Vierkante watermeloens zijn ook grappigquote:Op woensdag 17 december 2014 21:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik zag baby ananas in de supermarkt laatst.![]()
Waarom niet?quote:Op woensdag 17 december 2014 21:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
wrm eet je die gekke aardbeien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moet proberenquote:Op woensdag 17 december 2014 21:09 schreef Crip het volgende:
[..]
Een aardbei die smaakt alsof die is gekruist met een ananas
Ja, ik moet nog veel leren.quote:Op woensdag 17 december 2014 21:02 schreef Peunage het volgende:
Huh, eet jij wat je op instagram zet daadwerkelijk
Jij weet niet wat een foodie is
Klinkt als onzinnige hipsterfood, in Afrika sterven ze van de honger en hier kruisen we aardbeien met ananas tozzzquote:Op woensdag 17 december 2014 21:09 schreef Crip het volgende:
[..]
Een aardbei die smaakt alsof die is gekruist met een ananas
Ik wil mensen die dit nog doen slaan.quote:Op woensdag 17 december 2014 21:00 schreef Landysh het volgende:
Oh shit ik ben vergeten een foto op insta te zetten. Allemaal voor niks geweest.
Het is geen kruising JA, gewoon een soort aardbei.quote:Op woensdag 17 december 2014 21:11 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Klinkt als onzinnige hipsterfood, in Afrika sterven ze van de honger en hier kruisen we aardbeien met ananas tozzz
Cumfood.quote:Op woensdag 17 december 2014 21:16 schreef Peunage het volgende:
Het ziet er uit als een normale aardbei maar met eenextra laag er over heen.
Doe je GSM en een keur aan andere zaken dan ook maar weg omdat daar ook Israëlische octrooien in verwerkt zitten of ben jij zo'n tokkie die alleen maar in tastbare producten denkt zoals een tomaat of humus?quote:Op woensdag 17 december 2014 21:27 schreef Stimorol- het volgende:
Ik koop geen Sabra Humus meer. Tis Israëlisch
quote:Op woensdag 17 december 2014 21:10 schreef Landysh het volgende:
[..]
Waarom niet?
y u hurt me thoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spoilertag: lebber xoxoxox hovj
Eten op insta zetten ja? Why so. Eten is my life. Ik deel gewoon de dingen waar ik van houd.quote:Op woensdag 17 december 2014 21:12 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik wil mensen die dit nog doen slaan.
Dit is zo 2012. Niye yapiyon
Wij hebben hier geen lidl.quote:Op woensdag 17 december 2014 21:32 schreef WammesWaggel het volgende:
Humus van de Lidl is trouwens als beste getest, 1 euro per bakje.
Sowieso Lidl!quote:Op woensdag 17 december 2014 21:32 schreef WammesWaggel het volgende:
Humus van de Lidl is trouwens als beste getest, 1 euro per bakje.
waarom verantwoord je jezelf, pffquote:Op woensdag 17 december 2014 21:34 schreef Landysh het volgende:
[..]
Eten op insta zetten ja? Why so. Eten is my life. Ik deel gewoon de dingen waar ik van houd.
Oh ja.quote:Op woensdag 17 december 2014 21:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
waarom verantwoord je jezelf, pff
Dan mis je best wat, wij zitten goed qua inkomen maar naast goedkoop is de kwaliteit veelal uitstekend.quote:
Hmmpf.quote:Op woensdag 17 december 2014 21:38 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Dan mis je best wat, wij zitten goed qua inkomen maar naast goedkoop is de kwaliteit veelal uitstekend.
De AH is hier een stuk rustiger sinds de Lidl er zit, en terechtquote:Op woensdag 17 december 2014 21:36 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Sowieso Lidl!Echt blij dat wij er sinds vorig jaar ook eentje hebben hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |