abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 17 december 2014 @ 22:05:57 #126
147316 crew  DJMO
#trut
pi_147686034
quote:
1s.gif Op woensdag 17 december 2014 22:03 schreef Stippelrientje het volgende:

[..]

ik was zo blij dit te lezen....

Normaal heb ik het bloedheet en lig ik onder een zomerdeken, maar nu.. twee seizoensdekens, een donzen eenpersoons, een gehaakte deken onder alle lagen.. een pyjama! en wollen sokken en als ik na een uur rillen nog niet warm ben een kruik erbij!
als ik eenmaal slaap gaat het prima hihi

Zo fijn om te lezen dat ik niet de enige koukleum ben nu O+
ik denk (weet bijna wel zeker) dat het bij mij komt door een laag HB .. weet niet hoe die van jou is?? in het begin had ik nergens last , maar toen was m'n hb nog rond de 7 of 8 geloof ik. nu issie maar 6.3
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_147686073
quote:
1s.gif Op woensdag 17 december 2014 21:22 schreef Shopaholic1984 het volgende:

[..]

Ik snap je! Ik ben ook iemand die goed is in advies geven! Maar zelf doen, ho maar! Ik werk zelf ook in het onderwijs. Je voelt je dan erg verantwoordelijk! Ik meld me ook nooit ziek eigenlijk, omdat ik dan niet weet wat er met mijn klas gaat gebeuren!
Doordat er voor meerlingen Arbo regels op papier staan, volg ik braaf het advies van de gynaecoloog op. Hij heeft me op die regels gewezen. Anders had ik dat niet geweten en was ik gewoon doorgegaan.
Het is niet iets wat vaststaat hè. Het is een richtlijn, want als het een regel was dan zou iedereen die zwanger is van een tweeling moeten stoppen, nu mag je ervoor kiezen. Je mag stoppen als het nodig is, maar niemand zegt je dat je met 28 weken móét stoppen.
pi_147686384
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 22:05 schreef DJMO het volgende:

[..]

ik denk (weet bijna wel zeker) dat het bij mij komt door een laag HB .. weet niet hoe die van jou is?? in het begin had ik nergens last , maar toen was m'n hb nog rond de 7 of 8 geloof ik. nu issie maar 6.3
ik denk dat het hier is doordat ik weinig binnen weet te houden. Als ik mijn avondeten binnen weet te houden heb ik het normaal en warme wangen. Maar wel iets om in de gaten te houden!
8 Jan zie ik mijn vk voor het eerst en zal het aan haar navragen.
Schudden voor gebruik
pi_147687241
Gefeliciteerd Crumpette! *O* mooie naam!
Klinkt heftig zeg! Fijn dat W. het zo goed doet!
pi_147688260
quote:
99s.gif Op woensdag 17 december 2014 10:50 schreef Nikooos het volgende:
Ik moet nog wat kerstcadeaus verzinnen voor m'n vriendin. Heb al een setje oorbellen wat ze wilde, maar verder inspiratieloos. Ik wil eigenlijk geen babycadeaus geven, maar gewoon echt voor haar.

Mooie bos bloemen doet het altijd goed, maar dat staat zo gek onder de boom :')
/ontlurkt

Ik zou voor de bijpassende portemonnee bij de Cowboysbag gaan. :@ O+
en wat ben jij attent en zorgzaam O+
Dit, dat, alles.
  woensdag 17 december 2014 @ 22:59:12 #131
360012 Shopaholic1984
Girls just wanna have fun!
pi_147689613
quote:
1s.gif Op woensdag 17 december 2014 22:06 schreef _NIKKI_ het volgende:

[..]

Het is niet iets wat vaststaat hè. Het is een richtlijn, want als het een regel was dan zou iedereen die zwanger is van een tweeling moeten stoppen, nu mag je ervoor kiezen. Je mag stoppen als het nodig is, maar niemand zegt je dat je met 28 weken móét stoppen.
Ik weet dat het een richtlijn is, maar de gynaecoloog gaf aan dat het toch wel erg verstandig was bij mijn beroep om er gebruik van te maken. Hij zei dat mijn beroep onder de zware beroepen viel. Niet omdat ik veel moest tillen etc., maar omdat ik kleuters heb die veel aandacht vreten. En eerlijk gezegd ben ik wel blij dat hij me op die richtlijnen heeft gewezen met het advies er zeker gebruiken van te maken, omdat ik anders alleen mezelf er mee had. Ik weet niet hoe ik het fulltime tot mijn verlof had moeten redden! Nu kijk ik er naar uit om halve dagen te mogen werken!
pi_147689689
Vanmiddag is ze gestript zonder enige effect. Totaal geen ontsluiting dus.
Vruchtwater prima.
Wel al haar op het hoofd gespot (eerste was helemaal kaal).
Hartslag was wel veel te hoog. Hij was druk. Vrouw 20 min in de wachtkamer. Daarna was het gedaald, dus ze hoefde niet naar het ziekenhuis.

Morgen naar het ziekenhuis om de situatie te bespreken en vrijdagochtend weer strippen als het mee zit de vliezen laten breken.

Tot zover onze situatie.
  woensdag 17 december 2014 @ 23:02:40 #133
409579 LuDann
All the way
pi_147689829
quote:
1s.gif Op woensdag 17 december 2014 22:10 schreef Stippelrientje het volgende:

[..]

ik denk dat het hier is doordat ik weinig binnen weet te houden. Als ik mijn avondeten binnen weet te houden heb ik het normaal en warme wangen. Maar wel iets om in de gaten te houden!
8 Jan zie ik mijn vk voor het eerst en zal het aan haar navragen.
Kun je je vitamines wel binnenhouden tot zover? Ik hoop echt zo dat je je snel beter voelt!
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 23:00 schreef cleany het volgende:
Vruchtwater prima.
Hartslag was wel veel te hoog. Hij was druk. Vrouw 20 min in de wachtkamer. Daarna was het gedaald, dus ze hoefde niet naar het ziekenhuis.

Morgen naar het ziekenhuis om de situatie te bespreken en vrijdagochtend weer strippen als het mee zit de vliezen laten breken.

Tot zover onze situatie.
Pff, sterkte beiden. Hopen dat tot vrijdag wachten niet nodig is.
  woensdag 17 december 2014 @ 23:04:44 #134
396469 Nikooos
huizenlol.nl
pi_147689965
quote:
1s.gif Op woensdag 17 december 2014 22:38 schreef Philomijn het volgende:

[..]

/ontlurkt

Ik zou voor de bijpassende portemonnee bij de Cowboysbag gaan. :@ O+
en wat ben jij attent en zorgzaam O+
oi! Dat is wel een hele goeie zeg! Maar waar ga ik die vinden nog? :{

En ik doe m'n best. Gelukkig doe ik genoeg ook gewoon fout hoor :')
  woensdag 17 december 2014 @ 23:08:34 #135
149959 SQ
snelle trees
pi_147690239
quote:
1s.gif Op woensdag 17 december 2014 23:04 schreef Nikooos het volgende:

[..]

oi! Dat is wel een hele goeie zeg! Maar waar ga ik die vinden nog? :{

En ik doe m'n best. Gelukkig doe ik genoeg ook gewoon fout hoor :')
www.ocho8.nl
disclaimer
pi_147695829
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 23:00 schreef cleany het volgende:
Vruchtwater prima.

Tot zover onze situatie.
Het klinkt alsof het einde in zicht is!
Succes! :*
Schudden voor gebruik
pi_147695848
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 23:02 schreef LuDann het volgende:

[..]

Kun je je vitamines wel binnenhouden tot zover? Ik hoop echt zo dat je je snel beter voelt!

[..]

Pff, sterkte beiden. Hopen dat tot vrijdag wachten niet nodig is.
Mijn foliumzuur en extra vitamientjes neem ik in aan het einde van de middag. Beter dan dat ik ze er uit zou gooien, dacht ik zo :D

toch wel wat binnen weten te houden vandaag O+ vanaf een uur of 16H werd het minder heftig.

verse groentesoep (zonder ballen, want gehakt verwerken kan ik niet zo goed "verwerken" :') ) met crackers uit het kerstpakket van mijn man ingepikt O+
Schudden voor gebruik
  donderdag 18 december 2014 @ 03:50:31 #138
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_147696403
Cleany jullie geduld wordt wel op de proef gesteld. Hoop dat het wachten niet lang meer duurt!.

Ggirl gefeliciteerd en welkom! *O*

Nikoos ik vind je ook heel lief klinken voor je vriendin *;
  donderdag 18 december 2014 @ 03:52:23 #139
311825 snoenk
heeft een hondenleven
pi_147696406
Owh volgens mij ben ik nog wat meer nieuwe zwangeren vergeten. Welkom en gefeliciteerd *O* *O*
pi_147696721
Hup mevrouw Cleany! Wat een langslepend einde zo zeg... Maar het is bijna vrijdag!
  donderdag 18 december 2014 @ 07:53:44 #141
327807 Mariposas
יה&#14
pi_147697059
Spannend cleany, maar het kan nu echt niet lang meer duren!

Fijn dat het weer wat beter gaat, Stippelrientje!

Vanmiddag heb ik de eerste echo. Ben nog zenuwachtiger dan voor m'n afrijden. :{ Ik slinger qua gevoel tussen 'natuurlijk is het goed!' en 'het is mis, er is geen hartje (en het is al weken geleden gestopt met groeien)/er is alleen een lege dooierzak'. Vooral nu ik opeens al 2 dagen veel beter slaap en ik ook al twee dagen geen gevoelige boobs meer heb. :{ De echo is ook best bepalend of ik een beetje een leuke verjaardag heb volgende week en kerst en oudjaar. Meh. Ik kijk naar vanmiddag uit en zie er tegen op.
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_147697324
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 07:53 schreef Mariposas het volgende:
Spannend cleany, maar het kan nu echt niet lang meer duren!

Fijn dat het weer wat beter gaat, Stippelrientje!

Vanmiddag heb ik de eerste echo. Ben nog zenuwachtiger dan voor m'n afrijden. :{ Ik slinger qua gevoel tussen 'natuurlijk is het goed!' en 'het is mis, er is geen hartje (en het is al weken geleden gestopt met groeien)/er is alleen een lege dooierzak'. Vooral nu ik opeens al 2 dagen veel beter slaap en ik ook al twee dagen geen gevoelige boobs meer heb. :{ De echo is ook best bepalend of ik een beetje een leuke verjaardag heb volgende week en kerst en oudjaar. Meh. Ik kijk naar vanmiddag uit en zie er tegen op.
Heel veel succes :*
pi_147697519
Heel herkenbaar, Mariposas!

Ik heb het met elke echo tot nu toe gehad (ben al 5 keer geweest, gelukkig nu 'vrij' tot 5 januari) en die stress is de reden om de echo desnoods een dag later, maar wel zo vroeg mogelijk op de dag te plannen. Afgelopen dinsdag (nekplooimeting) was ik om 3:30 al wakker, dan duurt (bijvoorbeeld) 15:00 heeeeeel lang.

Succes vanmiddag!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_147697778
Gewoon de verkeerde kleur bestellen, terwijl ik dat net nog vroeg.
Zo maar even bellen of ze iets kunnen regelen, want retouren is voor eigen kosten :')
pi_147698029
Hallo weer eens meiden. Alles goed hier? Het gaat me veel te hard dus ik kan het helaas niet bijhouden en actief meeposten :( Maar ik ben er nog hoor, inmiddels bijna 20 weken zwanger alweer!

Even een vraagje, wanneer voelden jullie je eerste kind echt regelmatig woelen? Ik voel al sinds een paar weken af en toe wat. Laatst zelfs zo erg dat mijn man het ook voelde met zijn hand maar nu is het al 2 dagen rustig en ondanks dat ik weet dat dat helemaal niet raar is (heb de placenta ook aan de voorkant liggen) baart het me een beetje zorgen en zie ik horrorscenarios van een dode baby in mn buik voor me ;( Weet iemand waarom je je kind de ene dag wel regelmatig voelt en daarna weer een paar dagen helemaal niet?
pi_147698089
Misschien komt dat omdat je baby dan wat meer achter de placenta zit? Of misschien zijn dat groeispurtjes?

Kun je nog wat regelen voor de portemonnee Nikoos?

Sterkte met het onder controle houden van je zenuwen Mariposas! Ik duim voor een goede echo.
pi_147698150
Crumpette gefeliciteerd!! Klinkt wel heftig.
pi_147698294
quote:
0s.gif Op donderdag 18 december 2014 09:20 schreef Cholula het volgende:
Misschien komt dat omdat je baby dan wat meer achter de placenta zit? Of misschien zijn dat groeispurtjes?

Kun je nog wat regelen voor de portemonnee Nikoos?

Sterkte met het onder controle houden van je zenuwen Mariposas! Ik duim voor een goede echo.
Ik kan pas vanaf 10.00 bellen. Maar hopelijk wel, want retourkosten moet je zelf betalen en dat lijkt me een kutservice. Dus als ze zo gaan beginnen, dan bestel ik de juist wel ergens anders.
Maar als ze een beetje fatsoenlijk zijn, dan regelen ze wat, want dat pakket is nog niet weg.

Ik kan mijn hormonen niet in de strijd gooien helaas, ik ben meestel meer een zacht ei :+
pi_147698399
Hmz, ik ben nu bezig met zorgverzekeringen, en vraag me af of ik medisch ga zijn of niet. Ik heb bij de eerste HELLP gehad, J. is 6 weken te vroeg geboren (inleiding) en ik heb mijn hele kraamtijd in het zkh doorgebracht. Any ideas? Wil graag weten of ik poliklinisch bevallen wel of niet moet meeverzekeren (bij medisch niet nodig).

Ja, ik weet t, vraag het je verloskundige enzo, maar ik denk dat de eerste afspraak pas na 1 januari zal hebben, en da's te laat om te switchen van verzekering.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')