Als je voor 31 december je huidige verzekering stopt heb je tot 1 feb om een nieuwe verzekering uit te kiezen.quote:Op donderdag 18 december 2014 09:36 schreef mousemicky het volgende:
Hmz, ik ben nu bezig met zorgverzekeringen, en vraag me af of ik medisch ga zijn of niet. Ik heb bij de eerste HELLP gehad, J. is 6 weken te vroeg geboren (inleiding) en ik heb mijn hele kraamtijd in het zkh doorgebracht. Any ideas? Wil graag weten of ik poliklinisch bevallen wel of niet moet meeverzekeren (bij medisch niet nodig).
Ja, ik weet t, vraag het je verloskundige enzo, maar ik denk dat de eerste afspraak pas na 1 januari zal hebben, en da's te laat om te switchen van verzekering.
Gewoon de "mijn vrouw is zwanger"-kaart spelen.quote:Op donderdag 18 december 2014 09:30 schreef Nikooos het volgende:
[..]
Ik kan pas vanaf 10.00 bellen. Maar hopelijk wel, want retourkosten moet je zelf betalen en dat lijkt me een kutservice. Dus als ze zo gaan beginnen, dan bestel ik de juist wel ergens anders.
Maar als ze een beetje fatsoenlijk zijn, dan regelen ze wat, want dat pakket is nog niet weg.
Ik kan mijn hormonen niet in de strijd gooien helaas, ik ben meestel meer een zacht ei
Je kan je eigen hormonen niet in de strijd gooien, maar die van je vrouw als excuus gebruiken is uiteraard een optie. Ik weet niet hoe verstandig het is om dit vervolgens aan je vrouw op te biechten. Ik zou er om kunnen lachen, maar ik kan me voorstellen dat andere vrouwen daar heel anders over denken.quote:Op donderdag 18 december 2014 09:30 schreef Nikooos het volgende:
[..]
Ik kan pas vanaf 10.00 bellen. Maar hopelijk wel, want retourkosten moet je zelf betalen en dat lijkt me een kutservice. Dus als ze zo gaan beginnen, dan bestel ik de juist wel ergens anders.
Maar als ze een beetje fatsoenlijk zijn, dan regelen ze wat, want dat pakket is nog niet weg.
Ik kan mijn hormonen niet in de strijd gooien helaas, ik ben meestel meer een zacht ei
Haha mooi!quote:Op donderdag 18 december 2014 09:45 schreef Philomijn het volgende:
[..]
Gewoon de "mijn vrouw is zwanger"-kaart spelen.![]()
![]()
*mompelt iets over dramatiseren dat ze bijna is uitgerekend en deze portemonnee heeeeel graag wil hebben en ze zoooo teleurgesteld zou zijn als ze de verkeerde kleur zo krijgen ladiedadieda*
Ik denk dat ik dat wel achterwege laat jaquote:Op donderdag 18 december 2014 09:45 schreef Cholula het volgende:
[..]
Je kan je eigen hormonen niet in de strijd gooien, maar die van je vrouw als excuus gebruiken is uiteraard een optie. Ik weet niet hoe verstandig het is om dit vervolgens aan je vrouw op te biechten. Ik zou er om kunnen lachen, maar ik kan me voorstellen dat andere vrouwen daar heel anders over denken.
Edit: wat Philomijn zegt dus.
Lol. Dat heb ik nou ook altijdquote:Op donderdag 18 december 2014 10:07 schreef Nikooos het volgende:
Jaaaaa, kut. Zit je een hele rant voor te bereiden, krijg je: "Geen probleem, regel ik voor u."
Beterschap!!quote:Op donderdag 18 december 2014 11:31 schreef Melliemuis het volgende:
Crump, gefeliciteerd!! Geniet ervan, maar dat doe je al las ik
En goooo vrouw Cleany, hopen dat er vandaag iets gebeurd![]()
Tot zover even het topic snel doorgespit, ik ga weer zielig ziek mijn bedje in
Kun je de vk niet gewoon even bellen met zoiets?quote:Op donderdag 18 december 2014 09:36 schreef mousemicky het volgende:
Hmz, ik ben nu bezig met zorgverzekeringen, en vraag me af of ik medisch ga zijn of niet. Ik heb bij de eerste HELLP gehad, J. is 6 weken te vroeg geboren (inleiding) en ik heb mijn hele kraamtijd in het zkh doorgebracht. Any ideas? Wil graag weten of ik poliklinisch bevallen wel of niet moet meeverzekeren (bij medisch niet nodig).
Ja, ik weet t, vraag het je verloskundige enzo, maar ik denk dat de eerste afspraak pas na 1 januari zal hebben, en da's te laat om te switchen van verzekering.
Bel je vk even, zij weten wat de lokale afspraken zijn met het ziekenhuis.quote:Op donderdag 18 december 2014 09:36 schreef mousemicky het volgende:
Het ging er in ieder geval om dat ze die portemonnee mochten steken waar de zon niet schijnt en dat ik hem terug zou sturen op mijn eigen kosten en een andere ergens anders zou bestellen. In de samenvattingquote:Op donderdag 18 december 2014 12:24 schreef Krisvc het volgende:
Nikoos, wil je de geoefende rant hier nog even vertellen? Gewoon omdat het kan?
Ik moet soms heel hard om mezelf gniffelen. Ik heb 2 cravings sinds ik zwanger ben. Melk en spruitjes. Dus nu zit ik met een enorm bord spruitjes en een glas melk te lunchen.
fbto met module gezinsplanningquote:Op donderdag 18 december 2014 13:07 schreef mousemicky het volgende:
Gebeld... Geen medische indicatie, zou zelfs thuis mogen bevallen bij normale termijn![]()
En heb me ook maar meteen aangemeld
Nu dus nog op zoek naar een goede verzekering...
Die had ik bekeken, maar daar zag ik zo snel poliklinisch bevallen niet bij staan. Ga ff t zorgverzekeringentopic doorspitten als zoonlief nog wil gaan slapen ten minstequote:
Zo te lezen gaat dat in overleg met VK en gyn, alleen als je een keizersnede hebt gehad bij de eerste ben je bij de tweede automatisch medisch. Maar ben geen expert ofzo hoor, dit is alleen wat ik vond via google. Misschien eens bellen alvast met je VK om het te vragen? Het kan best een hoop schelen in de verzekering.quote:Op donderdag 18 december 2014 09:36 schreef mousemicky het volgende:
Heb DeltaLloyd genomen (zie ook verzekeringentopic), met aanvullend pakket omdat ik inderdaad ook graag vergoeding voor een poliklinische bevalling wil.quote:Op donderdag 18 december 2014 13:07 schreef mousemicky het volgende:
Gebeld... Geen medische indicatie, zou zelfs thuis mogen bevallen bij normale termijn![]()
En heb me ook maar meteen aangemeld
Nu dus nog op zoek naar een goede verzekering...
Dank voor de tip, neem ik ook mee in de vergelijking. Ik denk niet dat ik t aandurf thuis te bevallen namelijk....quote:Op donderdag 18 december 2014 14:04 schreef Minarosa het volgende:
[..]
Heb DeltaLloyd genomen (zie ook verzekeringentopic), met aanvullend pakket omdat ik inderdaad ook graag vergoeding voor een poliklinische bevalling wil.
Gefeli, trouwens!
Wij zijn bezig met oriëntatie op kinderopvang. Les 1: inschrijven direct na conceptie![]()
. Blijkbaar zijn we nu maar net op tijd, overal wachtlijsten (oke niet in sommige delen van de stad maar half uur omfietsen zie ik niet zitten). Gisteravond hebben we een rondleiding gehad en vanochtend ook, zo leuk! Grappige gedachte dat ons kindje daar over een tijdje ook rondkruipt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |