abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 17 december 2014 @ 17:20:05 #101
409579 LuDann
All the way
pi_147674699
Sodeju, nu ik meedoe met dat MvM gedoe merk ik pas hoeveel ik wel niet pies per dag. Ik ben rond 13:00 begonnen vandaag en heb al driekwart fles vol. :o
pi_147674702
Crump *G* gefeliciteerd met jullie mannetje!
pi_147674705
Crumpette, van harte!! Hopelijk gaat je herstel goed.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_147674753
Crumpette gefeliciteerd *O*
pi_147675508
Gefeliciteerd Crumpette *O* *O*
pi_147676772
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 17:20 schreef LuDann het volgende:
Sodeju, nu ik meedoe met dat MvM gedoe merk ik pas hoeveel ik wel niet pies per dag. Ik ben rond 13:00 begonnen vandaag en heb al driekwart fles vol. :o
Hoeveel flessen krijg je per keer geleverd? Wij hebben niet heel veel opslagruimte voor veel kratten.
  woensdag 17 december 2014 @ 18:56:16 #107
374533 purebliss
gepromoveerd in weetnietkunde.
pi_147677472
quote:
1s.gif Op woensdag 17 december 2014 18:35 schreef coccinelle het volgende:

[..]

Hoeveel flessen krijg je per keer geleverd? Wij hebben niet heel veel opslagruimte voor veel kratten.
Ik kreeg 2 kratten van 4
pi_147677593
quote:
1s.gif Op woensdag 17 december 2014 18:56 schreef purebliss het volgende:

[..]

Ik kreeg 2 kratten van 4
Oh dat valt wel mee. Dankje! :)
  woensdag 17 december 2014 @ 19:03:43 #109
335643 faptist
Maakt fouten
pi_147677696
MvM
Ik kreeg in het begin 3 kratten a 4 flessen. Die gingen die eerste 2 weken prima vol. Daarna weer werken en toen steeds 2 kratten. Soms waren ze al te snel vol en dan had ik een dag plas 'over', maar anders had ik weer 3 kratten met 1 gevulde fles ofzo. Vond ik zo onnodig.
Ik vond de lucht nooit vervelend eigenlijk. Deed het met zoveel liefde dat ik het er allemaal voor over had.

Crumpette,
Van harte gefeliciteerd met de geboorte van je zoon. Hele leuke naam!
Ik wens je een heerlijke kraamtijd toe!
Enne buikterugplooi foto's Please :D

Alle nieuwe : welkom!

Hier:
Ik heb de laatste 3 dagen echt even in donkere gemoedstand door gebracht. Zag helemaal niks meer zitten. Had me zelfs ziek gemeld op m'n werk, omdat ik het niet meer trok. Was zo moe. Alles was te veel.
Vandaag toch weer gaan werken en nu uitpuffen. Nog steeds bekaf, maar wel gewerkt!
Vind het wel lastig om alles te blijven doen zoals ik het wil. Merk dat m'n lijf niet altijd even hard wil als dat m'n hoofd dat wil.
Op internet lees ik veel verhalen van 25 weken zwangere vrouwen die al wat minder zijn gaan werken, maar zelf durf ik daar niet aan. Voel me dan zo'n aansteller, maar stiekem... Zou ik er wel behoefte aan hebben. Echt moeilijk!
pi_147678406
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 12:49 schreef Crumpette het volgende:
Ik val even binnen zonder bij te lezen:

Op donderdag 11-12-14 is onze zoon W.illiam S.am geboren! De bevalling was heel zwaar, inclusief vacuum aan het eind, en veel bloedverlies - dit is de eerste keer dat ik mijn computer open. We zijn sinds gisteren thuis, en sinds vandaag ben ik weer een beetje mobiel. Meest pijnlijke, intense, maar ook prachtige week in mijn, en mijn vriends leven. Onze zoon doet het vanaf moment 1 fantastisch, en is een prachtig prachtig ventje O+ O+ met een bos haar inclusief matje :') dat krijg je ervan als je een kint krijgt in Den Haag :P. Fotos volgen nog wel.
Gefeliciteerd! En geniet ervan!
pi_147678636
quote:

[..]

twee kratjes, elk met vier flessen gekregen.
Schudden voor gebruik
  woensdag 17 december 2014 @ 19:54:47 #112
409579 LuDann
All the way
pi_147679646
quote:

[..]

Hier ook 2 kratten met elk 4 flessen. Maar je kunt ook om een krat meer of minder vragen. Van wat me verteld is help je per 8 flessen 1 persoon (als in, 1 dosis om een eisprong op te wekken). Kratjes zijn niet zo groot:

pi_147679798
Gefeliciteerd, crumpette O+ *O*
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 17 december 2014 @ 20:42:45 #114
147316 crew  DJMO
#trut
pi_147681344
Vandaag m'n bed op klossen gezet (nu al? ja nu al, ze werden toch geleverd en nu ben ik nog dusdanig mobiel dat ik het zelf kon doen .. leverde me wel een middelvinger tussen het verstelbare deel van m'n lattenbodem op btw, AU!). Gelijk maar bed verschoond. Zonet even de afwas gedaan, de wasmachine aangezet, de overige vuile was op licht/donker gesorteerd, de schone was weggevouwen, m'n badkamerkastje opgeruimd en weggegooid wat leeg was, m'n medicijnkastje netjes opgeruimd, kleding klaargelegd voor morgen, koffie klaargezet en trommeltjes gevuld. Mijn rug zegt: doe het nu zelf maar, ik help je niet meer :6 :')
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  woensdag 17 december 2014 @ 20:51:14 #115
360012 Shopaholic1984
Girls just wanna have fun!
pi_147681709
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 19:03 schreef faptist het volgende:
MvM
Ik kreeg in het begin 3 kratten a 4 flessen. Die gingen die eerste 2 weken prima vol. Daarna weer werken en toen steeds 2 kratten. Soms waren ze al te snel vol en dan had ik een dag plas 'over', maar anders had ik weer 3 kratten met 1 gevulde fles ofzo. Vond ik zo onnodig.
Ik vond de lucht nooit vervelend eigenlijk. Deed het met zoveel liefde dat ik het er allemaal voor over had.

Crumpette,
Van harte gefeliciteerd met de geboorte van je zoon. Hele leuke naam!
Ik wens je een heerlijke kraamtijd toe!
Enne buikterugplooi foto's Please :D

Alle nieuwe : welkom!

Hier:
Ik heb de laatste 3 dagen echt even in donkere gemoedstand door gebracht. Zag helemaal niks meer zitten. Had me zelfs ziek gemeld op m'n werk, omdat ik het niet meer trok. Was zo moe. Alles was te veel.
Vandaag toch weer gaan werken en nu uitpuffen. Nog steeds bekaf, maar wel gewerkt!
Vind het wel lastig om alles te blijven doen zoals ik het wil. Merk dat m'n lijf niet altijd even hard wil als dat m'n hoofd dat wil.
Op internet lees ik veel verhalen van 25 weken zwangere vrouwen die al wat minder zijn gaan werken, maar zelf durf ik daar niet aan. Voel me dan zo'n aansteller, maar stiekem... Zou ik er wel behoefte aan hebben. Echt moeilijk!
Goed luisteren naar jezelf! Niet door blijven gaan tot het niet meer gaat. Beter eerder al wat minder werken. Je bent dan echt geen aansteller hoor! Ik ben zelf in verwachting van een tweeling en ga met 21 weken al halve dagen werken. Ok, voor meerlingen zijn er andere Arbo regels. Maar dat betekent niet dat je door moet gaan tot het niet meer gaat. Je mag nu best meer aan jezelf en de baby denken!!!!
  woensdag 17 december 2014 @ 21:10:32 #116
335643 faptist
Maakt fouten
pi_147682804
Shopaholic1984
Ik weet dat je gelijk hebt. Ik zou hetzelfde advies geven aan iedereen die in mijn situatie zou zitten, maar ik kan mijn eigen advies -en dus de jouwe- zo moeilijk toepassen.
Ik wil gewoon doorgaan.
Ik heb altijd zo'n hekel gehad aan die zwangere vrouwen die altijd maar 'moe' waren en vooral veel taken aan anderen overlieten. Ik wil niet die zwangere vrouw zijn.
Ik wil zo graag die zwangere vrouw zijn die tot het einde alles heeft afgemaakt waar ze mee bezig was, maar als ik eerlijk ben en mezelf soms hoor tegen mn leerlingen denk ik weleens.. dit kan niet meer zo..

Durf ook niet echt om hulp te vragen, want er is geen vervanger voor me (nog niet) en er zijn geen onderwijs assistenten beschikbaar :(
Balen.
Morgen mijn laatste lange daagje en dan is het weer even klaar. Vrijdag 2 leuke uren met een toffe klas en daarna een kerstbrunch en kerkdienst met de klas. Wordt vast leuk :)

quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 20:42 schreef DJMO het volgende:
Vandaag m'n bed op klossen gezet (nu al? ja nu al, ze werden toch geleverd en nu ben ik nog dusdanig mobiel dat ik het zelf kon doen .. leverde me wel een middelvinger tussen het verstelbare deel van m'n lattenbodem op btw, AU!). Gelijk maar bed verschoond. Zonet even de afwas gedaan, de wasmachine aangezet, de overige vuile was op licht/donker gesorteerd, de schone was weggevouwen, m'n badkamerkastje opgeruimd en weggegooid wat leeg was, m'n medicijnkastje netjes opgeruimd, kleding klaargelegd voor morgen, koffie klaargezet en trommeltjes gevuld. Mijn rug zegt: doe het nu zelf maar, ik help je niet meer :6 :')
*O*
Wat heb jij veel gedaan vandaag! Super actief daagje zo te lezen.
Ben trots op je!
  woensdag 17 december 2014 @ 21:22:25 #117
360012 Shopaholic1984
Girls just wanna have fun!
pi_147683466
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 21:10 schreef faptist het volgende:
Shopaholic1984
Ik weet dat je gelijk hebt. Ik zou hetzelfde advies geven aan iedereen die in mijn situatie zou zitten, maar ik kan mijn eigen advies -en dus de jouwe- zo moeilijk toepassen.
Ik wil gewoon doorgaan.
Ik heb altijd zo'n hekel gehad aan die zwangere vrouwen die altijd maar 'moe' waren en vooral veel taken aan anderen overlieten. Ik wil niet die zwangere vrouw zijn.
Ik wil zo graag die zwangere vrouw zijn die tot het einde alles heeft afgemaakt waar ze mee bezig was, maar als ik eerlijk ben en mezelf soms hoor tegen mn leerlingen denk ik weleens.. dit kan niet meer zo..

Durf ook niet echt om hulp te vragen, want er is geen vervanger voor me (nog niet) en er zijn geen onderwijs assistenten beschikbaar :(
Balen.
Morgen mijn laatste lange daagje en dan is het weer even klaar. Vrijdag 2 leuke uren met een toffe klas en daarna een kerstbrunch en kerkdienst met de klas. Wordt vast leuk :)

[..]

*O*
Wat heb jij veel gedaan vandaag! Super actief daagje zo te lezen.
Ben trots op je!
Ik snap je! Ik ben ook iemand die goed is in advies geven! Maar zelf doen, ho maar! Ik werk zelf ook in het onderwijs. Je voelt je dan erg verantwoordelijk! Ik meld me ook nooit ziek eigenlijk, omdat ik dan niet weet wat er met mijn klas gaat gebeuren!
Doordat er voor meerlingen Arbo regels op papier staan, volg ik braaf het advies van de gynaecoloog op. Hij heeft me op die regels gewezen. Anders had ik dat niet geweten en was ik gewoon doorgegaan.
pi_147683521
Ik ben nu 29 weken en ik werk niet meer, maar als ik nog gewerkt had, was ik met 22 weken al gestopt, toen ging het qua bekken al niet meer, gewoon gebruik maken van de ziektewet.

En DJMO, let je wel op dat je niet teveel doet. Alhoewel klossen onder je bed handig is voor de was, hoef je het niet meteen allemaal te doen he. Ik doe hooguit 1 wasje per dag, het is al zwaar genoeg.
En ja, snel zeg. Ik ben nog aan het bijkomen van de mededeling dat ze er bij mij ook onder moeten (bed is maar 55 hoog) en er moet dus ook meteen 20 cm bij. Halleluja, dat laat ik wel over aan de mannen, maar ik zie er wel een beetje tegenop. Ze gaan ook meteen weer weg als ze niet meer hoeven. Ik ben niet zo lang, dus zal een krukje moeten halen.

Verder heb ik vandaag net als gisteren een draaikont in mijn buik. De ruimte wordt duidelijk minder daarbinnen dus echt prettig voelt het niet. Ik merk ook dat ik minder kan eten en dat ik dus 's nachts met honger lig, vervelend, maar hoort erbij. Kind is iig lekker actief. Jammer genoeg wel na al die actie nog steeds in stuit. 8)7

Iemand nog tips voor nachtelijk zweten? Ik heb het echt bloedheet en man vraagt net of we de verwarming niet wat hoger zullen zetten. Huh wat? Geef hem maar een extra dekentje denk ik.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 17 december 2014 @ 21:29:53 #119
147316 crew  DJMO
#trut
pi_147683925
Risu: ik had vandaag toevallig een 'goede' dag, qua bekken. Hoefde ook niet naar school heen en weer dus ook dat scheelde al heel veel. Wassen draaien en drogen doe ik zodra ik een was heb (of dat er nou 1,2, of 3 zijn). Wat ik zelf weg kán vouwen doe ik, de rest kan en mag ik laten liggen voor m'n hulp. Die vouwt dan op dinsdag alles weg wat me zelf niet gelukt is en daarna gaan we samen bezig om de rest bij te werken qua huishouden. En sjah, als ik het over had kunnen laten aan een man had die de klossen er onder mogen zetten inderdaad, maar ik ben alleenstaand dus ik moest wel :P
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

pi_147684427
Als er klossen onder ons bed moeten ooit, mag ik wel een keukentrap erbij pakken om erin te kunnen....
Ik wil ook een co sleeper, maar moet even kijken hoe dat dan zit met hoogtes enz...

Alles nog ver van mijn bed show hoor... dat duurt nog effe :')

Of ik heb de griep te pakken of het non stop misselijk zijn is verergerd met boven de pot hangen... wat een respect heb ik voor de dames hier die dit een lange tijd hebben moeten doorstaan!! :*
Schudden voor gebruik
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 17 december 2014 @ 21:51:45 #121
147316 crew  DJMO
#trut
pi_147685142
oh en geen tips tegen zweten btw .. ik slaap zelf in m'n ochtendjas onder het herfstdeel van m'n wollen dekbed en daar gooi ik de laatste week een kruik in om voor te verwarmen :X

pi_147685472
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 19:54 schreef LuDann het volgende:

[..]

Hier ook 2 kratten met elk 4 flessen. Maar je kunt ook om een krat meer of minder vragen. Van wat me verteld is help je per 8 flessen 1 persoon (als in, 1 dosis om een eisprong op te wekken). Kratjes zijn niet zo groot:

[ link | afbeelding ]
Ik ruik gewoob instabt die lucht die uit die flessen komt weer. :r

Maar ik kwam hier eigenlijk om te jompelen voor Crumpette! *O* Gefeliciteerd!
  woensdag 17 december 2014 @ 21:59:50 #123
409579 LuDann
All the way
pi_147685592
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 21:10 schreef faptist het volgende:
*knip*
Ik snap ook heel goed dat het moeilijk is, maar je moet nu echt even jezelf voorop zetten zoals Shopaholic1984 zegt. Ik heb ook de neiging mezelf weg te cijferen en gewoon maar door te walsen tot ik er letterlijk bij neerval... en dat heeft bij mij een keer geleid tot een ontzettend vervelende, burn-out achtige depressieve periode. Misschien helpt het om jezelf voor te houden dat je echt van je zwangerschap moet genieten, en van de periode daarna? Want als je je nu al rot voelt... stel je voor dat het wat uit de hand loopt en je er echt depri van wordt...

Lieve meid, let je alsjeblieft een beetje op jezelf?
pi_147685841
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 21:51 schreef DJMO het volgende:
oh en geen tips tegen zweten btw .. ik slaap zelf in m'n ochtendjas onder het herfstdeel van m'n wollen dekbed en daar gooi ik de laatste week een kruik in om voor te verwarmen :X
ik was zo blij dit te lezen....

Normaal heb ik het bloedheet en lig ik onder een zomerdeken, maar nu.. twee seizoensdekens, een donzen eenpersoons, een gehaakte deken onder alle lagen.. een pyjama! en wollen sokken en als ik na een uur rillen nog niet warm ben een kruik erbij!
als ik eenmaal slaap gaat het prima hihi

Zo fijn om te lezen dat ik niet de enige koukleum ben nu O+
Schudden voor gebruik
  woensdag 17 december 2014 @ 22:04:33 #125
409579 LuDann
All the way
pi_147685916
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 21:23 schreef Risu het volgende:
Ik ben nu 29 weken en ik werk niet meer, maar als ik nog gewerkt had, was ik met 22 weken al gestopt, toen ging het qua bekken al niet meer, gewoon gebruik maken van de ziektewet.

En DJMO, let je wel op dat je niet teveel doet. Alhoewel klossen onder je bed handig is voor de was, hoef je het niet meteen allemaal te doen he. Ik doe hooguit 1 wasje per dag, het is al zwaar genoeg.
En ja, snel zeg. Ik ben nog aan het bijkomen van de mededeling dat ze er bij mij ook onder moeten (bed is maar 55 hoog) en er moet dus ook meteen 20 cm bij. Halleluja, dat laat ik wel over aan de mannen, maar ik zie er wel een beetje tegenop. Ze gaan ook meteen weer weg als ze niet meer hoeven. Ik ben niet zo lang, dus zal een krukje moeten halen.

Verder heb ik vandaag net als gisteren een draaikont in mijn buik. De ruimte wordt duidelijk minder daarbinnen dus echt prettig voelt het niet. Ik merk ook dat ik minder kan eten en dat ik dus 's nachts met honger lig, vervelend, maar hoort erbij. Kind is iig lekker actief. Jammer genoeg wel na al die actie nog steeds in stuit. 8)7

Iemand nog tips voor nachtelijk zweten? Ik heb het echt bloedheet en man vraagt net of we de verwarming niet wat hoger zullen zetten. Huh wat? Geef hem maar een extra dekentje denk ik.
Jammer dat beeb nog steeds in stuit ligt na al dat gewoel.

Hier ook last van zweten, verwarming is hier uit (arme vriend idd :+ ). Ik zet voor het slapen gaan naast mijn bed een bakje neer met daarin een plastic zakje met ijsklontjes erin en daaromheen een washandje. Het helpt niet tegen het zweterig wakker worden, maar mij helpt het wel bij het in slaap vallen. Beetje mee afkoelen. En verder, geen pyjama aan ofzo, maar neem aan dat je dat zelf ook wel al had verzonnen. :P

quote:
1s.gif Op woensdag 17 december 2014 21:57 schreef _NIKKI_ het volgende:

[..]

Ik ruik gewoob instabt die lucht die uit die flessen komt weer. :r

Maar ik kwam hier eigenlijk om te jompelen voor Crumpette! *O* Gefeliciteerd!
Solly. :@
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')