren als ze aan jou vroeg of je eraan wil likken?
Foto's, lengte, woonplaats, etc. En of er niet afschuwelijk veel grammaticale fouten zitten in het profiel.quote:Op woensdag 17 december 2014 22:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het hoeft toch ook allemaal niet zo spetterend?
Ik neem aan dat je op een datingsite je voornamelijk op foto's let.
O nee, dat niet.quote:Op woensdag 17 december 2014 22:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze haar puni bedoelde.
Zou smeken.quote:
Nou, als dat in orde is, kun je toch gewoon een keer gelijk voorstellen ergens wat te drinken om elkaar beter te leren kennen?quote:Op woensdag 17 december 2014 22:52 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Foto's, lengte, woonplaats, etc. En of er niet afschuwelijk veel grammaticale fouten zitten in het profiel.
Geloof ik niks van.quote:
Zit je weer in KPD?quote:Op woensdag 17 december 2014 22:54 schreef artelligence het volgende:
Wow. Just wow. Lekkere fok!sters. Wow
Oh dat vind ik wel wat heftig meteen in een eerste berichtje.quote:Op woensdag 17 december 2014 22:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nou, als dat in orde is, kun je toch gewoon een keer gelijk voorstellen ergens wat te drinken om elkaar beter te leren kennen?
Gladde boys zijn we ook he? Tenminste, qua borsthaar.quote:Op woensdag 17 december 2014 22:54 schreef artelligence het volgende:
Wow. Just wow. Lekkere fok!sters. Wow
Ik vind haar niet aantrekkelijk.quote:Op woensdag 17 december 2014 22:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nou, als dat in orde is, kun je toch gewoon een keer gelijk voorstellen ergens wat te drinken om elkaar beter te leren kennen?
[..]
Geloof ik niks van.
quote:Op woensdag 17 december 2014 22:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee dat niet. Maar ook al zou dat zo zijn dan moet ik dat nog helemaal zelf weten dus flikker maar gewoon op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Echte mannen hebben borsthaar, check wolverinequote:Op woensdag 17 december 2014 22:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gladde boys zijn we ook he? Tenminste, qua borsthaar.![]()
quote:Op woensdag 17 december 2014 22:56 schreef Modus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Flikker gewoon op kneus, je hebt hier nog nooit iets zinnigs gepost.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Pijnlijk dit.quote:Is het niet fijner praten irl? :$quote:Op woensdag 17 december 2014 22:55 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Oh dat vind ik wel wat heftig meteen in een eerste berichtje.Sorry.quote:Op woensdag 17 december 2014 22:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Echte mannen hebben borsthaar, check wolverineEmotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
quote:Op woensdag 17 december 2014 22:56 schreef Modus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leuk man.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Waarom? Familie van je?quote:Op woensdag 17 december 2014 22:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Pijnlijk dit.
[..]
Is het niet fijner praten irl? :$
[..]
Sorry.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: