Mariposa,
Jaaaa.. beweging! Zo bijzonder en fijn he. Zwijmel er maar lekker over na hoor

NTS:
Ik ben al uitgeteld als ik alleen maar naar jouw weekendplanning kijk. Neem je niet een beetje te veel hooi op je vork? Ik denk dat je ouders met alle liefde je komen helpen.
Lijkt me heerlijk wanneer je ouders zo dichtbij wonen. De mijne wonen helaas op 1 uur afstand met de auto. Mis hen zo

Vooral nu ik zwanger ben!
Stippel ? Spring?
Au, wat klinkt dat pijnlijk zeg. Ik hoop dat je er snel vanaf bent. Beterschap.
Stippel? Spring?
Weg met die misselijkheid! Yes! Eindelijk wat kunnen doen.. Gek wat je nu opeens fijn vind he. Bukken.. Normaal denk je er niets eens over na.
Nu mijn buik wat groter wordt denk ik wel 3 keer na voordat ik buk. Probeer nu wel steeds netjes door mijn knieeen te zakken.
Mijn leerlingen roepen weleens: "Mevrouw, NEEE!, u mag nu echt niet meer bukken hoor!'.. Alleen zelf hun troep opruimen .. ho maar

Kinderopvang.
had ik hier met 11 weken al geregeld. Wist dat ik perse bij dit bureau wilde. Kleinschalig, hele leuke begeleiders en echt mensen met een hart van goud. Mensen die ik vertrouw met mijn kind.
Ze vragen wel wat meer dan het andere bureau waar ik over twijfelde, maar het voelde zo goed dat ik dan maar liever wat extra betaal.
Hier:
gaat het weer wat beter. Ik praat tegen mijn buik en noem haar naam. Het wordt zo wat normaler.
Vanmiddag lekker getraand in de supermarkt bij het zien van een meisje die viel en een vreemde man die haar zo lief opving.. werd er warm van.
Ook gehuild bij de dierenarts vanmorgen. Mijn mooie maine coon kater S. moest naar de dierenarts vanwege zijn gebit. Twee weken geleden zijn er 4 tanden/kiezen uit gehaald. Nu was er 1 kies die opeens in zijn tandvlees boorde. Of ze weer even mochten vangen.. $$$
Maar toen zei ze ook iets waar ik zo om moest huilen.. Mijn lieve S. heeft misschien een tumor in zijn onderkaak. De kat van mijn schoonouders is daar aan overleden. Zo gruwelijk gegaan.. Ik had het niet meer en moest 15 minuten na dat nieuws ook weer werken. Dat was echt pittig. Gelukkig een lief brugklasje